Top wordt er zo blij van

Top 2e keer wat besteld goed verpakt fijne bezorging altijd vriendelijk en het product ziet er weer mooier uit als op de foto weer zo blij mee.

Beste Louise, Hartelijk dank voor je positieve review! Wij vinden het leuk om te lezen dat je ook na je tweede bestelling bij Max Wonen een goede ervaring hebt. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Super service, mooie stoelen, snel geleverd!

Eerst de stoelen bekeken in de winkel. Daar heel aardig geholpen. Uiteindelijk diezelfde avond besteld, met korting, via internet. Na twee dagen al geleverd. Ik ben heel tevreden over de service en superblij met mijn nieuwe eetkamerstoelen.

Hi Ina, Wat fijn dat je zo'n goede ervaring had! Heel erg bedankt voor de positieve review en veel plezier met je nieuwe eetkamerstoelen!🪑😊 Groet, Team Max Wonen

Binnen 1 dag geleverd ben er heeeeel blij mee.

Hi Joan, Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aankoop! 😊 Groet, Team Max Wonen

Buitengewoon perfect!

Mijn ervaring bij max wonen is gewoon perfect. Ik kon eindelijk de tafel halen wat ik nooit gedacht had dat ik die kon betalen nou het is gelukt dankzij max wonen!

Hi Lize, Heel erg bedankt voor je positieve review! Geniet van je nieuwe tafel en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Goede service en een zeer snelle levering.

Mijn ervaring van jullie is zeer goed. De tafel was snel geleverd. Ben ook zeer tevreden over de tafel zelf ziet er mooi uit en en een goede kwaliteit net zoals op de foto! Wij kunnen niet wachten om de mooie tafel in ons huisje te zetten en elke avond daaraan te eten. Bedankt hiervoor.

Hi Manuella, Wat leuk dat je zo blij bent met de tafel! Veel plezier met je nieuwe aanwinst en graag tot tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Probleem gelukkig goed opgelost.

Ik heb een tafel gekocht , maar de gaten waren niet goed voorgeboord . Gelukkig wordt de tafel omgeruild, en kunnen we hopelijk snel genieten van een prachtige tafel .

Beste Henriet, Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt met je nieuwe tafel. Inmiddels hebben wij contact opgenomen en zullen wij zorgen voor een omruiling! Groet, Team Max Wonen

Keurig af geleverd

Heel snel, en wij zijn er heel blij mee We komen zeker nog terug bij jullie .

Hi Annie, Super om te horen dat jullie blij zijn! We kijken uit naar jullie volgende bezoek. Bedankt voor de positieve review! 😊 Groet, Team Max Wonen

Zeer correct

Behulpzaam, meedenkend en uitstekende service, modern en breed assortiment en zeer klantvriendelijk!

Hi Luke, Heel erg bedankt voor de positieve review. Wij vinden het leuk om te lezen dat je tevreden bent met de service van Max Wonen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Goede ervaring.

Ben naar alle tevredenheid goed geholpen. Ik zou het zeker aan iedereen aanbevelen.

Beste Lammers, Goed om te lezen dat je tevreden bent over Max Wonen. Bedankt voor het delen van je review en veel plezier met je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

SUPER

Er werdt geluisterd en alle moeite gedaan omdat te vinden wat bij mij paste. En voor de bezorging rekening met mijn persoonlijke omstandigheden gehouden. Het voelde als een warme deken.

Beste Greetje, Super om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met Max Wonen! Veel plezier van je nieuwe aankoop en tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Prima service en deskundigheid

Goed advies en service

Hi Henri, Hartelijk dank voor je positieve review! Graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Mooie meubelen, snelle levering, vriendelijke behulpzame chauffeur.

Beste Klant, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten en service! We zijn blij dat de meubelen aan uw verwachtingen voldoen en dat u de snelle levering en de vriendelijke en behulpzame chauffeur hebt gewaardeerd. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, en het is altijd fantastisch om te horen dat we aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Mocht u in de toekomst nog meer meubelen nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw positieve feedback enorm! Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Geweldig snel

Dinsdag besteld, via de website woensdag wat bijbesteld. En zaterdag alles in huis. Chauffeur was op de afgesproken tijd. Heerlijk je koopt meubels en je hoeft geen weken/ maanden te wachten.

Beste Rene, Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! We zijn blij dat u de snelle levering en het gemak van het bestellen via onze website op prijs stelt. Het feit dat u binnen enkele dagen alles in huis had en de chauffeur op de afgesproken tijd arriveerde, is precies het soort ervaring dat we streven te bieden aan onze klanten. Het doet ons goed te weten dat u niet lang hoefde te wachten op uw meubels. Mocht u in de toekomst verdere vragen hebben of weer iets bij ons willen bestellen, staan we graag voor u klaar. Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Snelle levering. Vriendelijke en behulpzame bezorger. Makkelijk (met 2 man) te monteren.

Zie boven

Beste Theo, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering, vriendelijke en behulpzame bezorger, en dat de montage van het product makkelijk verliep. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang, en het doet ons goed om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u in de toekomst verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Super! Mooie producten, snelle levering

Duidelijke website, goede prijzen. Staat duidelijk bij hoe lang de levertijd is. Was bij mij sneller dat vermeld stond. Netjes op tijd een mail gekregen. 2 hele mooie kussens ontvangen, ik ben zeer tevreden!

Beste Marlene, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop en de service die je hebt ervaren! We streven ernaar om onze klanten mooie producten, snelle levering en transparante communicatie te bieden, en het is fantastisch om te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Het doet ons goed dat je de duidelijke website en goede prijzen hebt gewaardeerd, en dat de levertijd zelfs sneller was dan aangegeven. Een tijdige mailmelding is van groot belang, en we zijn blij dat dit ook naar tevredenheid is verlopen. Geniet van je prachtige kussens! Mocht je in de toekomst nog meer nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. We kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Een winkel waar je met plezier en vertrouwen terug komt.

Mooie winkel, waar je rustig kan kijken. Duidelijk en vriendelijk advies, en verkoop. Goede communicatie over de levering. Levering naar wens en afspraak verlopen. Al met al prima winkel en service.

Beste Arnolda, Wat een prachtige woorden, hartelijk dank voor je lovende feedback! We zijn verheugd te horen dat je onze winkel als een plek ervaart waar je met plezier en vertrouwen terugkomt. Het doet ons goed te weten dat je tevreden bent met het rustige winkelbezoek, het duidelijke en vriendelijke advies, evenals de soepele verkoopervaring. Het is ook fijn om te vernemen dat de communicatie over de levering helder was en dat de levering zelf naar wens en afspraak is verlopen. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact op te nemen. We kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Hartelijke groeten, Team Max wonen

Vriendelijkheid snelle levering

Aan de telefoon vriendelijk goede uitleg Onze dressoir snel geleverd. Chauffeur heeft ons geholpen met de dressoir naar binnen te brengen Je kan dus ook tijdens levering pas betalen Hoeft niet meteen via telebankieren Daarom nu een vitrinekast gekocht. Service super. Klantvriendelijk en meedenkend wat je wil.

Beste Thea, Wat fantastisch om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze service! We zijn blij dat je tevreden bent over de vriendelijkheid en uitleg aan de telefoon, evenals de snelle levering van het dressoir. Het is geweldig dat onze chauffeur behulpzaam was bij het naar binnen brengen, en we waarderen het dat je de flexibele betaalmogelijkheden op prijs stelt. We zijn verheugd dat je vanwege deze positieve ervaring ook hebt besloten een vitrinekast bij ons te kopen. Als er in de toekomst nog meer is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Dank je wel voor je vertrouwen in onze service! Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Super blij met mijn tafels

Beste Rosita, Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe tafels! We streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen, en het doet ons goed om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier met je nieuwe tafels! Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Super. Ging helemaal volgens afspraak. Mooie wijnkast helemaal blij mee

Beste Ellen, Wat ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met de wijnkast en dat alles volgens afspraak is verlopen! Het is altijd geweldig om positieve feedback te ontvangen en te weten dat we hebben bijgedragen aan jouw tevredenheid. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, staan we graag voor je klaar. Proost op vele gelukkige momenten met je nieuwe wijnkast! Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Alles volgens afspraak.

Precies op tijd wat betreft bezorgen.

Beste Ron, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat de bezorging precies op tijd was. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en we stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Prima, niets op aan te merken

Netjes op tijd geleverd

Beste Ilse, Bedankt voor je korte en krachtige feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Het feit dat alles naar wens is verlopen en dat de levering netjes op tijd was, is goed om te vernemen. Ons doel is om de best mogelijke service te bieden, en het is fijn om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Mocht je in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je feedback en je steun. We hopen dat je veel plezier zult beleven aan je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Ben zeer tevreden met de geleverde stoelen

Niet alleen zijn de stoelen mooi, ze zitten lekker en door de wieltjes kan ik veel makkelijker aan en van tafel komen. Ook nog een compliment voor de bezorger. Hij was niet alleen vriendelijk, maar heeft de pakketten naar een geschikte plaats binnen gebracht.

Beste, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn enorm blij te horen dat je zo tevreden bent met de geleverde stoelen. Het doet ons goed om te weten dat de stoelen niet alleen mooi zijn, maar ook nog eens comfortabel zitten. De toegevoegde wieltjes die het gemakkelijker maken om aan en van tafel te komen, lijken een handige toevoeging te zijn voor je eetruimte. Daarnaast willen we graag je vriendelijke woorden voor onze bezorger benadrukken. We hechten veel waarde aan een goede klantenservice en zijn verheugd dat onze bezorger aan je verwachtingen heeft voldaan door niet alleen vriendelijk te zijn, maar ook door de pakketten naar een geschikte plaats binnen te brengen. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of verdere assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en je steun. We hopen dat je nog vele comfortabele en gezellige momenten zult beleven op je nieuwe stoelen. Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Mooi product voor een mooie prijs!!!

Ik heb een heel mooi wandrek van Starfurn besteld. Prijs was goed, kwaliteit helemaal top en de manier van bezorgen ook helemaal super. Snel en goed ingepakt.

Beste Marijke, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je wandrek van Starfurn! We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Het doet ons deugd te weten dat je de prijs-kwaliteitverhouding van ons product waardeert, evenals de efficiënte bezorging en zorgvuldige verpakking. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke waarde te bieden, zowel in termen van producten als service. Mocht je in de toekomst nog meer interieurartikelen nodig hebben of als er iets anders is waarbij we je van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen. We zijn er om te helpen! Nogmaals bedankt voor je positieve review en voor het vertrouwen in ons merk. Met vriendelijke groet, Team Max wonen

Goede service, bezorging netjes en blij met de eettafel!

Rijksweg 19

7971 CX Havelte