Altijd goed!

Ik bestel al jaren speciaal hondenvoer en het klopt altijd! Goede en snelle levering en mooie website!

Super !

Duidelijker site en bestelling prima op tijd in huis

Snel en keurig geleverd voor een goede prijs

Na bestelling volgende dag meteen afgeleverd, groot gemak en betrouwbaar

Ook goed

Goede service, snelle levering

Wij bestellen hier al jaren. Altijd goed! Goede prijs en service.

Snelle leveringen aan gunstige prijzen

Mijn ervaring is goed. Ik kan er niet meer van maken. Ik bestel, krijg direct e-mail en 1 a 2 dagen later de bestelling thuis

uitstekend

Onze herder heeft verschillende allergieen en is vrij gevoelig voor eten maar met het hondenvoer van Uw Dier in Balans gaat het een stuk beter en de allergische reacties zijn dusdanig minder dat extra medicatie niet meer nodig is.

Teleurgesteld

Ik bestel mijn hondenvoer altijd bij Dier in Balans. Ging altijd prima. Nu ging er bij het bezorgen iets mis. Ik had op zondag besteld en dan verwacht ik de bestelling uiterlijk dinsdag. Nu kwam het bestelde pas op woensdag. Volgende keer beter.

Onze hond kan alleen maar tegen de brokken die ik hier bestel. Super snelle levering een dikke pluim voor dit bedrijf

prima service alleen de levering duurt soms wat lang

De website is prima en de service ook alleen het bezorgen duurt soms wat lang

Goede en snelle service.

Ik heb het pakket snel en keurig netjes verpakt ontvangen. Helemaal top!!!!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering.

Redelijk goed

Staat op website voor 15 uur besteld volgende dag in huis. Na telefonisch overleg na 2 dgn wist ik dat hun het ook moesten bestellen. Had graag dit geweten na dat bestelling was geplaatst. Heb nu 6 dgn gewacht Daarna was het snel binnen.

Vlug en correct

Alles ging zoals gewenst

Snelle levering en goede producten

Leuke acties en goede prijzen, daarbij wordt het snel geleverd met iets lekkers voor de hond als cadeautje! Top!

Goede service en snelle aflevering prima prijs!!!!!

Goede service en snelle aflevering prima prijs!!!!!!!

Komen afspraken na

Bestellingen worden gelijk behandeld En volgende dag geleverd De tijden worden overlegd...

Goede brokken

Zijn goede brokken, maar er staat op de site vandaag bestellen, morgen in huis dat klopt niet, ik heb ook het gratis speeltje niet ontvangen bij mijn eerste zending bij de 2e ook niet

Snelle service!

Fijn contact en snel mijn spulletjes binnen

Fijn dat ze profine hebben

Ik had besteld large breed, maar kreeg gewoon. Dat was jammer. Maar de zak was al open gemaakt door mijn man dus dan maar deze. De levering duurde langer als aangegeven op de site.

BEST IN ORDE

Bestellen prima/ prima prijs. Levering via DHL kan sneller. Keuze mogelijkheden voor aflevering zijn beperkt.

Goed product.

Goed product, aan huis geleverd binnen enkele werkdagen.

winkelen zonder zorgen

goed product. acceptabele prijs. snelle en correcte levering.

Na slechte bezorging van dpd en ik gebeld had met dier in balans die toen een hele goeie service deed met post nl en had het toen 24 uur later.