Goede kwaliteit voeding voor onze honden

Onze nieuwe hond had last van haar darmen. Door toeval zag ik bij de dierenarts de poster hangen van jullie producten. Op de website staat duidelijk vermeld wat er in ieder voer zit en waarvoor het het beste te gebruiken is. De voeding werd binnen twee werkdagen bezorgd. Onze nieuwe hond heeft al minder last van haar darmen. Compliment voor de kwaliteit van het voer.

alles ok

snelle service, goede prijs

Goede keus

Goed en op tijd geleverd Honden zijn er blij mee

Snel en betrouwbaar

Goed product volgende dag in huis , prima

Snelle levering. Echter als je bij hondenvoer ook een doosje snoepjes besteld voor de hond dan komen die geplet aan. Verder heb ik deze levering ook geen gratis kluifje en speeltje gekregen. Vind mijn hond wel jammer

onze hond vreet er goed van

Plezierige website, makkelijk bestellen en snel in huis !

Plezierige website, makkelijk bestellen en snel in huis !

Mijn ervaring met Dier in balans is goed . Helaas kwam de order ipv maandag , dinsdag aan .En het leek wel of er een vrachtauto overheen gereden was.En als ik het track en tracé loop zou ik zeggen dat het pakket weg geweest is,of dat ze de beschilderd doos bij elkaar moesten plakken

De bezorging laat te wensen over

Het voer is prima, helaas wordt een prijsverhoging niet aangegeven en het bot wat er vroeger bij zat is er ook niet meer. De keuze van de bezorger zou niet mijn keuze zijn. Doos kapot en 4 dagen er over doen.

Gewoon altijd goede service en kwaliteit.

Gewoon altijd goede service

helemaal tevreden

snelle levering en top verpakt

snelle levering, perfecte service

Ik bestel daar al een aantal jaar, en altijd snel en goed geleverd. Laatst waren de zakken in de doos gescheurd, waardoor het voer door de doos naar buiten viel. Na er een mailtje over gestuurd te hebben, gelijk reactie van hun kant, en perfect opgelost. Dikke pluim

Goede service!

Koop hier al jaren mijn hondenvoer en zowel de prijs als de levering zijn goed. Afgelopen keer ging er iets mis bij DPD waardoor mijn bestelling niet aan kwam en na contact werd direct een nieuwe zak opgestuurd terwijl ze op zoek gingen naar de oorzaak bij DPD. Al met al dus top service!

Snelle levering, scherpe prijs!

Eerste bestelling, zeer tevreden.

Goed en snel geleverd

We zijn erg tevreden goeie kwaliteit zeer snel geleverd, wat jullie zeggen!

Super makkelijk, super snel

Duidelijke website, snelle levering

Prima bedrijf, snelle levering, ook meedenkend met de klant!

Pluspunten

Wordt best snel geleverd

NVT

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering.

Geen.

Pluspunten

Keurige levering.

Ik vond het jammer, dat Uw zoekmachine veel te strikt is. Een spatie waar een streepje moest staan, de zoekmachine vond niks. Er blijft niks in het winkelmandje zitten, als je de volgende dag weer verder gaat met bestellen. Kun je weer opnieuw zoeken. Dat vond ik vervelend.

Pluspunten

ruim assortiment, snelle levering, goede prijs

Pluspunten

Wordt direct actie ondernomen na niet leveren door dpd.

Over Uw dier in balans