Uwdierinbalans is een echte topper!

Elke keer opnieuw worden de bestellingen heel vlot verwerkt!

Altijd snelle levering en een extraatje

Betrouwbare leverancier. De levering altijd op tijd en bij een dubbelpak hondenvoer een extraatje. En de vaste klantenkorting is natuurlijk heel aantrekkelijk.

Good behalve lang levering

Alles was good behalf de beloofde volgende dag levering. Het was vier werkdagen later.

Al jaren prima service.

mijn score zegt genoeg

uitstekend

We gaan door...

Goed bedrijf

Ik ben heel blij met de supersnelle service.

Ik heb nooit geen moeite met dit bedrijf. Mijn bestelling is altijd netjes op tijd bij me. Verder heb ik nooit geen problemen.

Goede levering, en snel geleverd. Voor de 3e keer besteld en zeer tevreden, de kortingsactie Storm was erg leuk dat scheelde enorm, mag vaker stormen :-) kortom heel tevreden.

Makkelijk bestellen en snelle levering

We bestellen al jaren naar volle tevredenheid ons hondenvoer bij Uw dier in balans. Altijd een gratis balletje of botje erbij en snel geleverd.

Snelle en nette service

Altijd snelle service, en als het voer er niet is krijg je vaak een alternatief, of word je op de hoogte gebracht van de verlate levering. Altijd vriendelijke man aan de telefoon

Bij bestelling altijd zeel vlot geleverd en altijd goede brok

Indien nodig heb ik 'n heel fijn contact.

Wij kennen dit bedrijf nu twee jaar, we doen alleen maar zaken via internet maar we worden met vragen altijd keurig netjes geholpen. De bestellingen worden op tijd geleverd. Ook klachten over de verpakking worden serieus genomen, en deze zijn dan ook opgelost. Al met al 'n heel betrouwbaar en fijn bedrijf.

Goeiemiddag, spijtig dat mijn puppy zak open was als ik het uithaalde uit de doos, Mvg sophie

Erg tevreden, goed verpakt voor verzending

Goede ervaring, en duidelijk dmv de email's . Goed verzorgt pakket ontvangen.

Latere levering dan vermeld op de site

Super hondenvoer hier besteld vanwege de welkomstkorting. Net voor 15.00 besteld en bevestigingsmail gekregen. Ging ervan uit dat er de volgende dag geleverd zou worden. Dit was toch niet het geval. Dit werd de dag erna. Zouden de dag van levering echter vanaf 11.00 niet thuis zijn. Gelukkig kwam DPD al om 10.00 anders zou ik het voer pas na het weekend krijgen. Tijdig bestellen dus!

Voordelig!

Wordt netjes en op tijd bezorgd.

Goede en snelle levering

Wordt zeer goed afgehandeld

Vlotte levering netjes ingepakt

Snelle en nette aflevering. Fijn dat ik in de gaten kon houden wanneer de bezorger voor de deur stond.

Snel en netjes

Pakketten worden netjes verpakt en verzonden. Fijne service

Uw hondenvoer doet het uitsteekend, bezorging zeer goed, ik heb niets te klagen

Zie Boven staande tekst

Goedkoper en.... Snelle levering. Aanrader

Snel en zorgvuldig en vaak een snack of zoiets voor de hond!

Als je ontdekt dat het voer bijna op is...geen nood, bestellen en het is er de volgende dag! Altijd keurig verpakt en ze hebben een breed assortiment

Altijd een snelle levering en goede service

Nooit problemen, steeds goede oplossing als er een probleem is

Heel tevreden.