Geregeld

Bedankt voor de oplossing

Vertrouwd adres en kwaliteit

Altijd snel en goed

Super service!!

Goed advies gekregen voor mijn pup.

Zeer correcte en snelle leververing.

Al jaren klant. Ga zo door!

Slechte service

Omdat wij in isolatie moeten blijven zijn wij afhankelijk van webshops. Gezien we voer voor onze hond moesten hebben bij deze webshop besteld omdat ze duidelijk op hun website zeggen... “vandaag besteld morgen in huis” maar dit blijkt niet zo te zijn... kreeg achteraf te horen dat het ongeveer een week levertijd is. Nu noodgedwongen andere oplossingen vinden om onze hond toch nog voor voer te voorzien.

Geachte, bedankt voor uw beoordeling. Wij kunnen en mogen mensen in isolatie helaas van het RIVM niet van dienst zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Uw dier in balans

Al jaren zeer tevreden

Makkelijk bestellen, duidelijke site, en snel geleverd. Problemen? Nog nooit gehad. Top.!

Snelle levering met hergebruik van verpakkingsmateriaal

Als ik twee zakken gelijk bestel, is het voordeliger plus er komt wat lekkers voor de hond bij. En ik kan bijna altijd gebruik maken van een kortingscode.

Altijd kwaliteit, snel en een goede prijs

Ik bestel hier al 8 jaar Biofood. Altijd goede ervaringen. Onze hond en kat zijn er super blij mee.

Super goede webwinkel

Een geweldige online winkel waar je echt waar krijgt voor je geld. Heb je vragen kan je zo bellen. De bestellingen worden heel goed thuis bezorgd. Ik raad het iedereen die van zijn huisdier houd hier te bestellen.

klant vriendelijk en een snelle service

wij bestellen altijd honden voer van champ en daar hebben wij geen klachten over . Super snel altijd in huis.

Prima prijs, goede service, erg snelle levering.

Goede producten, goede service

Ik ben al jaren klant en zeer tevreden. Vlotte levering tegen goede prijzen. Een webwinkel met kwaliteits producten.

Snelle en vlotte levering. Goed verpakt.

super

goede service, altijd op tijd

Goede en snelle levering. Bij eventuele vertraging van de levering word je daar goed en tijdig over ingelicht. Goede communicatie!

Levering komt zeer snel maar de link naar de verzendfirma Dpg is niet zo goed. Ligt dat aan mij? Misschien zou het geschenkje (wat ik heel leuk vind) eens iets anders mogen zijn? Heel tof dat er altijd een kortingscode komt. Kan ik goed gebruiken... Ik ben tevreden, dus zolang ik Healthy Dog nodig heb blijf ik bij jullie bestellen. Dat is toch de bedoeling hé!

Altijd op tijd bezorgd

Ik bestel altijd mijn brokken bij jullie. Een van de weinige webshops die de brokken voor knze honden verkoopt. Nette communicatie en altijd op tijd bezorgd.

Bij Uw dier in balans balanceer je op een strak touw van goede prijs en betrouwbare dienstverlening

Heel erg tevreden !

Super service ! Super voeding!

De service is erg goed, bestellingen worden zeer snel geleverd, indien je vragen hebt, krijg je goed en duidelijk antwoord ! Mijn hond, één West Highland White van 12 jaar geniet van het voer.

Levert snel en tegen een scherpe prijs.

Levert snel en tegen een scherpe prijs

Snelle nette service!

Al 5 jaar enorm tevreden over de kwaliteit van het voer voor onze hond en de service! Kan het aanbevelen! Ga zo door!

Gewoon goed!

Duidelijke website, snelle levering, veel keus!

Gewoon dikke prima !

Goede website met prima aanbod van producten tegen scherpe prijs. Mijn bruine viervoeter eet er goed van.

Prettige site alles makelijk te vinden overzichtelijk wij kopen al jaren het hondenvoer voor onze honden en die vinden ht nog steeds lekker snelle verzending. En mochten ze het niet op voorraad hebben bellen ze je voor eventuele oplossing top bedrijf

Topservice

Bestel al jaren naar alle tevredenheid mijn kattenbrokken bij uwdierinbalans. Een van onze katten krijgt huidproblemen als hij andere brokken krijgt. Een keer waren de 2x 10 kg zakken die ik besteld had niet op voorraad, ik werd na mijn bestelling gelijk gebeld dat de brokken een weekje later zouden komen en er werd gevraagd of dit een probleem was. Toen ik vertelde over het huidprobleem werd aangegeven dat er nog wel een 1 kg zak op voorraad was. De volgende dag had ik de zak in huis zonder iets te hoeven betalen, gewoon top!