Ik had een vraag over de voeding voor mijn pup. Ik ben zeer netjes geholpen en geadviseerd. Mijn pup heeft nu een goede gezonde voeding. De levering was ook supersnel. Ik ben tevreden.

Ik ben een vaste klant met vrijwel maandelijks een bestelling voor 25kg brokken en soms ook Renskes vers vlees. Prima afhandeling van de webshop; snel en overzichtelijk. Alleen de laatste keer een mindere ervaring met de pakketbezorger (DPD); daar ook een klacht ingediend c.q. slechte recensie achtergelaten. Geen inhoudelijke reactie van hen ontvangen. Heden de beoordelingen website gecontroleerd. Gezien het relatief grote aantal klachten over de bezorging aldaar, is het niet verrassend dat er niet inhoudelijk gereageerd wordt. DPD wijst op 81% van de recensenten die de bezorgdienst zou aanbevelen; ik lees hierin echter een uitkomst van bijna 1 op de 5 afleveringen waar de mensen zodanig ernstige klachten/aanmerkingen hebben, dat zij DPD NIET aanbevelen. Kortom tevreden met Uwdierinbalans, maar (vooralsnog éénmalig) ontevreden met de bezorgservice van DPD.

Snel, voordelig en goed!

Ik kan niet anders zeggen. De volgende dag werd mijn bestelling geleverd. De prijs was voordeliger dan bij andere online shops

Alleen maar positief!

Uitstekend hondenvoer, snelle levering, goede kwaliteit/prijs verhouding.

Perfect product en goede levering

Alles volledig naar wens. Hond blij, baasje blij.

Super snelle levering waarvan honden lekker smullen

Wij blij ,honden blij met het lekkere eten . Ze smullen er altijd heerlijk van

Super!!! Dik tevreden

Via internet bestellen Wordt netjes bericht hoe laat hetb bezorgdcwordt. Klopt altijd.

Goede service en snelle levering!!

Altijd goede service!

altijd goed verpakt

alle pakketten altijd goed verpakt en een snelle levering!

perfect

altijd goede service bij vergissingen worden altijd opgelost

Altijd naar tevredenheid

Geen nonsnens bestellen , voortgang volgen via email snelle verzending. Gewoon zoals het hoort.

Nog steeds tevreden...

Ik koop al jaren hetzelfde voer voor mijn hond en het is er altijd de volgende dag; scherpe prijs en van goede kwaliteit..Hulde! J.M. de Kruijf

Snelle service, goed kwaliteit voer!

Wij kopen al 4 jaar hondenvoer (Bio-food). Kwaliteit en levering is super.

Goede produkten, concurrerende prijzen, snelle levering

Heel snel na bestellen geleverd. Kocht het altijd bij dierenzaak maar het scheelt 2€😉

Goede afhandeling

Bestelling wordt correct uitgevoerd De site is naar onze beleving niet geheel logisch

Prima product en snelle levering

Kjen is een uitstekend product, mijn hond krijgt het vanaf pup, het is altijd voorradig en zo besteld is zo thuis.

Snelle levering!

Correcte en nette afhandeling. En goed advies gekregen voor mijn herder.

Zeer goede service

Ik had mijn bestelling snel binnen. Er was 1 product niet op voorraad, maar ik ben daar keurig over geïnformeerd. Binnen 2 dagen had ik het ontbrekende product in huis.

Onbetrouwbare levering

Bij de laatste levering werd slechts een deel van de producten geleverd. Het geld werd vlot terugbetaald, maar dat hielp ons niet verder, gezien we de producten nodig hadden. Als een product niet voorradig is, willen we dat op de website zien vooraleer we een bestelling plaatsen. Het resultaat is in elk geval dat we niet langer zullen aankopen bij Uw dier in balans.

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het spijtig dat een deel van uw bestelling niet voorradig was. Wij kunnen niets anders doen dan direct uw uw geld retour storten. Dit hebben wij ook direct gedaan. Wij vinden het spijtig dat u dit als onbetrouwbaar heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Uw dier in balans

Correct snel en super afwerking