We zijn zeer tevreden

Altijd een goede deal en snel thuis bezorgd.

Prettig.

Prima en snelle service met een aardigheidje voor de hond.

De meneer die bezorgd zet het zelfs in de garage. Helemaal top!!!!!

Altijd keurig op tijd geleverd

Uitstekende service, uitstekende kwaliteit

Ik ben zeer tevreden, zowel over de service (op tijd geleverd en alles correct), als over de kwaliteit van de produkten !

Altijd tevreden met de bestelling.

prima service

altijd goeie service, zeker aan te bevelen

Supersnelle levering

20 kilo Champ hondenbrokjes besteld, mijn voorraad was bijna op en was even bang dat ik ern paar dagen zonder zou zitten. Maar mijn zorgen waren niet nodig, de volgende ochtend had ik de brokken al in huis! Supersnel! Ik blij en blije hondjes!

Service uitstekend

De service is uitstekend en snel bezorgd en de website is goed overzichtelijk de prijzen zijn ook goed en de hond krijgt altijd een extraatje erbij.

Voor herhaling vatbaar

Prima site , veel keuze aan kwaliteitsproducten , snelle en perfecte levering voor een democratische prijs. Tot de volgende keer. Bedankt.

Nooooit problemen.

Altijd op tijd. Weet stap voor stap waar mn pakket er is. Geen probleem. Super.

Snelle levering en altijd tip top in orde

Wij hebben al diverse keren Kjen's hondenvoer besteld de leveringen zijn altijd snel en de producten altijd tip top in orde.

Redelijk goed

Ik had een zak hondenbrokken gekocht (beschadigd) er zat korting op! Ik had wel verwacht dat de verpakking stuk was maar had gehoopd dat hij goed werd geplakt De brokken lagen in de doos . Maar is mijn eerste bestelling vandaar mijn beoordeling.

Een ondernemer die de klant weet te binden..

Altijd vlotte levering, goed verpakt, kwaliteit producten, aantrekkelijke kortingscode en scherp geprijsd...Hulde!

Altijd dik tevreden

Goed voor mijn dierenbrigade Goedkoop en goede kwaliteit

Klantvriendelijk en goede levering!

Snelle en goede levering, AfterPay vind ik heel klantvriendelijk en ze geven goede informatie over hun producten

Er worden goede prijzen gehanteerd. Het pakket was goed verpakt en snel geleverd. Kortom ik zal hier vaker bestellen!

Fijne webshop

Hier vond ik precies wat ik zocht, voorheen kocht ik bepaalde diervoeding in de dierenwinkel maar nadat ik was verhuisd kon ik het nergens meer krijgen. Gelukkig een webshop in dierenproducten waar ik alles kan vinden wat ik nodig heb. Qua bestelling ging alles vlot, perfect!

Goed product

Product is naar verwachting. De bezorging liet te wensen over. 3 dagen na de verwachtte bezorgdatum kwam de buurvrouw de doos brengen. Het lag daar al 3 dagen en ik had geen bericht ontvangen dat het op een ander adres was afgegeven.

Onze hond reageert prima op healthy dog regularv brokken

De verjaring is beduidend minder en alertheid stuk hoger. De consistentie van de brokken is van dien aart dat kan worden volstaan met de helft van de hoeveelheid brokken i.v.m.andere reguliere hondenbrokken leverancier. In die orde van grote betaal je in verhouding iets meer voor een 15 liter zak,maar omdat je er ongeveer 2x zo lang over doet,maakt het toch weer voordeliger.

In een woord TOP!

Ik heb hier een aantal keer besteld en altijd komt mijn bestelling snel aan. Nu bleek er echter iets fout te zijn gegaan met de verzending, en kreeg ik mijn bestelling nog een keer toegestuurd zonder moeilijkheden. Top service, ga zo door!

snelle service ten een zeer betaalbare prijs

als ik bestel, wordt het eten van onze Wizzy snel bezorgd.

Betrouwbare webwinkel

Snelle vlotte levering aan eerlijke prijzen

Goede service en snelle levering

Zie hierboven

altijd TOP producten geleverd in 2 dagen