Ik heb een verkeerde bestelling binnen gekregen. Ik had namelijk 3x 10 x395 gram kennels favourite steamed duck besteld maar ik heb 4 zakken met kennels favourite cold p. Duck 7,5 kg gekregen. Heb een mail gestuurd met dit probleem. Hierop geen reactie gekregen. Toen mobiel gebeld, kreeg een voicemail. Wel snel teruggebeld en uitgelegd wat het probleem.was. zou opgelost worden en zou de pakjes vlees opgestuurd krijgen. Hierna geen reactie meer geen bestelling geleverd. Volgende dag weer gebeld en werd weer beloofd dat het geregeld zou worden. Afwachten weer. Weer geen reactie dus weer een mail gestuurd en hierop ook niets vernomen. Weer gebeld moet nu nog steeds teruggebeld worden. Ben nu meer dan een week bezig om mijn juiste bestelling te ontvangen. De juiste bestelling inmiddels ontvangen. En achteraf was de coronavirus het probleem van achterstallig werk de boosdoener. Netjes gebeld en heel vriendelijk te woord gestaan. Mijn volgende bestelling ga ik hier zeker gewoon weer doen. Netjes opgelost.

Geachte, Wij hebben inmiddels de juiste voeding voor uw hond. Deze zal vandaag worden verstuurd. Onze excuses voor dit vervelende ongemak. Met vriendelijke groet, Uw dier in balans

Elke weer tevreden!

Intussen ben ik vaste klant. Vandaag besteld is morgen in huis, bovendien is de zending meteen te volgen. Fijne service!

Goed voer

Ben zeer tevreden en mijn hond Skye is er gek op

De levering verloopt , afspraken kom je na. De brokken zijn voor onze hond goed , omdat hij een allergie heeft

snelle levering van wat je besteld

Elke keer weer de levering correct en zoals je hoopt!

na bestelling is er soms wat vertraging. ik heb begrepen,dat het niet aan jullie ligt,maar aan vervoerder,

Snelle levering!

Keurig en persoonlijk.

In ons pakket was een fout artikel gestopt. Dit werd keurig opgelost. Binnen enkele dagen had ik het binnen.

Goede en snelle levering

Gebruiksvriendelijke website. Duidelijk en overzichtelijk. Je hoeft de deur niet meer uit om de artikelen uit de winkel te halen. De ene dag bestellen de dag erop de artikelen thuis geleverd.

Persoonlijke service.

Snel geleverd en een goed advies.

Waardeloos

Na drie leveringen en één week verder heb ik nog steeds niet mijn complete bestelling ontvangen, heb ik defecte zakken voer ontvangen en verkeerde artikelen. Bovendien reageert de leverancier amper op mijn mails en appjes. En leest mijn mails ook niet. Er wordt ook geen melding gemaakt van het feit of iets niet leverbaar is of dat iets later geleverd wordt. Alles wat fout kan gaan gaat fout. Op de ingediende klacht komt ook geen reactie. Echt waardeloos.

Geachte bedankt voor uw beoordeling, Wij vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over uw levering. Graag zouden wij u een compensatie doen. Wij hebben u ook gevraagd wat wij kunnen doen om u een tevreden klant maken. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Uw dier in balans

Gewoon goed

Van bestelken tot afleveren, snel en goed verzorgd.

Zeer tevreden over de snelle levering en tevreden over het product

Goede en snelle levering

Snelle levering na bestelling en met een leuk speeltje.

Perfect geregeld tegen goede prijs

Product wordt altijd op tijd geleverd en voldoet prima.

Betrouwbaar en persoonlijk

Al jaren bestel ik de brokken via MijnDierInBalans. Loopt gewoon goed en vertrouwd, maar ook voor specifieke vragen kan je hier terecht.

Goede producten en snelle levering

Ik geef mijn hond goed en gezond voer en bij jullie is daar veel keuze in! Ook de levertijd was snel en daar ben ik persoonlijk heel blij, want ik vergeet nog weleens op tijd te bestellen haha

Ondanks langere levertijd toch goed geholpen

Ik had voor mijn kat een knuffeltje besteld en die zou de volgende dag binnen zijn. Echter na twee dagen had ik nog geen verzendbevestiging ontvangen en ook nog geen pakketje. Na telefonisch contact werd mij verteld dat het op vrijdag bij mij zou zijn en dat was ook het geval. Zelfs met wat kleine extraatjes voor het wachten. Super opgelost!

Prima. Snelle levering.

Vandaag besteld morgen in huis. Goede prijs.

Goede snelle service en duidelijke communicatie als mijn product maar ten dele voorradig was. Ik bestel hier altijd mijn hondenvoer en zal dat blijven doen!

Zeer snelle en goeie service

Als je wat besteld is het meteen goed en snel bezorgd alles in goed overleg! Juiste prijs

Prima product en uitstekend geleverd

Bestel altijd Kjens bij Uwdierinbalans. Prima product, mijn hond krijgt dit vanaf pup te eten. Uitstekende service en bezorging

Heel goede

Zoals gewoonlijk bestel ik het eten voor onze honden hier , helaas werdt het pakket op een verkeerd adres afgeleverd door DPD. Na telefonische contact met de verkoper is dit direct opgepakt en werdt de volgende dag het pakket alsnog afgeleverd :) Goede Service !

Snelle bezorging, leuke extra's

De prijs is scherp, de levering is zeer snel en vaak zitten er leuke kadootjes voor de hond bij.

Pakket in slechte staat

Pakket was opengegaan en zo aangeleverd. Ik heb dit dezelfde dag gemeld bij het bedrijf, maar de reactie was: ja, dit horen we vaker. Slecht excuus, doe er iets aan.

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen dit incident gaan onderzoek. En u persoonlijk een compensatie voorstel doen. Met vriendelijke groet, Uw dier in balans