prima producten en service

mijn hond is blij met de goede producten

Goede en snelle service

Voor de eerste keer besteld; prima ervaring

Snelle levering, goede service

Leveren correct en snel

Doen wat ze beloven

Snelle levering komt afspraak na

Zeer snel de bestelling in huis

Precies wat ik schreef. Je gaat bestellen en heel snel heb je het ook in huis. Af en toe met korting

prima en kwalitatief goed product

altijd netjes op tijd geleverd.

altijd een correcte afhandeling

onlangs ik een keer het pakket in de drukke december maand niet had ontvangen, kwijt geraakt bij PDP , hebben we zo snel mogelijk een nieuw pakket ontvangen, zodat onze hond als kerst menu, weer zijn lekkere brokjes kon eten! nogmaals bedankt

Ik bestel al 8 jaar bij uw dier en balans

In een woord geweldig!

Snelle levering, goede kwaliteit en een tevreden puppy!

Prima service en prima product

Snelle levering en het product kende ik al, dat is gewoon prima. Zou zeker weer bestellen.

Perfekt geregeld

Bestellingen worden zoals afgesproken perfekt uitgevoerd en binnen de beloofde levertijd.

altijd correcte behandeling

Wij zijn al een paar jaar zeer tevreden klanten en de hond ook!

Over het algemeen goed

Over het algemeen goed Heb al een paar keer bij deze website besteld Is wel eens gebeurd dat ik een week op mijn bestelling moest wachten En de afgelopen keer zat het beloofde kadootje te weten een zakje snoepjes er niet bij Er is me beloofd bij de volgende bestelling het te vermelden en dan krijg ik alsnog het zakje ,wat wel betekend dat ik wel weer eerst een bestelling moet doen om het gratis product te krijgen en dat stuit me eigenlijk regen de borst,want je word dan een soort van verplicht ,,

Top.

Ik bestel hier altijd de brokken voor onze hond. Nog nooit problemen mee gehad. Atijd snelle levering en netjes verpakt.

zeer goed

goed advies, snelle levering die ook perfect aankomt op het uur dat wordt aangegeven

Elke keer weer goed

Snel verzenden gewoon prima en betrouwbaar

Prima, snelle service's

Bestel altijd de healthy dog bij dit bedrijf. Bevalt prima, soms korting, soms iets lekkers voor de hond. Snelle levering. Nooit problemen.

Super goed

Makkelijk te bestellen en een snelle levering gewoon goed zoals het hoord

Fijne producten

Fijne producten snelle levering onze hond is tevreden

Altijd tevreden

Prima assortiment tegen een gunstige prijs

Ik hed op donderdag voer desteld het is nu zaterdag en nog niets ondvangen

Waar blijft mijn desteling wacht al 3 dagen en nog niets in huis slechte zaak za de volgende dag geleverd worden klopt helemaal niets van!

Leveringsdatum onduidelijk

De levering kwam later dan verwacht. Dat kan gebeuren en ik kreeg - netjes - een telefoontje. Toen het voer alsnog was verzonden, kon ik niet achterhalen wanneer de leverdag was: "track and trace" werkte niet. Als tweede was ik verbijsterd over de hoeveelheid oud verpakkingsplastic waarmee de doos was opgevuld. Dat kan echt niet meer in deze tijd.

Er was iets verkeerd geleverd. Uw dier in balans heeft dit netjes en snel opgelost. Top!

Fijne website

Snelle verzending en altijd een leuk cadeautje erbij

Snelle levering!

Hond is tevreden dus baasje ook. Makkelijk besteld en snelle levering!