Snelle en goede levering van bestelde producten.

Makkelijk bestellen en snel in huis ben er super tevreden over zal mijn hondebrokken bij dit bedrijf blijven bestellen echt top

Alles prima op tijd geleverd!

Product zoals omschreven en een vlotte levering.

correct en prima services

Een telefonisch gesprek gehad met een dame en was een prima overleg over ander voer. Meteen besteld en andere dag voor de garage gezet. Zo gaat dat al wat jaartjes. Dank voor de goede service. Met vriendelijke groet Dorine Sattler.

Mooie eerste ervaring

Van bestelling tot levering perfect afgehandeld. Proficiat

Sinds 2014 al klant!

Wij kopen voor onze akita altijd BIOfood. 2 zakken á 13,5 kg met een fantastische prijs. Daarnaast bij elke bestelling een gratis speeltje!

Vlotte levering

Bestel altijd mijn hondenbrokken. Leveren vlot en zij malen gebruik van klantenkorting.

Prima organisatie en dito producten.

Koop al sinds jaar en dag hondenvoer, Kjen, bij deze organisatie en altijd naar volledige tevredenheid.

Uitstekend serive

Ik had wat verkeerd geleverd gekregen. E-mail en telefoon en alles netjes geregeld. Top service dikke 10 + op tijd en netjes verpakt.

Goede brok

Zijn vacht glanst elke dag een beetje meer!

Perfect verzorgd en op tijd geleverd

Kwaliteit staat voorop bij Dier in balans

Betaald en dan blijft het lang stil

Op zondag grote order besteld, order bevestiging gekregen en verder bleef het stil. Geen track en trace, geen levering, zowel per telefoon, mail, Social media of whatsapp dagenlang geen contact te krijgen. Bellen of mailen niet terug. Ik voelde me opgelicht. Op donderdag ineens een verzend bevestiging, terwijl ik net die ochtend via alle kanalen mijn order had geannuleerd en mijn geld terug heb geëist. Die dag ineens wel iemand te pakken gekregen en die had de administratie net over genomen. Reageerde heel okay en zou het in orde maken. Mocht het pakket weigeren en zou m'n geld terug krijgen. Dit is gelukkig wel gebeurd. Maar nee, geen aanrader, dit heeft me veel ergernis gekocht. Heb onderwijl elders voer moeten halen en zo eerst dubbele kosten gemaakt. Slechte service en vooral communicatie..!

Constante goede kwaliteit en service

Overzichtelijke website Makkelijk te bestellen Snelle levering

Goede en snelle service

We kopen al jaren ons hondenvoer bij uw dier in balans en dat naar volle tevredenheid.

Supersnel

Mijn bestelling kwam supersnel bij ons thuis Het voer is een betaalbare prijs en onze hond smult ervan Het ie ook een fijne en makkelijke website Prima zo! Een echte aanbeveling

Prima producten. Honden doen het er goed op.

In uw website garandeert u dat: vandaag besteld is morgen in huis. Dit is niet geheel correct. Waarschijnlijk doordat u afhankelijk bent van degene die de pakketten bezorgt. De laatste keer niet alle bestellingen gekregen, maar wel een juiste, correcte en vlotte afhandeling hierop. Zonder vraag van onze kant. Heel netjes. Zo zou het overal en bij iedereen moeten.

prima !

prma !

Nette levering en vlot ook! Onze hond smult er elke x opnieuw van

Duidelijke communicatie

Jullie geven duidelijke en snelle communicatie. Levering precies volgens de communicatie/ track and trace.

Goede service voor een aantrekkelijke prijs

Kitten voer besteld van een hoge kwaliteit, voor een lage prijs, goedkoper dan bij andere zaken! Snel verstuurd en goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Zeker voor herhaling vatbaar!

Producten op voorraad en prompte levering!

Ruime collectie hondenvoer producten beschikbaar en tot nu toe altijd op voorraad. En na bestelling prompte levering!

Snelle levering maar niet volledig

De producten worden erg snel geleverd, wat erg fijn is. Alleen is het niet volledig, al 2x achter elkaar. Je vinkt aan gratis hondenspeeltje maar krijgt iets te eten. Dit is steeds teleurstellend. Mijn ouders kregen een kattenspeeltje, voor hun rottweiler. Als je iets niet hebt of kan leveren, dan aub niet aanbieden.

Heel goede service!!!

De bestelling is zoals altijd weer keurig netjes verpakt en snel bezorgd!!!! De hondjes zijn altijd super blij met het gratis speeltje en de snacks. Helemaal top!!!!

Altijd reactie. Snelle levering

Wel eens gehad dat er net niet juiste is geleverd. Geen probleem altijd keurig opgelost