Snelle levering, prima voer

Onze hond heeft last van allergieën en doet het goed op Kjen brokken lam/rijst. Bestellen doen we altijd bij Uwdierinbalans. Goede prijs en snelle levering.

Toppie

Levering klopt altijd en ik snel binne soms ook wat extra's er bij en ook prima prijzen . Top

goede service en snelle levering

altijd een vlotte en goede levering

Snelle levering, prima communicatie.

Meestal snelle levering, lukt het niet dan wordt dit zo snel mogelijk opgelost. Prima communicatie.

Superdeskundige helpdesk

Heerlijke droge brokjes voor onze gezonde Friese stabij

Snel, makkelijk en kwaliteit

Bij een bestelling via de website wordt snel gereageerd en de bestelling is ook snel binnen.

Duidelijke site en snelle levering met post.nl

Goede service met snelle levering.

Ben zeer tevreden. Goede keus.

Groot assortiment en snelle levering.

Altijd bij mijn bestelling een klein aardigheidje wat altijd zeer gewaardeerd wordt door onze hond. Goede service; AfterPay en verzending de eerst volgende werkdag.

Snel en net geleverd.

De bestellingen die wij hebben gedaan waren altijd snel en netjes geleverd en een goede service.

Snel geleverd. Deze keer goed verpakt Leuke attentie voor vaste klanten. Ook altijd heel leuk zowel voor de hond of kat

Snel besteld en snel bezorgd!

Ik bestel elke maand het hondenvoer Kjen en meestal net op tijd want het is bijna op. Ik heb nog geen maand gehad dat ik geen voer had, het wordt namelijk altijd snel geleverd. En je hebt het snel besteld.

Goede snelle levering

Kreeg wat ik besteld heb op de afgesproken datum

Ik bestel hier altijd mijn dierenvoeding

Snelle levering, juiste producten, goede prijs. Eén keer meegemaakt dat bestelde voeding niet leverbaar was. Er werd direct persoonlijk contact met mij opgenomen om tot oplossing te komen. Goede service!

Leuke site , snelle levering

Zak voer besteld voor onze boxer pup , snel en netjes geleverd met leuke attentie.

Makkelijk te bestellen, ruime keus en snel bezorgd. In 1 woord Uitstekend!

Cara , de Spaanse Galgo, lust dit graag !

Cara heeft dit voedsel. Og nooit geweigerd … alles is altijd tot de laatste kruimel op ;-)

Goede kwaliteit, vriendelijke service, snelle levering

Vaste klant met bestelling voor de brokken van healthy dog. Een van onze honden heeft een voedselallergie en deze koudgeperste brok zorgt ervoor dat hij brokken kan eten ipv vervangende extreem dure voeding. Dit is betaalbaar. Levering is altijd snel. Als er wat ‘mis’ is dan is de communicatie altijd goed.

Vlotte en nette kevering

Fijne producten

goed.

Onze hond is er dol op

Onze mechelaar is dol op de brokken, snel geleverd voor nette prijs.

Goede website, snelle afhandeling.

Duidelijke website, snelle bezorging en goede service.

mooie producten en goede service

handige website, toffe producten en vlotte service, mijn pakket werd kort nadien vlot geleverd. ik zal zeker opnieuw bestellen

Super voer

Onze hond paco is erg ziek geweest vorig jaar en hij heeft een eiwitten allergie dat is er uitgekomen en ik kreeg toen een tip van een man die ook een rodhesion righback heeft en heb nu voer van jullie de cold pressed dog food regulier en sinds wij dit voer hebben gaat het weer super met paco. Hebben heel wat voer geprobeerd. Zijn zeer tevreden dus en onze paco ook

Goede producten, snelle levering!

De bestelde producten zijn van goede kwaliteit en waren snel in huis.