Duidelijke website, goede prijzen en service. Toen ik meerdere artikelen had besteld en een ervan bleek later binnen te komen, belden ze mij om te vragen of ik wilde dat de verzending werd opgesplitst of dat ze alles in één keer mochten versturen. Het scheelde maar 2 werkdagen, maar fijn dat dit van tevoren met de klant wordt overlegd :)

Pakket is gauw op bestemming ..

Min punt de inpakkers hebben verkeerde ontworm middel voor de hond gegeven. Milbemax voor kleine honden! Ik heb andere moeten bijkopen. Graag opletten. Gr Anne.

super

prijs/kwaliteit : uitmuntend

Snel bezorgd, maar verkeerd voer

Eerste levering verkeerd voer ontvangen. Geeft 'n slechte indruk, maar kon het bij een vriend kwijt. Tweede keer ging het goed. Snelle levering.

Wel wat problemen met motto voor bepaalde tijd besteld de volgende dag bezorgd. Die vlieger gaat niet altijd op

Alles is perfect.

Snelle correcte levering, goed op de hoogte gehouden tijdens bestel procedure.

Great Experience

The bonus toy is a great addition

Fijne (internet) winkel

Altijd snelle bezorging, bij vragen snelle reactie, echt top!

Gewoon goed

Ruime keuze, prettig geprijsd

Ruime keus en snelle levering

Snelle levering en super service

Had per ongeluk de verkeerde brokken besteld. Op het moment dat brokken retour gestuurd zijn, werden de juiste brokken ook al verzonden.

Verwarrend

Verwarrende email na bestelling.bestel bij dier in balans krijg mail is prima,weer mail van dier online .nl?Wel zelfde alleen erg verwarrend .ook op achteraf betalen afterpay.1 rekening van dier in balans en 1 rekening van 0.00 dieronline?verder prima

Makkelijk besteld, snel geleverd

De bestelling is makkelijk te plaatsen en wordt spoedig bezorgd. De honden vinden de brokjes lekker dus helemaal top!

Super snelle afhandeling van bestelling en bezorging

Super snelle afhandeling van bestelling en bezorging

Snelle levering en ruim assortiment Super

Super levering

Prijs-kwaliteit verhouding is top.

Altijd snelle levering en eenvoudig om te bestellen

Snelle bediening nooit geen problemen en extra leuk is het kluifje voor de hond!

De hond lust het niet.

Ik heb een erg kieskeurige hond. De brokjes die ik besteld heb, lust hij niet.

Snelle levering. De verpakking blijft altijd heel.

Niet helemaal tevreden

Ik ben niet helemaal tevreden. Ik had farmfood 15 kg besteld en ontving een 12 kg zak. Het restant bedrag werd wel gelijk teruggestort maar ik had liever gehad dat er contact met mij was opgenomen dan had ik bv een andere smaak gekozen waar wel een 15kg zak van voorradig was.

Snelle levering, hond blij

Snelle levering, hond blij

Snelle service zonder gezeur

Ik bestel elke maand mijn honden voer. Dit komt elke keer netjes op tijd weer binnen. Snelle service! Helemaal top!

Snelle levering, goede producten, zeer mooie prijs! Toppie

Fijne website met goeie artikelen.

Snelle levering, snelle reactie op vragen