Prima producten en prima service

Sun Circle heeft specifieke producten voor triple glas. Het product is goed en de service van inmeten tot plaatsen is ook goed

Topservice en kwaliteit

In de showroom in Nieuwegein erg goed en vriendelijk geholpen voor de aanschaf van screens. Duidelijke uitleg over de opties, hoe alles werkt en wat de kosten ongeveer zouden zijn. Vervolgens heel snel, een week later al, een inmeetafspraak. Wederom een erg vriendelijke en competente medewerker. Duidelijke offerte gekregen, getekend en binnen de geschatte termijn een montageafspraak gemaakt. Dat verliep heel goed per mail, vragen die ik nog had ook snel en duidelijk beantwoord. Vervolgens de klusmannen voor de installatie 2 uur over de vloer gehad. Ze waren erg vriendelijk, betrokken me bij bepaalde keuzes zoals hoe elektra plaatsen en hebben heel netjes en vlot gewerkt. Ik ben enorm tevreden met het hele traject van start tot eind en geniet nu van fantastische screens. Het is alles waarop ik gehoopt had. Een erg tevreden klant hier! Suncircle is echt een professioneel bedrijf, met stuk voor stuk erg vriendelijke medewerkers, goede service en topkwaliteit! Aanrader dus!

Goed werk verricht met een erg goede service

We hebben vorige week mooie plissé duette gordijnen laten plaatsen op kunststofkozijnen met openslaande deuren met een magnetisch smart systeem, ziet er supermooi en strak uit, we zijn er erg blij mee! Voortraject was ook service gericht, en kwalitatief ziet het er ook goed uit. Hopelijk blijft het systeem ook net zo goed als het nu:) En uiteraard de klantenservice ook:).

Ook als het tegenzit goede service

Al met al met ik blij dat ik bij een professionele partij - Rietveld - mijn zonnewering heb gekocht. Na bezichtiging in de showroom kwam er een monteur langs om te zien of alles kon. Eenmaal bij monteren en uitklappen van het zonnescherm (6x3m) barste de muur. Dit was hen ooit nog nooit eerder gebeurd. Gelukkig werd al snel gezegd maak je geen zorgen, we zorgen dat het goedkomt. De fout lag niet bij hen. Er is goed met ons meegedacht en ook geluisterd naar onze wensen. Zo wilden we liever geen muurbeugels. Dankzij de fijne communicatie van het gehele team hebben we hier ook nauwelijks stress van gehad. Alles is opgelost en we genieten ontzettend van het zonnescherm. Dus al met al ben ik heel blij dat we niet ergens anders het zonnescherm hebben gekocht.

100% tevredenheid over mijn plissé horren

Prettige contacten, goede adviezen, duidelijke afspraken, keurige montage

Super bedrijf

Snelle opmeting, snelle levering,aardige mensen

punctueel, vakbekwaam, deskundig en vriendelijk

Goed en deskundig advies over mogelijkheden, snelle en punctuele contacten. Levertijd conform afspraak en professionele montage. Dit alles door zeer vriendelijke werknemers.

Prima bedrijf, alles volgens afspraak opgeleverd, echt net werk.

Zorgvuldig en netjes

Super, geen poeha, maar kwaliteit.

Nuchtere hulp bij verkoop, conform afspraak geleverd, samenwerking bij installatie met klant, goede kwaliteit van de produkten. Heel prettig.

Prettig communicatie en goede installatie

Snelle levering, goed advies en gezellige installateurs. Tot nu toe een uitstekende ervaring.

Ervaren en vriendelijke monteurs

Bijtijds geïnformeerd betreffende aankomsttijd, ervaren monteurs en vriendelijk en luisterend oor betreffende klant.

Prima service!

Bij het kiezen van nieuwe raambekleding zijn we prima en deskundig geadviseerd. Met al onze wensen is rekening gehouden. De levertijd was kort. De werkzaamheden werden snel en zorgvuldig uitgevoerd. Ons huis ziet er weer fris uit! We zijn heel erg tevreden!

Vaklui

Aangeraden door buren in de straat. Goede communicatie, scherpe prijzen en vriendelijk personeel. Installatie vakkundig, netjes en met oog voor detail.

Perfecte service

Inmeten ging erg vlot. Vriendelijke benadering. Vandaag zelfde ervaring als bij het inmeten. Monteurs belde van te voren of ze iets vroeger konden komen. Montage zelf verliep soepel en deskundig.

Heel prettig en professioneel

Wij hebben advies gevraagd over zonwering in onze tuin en horren voor de ramen. De afspraak werd snel gemaakt en de adviseurs dachten ontzettend goed mee om een passend advies te geven voor onze situatie. Zelfs met de kleur keuze van het doek voor het zonnescherm werden nog nuttige tips gegeven ivm lichtinval in de woonkamer. Bij vertrek viel het oog nog op de kleur van ons kozijn en werd de kleur van het frame van de hoe nog aangepast. Kan niet anders zeggen dan dat we fantastisch geholpen zijn en ontzettend blij zijn met het resultaat!

Positief

De bestelling ging positief en werd conform afspraak geleverd.. jje leert een leverancier pas kennen als er iets fout gaat. De communicatie.over de kleuren was foutgegaan waarschijnlijk door een wederzijds misverstand. En dat is snel en redelijk opgelost!

Van voor tot achter: uitstekend

We hebben net voor de derde keer door Rietveld screens laten aanbrengen. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Ook nu verliep het geheel voor ons perfect, van de oriëntatie in de showroom, de info over mogelijke keuzen en, niet te vergeten, de uitvoering. Die was ronduit professioneel en aangenaam.

Vakkundig bedrijf, wat is afgesproken wordt ook nagekomen

Goede service!

De afspraak voor nieuwe jaloezieën bij 2 ramen is snel tot stand gekomen. Ze geven goede service, je hoeft niet zelf te gaan 'klooien' met een meetlat, dat wordt gedaan. Zo fijn dat alles uit handen wordt genomen als je er zelf geen verstand van hebt. Afspraken worden nagekomen, vriendelijke mensen, mooie producten en gisteren zijn mijn jaloezieën opgehangen. Daarnaast is 1 van mijn rolluiken ook nog 'even' tussen de bedrijven door gerepareerd (ter info: hing er al een aantal jaar vanaf de vorige bewoner en was niet bij Rietveld gekocht). Ik ben blij en dankbaar en kom graag een volgende keer terug.

Super geregeld allemaal en top geïnstalleerd door zeer vriendelijke monteurs

had vorig jaar voor mijn keukenraam al een screen geplaatst gekregen , en er werd toen vertelt dat het 85% van de warmte buiten zou houden! Ik dacht nog jaja dat zal wel.... maar niets is minder waar het werkt echt supergoed. ben er zeer blij mee . Hoop dat we volgend jaar weer n warme zomer krijgen dan kan ik weer ten volle genieten van het screen voor mijn slaapkamerramen nu!! Dank voor jullie inzet!!

Superservice

Mijn hordeur was door mijn kleindochter uit de rails gelopen alle wieltjes op het terras, balen dit hor is ruim 2 jaar oud, ik bel rietveld en wordt binnen 1 uurtje teruggebeld, ze kwamen meteen even kijken, alle wieltjes weer in de railt etc., vroeg wat de kosten waren maar helemaal geen kosten was/ is een service van ze. Was helemaal perplex wat een goede service, die kom je niet vaak meer tegen. Mocht ik een cijfer moeten geven dan een dikke 10.

Zeer aan te bevelen!

Wij hebben horren en screens laten plaatsen. Je krijgt bij dit bedrijf zeer vakkundig advies over alle mogelijkheden, voor- en nadelen. Het personeel is vakbekwaam en vriendelijk. De kwaliteit van de uitvoering is zeer goed. Alles is geheel conform afspraak gemonteerd en past perfect. Echt een aanrader.

Super klantgericht

Storing zelfs na garantie snel en kosteloos opgelost,mijn volgende producten komen zeker van dit bedrijf ,tevens beveel ik dit bedrijf bij iedereen aan.

Fijne en goede service

Goed contact en fijne montage