Vakbekwaam, klantvriendelijk, kennis van zaken, goede service

Goed advies en nette en snelle montage.

Goed advies en nette en snelle montage.

Perfect resultaat

Goed, duidelijk en vriendelijk contact. Degelijk en betrouwbaar bedrijf. Zal het bij iedereen aanbevelen. Is ook al gebeurd, omdat er direct belangstelling uit de buurt was voor onze mooie zonwering (markies).

ze hebben netjes gewerkt

de tijd zal het leren

Prima ingemeten en zeer goed gemonteerd.

Terrasscherm , hordeur en raamhor zijn goed ingemeten en naar wens zeer bekwaam gemonteerd.

Prettige medewerkers, top service!

Medewerkers zijn klantvriendelijk en deskundig! Gedegen advies gekregen in de showroom waarna een inmeet afspraak volgde waarbij ter plaatse geadviseerd werd over de afwerking op basis van de specifieke situatie. Op de hoogte gehouden m.b.t. levering en de montage is ook naar tevredenheid verlopen. Bij een volgende klus t.a.v. zonwering kom ik zeker weer langs.

Er werd netjes en precies gewerkt.

Goede afspraken kunnen maken. Keurig op tijd . Onderlinge samenwerking was ook goed. Erg goed allemaal

Prima en klantgericht bedrijf

Vorig jaar twee hordeuren en zonnescherm laten plaatsen. Door mijn onhandigheid problemen met één hordeur. Direct en kosteloos opgelost. Waar vind je tegenwoordig nog zoveel service. Ik kan Rietveld bij iedereen aanbeven. Nogmaals hartelijk dank.

goed geholpen in de showroom en leverafspraken zijn nagekomen

goed geholpen in de showroom en leverafspraken zijn nagekomen, mooi product

Kwalitatief Vakwerk

vlot en netjes geinstalleerd

Door drukte een lange wachttijd, maar daarna keurig op de afgesproken tijd aanwezig en heel netjes in een uur tijd de zonwering geinstalleerd.

Mooi product en uitstekende service

Goede voorlichting in de winkel en duidelijke verwachtingen inzake de levering. Goed advies na het inmeten voor de uiteindelijke keuze. Montage was snel en professioneel

Tegenvallen

Heb een schuifhordeur, deze gaat niet goed dicht, is toen opgehaald, heeft een dag of wat op zijn kant gelegen op de zaak voordat hij naar de fabriek zou gaan , toe bleek dat hij wel goed sluit, helaas was dit niet het geval, weer gebeld weer opgehaald, hoorde niets meer, na 3 weken belde ik om te vragen hoe of wat, er was niets te vinden, jullie belde nog terug wie hem had opgehaald etc, werd teruggebeld hij was gevonden en werd de volgende de weer geplaatst en raad eens hij gaat weer niet dicht, denk gezien het stof wat ertussen zat hij niet eens in de fabriek is geweest is ie dat wel dan hebben ze er niets aan gedaan want het probleem is niet opgelost, heb geen zin om weer te bellen en zonder hor te zitten met dit weer zeker als ik er geen vertrouwen meer in heb.Heb jullie diverse keren gepromoot zelfs mijn buurvrouw heeft bij mij gekeken en heeft toen ook een bestelling geplaatst maar ik ga nu niet meer positief doen over jullie want na 2 keer iets te verbeteren en het niet gelukt is is wel heel erg onprofessioneel en het is geen goedkoop horretje van een bouwmarkt. Dus ben zeer teleurgesteld.

Beste mevrouw Teunisse, We hebben niet vaak negatieve reviews gelukkig en doen er alles aan om het onze klanten naar tevredenheid te maken. Net als u ben ik zeer teleurgesteld, dit door uw reactie. Toen u voor het eerst meldde dat de hordeur niet volledig in de cassette wilde lopen hebben wij dat bij u thuis direct geconstateerd. Hierop hebben wij de hordeur meegenomen naar onze werkplaats en volledig nagekeken. Wij konden geen mankementen vinden en wij kregen de deur op de werkplaats ook weer netjes in zijn behuizing. Na het terug plaatsen meldde u na enige tijd dat het weer hetzelfde liedje was. Wij vonden met u dat dit echt niet kon en hebben de hordeur terug gestuurd naar de fabriek alwaar hij volledig is nagekeken. Na terug plaatsing deed hij dan ook weer prima. Waar ik erg in teleur gesteld ben is dat u nu niet de moeite neemt dit telefonisch of per email te melden, maar slechts een negatieve review te schrijft. Ik heb u sindsdien 4 keer tevergeefs gebeld en ben vandaag bij u aan de deur geweest. Alle pogingen onzerzijds zonder resultaat. Bovendien zag ik dat de hordeur in zijn cassette zat opgeruimd. Ik wil de klacht heel graag voor u ter plaatse proberen op te lossen. Lukt dit niet of keert het euvel (constateerbaar) terug, dan lever ik u een nieuwe hordeur zonder de oude eerst weg te halen. Hiervoor vraag ik u contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak. Marco Rietveld

Geen service meer in Den Haag

Ons zonnescherm raakt na een aantal jaren los van de muur (gevelbekleding met hout). Helaas gaat Rietveld ons volgens de telefoniste niet meer helpen, omdat ze het gebied waar ze werken, verkleind hebben. 'Dus helaas kunnen we u niet helpen, u kunt het beste een andere leverancier in de buurt van Den Haag zoeken. Wij hebben nog maar 2 monteurs en die gaan op vakantie'.

Geachte familie Janssen, Jammer dat u een welgemeend en goed bedoeld advies negatief ervaart. Uw scherm is na 12 jaar op 1 plaats los aan het komen van uw houten gevelbekleding. Onze ruime garantie is 5 jaren. In deze periode zullen wij altijd gratis service verlenen. Na 12 jaar is het echter voor u een stuk goedkoper een plaatselijke collega dit euvel te laten repareren. Daarnaast is het inderdaad zo dat wij ons werkgebied verkleind hebben tot de provincie Utrecht, juist om onze service te kunnen waarborgen. Je staat vandaag de dag immers erg veel tijd in files als de reistijd lang is. Ik hoop op uw begrip na deze uitleg. Met vriendelijke groet, Marco Rietveld

Prima onderneming met vakmensen in huis!

We hebben plezierig zaken gedaan met u. De keuze in materialen is helemaal o.k., de prijs is goed en de monteurs voor de plaatsing zijn prettig in de omgang en weten exact wat ze moeten doen om tot een goed resultaat te komen.

Goede en snelle service en montage.

De mensen bij rietveld zonwering zijn eerlijk en betrouwbaar. Ze leggen de dingen goed uit en vertellen geen mooie praatjes maar gewoon hoe het zit. Wij hadden een goed gevoel bij het bedrijf en bij de vriendelijke werknemers. Telefonisch contact gaat ook snel. Wij zijn erg tevreden.

Top service en heel vriendelijk en professioneel personeel

Wij zijn zeer tevreden met onze bestelling en het installeren van de zonwering/screens aan de zonkant van ons huis. Het doel is bereikt, minder zon binnen, maar toch goed naar buiten kunnen zien, passt perfect met de uitstraling van het huis, net alsof ze er altijd zijn geweest :-)

Snel gewerkt zeer klantvriendelijk en vakwerk afgeleverd

Prima werk afgeleverd

vriendelijk, accuraat en effectief

Prima bejegening, informatief en heldere communicatie.schoon werk

Prima, meedenkend en accuraat

Vriendelijk en zeer kundig personeel.

Pluspunten

Netjes en transparant werken. Kundig zowel bij de verkoop als bij de montage.

Wellicht in de wachttijd tussen order en levering de klant nog een keer nabellen. Nu hadden we na 7 weken zelf gebeld om na te vragen hoe het ervoor stond.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zie boven.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne persoonlijke benadering en de monteurs zijn vakmensen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

alles is gegaan zoals afgesproken zeer vriendelijk en vakkundig personeel goede prijs kwaliteit verhouding zeer tevreden over montage en alles keurig opgeruimd

Ik zou het zo niet weten