Mooi aanbod, overzichtelijke en begrijpelijke website, snelle verzending: een topwinkel :)

Grote collectie, fijne merken, vlugge ontvangst

Altijd goed

Een cadeautje om uit te pakken! Mooie merken, snelle levering en de persoonlijke touch ( kaartje)

Ik heb een prachtige baby jurk besteld. Was mooi en ik had hem de volgende dag! Helemaal tevreden.

Snelle reactie en levering

Ik had een fout gemaakt bij de bestelling, die werd meteen rechtgezet. Ik had de tas ook precies op tijd binnen voordat we op vakantie gingen, zoals beloofd. Ik ben er erg blij mee!

Salty Sandals gekocht. Waren snel binnen! Perfecte service

Veel toffe merken

Mooie site, toffe merken, goeie sales. Enige punt dat ik kan bedenken; meer van het merk Munster graag en meer filteropties bij zoeken :)

Heel snelle levering

Hele leuke webshop met perfecte service

Zelfs in de sale ontving ik mijn pakketje al in een dag. Een cadeautje om open te maken, want super leuk verpakt!

Snel, netjes, kwaliteit!!

De website is overzichtelijk en de verzending snel! Kleding goede kwaliteit!

Leuke & toffe kleren!

Heb mijn bestelling heel snel ontvangen! Service is ook top! Bedankt!

Susan bijl besteld

Nog niet open gemaakt omdat het een cadeau is maar de levering was op tijd en betaling ging goed. Betrouwbare partij

Snelle levering duidelijke site ook ivm retourneren kortom zeer tevreden

Duidelijke website, snelle levering

Fijne en overzichtelijke webshop met goede service.

Nette & snelle levering.

Mooie kleren en snelle verzending

Deze webwinkel heeft de mooiste en meest uitgebreide collectie van de duurdere kinderkledingmerken. De verzending is altijd snel.

Aardige klantbenadering

Ik had een klacht over de levering via DPD en had dat doorgegeven aan Orange Mayonaise. Kreeg heel aardige mails terug! Zeer tevreden over klantvriendelijkheid én de aangeschafte sandalen.

Leuke site, luiertas gekocht. Kwam snel binnen en goed verpakt.

Leukste webshop ooit

Ik ben dik tevreden. Ze hebben een enorme collectie met de meest leuke dingen en alles wordt keurig en snel opgestuurd.

Zorgvuldig ingepakt en goed afgeleverd

Zeer verzorgd

Altijd mooi ingepakt met leuke strik. Vlotte levering, mooi kleertjes. top!

Hippe, speelse, verantwoorde kledij aan betaalbare prijzen. Zeer vlotte service!

Mijn bestelling niet ontvangen

Zeer slecht

Beste Caroline, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je order niet ontvangen hebt. Helaas zijn we daar niet eerder van op de hoogte gesteld. Zou je ons alsjeblieft een persoonlijk bericht kunnen sturen (e-mail of telefoon) en laten weten om welke bestelling het gaat, dan kunnen we met je meekijken en uitzoeken waar het mis gaat. Dankjewel alvast. Annika - Orange Mayonnaise

Bezorging veel later dan beloofd

€4,95 betaald voor bezorging dag later door Post NL. Krijg dagen later van DPD pas mijn pakket. Alleen maar slechte ervaringen met DPD. Aanbevelen dus in principe wel, tenzij verzending met DPD gebeurt.

Leuk aanbod voor duurzame kleding

Over Orange Mayonnaise

Orange Mayonnaise is an online boutique, featuring leading sustainable kids fashion brands.