Geen standaard kleding, mooie kwaliteit en duurzaam en fijn om te dragen.

Het persoonlijke briefje dat erbij zit, vind ik erg leuk 'gevonden'! Packed with a smile:-) De persoonlijke benadering.

Altijd correct!

Ik bestel regelmatig bij Orange Mayonnaise, zeer attente mensen en tevreden over de bestelde producten.

Eerlijk bedrijf met erg vriendelijk personeel. Top!

Prachtige sneakertjes besteld, werden binnen drie dagen thuis geleverd. Helaas door een foutje twee linkerschoenen ontvangen, dit gemeld en kreeg binnen een dag reactie. Personeel kwam zelf erg snel met een goede oplossing. Blij verrast door de service en klantvriendelijkheid!

Leuke collectie, zeer mooie kwaliteit

Leuke collectie en kleding is van mooie kwaliteit. Service uitstekend. Website zou wat overzichtelijker kunnen. Mis de nodige filter opties.

Leuke kleren en vlot levering

Top! Geen enkel minpunt ;)

Super blij!

Zeer leuke ervaring, vlugge verzending. En als je het pakje open maakt wordt je er heeeel blij van, zo een mooie verpakking. Er is inspanning voor gedaan.

super

very nice products, good choice, i recommend

Mooi ingepakt en snelle levering

Snelle levering en leuk persoonlijk berichtje bij de levering

Snelle levering goede kwaliteit

TOPPIE !!

Goede site en een persoonlijk woord erbij is TOP!!

Bestellen ging makkelijk, bezorging was snel en goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus.

Snelle levering, mooie spullen

Bestellen en betalen ging makkelijk. Leuke webshop met groot assortiment mooie spullen.

Persoonlijke service, ook via de webshop

Mooie shop met mooie merken. Erg attent om mijn bestelling in te pakken nadat ik vroeg naar de mogelijkheden hiertoe in het opmerkingenveld van mijn bestelling.

Mooie goede kwaliteit kleding en snel bezorgd met personal touch

Lang gezocht naar mooie sweaters voor onze kleine, ze hadden er 3. Enige nadeel is dat je 2x verzendkosten kwijt bent als je iets wilt retourneren, wat het prijzig kan maken en mij wat weerhield om kleding te kopen die ik leuk vond, maar waar ik wat over twijfelde.

Super tevreden

Snel geleverd. En leuke persoonlijke boodschap bij het pakje. Top

Vlotte service!

Vlot geleverd en netjes verpakt, inclusief lintje zodat het krijgen van boekentasje als een cadeautje voelde!

Goede ervaring

Mooie kleding, heel veel keuze en goede levering.

Prachtige collectie en ontzettend klantvriendelijk!

De medewerker denkt met je mee! Stelde verschillende setjes samen en stuurde hier foto’s van op zodat ik zorgvuldiger een keuze kon maken. Heel erg bedankt!

Top en snel

Eerlijke correcte site

Prachtige kleding

Leuke website met super veel keuze. Filter op geslacht zou fijn zijn. Erg snelle verzending. Jammer dat de klant 2x verzendkosten moet betalen als je iets retour wil sturen. Toch bijna €10!

Service en groot assortiment

hele fijne service en persoonlijk contact. Daarnaast een groot assortiment en veel leuke merken

Goeie service, snelle levering

Goeie ervaring mee gehad

Toffe kleding snelle levering

Super snelle levering en wat een toffe kleding! Heel blij mee!

Allerbeste service! Zelfs in drukke tijden

Hele goede service, advies over de maten, via whatsapp.

Mooie collectie, snelle levering

Over Orange Mayonnaise

Orange Mayonnaise is an online boutique, featuring leading sustainable kids fashion brands.