Slechte klantenservice

Ik heb een luiertas in de uitverkoop gekocht en deze werd al snel geleverd, dat was fijn. De volgende dag zag ik wel dat deze tas 10€ goedkoper was geworden. Dus ik heb de klantenservice gebeld om te vragen of ik het verschilbedrag terug zou kunnen krijgen. Eerst werd er niet opgenomen, dus liet ik een voicemail achter met een terugbelverzoek. Ik werd niet gebeld, dus na een week belde ik weer. Diegene die opnam gaf aan dat ze geen verschilbedragen teruggaven en vergeleek het met het kopen van een broodje bij de AH die de volgende dag goedkoper zou zijn en dat je dan ook geen verschilbedrag terug zou krijgen. Ik gaf aan dat het hier niet ging om een broodje, maar een tas die nog binnen het retour termijn valt en het niet duurzaam is om een tas terug te sturen en opnieuw te bestellen voor een lager bedrag. Mevrouw raakte eigenlijk geïrriteerd en herhaalde zichzelf. Dat het verschilbedrag niet wordt gegeven dat kan ik nog wel accepteren, maar ik vond het gesprek met haar niet professioneel en klantvriendelijk, dat mag echt wel anders. Voor de rest ben in blij met de tas.

Dankjewel voor je feedback Neslihan, Zoals ik aangaf tijdens ons gesprek, was de afprijzing van de tas vlak na je aankoop, een fout in ons systeem, dat inmiddels ook hersteld is. Ik vind het vervelend om te lezen dat we een voicemail van je hebben gemist vorige week, dat is idd niet professioneel. Ik wens je alsnog heel veel plezier van de tas. Vriendelijke groet, Annika - Orange Mayonnaise

Positief

Snelle en nette levering!

niets op aan te merken.

Beantwoorde aan mijn verwachting!

good

arrived well

Hele slechte service en beschadigd artikel ontvangen

Beschadigd artikel ontvangen van de webshop. Is niet tijdens transport gebeurd, maar winkel geeft aan dat het bij hun niet beschadigd was. Welles nietes spel geworden, erg vervelend. Geen tegemoetkoming of artikel omruilen, omdat de winkel een regel heeft dat je het meteen moet melden. (Dat kon in dit geval niet, omdat het artikel 3 dagen later is bezorgd dan afgesproken en daarom ook bij de buren). De eerste en laatste keer. Zoveel fijnere webshops beschikbaar, hier ga ik nooit meer bestellen.

Beste Nassira, Dankjewel voor je feedback. Fijn dat we we elkaar vanmorgen wel al even gesproken hebben. Het is jammer dat we er niet uitgekomen zijn samen. Helaas is je klacht te laat binnen gekomen, waardoor het niet meer te achterhalen is, in welk moment tijdens of na verzending het artikel beschadigd is geraakt (zoals ik aangaf is het boek zeker niet zo bij ons weggegaan, daar is de deuk in de punt van het boek aan de buitenzijde te duidelijk zichtbaar voor, dat zouden we zeker gezien en vervangen hebben). Om welles-nietes discussies te voorkomen, hanteren we een klacht en garantie termijn van 2 weken na levering. Binnen die tijd hebben we helaas niets gehoord, maar pas een maand na aflevering, waardoor deze garantie inmiddels vervallen is. Zoals je zelf aan gaf ga je het boek wel in gebruik nemen; ik wens je dan ook een mooi eerste jaar met je kleintje toe, met dadelijk een boek vol waardevolle herinneringen. Vriendelijke groet, Annika - Orange Mayonnaise

Mijn kleinzoon blij

Ten eerste Orange Mayonaise vind ik een originele leuke naam en ten tweede vond ik leuke schoentjes voor mijn kleinzoon, die hij leuk zal vinden...Het was de eerste keer maar ik weet zeker dat ik vaker bestel bij jullie..

Snelle levering!

Binnen een dag waren mijn schoentjes binnen, top!

Snelle levering en super leuk verpakt. Leek wel een presentje !

mooie producten snelle betzending

Mooie merk- en kwaliteit producten. Scherpe prijs en snelle verzending

Prachtige collectie en super snel geleverd.

Zeer goed!

Correct en op tijd de levering!

Dikke prima!

Makkelijk bestellen, snelle levering en prima producten. Een aanrader!

Snelle keurige levering

Pakketje was zeer snel binnen. Ik koos ivm de verzendkosten voor een brievenbus pakketje. Pakketje was goed ingepakt. Bestelling en betaling online verliepen vlot.

Slecht

Een jurk teruggestuurd. Ik wacht al dagen op het bedrag.

Dankjewel voor je bericht Ayse, Laat even weten om welke order het gaat (wegens privacy liefst via e-mail > [email protected]), dan kijken we met je mee. We lopen iets achter met de verwerking van retouren, maar zo ver ik kan zien, liggen de crediteringen van de verwerkte retouren wel weer op schema (enkele dagen na ruilings termijn). Zie ook de automatisch verzonden retour bevestiging.

Super snel en behulpzaam!

Altijd een super snelle fijne service! En de collectie is lekker groot en niet te braaf! Heel erg fijn!

Super fijne service en mooie collecties. Een dikke aanrader!

Perfect!

Mooie aanbod en snelle levering!

Mooie kleding, persoonlijke service.

Mooi aanbod, snelle levering, persoonlijke service. Fijne website met duidelijke foto’s. Netjes ingepakt. Bestel hier graag!

Hele leuke spullen

Fijne website. Werkt wel beter op laptop dan telefoon. Het filteren is op de tel wat lastig maar verder een topsite. Goede service en snelle levering.

mooie producten

Ik kende orange mayonaise nog niet. Heb er nu voor het eerst iets besteld. Ze hebben mooie producten, Het is netjes verpakt en goed afgeleverd.

Leuke en net de ‘anders dan anders’ merken

Ik vind hier altijd leuke items, maar nu mijn kind ouder wordt (en maat 152 heeft), is er wel steeds minder keuze. Maar dat is een algemeen probleem helaas…

Bestelling en ontvangst in orde product niet

De trui die ik heb besteld is goed aangekomen en zag eruit zoals op het plaatje. Echter na 1x apart wassen super afgegeven en kleurverlies van het product. Had het gelukkig al apart gewassen maar dit voor €52. Wat kunnen jullie hiermee doen?

Beste Colette, Dankjewel voor je bericht en review. Wat vervelend om te horen dat het product zijn kleur verliest. Graag ontvangen we een directe mail van je (incl. foto's van het product en de schade), zodat we weten om welk product en welke order het gaat en we met je mee kunnen kijken, zodat we op een gepaste manier kunnen reageren en je klacht in behandeling kunnen nemen. Dankjewel alvast.

Prachtige collectie en fijne klantenservice

Orange Mayonnaise heeft de beste collectie kinder kleding van Nederland.

Dankjewel voor het super mooie compliment Dieuwke. You made our day !

Top !!

Super fijne winkel: laarsjes besteld en die zijn snel en goed geleverd.

Over Orange Mayonnaise

Orange Mayonnaise is an online boutique, featuring leading sustainable kids fashion brands.