Goed!!!

Superservice en prachtige merken

Ik heb al een aantal keer besteld bij Orange Mayonnaise en ik ben telkens heel tevreden van de snelle service, de nette verpakking en de toffe merken die ze aanbieden. Grote fan :-)

Heerlijk!

Snel bezorgd, netjes verpakt, leuke merken met een twist! Heel blij mee!

Snelle levering, leuke persoonlijke boodschap en moooi verpakt!

Leuke producten, super levering en mooi verpakt.

Vlotte service, ook naar Belgiƫ

Vlotte levering, duidelijke website

Fantastisch!

Snelle service! Leuke notitie erbij gekregen!

Heel tevreden.

De bestelling werd super snel verzonden en lag de dag erna al bij ons thuis. Alles netjes in orde en in perfecte staat. Zeer goede ervaring!

Zeer positief

Vlot En netjes!

Snelle levering, lief kaartje

Handgeschreven briefje bijgevoegd, geleverd na 2 dagen

Super snel

Super snel

Snel en persoonlijk

Het handgeschreven briefje en het strikje om de doos maakte de bestelling wel heel erg leuk!! Snelle levering verder en producten zien er netjes uit. Helemaal goed!

snelle en goede service

Pakjes zijn verzorgd ingepakt, met persoonlijke attentie.

Groot assortiment, snelle levering

Groot assortiment, snelle levering

Leuke shop!

snel in huis, persoonlijk briefje, goed verpakt ga zeker weer bestellen. verbeterpunt, afterpay toevoegen ;)

Mooie shop met goede service!

Mooi assortiment, storten terugbetaling duurt veel te lang

Mooi assortiment, snelle levering en ontvangstbevestiging. Terugbetaling duurt een aantal weken, maximaal drie. Is nu 2,5 week geleden dat ik mijn retourbevestiging ontving en mijn geld is nog niet teruggeboekt. Daarom denk ik goed na voordat ik hier nogmaals bestel. Jammer, want assortiment en overige service is prima.

Dankjewel Brenda, voor je beoordeling en feedback Ik heb direct even je order er bij gepakt om te zien of er iets mis gegaan is. Volgens onze gegevens is je retour bij ons op de 27e van Augustus binnen gekomen / verwerkt. Wij houden een ruilings termijn van 7 dagen aan, waarna er terug geboekt word. Binnen max. 14 dagen na verwerking van je retour zal het retourbedrag weer op je rekening zichtbaar zijn (de exacte dag verschilt per bank / betalingsmaatschappij). Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat uiteraard graag. Ons e-mail adres is info@orangemayonnaise.com Vriendelijke groet, Annika - Orange Mayonnaise

Super blij; snel geleverd en leuk verpakt!

Met zorg verzonden en snel binnen! Ik had ook een goede aanbieding. Ik ben er heel blij mee, bedankt!

Snel en prachtig

Mooie merken, goede kwaliteit en snelle verzending. Het persoonlijke briefje erbij maakt de bestelling helemaal af!

Fijn

Snelle service en netjes ingepakt.

Echt een cadeautje!

Ik kwam op de site door een zoekactie op internet. Ik zocht een tas die overal was uitverkocht. Snel besteld en snel in huis. En dan ook nog eens mooi verpakt. Dat gaf het gevoel dat ik mijzelf echt een cadeautje had gegeven! :)

fijne, complete shop

Fijne shop met een mooie en uitgebreide collectie. Artikelen netjes verpakt met een persoonlijk kaartje en snel verstuurd. Mis alleen wat meer filtermogelijkheden op de site.

Mooie merken en vriendelijke communicatie

Leuke producten, vlotte service, persoonlijk contact.

Alles OK!

Vlotte verzending (wel hoge verzendingskosten naar BE), product mooi verpakt en net zoals op de site. Zeker een aanrader!

Mooie kleding, leuke persoonlijke kaart, website kan beter

Het aanbod is enorm leuk en gevarieerd! Bij het pakketje zat een attent handgeschreven kaart. De sorteer en filter mogelijkheden zijn zeer beperkt op de site, dat vind ik jammer. Ook moet je bij sale artikelen standaard verzendkosten betalen, dat vind ik bij dergelijk 'dure' merken niet gepast.

Mooie aparte kleding van goede kwaliteit