Mooie kwaliteit en snel geleverd inclusief leuk kaartje en mooie strik. Ik werd er blij van!

Snelle service en op een leuke, persoonlijke manier ingepakt!

Mijn bestelling was binnen 2 werkdagen binnen. Het was op een leuke manier ingepakt en met een vrolijk, persoonlijk kaartje!

leuke winkel

goede service, leuk persoonlijk kaartje! snelle levering

Superleuk verpakt!

Persoonlijk kaartje erbij, altijd leuk :)

Alles in orde

Goede kwaliteit, mooi verpakt en heel erg snel bezorgd. Leuk dat er één persoonlijk kaartje bij zit.

Super snelle service! Top!

Fijn dat de glitter vans zo snel bezorgd zijn. Mijn dochter vindt ze fantastisch! Ook zo leuk verpakt met een persoonlijke boodschap.

Mooie merken en snelle service

Even lastig zoeken op de site, want op maten kan je niet helemaal handig selecteren. Maar als je dan al die mooie kleertjes ziet, is het heel makkelijk om te bestellen. Snelle levering en netjes ingepakt met persoonlijk briefje erbij.

Tof

Niet tevrede geld terug

Snelle verzending en met aandacht ingepakt. Er zat een persoonlijk handgeschreven briefje bij, wat ik erg leuk vond:)

Snelle, vriendelijke service, mooie items.

Een fijne, persoonlijke service. Geen onduidelijkheden.

Uitstekend!

Prachtige producten en een uitstekende service, wat wil je nog meer? :)

Snelle en fijne service

Mijn bestelling werd snel geleverd, samen met een persoonlijk briefje. Super service!

Top webshop!

Ongelooflijk goede hulp bij het kiezen van de juiste maat.

Snelle levering en goede aanbod

Goed aanbod van veel verschillende merken en ruim aanbod van die merken. De nieuwe site is veel makkelijker en fijner. Snelle levering!

Aanrader!

Mooi, goede kwaliteit, snel en lieve kaartjes erbij, ze onthouden wie je bent!

Snel en mooie spullen

Snelle bezorging en goede spullen

Geweldig verzorgd hip product!

Snelle levering, mooie produceren en verzorgd verpakt.

Snelle levering en leuk verpakt

Idem

Snelle levering van de jas. Super!

Snelle levering, leuk ingepakt.

De bestelling was snel geleverd. En het was leuk ingepakt met een lief briefje erbij. Ik ben erg blij met de bestelling en ik zal zeker wat vaker iets bestellen op deze website.

Happy

Laatst hier een nieuwe Susan bijl gekocht; hier super blij mee. Wordt nu al veelvuldig gebruikte terwijl het eigenlijk voor vakantie bedoeld was! Snelle service! Leuk dat het gezellig werd ingepakt.

Altijd tevreden

Zeer goeie selectie. Daarnaast betrouwbaar met goeie service.

Goed materiaal, snelle levering: heel tevreden!

Goed materiaal, snelle levering: heel tevreden!

Goed!!!

Superservice en prachtige merken

Ik heb al een aantal keer besteld bij Orange Mayonnaise en ik ben telkens heel tevreden van de snelle service, de nette verpakking en de toffe merken die ze aanbieden. Grote fan :-)