Leuke & toffe kleren!

Heb mijn bestelling heel snel ontvangen! Service is ook top! Bedankt!

Susan bijl besteld

Nog niet open gemaakt omdat het een cadeau is maar de levering was op tijd en betaling ging goed. Betrouwbare partij

Snelle levering duidelijke site ook ivm retourneren kortom zeer tevreden

Duidelijke website, snelle levering

Fijne en overzichtelijke webshop met goede service.

Nette & snelle levering.

Mooie kleren en snelle verzending

Deze webwinkel heeft de mooiste en meest uitgebreide collectie van de duurdere kinderkledingmerken. De verzending is altijd snel.

Aardige klantbenadering

Ik had een klacht over de levering via DPD en had dat doorgegeven aan Orange Mayonaise. Kreeg heel aardige mails terug! Zeer tevreden over klantvriendelijkheid én de aangeschafte sandalen.

Leuke site, luiertas gekocht. Kwam snel binnen en goed verpakt.

Leukste webshop ooit

Ik ben dik tevreden. Ze hebben een enorme collectie met de meest leuke dingen en alles wordt keurig en snel opgestuurd.

Zorgvuldig ingepakt en goed afgeleverd

Zeer verzorgd

Altijd mooi ingepakt met leuke strik. Vlotte levering, mooi kleertjes. top!

Hippe, speelse, verantwoorde kledij aan betaalbare prijzen. Zeer vlotte service!

Mijn bestelling niet ontvangen

Zeer slecht

Beste Caroline, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je order niet ontvangen hebt. Helaas zijn we daar niet eerder van op de hoogte gesteld. Zou je ons alsjeblieft een persoonlijk bericht kunnen sturen (e-mail of telefoon) en laten weten om welke bestelling het gaat, dan kunnen we met je meekijken en uitzoeken waar het mis gaat. Dankjewel alvast. Annika - Orange Mayonnaise

Bezorging veel later dan beloofd

€4,95 betaald voor bezorging dag later door Post NL. Krijg dagen later van DPD pas mijn pakket. Alleen maar slechte ervaringen met DPD. Aanbevelen dus in principe wel, tenzij verzending met DPD gebeurt.

Dankjewel voor je feedback Hinke, We versturen met meerdere verzenders, voor NL voornamelijk PostNL en DPD (zie ook de check-out). Beide leveren in principe binnen 1 werkdag, maar ook bij beide komen helaas wel eens vertragingen voor. Indien je een voorkeur hebt, dit graag vooraf (bij de opmerkingen bij je order het liefst) aan ons doorgeven, zodat we er rekening mee kunnen houden. Achteraf kunnen we dit helaas niet meer veranderen.

Leuk aanbod voor duurzame kleding

Goed geregeld!

Super ervaring heel mooi verpakt en snelle levering.

Trendy kleertjes!

Alle duurzame kleding bijelkaar en het wordt snel geleverd. Het is bij online shoppen mijn eerste stop om rond te neuzen.

Uitstekende

Snelle levering, goede kwaliteit

fantastische keuze en klantvriendelijk

de beste duurzame merken en snelle service altijd netjes en snel verstuurd !

Prettig

Wij zijn blij met de goede kwaliteit van de rugzak. Mijn dochter had eerder eenzelfde rugzak, maar na 5 jaar plezier ervan is hij gestolen, dus logisch dat we voor eenzelfde kiezen, want qua kwaliteit kan je niet beter hebben.

Mooi ingepakt en snel bezorgd, top!

Mooi ingepakt een strikje, heel leuk. Contact over de bezorging was helder en voldeed aan de verwachting. Volgende keer zou ik hier weer bestellen.

Mooie kleding. Snelle en goede service

Mooie kleding. Snelle en goede service

Perfect!

Duidelijke site en snel geleverd! Blij mee :-)

Mooie collectie, zorgvuldig ingepakt en snel in huis!

Mooie uitgebreide collectie met leuke merken. Snel in huis en met een smile ingepakt. Wat wil je nog meer.

Over Orange Mayonnaise

Orange Mayonnaise is an online boutique, featuring leading sustainable kids fashion brands.