Servicegerichtheid is top!

Snelle verzending en altijd heel leuk verpakt met een persoonlijk kaartje! Feestje dus! Klantenservice ook heel toegankelijk en snel antwoord op vragen!

Leuke spullen, snelle levering

Een leuke site met nog leukere spullen! Een aanrader!

Snel geleverd en leuk handgeschreven briefje erbij

Leuke webshop voor kinderkleding die net even anders is

Ik ben fan van deze webshop. Altijd leuke kleding waarmee ik mijn kindjes super kleed. De service is goed en de pakketjes worden altijd leuk ingepakt met handgeschreven kaart erbij. Sinds de website is vernieuwd is het filteren op maat veel makkelijker en dat vergroot het online shopplezier. Kleine opmerking, het sorteren van de items werkt nog niet.

Beste Ariane, Dankjewel voor je feedback. Fijn dat je de nieuwe shop als plezierig ervaart. Je schrijft dat het sorteren van items nog niet werkt; kun je ons uitleggen wat je daar mee bedoelt!? Bij voorbaat dank voor je reactie.

Zo’n geweldig leuk aanbod

Heel leuke collectie, snelle, vriendelijke behulpzame klantenservice, snelle levering. Super leuke nieuwe outfits :) Blij dus!!

Ik had een T-shirt besteld ,maar het was te groot.Geljjk goede service en heel aardig aan de telefoon.

De mooiste kleren en zeer behulpzaam

De verkoopster reageert snel, vriendelijk en denkt mee aan oplossingen.

Snel, optimale service en altijd feestelijk ingepakt met een persoonlijke noot!

Keurig, snel, mooie producten

Goede omschrijving op de site, snelle levering

One of my favorite shops

Quick delivery. Awesome items, best brands. Do not hesitate to shop to Orange Mayonnaise!!! I love both items I’ve just bought.

Mooie spulletjea, goede service!

Goede ervaring. Er is altijd iemaand bereikbaar bij vragen. Geeft een persoonlijk tintje.

Excellent i every aspect!

Beautilful clothes in good quality. I value brands with european production! Good descriprions of items plus fast and not very expensive shipping to Sweden.

Bestelling vlot ontvangen, mooi ingepakt met lieve boodschap!

Snel geleverd en duidelijke communicatie toen er iets mis was gegaan en het een dag later kwam. Dus nog ateeds supersnel Echt top service. Daarnaast is mijn zoontje superblij met zijn toffe VANS

Prima, leuk het persoonlijke berichtje bij de bestelling

Ondanks de kleine bestelling zat er een handgeschreven berichtje in het pakketje. Leuk! Verder zag het er netjes uit en was het snel geleverd.

Originele kleding

Mooie originele kleding, snel verstuurd.

Goede service, snel binnen!

Altijd de juiste goederen binnen, ruikt ook nog lekker! Prijzen zijn net als bij andere bedrijven met dezelfde kleding en de site werkt naar behoren!

Zeer tevreden met name over de snelle klantenservice

Na het plaatsen en betalen van mijn bestelling, dacht ik een verkeerde maat te hebben gekozen. Vervolgens heb ik direct contact gezocht met de klantenservice (per e-mail) om te verifiëren of ik de juiste maat had doorgegeven. Binnen 5 minuten had ik een reactie terug in mijn inbox! Ik had op woensdag mijn bestelling gedaan en op vrijdag werden de Vans schoenen thuis bezorgd.

Fantastisch assortiment

Ik ga zeker in de toekomst nog vaker bij Orange Mayonaise bestellen. Top producten en fijne service.

TOP!

Super fijn! Snelle levering & mooi ingepakt

De Leukste merken!!

Hier vind je de leukste merken, snelle levering en mooi verpakt! Mijn Go To..!

communicatie niet optimaal

Goed product, communicatie via email bevestiging slecht

Fantastische, unieke, collectie en snelle levering!

Prachtige collectie, de lentekriebels sloegen toe. Toen er een artikel niet meer groter leverbaar was, ben ik heel vriendelijk geholpen.

Mooie spullen en goede service

Mooie producten en merken en fijne service !

Alles perfect in orde

Snelle levering Heel netjes ingepakt, mooie en duidelijk site

Over Orange Mayonnaise

Orange Mayonnaise is an online boutique, featuring leading sustainable kids fashion brands.