snelle en goede service

Pakjes zijn verzorgd ingepakt, met persoonlijke attentie.

Very fast shipping and great prices

Very fast shipping and great prices

Groot assortiment, snelle levering

Groot assortiment, snelle levering

Leuke shop!

snel in huis, persoonlijk briefje, goed verpakt ga zeker weer bestellen. verbeterpunt, afterpay toevoegen ;)

Mooie shop met goede service!

Mooi assortiment, storten terugbetaling duurt veel te lang

Mooi assortiment, snelle levering en ontvangstbevestiging. Terugbetaling duurt een aantal weken, maximaal drie. Is nu 2,5 week geleden dat ik mijn retourbevestiging ontving en mijn geld is nog niet teruggeboekt. Daarom denk ik goed na voordat ik hier nogmaals bestel. Jammer, want assortiment en overige service is prima.

Dankjewel Brenda, voor je beoordeling en feedback Ik heb direct even je order er bij gepakt om te zien of er iets mis gegaan is. Volgens onze gegevens is je retour bij ons op de 27e van Augustus binnen gekomen / verwerkt. Wij houden een ruilings termijn van 7 dagen aan, waarna er terug geboekt word. Binnen max. 14 dagen na verwerking van je retour zal het retourbedrag weer op je rekening zichtbaar zijn (de exacte dag verschilt per bank / betalingsmaatschappij). Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat uiteraard graag. Ons e-mail adres is info@orangemayonnaise.com Vriendelijke groet, Annika - Orange Mayonnaise

Super blij; snel geleverd en leuk verpakt!

Met zorg verzonden en snel binnen! Ik had ook een goede aanbieding. Ik ben er heel blij mee, bedankt!

Snel en prachtig

Mooie merken, goede kwaliteit en snelle verzending. Het persoonlijke briefje erbij maakt de bestelling helemaal af!

Fijn

Snelle service en netjes ingepakt.

Echt een cadeautje!

Ik kwam op de site door een zoekactie op internet. Ik zocht een tas die overal was uitverkocht. Snel besteld en snel in huis. En dan ook nog eens mooi verpakt. Dat gaf het gevoel dat ik mijzelf echt een cadeautje had gegeven! :)

fijne, complete shop

Fijne shop met een mooie en uitgebreide collectie. Artikelen netjes verpakt met een persoonlijk kaartje en snel verstuurd. Mis alleen wat meer filtermogelijkheden op de site.

Mooie merken en vriendelijke communicatie

Leuke producten, vlotte service, persoonlijk contact.

Alles OK!

Vlotte verzending (wel hoge verzendingskosten naar BE), product mooi verpakt en net zoals op de site. Zeker een aanrader!

Mooie kleding, leuke persoonlijke kaart, website kan beter

Het aanbod is enorm leuk en gevarieerd! Bij het pakketje zat een attent handgeschreven kaart. De sorteer en filter mogelijkheden zijn zeer beperkt op de site, dat vind ik jammer. Ook moet je bij sale artikelen standaard verzendkosten betalen, dat vind ik bij dergelijk 'dure' merken niet gepast.

Mooie aparte kleding van goede kwaliteit

Super shop

Zocht Levi spijkerbroeken voor mijn dochter en hele mooie gevonden en een Super aanbieding

Snel en persoonlijk

De schoenen die ik heb besteld zijn snel en perfect geleverd.

Mijn ervaring met Orange Mayonnaise is goed en zal zeker nog vaker een bestelling doen via deze site.

Leuk persoonlijk kaartje, snelle levering, gave collectie

Leuk persoonlijk kaartje, snelle levering, gave collectie

Mooie kleding, leuk persoonlijk kaartje

Mooie kleding, leuk persoonlijk kaartje snelle levering

Prima voor elkaar

Lief kaartje trouwens.. dat is net ff wat persoonlijker

Snelle en keurige levering

Prima, mooi verpakt met leuk persoonlijk kaartje erbij.

Perfecte webshop met mooie merken.

Super snelle levering en ruim assortiment. Aanrader, deze webshop!

snel en goed ingepakt, leuk kaartje erbij. Top

fijne webshop. pakketje is snel bezorgd, goed in gepakt, voorzien van een leuk persoonlijk kaartje. Smile on my face. Dank je

Netjes ingepakt en snel geleverd

Erg blij met mijn bestelling. Snel in huis en ook nog eens met zorg ingepakt. De kleding was gelukkig ook de juiste maat. Alleen jammer dat de threshold voor gratis verzenden zo hoog ligt. dat weerhoudt mij er toch van om vaker te bestellen, er zijn zo veel webshops die deze merken ook verkopen waar de threshold een stuk lager ligt.