Fast delivery to Germany

Fast delivery and reply to my questions :)

Snelle levering, handgeschreven briefje met persoonlijke boodschap erbij altijd leuk :)

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snelle levering. TOP!

Snelle levering, goede kwaliteit

Snel, goede kwaliteit

Mooie kleding, snel geleverd

Heel blij dat het er zo snel was, mijn dochter stond te trappelen van ongeduld!

Super en origineel

Prachtige dingen gekocht, het is gewoon joy om hier te shoppen

Super lief

Wat een lief kaartje en een leuke strik om de doos

Snel en tevreden!

Een tevreden klant, helemaal blij met mijn nieuwe outfit van Z&V

Fijn assortiment!

Ondanks deze rare tijden toch netjes geleverd, iets om blij van te worden!

Het pakje wat ik besteld had was snel binnen en er zat een handgeschreven briefje bij, altijd leuk!!

retourbeleid is niet ok

Kreeg fout item toegestuurd wilde ander stuk retouren omdat dit te klein was maakte zelf verzendlabel aan, kon niet terugbetaald worden wacht nu al 3 weken op mijn terugbetaling, krijg geen antwoord meer op mijn mails

Hi Shari, Dankjewel voor je feedback. We hebben hier ook al even contact over gehad per e-mail, maar ook bij deze nog even een reactie op je online feedback. Indien de fout in je pakket bij ons gemeld was voor retourzending, hadden wij hem via onze verzender (en op onze kosten) terug kunnen halen. Helaas hoorde wij het pas achteraf, waardoor de kosten al gemaakt waren. We vinden het vervelend dat je die kosten gemaakt hebt, maar kunnen het helaas niet terug betalen. Vandaar dat we je een tegoedbon-code toegestuurd hebben voor gratis verzending van een volgende bestelling. Wat betreft je terugbetaling; deze bleek inderdaad wat vertraagd te zijn, maar is inmiddels volledig verwerkt. Mocht het nog steeds niet in beeld staan bij je eigen bank, dan hoor ik het graag via e-mail, zodat we het voor je kunnen oplossen. Vriendelijke groet, Annika - Orange Mayonnaise

Mooi, volgens verwachting, persoonlijk. 👍

4 Dingen van 1 + in the family besteld. Mooie babypakjes, mutsje en speenkoord. Materiaal mooi en zacht. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Pakje was na 2 dagen afgeleverd. Leuk verpakt en een persoonlijk kaartje.

Mooie kwaliteit en snel geleverd inclusief leuk kaartje en mooie strik. Ik werd er blij van!

Snelle service en op een leuke, persoonlijke manier ingepakt!

Mijn bestelling was binnen 2 werkdagen binnen. Het was op een leuke manier ingepakt en met een vrolijk, persoonlijk kaartje!

leuke winkel

goede service, leuk persoonlijk kaartje! snelle levering

Superleuk verpakt!

Persoonlijk kaartje erbij, altijd leuk :)

Alles in orde

Goede kwaliteit, mooi verpakt en heel erg snel bezorgd. Leuk dat er één persoonlijk kaartje bij zit.

Super snelle service! Top!

Fijn dat de glitter vans zo snel bezorgd zijn. Mijn dochter vindt ze fantastisch! Ook zo leuk verpakt met een persoonlijke boodschap.

Mooie merken en snelle service

Even lastig zoeken op de site, want op maten kan je niet helemaal handig selecteren. Maar als je dan al die mooie kleertjes ziet, is het heel makkelijk om te bestellen. Snelle levering en netjes ingepakt met persoonlijk briefje erbij.

Tof

Niet tevrede geld terug

Snelle verzending en met aandacht ingepakt. Er zat een persoonlijk handgeschreven briefje bij, wat ik erg leuk vond:)

Snelle, vriendelijke service, mooie items.

Een fijne, persoonlijke service. Geen onduidelijkheden.

Uitstekend!

Prachtige producten en een uitstekende service, wat wil je nog meer? :)

Snelle en fijne service

Mijn bestelling werd snel geleverd, samen met een persoonlijk briefje. Super service!

Top webshop!

Ongelooflijk goede hulp bij het kiezen van de juiste maat.