Salty Sandals gekocht. Waren snel binnen! Perfecte service

Veel toffe merken

Mooie site, toffe merken, goeie sales. Enige punt dat ik kan bedenken; meer van het merk Munster graag en meer filteropties bij zoeken :)

Heel snelle levering

Hele leuke webshop met perfecte service

Zelfs in de sale ontving ik mijn pakketje al in een dag. Een cadeautje om open te maken, want super leuk verpakt!

Everything perfect: the packaging, top quality clothing, shipping just a bit expensive, but reasonable. I will purchase again of course! Thank you Francesca

Excellent

Quick delivery, wonderful service!

Snel, netjes, kwaliteit!!

De website is overzichtelijk en de verzending snel! Kleding goede kwaliteit!

Leuke & toffe kleren!

Heb mijn bestelling heel snel ontvangen! Service is ook top! Bedankt!

very good

very nice products, clear website, easy to be used, clear communication

Susan bijl besteld

Nog niet open gemaakt omdat het een cadeau is maar de levering was op tijd en betaling ging goed. Betrouwbare partij

Snelle levering duidelijke site ook ivm retourneren kortom zeer tevreden

Fast delivery, beautifully wrapped.

I was trying to find a bag in a specific colour for a birthday but ordered elsewhere due to the delivery charges at Orange Mayonnaise. This other company let me down and I had to reorder at short notice. It was shipped & delivered quickly, the colour was as it appeared online, and when it arrived it was so beautifully wrapped I didn’t need to re-wrap it. Would order from them again.

Perfect as usual

Great items, quick delivery.

Duidelijke website, snelle levering

Fijne en overzichtelijke webshop met goede service.

Vlotte levering en mooie merken!

Prima kwaliteit. Alles netjes verpakt. Originele en duurzame kinderkleding. Aanrader!

Nette & snelle levering.

Mooie kleren en snelle verzending

Deze webwinkel heeft de mooiste en meest uitgebreide collectie van de duurdere kinderkledingmerken. De verzending is altijd snel.

Aardige klantbenadering

Ik had een klacht over de levering via DPD en had dat doorgegeven aan Orange Mayonaise. Kreeg heel aardige mails terug! Zeer tevreden over klantvriendelijkheid én de aangeschafte sandalen.

Leuke site, luiertas gekocht. Kwam snel binnen en goed verpakt.

Leukste webshop ooit

Ik ben dik tevreden. Ze hebben een enorme collectie met de meest leuke dingen en alles wordt keurig en snel opgestuurd.

Zorgvuldig ingepakt en goed afgeleverd

Zeer verzorgd

Altijd mooi ingepakt met leuke strik. Vlotte levering, mooi kleertjes. top!

Hippe, speelse, verantwoorde kledij aan betaalbare prijzen. Zeer vlotte service!

Mijn bestelling niet ontvangen

Zeer slecht

Beste Caroline, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je order niet ontvangen hebt. Helaas zijn we daar niet eerder van op de hoogte gesteld. Zou je ons alsjeblieft een persoonlijk bericht kunnen sturen (e-mail of telefoon) en laten weten om welke bestelling het gaat, dan kunnen we met je meekijken en uitzoeken waar het mis gaat. Dankjewel alvast. Annika - Orange Mayonnaise

Bezorging veel later dan beloofd

€4,95 betaald voor bezorging dag later door Post NL. Krijg dagen later van DPD pas mijn pakket. Alleen maar slechte ervaringen met DPD. Aanbevelen dus in principe wel, tenzij verzending met DPD gebeurt.

Dankjewel voor je feedback Hinke, We versturen met meerdere verzenders, voor NL voornamelijk PostNL en DPD (zie ook de check-out). Beide leveren in principe binnen 1 werkdag, maar ook bij beide komen helaas wel eens vertragingen voor. Indien je een voorkeur hebt, dit graag vooraf (bij de opmerkingen bij je order het liefst) aan ons doorgeven, zodat we er rekening mee kunnen houden. Achteraf kunnen we dit helaas niet meer veranderen.

Over Orange Mayonnaise

Orange Mayonnaise is an online boutique, featuring leading sustainable kids fashion brands.