Zorgvuldig ingepakt en goed afgeleverd

Zeer verzorgd

Altijd mooi ingepakt met leuke strik. Vlotte levering, mooi kleertjes. top!

Hippe, speelse, verantwoorde kledij aan betaalbare prijzen. Zeer vlotte service!

Mijn bestelling niet ontvangen

Zeer slecht

Beste Caroline, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je order niet ontvangen hebt. Helaas zijn we daar niet eerder van op de hoogte gesteld. Zou je ons alsjeblieft een persoonlijk bericht kunnen sturen (e-mail of telefoon) en laten weten om welke bestelling het gaat, dan kunnen we met je meekijken en uitzoeken waar het mis gaat. Dankjewel alvast. Annika - Orange Mayonnaise

Bezorging veel later dan beloofd

€4,95 betaald voor bezorging dag later door Post NL. Krijg dagen later van DPD pas mijn pakket. Alleen maar slechte ervaringen met DPD. Aanbevelen dus in principe wel, tenzij verzending met DPD gebeurt.

Dankjewel voor je feedback Hinke, We versturen met meerdere verzenders, voor NL voornamelijk PostNL en DPD (zie ook de check-out). Beide leveren in principe binnen 1 werkdag, maar ook bij beide komen helaas wel eens vertragingen voor. Indien je een voorkeur hebt, dit graag vooraf (bij de opmerkingen bij je order het liefst) aan ons doorgeven, zodat we er rekening mee kunnen houden. Achteraf kunnen we dit helaas niet meer veranderen.

Leuk aanbod voor duurzame kleding

I love this shop

Superbe sélection de vêtements. Livraison impeccable et rapide. Je recommande vivement.

Goed geregeld!

Super ervaring heel mooi verpakt en snelle levering.

Trendy kleertjes!

Alle duurzame kleding bijelkaar en het wordt snel geleverd. Het is bij online shoppen mijn eerste stop om rond te neuzen.

Uitstekende

Snelle levering, goede kwaliteit

fantastische keuze en klantvriendelijk

de beste duurzame merken en snelle service altijd netjes en snel verstuurd !

Prettig

Wij zijn blij met de goede kwaliteit van de rugzak. Mijn dochter had eerder eenzelfde rugzak, maar na 5 jaar plezier ervan is hij gestolen, dus logisch dat we voor eenzelfde kiezen, want qua kwaliteit kan je niet beter hebben.

Mooi ingepakt en snel bezorgd, top!

Mooi ingepakt een strikje, heel leuk. Contact over de bezorging was helder en voldeed aan de verwachting. Volgende keer zou ik hier weer bestellen.

Extraordinary!

I been looking for a particular designer that is sold out everywhere. I found it at OM, ordered and was not disappointed! starting with the fast dispatch to the great customer care to the fast international shipping. They took care of me and updated me on the parcel journey until arrival. I highly recommend this site and looking forward to ordering more soon :)

Easy, fast

Everything went smoothly, fast payment and enough information about delivery.

Mooie kleding. Snelle en goede service

Mooie kleding. Snelle en goede service

Perfect!

Duidelijke site en snel geleverd! Blij mee :-)

Mooie collectie, zorgvuldig ingepakt en snel in huis!

Mooie uitgebreide collectie met leuke merken. Snel in huis en met een smile ingepakt. Wat wil je nog meer.

Na een week nog steeds niets ontvangen

Ik vind de service allesbehalve, 7,5€ voor een peperdure blouse, daar waar bij anderen de verzending gratis of voor een veel lager bedrag wordt aangeboden. Vorige week dinsdag mijn bestelling geplaatst en nu vandaag (maandag een week later) nog steeds niets ontvangen. Ik kan begrijpen dat het drukker is, maar een week is er wel over. Als ik elders deze blouse in dezelfde maat had gevonden had ik het zeker elders gekocht waar de verzendingskosten gratis of veel minder waren.

Beste Christel, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend dat je pakket nog niet ontvangen is. Helaas zijn er hier en daar idd nog steeds wel vertragingen door de extra Covad drukte en de daarbij behorende logistieke uitdagingen. We ontvangen graag even een berichtje van je, met de info om welke order dit gaat, zodat we met je mee kunnen kijken waar het mis gaat. Dankjewel alvast.

Super kwaliteit kleding en service

Leuke site met mooie collectie

Altijd een feestje hier te bestellen én vooral het uitpakken!

Very nice shopping experience

Great customer service, prompt response if you have any queries. There's only one thing I would improve and that is the delivery courier.. It takes far too long to get the stuff delivered internationally. Apart from that, Orange Mayonnaise it's a great website

Weg van de merken!

Overzichtelijk en toffe merken. Enige wat bij mij steeds spaak loopt, is dat de filters niet blijven staan als je verder winkelt...

Over Orange Mayonnaise

Orange Mayonnaise is an online boutique, featuring leading sustainable kids fashion brands.