Great selection of clothes, excellent service

Bought several items over the years, always very content with everything. Great collection of awesome brands and great service. One of my favorite online shops!

Fijne kwaliteit en goede service

Originele kidskleding, vlotte levering!

prima service!

Klantenservice kan beter

Eenmalig besteld hier en helaas blijft het daar waarschijnlijk ook bij. Zeer leuke shop met dito kleertjes. Heb in 2019 een bestelling twv 167,55 gedaan, waarvan een deel a 72,60 retour moeten sturen. Ik kreeg geen bevestiging van mijn retour heb een onderzoek laten starten bij Postnl. Uiteindelijk bleek dat mijn retour kwijt was? Reactie van Orange Mayonnaise was: jammer, wij hebben geen retour ontvangen, dus geven ook geen geld terug. Toen vond ik dat jammer, maar nam er genoegen mee. Nu heb ik in de afgelopen anderhalf jaar al bij 3 andere webshops een zelfde probleem gehad en zij hebben telkens, zonder discussie, de kosten vergoed. Dat is pas service. Blijft bij mij dus bij deze shop een naar gevoel hangen. Jammer, want de producten die ze aanbieden zijn erg leuk. Maar voor mij is deze ervaring dus een reden om hier niet meer te bestellen.

Beste Sanne, Dankjewel voor je (vertraagde) feedback. Het klopt inderdaad dat wij niet vergoeden als een pakket niet retour komt (en daadwerkelijk niet afgeleverd is volgens de trackings gegevens van de post), dat staat ook op onze klantenservice pagina vermeld. In dat geval is namelijk de verzender verantwoordelijk en dus de gene die de zending vergoed, (mits er voor gekozen is het verzekerd terug te sturen). Wij zullen in dat geval daarom niet ook het pakket nogmaals vergoeden, daar is echt de verzekering van de verzender voor bedoelt. Gelukkig is onze ervaring dat pakketten (heen of terug) echt maar zelden helemaal zoek raken bij PostNL, erg vervelend dat het in jouw geval wel al zo vaak gebeurt is. Fijne zonnige vrijdag nog toegewenst!

Always happy when parcel arrives

Great collection, good quality products, excellent service

mooie collectie

Snelle levering, duidelijke omschrijving en goede service.

Klantvriendelijk!

Snelle verzending, een fijn groot assortiment aan goede merken en zeer klantvriendelijk.

Super service (telefonisch advies over de maat) en heel vriendelijk. Snelste levering als mogelijk

Telefonisch advies over de maatvoering. Heel vriendelijk en behulpzaam. En snelle levering in nette verpakking

Geweldige kleding

Geweldig leuke kinderkleding en snelle levering. Alleen jammer dat er geen gratis retourneren mogelijk is met retour sticker.

Perfect!

Uitstekende service!

Servicegerichtheid is top!

Snelle verzending en altijd heel leuk verpakt met een persoonlijk kaartje! Feestje dus! Klantenservice ook heel toegankelijk en snel antwoord op vragen!

Leuke spullen, snelle levering

Een leuke site met nog leukere spullen! Een aanrader!

Snel geleverd en leuk handgeschreven briefje erbij

Leuke webshop voor kinderkleding die net even anders is

Ik ben fan van deze webshop. Altijd leuke kleding waarmee ik mijn kindjes super kleed. De service is goed en de pakketjes worden altijd leuk ingepakt met handgeschreven kaart erbij. Sinds de website is vernieuwd is het filteren op maat veel makkelijker en dat vergroot het online shopplezier. Kleine opmerking, het sorteren van de items werkt nog niet.

Beste Ariane, Dankjewel voor je feedback. Fijn dat je de nieuwe shop als plezierig ervaart. Je schrijft dat het sorteren van items nog niet werkt; kun je ons uitleggen wat je daar mee bedoelt!? Bij voorbaat dank voor je reactie.

Zo’n geweldig leuk aanbod

Heel leuke collectie, snelle, vriendelijke behulpzame klantenservice, snelle levering. Super leuke nieuwe outfits :) Blij dus!!

Ik had een T-shirt besteld ,maar het was te groot.Geljjk goede service en heel aardig aan de telefoon.

De mooiste kleren en zeer behulpzaam

De verkoopster reageert snel, vriendelijk en denkt mee aan oplossingen.

Snel, optimale service en altijd feestelijk ingepakt met een persoonlijke noot!

Keurig, snel, mooie producten

Goede omschrijving op de site, snelle levering

One of my favorite shops

Quick delivery. Awesome items, best brands. Do not hesitate to shop to Orange Mayonnaise!!! I love both items I’ve just bought.

Mooie spulletjea, goede service!

Goede ervaring. Er is altijd iemaand bereikbaar bij vragen. Geeft een persoonlijk tintje.

Excellent i every aspect!

Beautilful clothes in good quality. I value brands with european production! Good descriprions of items plus fast and not very expensive shipping to Sweden.

Bestelling vlot ontvangen, mooi ingepakt met lieve boodschap!

Snel geleverd en duidelijke communicatie toen er iets mis was gegaan en het een dag later kwam. Dus nog ateeds supersnel Echt top service. Daarnaast is mijn zoontje superblij met zijn toffe VANS

Prima, leuk het persoonlijke berichtje bij de bestelling

Ondanks de kleine bestelling zat er een handgeschreven berichtje in het pakketje. Leuk! Verder zag het er netjes uit en was het snel geleverd.

Over Orange Mayonnaise

Orange Mayonnaise is an online boutique, featuring leading sustainable kids fashion brands.