Originele kleding

Mooie originele kleding, snel verstuurd.

Goede service, snel binnen!

Altijd de juiste goederen binnen, ruikt ook nog lekker! Prijzen zijn net als bij andere bedrijven met dezelfde kleding en de site werkt naar behoren!

Zeer tevreden met name over de snelle klantenservice

Na het plaatsen en betalen van mijn bestelling, dacht ik een verkeerde maat te hebben gekozen. Vervolgens heb ik direct contact gezocht met de klantenservice (per e-mail) om te verifiëren of ik de juiste maat had doorgegeven. Binnen 5 minuten had ik een reactie terug in mijn inbox! Ik had op woensdag mijn bestelling gedaan en op vrijdag werden de Vans schoenen thuis bezorgd.

Fantastisch assortiment

Ik ga zeker in de toekomst nog vaker bij Orange Mayonaise bestellen. Top producten en fijne service.

TOP!

Super fijn! Snelle levering & mooi ingepakt

De Leukste merken!!

Hier vind je de leukste merken, snelle levering en mooi verpakt! Mijn Go To..!

communicatie niet optimaal

Goed product, communicatie via email bevestiging slecht

Fantastische, unieke, collectie en snelle levering!

Prachtige collectie, de lentekriebels sloegen toe. Toen er een artikel niet meer groter leverbaar was, ben ik heel vriendelijk geholpen.

Mooie spullen en goede service

Mooie producten en merken en fijne service !

Alles perfect in orde

Snelle levering Heel netjes ingepakt, mooie en duidelijk site

Fantastische kleding en uitstekende service

zalige winkel

zeer mooi aanbod aan merken. goeie service.

Leuk!

Leuke duidelijke en uitnodigende site

Geen standaard kleding, mooie kwaliteit en duurzaam en fijn om te dragen.

Het persoonlijke briefje dat erbij zit, vind ik erg leuk 'gevonden'! Packed with a smile:-) De persoonlijke benadering.

Altijd correct!

Ik bestel regelmatig bij Orange Mayonnaise, zeer attente mensen en tevreden over de bestelde producten.

Eerlijk bedrijf met erg vriendelijk personeel. Top!

Prachtige sneakertjes besteld, werden binnen drie dagen thuis geleverd. Helaas door een foutje twee linkerschoenen ontvangen, dit gemeld en kreeg binnen een dag reactie. Personeel kwam zelf erg snel met een goede oplossing. Blij verrast door de service en klantvriendelijkheid!

Easy to order from Germany

Great stuff and easy and very fast delivery, I love it!!

Leuke collectie, zeer mooie kwaliteit

Leuke collectie en kleding is van mooie kwaliteit. Service uitstekend. Website zou wat overzichtelijker kunnen. Mis de nodige filter opties.

Leuke kleren en vlot levering

Top! Geen enkel minpunt ;)

Super blij!

Zeer leuke ervaring, vlugge verzending. En als je het pakje open maakt wordt je er heeeel blij van, zo een mooie verpakking. Er is inspanning voor gedaan.

super

very nice products, good choice, i recommend

Mooi ingepakt en snelle levering

Snelle levering en leuk persoonlijk berichtje bij de levering

JUST PERFECT !

This was my first order from France and for sure not the last one !!!!! everything was just perfect... on time and nicely packed with a lovely comment from Annika

Snelle levering goede kwaliteit

TOPPIE !!

Goede site en een persoonlijk woord erbij is TOP!!

Over Orange Mayonnaise

Orange Mayonnaise is an online boutique, featuring leading sustainable kids fashion brands.