Supersnelle levering, prima product

Zondag besteld, Dinsdag in huis (Nederland) fantastisch! Mijn favoriete Spaanse drankje lekker in eigen tuin drinken!

Geweldige service en geweldige producten

Geen min punten snelle levering

Goef

Levering van flessen was niet helemaal goed gegaan...Heb toezeggingen dat de helft van het geld terug gestoord wordt.....nog niks geziennop mijn rekening, maar dat komt wel goed...denk ik...

Zeer goed!

Uitgebreid gamma aan Spaanse producten. Supersnelle levering

perfecte levering steeds in orde dank u!!

zeer tevreden dank u

Helemaal super en snel

Mijn favoriete drankje Horachta super snel geleverd!!! Dankjewel ik kan weer volop genieten

Spaanse smaken in huis

Leuke producten uit Spanje die je thuis kan gebruiken geeft altijd wat vakantie gevoel thuis. En snel correct geleverd.

Mooie produkten, snelle levering .

Goede produkten.Snelle levering.Doe zo voort, Dirk.

perfect

perfect

heel goed en prettig

goed en prettig

TOP SERVICE

TOP SERVICE GOEDE KWALITEIT,ALLEEN DE ECHTE SAFRAAN(POEDER) VAN SPANJE IS ER NIET WEL SPIJTIG

!Rapido!

Heel snelle levering, zelfs in coronatijden!

Heel fijn

Goede producten en goede service

Vlotte levering - ook in corona-tjiden

Producten voldoen perfect aan de beschrijving op de webstek. Waar voor je geld. Aanbevolen! Vlotte levering, ook al stak de corona-drukte bij Bpost wat stokken in de wielen.

snel en correct zoals steeds

correcte prijzen, snelle levering en duidelijke communicatie.

Superlekkere producten!

vlotte levering, vandaag besteld morgen in huis :-) alles veilig verpakt zéér tevreden!

Ondanks de drukte kreeg ik me pakket netjes de volgende dag geleverd, zeker van plan om hier vaker van te bestellen! 😉

Lekker Spaans

Trouwe klant, ook omwille van de steeds weer goede service.

Goed netjes altijd op tijd.

Top winkel

Snelle levering, mooi assortiment, goede prijzen. Op vragen wordt snel gereageerd. Absolute aanrader!

Topkwaliteit en snelle service

Prima producten,snel geleverd en het eerste recept dat ik geprobeerd heb was echt geweldig,de catalaanse paella met zeeduivel langoutines en garnalen echt super !!

Perfecte service

Zeer goede service

Mis juist een recept voor het totaalpakket voor de Paella klaar te maken

Topbedrijf met een goede service

Ik ervaar Shopandalucia als eerlijk en betrouwbaar. Vandaag bestellen is morgen in je bezit. Als je vragen hebt, Dirk staat altijd voor je klaar. Toppie , doe zo verder. Ik ben alvast vaste klant.

Waar voor je geld

De site is overzichtelijk, en makkelijk om de artikelen te bestellen