Top service!

Om aan te raden.

Netjes ingepakt en op tijd

Altijd op tijd geleverd,en prima kwaliteit.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Kwaliteit

Steeds sneller en correcte levering.

Beetje flauw

Ik moest meer verzendkosten betalen dan het bedrag van de toegepaste korting waardoor mijn bestelling onder de limiet voor gratis verzending kwam. Ik sloeg daarop aan, maar kreeg een bureaucratisch antwoord, nl dat dat nu eenmaal de regel is. Op mijn suggestie om dan een potje olijven toe te voegen aan mijn bestelling werd niet eens gereageerd. En dan: ik wilde eigenlijk vooral chorizo, bestelde er 2 ipv 1 en nog wat anders ivm de verzendkosten, zo doe je dat toch vaak?

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? De chorizo is heel goed, die kende ik al, de andere producten iha ook, maar ik weet niet of ik klant ga blijven.

Beste Emmy, Wanneer in de meeste webwinkels gratis verzending wordt aangeboden vanaf een bepaald aankoopbedrag, is dat altijd vanaf het uiteindelijk netto aankoopbedrag. Dus in dit geval het aankoopbedrag min de korting. Dit lijkt me zeer logisch. Wat dat betreft , hebben we eigenlijk geen fout gemaakt tov onze klant. De suggestie van jou om een potje olijven gratis bij te voegen bovenop de korting die je krijgt ... korting moet natuurlijk ergens stoppen toch ? Vriendelijke groeten, Dirk

Alles 100% oke

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten 100% oke

Correct bedrijf .

Steeds een snelle en zeer vlotte levering .

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Lekkere drank tegen de zomer of als aperitief

snel en perfect geleverd

Supertof

Heel snel geleverd super..

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Goed kwaliteit producten

Een hele goede klantenservice. Vlugge levering van kwaliteitsproducten

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Voorverpakte serranoham. Brengt Spanje op je tafel

Heerlijk de Spaanse spullen snel in huis te hebben. Helaas niet alle Spaanse spullen die ik in Spanje gebruik als ik er ben zijn te koop bij deze website

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Tomatenjam 9

Snel geleverd, redelijke prijzen

Gezien de porto voor de zaak voor o.a. blikjes, zeer redelijke prijzen voor die zelfde blikjes. Ik mis wel een boel leuke dingen zoals de hacendado chips in typisch Spaanse smaken (Salsa, Brava, Jason). De wat betaalbaarder Queso Iberico. Tinto de verano zonder citroen en nog beter, in PET 1.5L wat ook via Schwepes leverbaar is. Trouwens wel tof dat voor deze Tinto de Verano gekozen is, omdat er minder suiker in zit dan de meeste.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Tinto de Verano was prima. Net geen perfect, want liever zonder citroen.

goede klantenservice

mijn bestelling kwam door coronadrukte? en het paasweekend iets later dan verwacht maar de levering was in orde.

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? ok

Goede snelle service

Goede snelle service en levering

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Ok

Heerlijke producten. Snelle levering.

Voor de eerste keer paella gemaakt en met de bestelde producten kon het bijna niet fout gaan. De paella was dan ook perfect gelukt.

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? De Caldo Paella Marisco is super lekker. Hierdoor krijg je een geweldige paella smaakbom.

Prima product

Snelle levering en heerlijke bouillon

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? 9

Bestelling snel en foutloos uitgevoerd en de volgende dag al geleverd. Prima !

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Oliva crème: Prima artikel, goede prijs

Super assortiment - snelle levering

Zoals gezegd, snelle levering, leuk assortiment, goede site met recepten. Ik hoop dat ze meer producten van El Paeller gaan opnemen (er zijn nog twee pakketten zag ik).

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Zeer goed

Beste Paella liefhebber, We sluiten niet uit om ook de andere versies van El Paella in ons assortiment te gaan opnemen. Vriendelijke groeten, Dirk

Zeer goede producten voor een zuiders tuinfeestje

Alleen als particulier heb ik een probleem bij een aankoop vanaf 55€ om gratis verzendkosten, daardoor moet je soms te veel aankopen om producten waarvan de houdbaarheidsdatum te kort is. ( zoals bouillon, rijst enz..) Voor de rest lekker koken.

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? zeer goed

Kwaliteitsproducten. Snel verstuurd Helaas was een potje in mijn pakket gebroken, maar dit werd snel en correct opgelost.

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Kwaliteit. Vooral de sofrito is Top.

Beste Petra, Op 26 maart hebben wij meteen een mail naar jou gestuurd ,misschien is hij in de spam terecht gekomen ? "Spijtig dit te vernemen. We zullen een potje sofrito en de kruiden toesturen alsook een betaallink. Heb je eventueel nog opmerkingen over de verpakking? Was de omdoos stevig genoeg of misschien te groot? Onze excuses alvast voor het ongemak." Spaanse groeten, Dirk

Snelle levering. Goed verpakt. In deze tijd toch een beetje Spanje thuis. Heel tevreden! Zeker een aanrader!

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Uitstekend.

Fantastisch!!

Ik ben altijd heel tevreden met mijn bestelling. De volgende dag al en keurig verpakt.

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Fijne douche-gel

Geweldige service

Geweldige service e producten

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Prima

Duidelijk en snel

Perfecte service. Na lang zoeken voor een specifiek product uit Spanje op deze webshop terecht gekomen. Kon het nergens vinden behalve op vage websites die ik niet vertrouwde. Deze webshop kende ik niet maar alles leek te kloppen en dus het risico genomen en besteld. Binnen een minuut bevestiging, zelfde avond nog track en trace en de volgende dag 13:00 pakket in huis en dat alles ook nog voor een zeer vriendelijke prijs. Vanaf nu dus voor dit product mijn vaste webshop!

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Ik heb de Tulipan Negro deo stick 12 pack gekocht. Kende het uit Spanje maar in NL bijna niet verkrijgbaar of voor asociale prijzen. Product is een top deo die ook daadwerkelijk de hele dag goed blijft en zweetgeur etc voorkomt.

Goede communicatie voor de levering Goed verpakt zeker aanrader voor online te bestellen

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Super

Snelle en vlotte bestelling en levering

Gemakkelijk bestellen op de website, veel uitleg over de produkten, en veel keuze. De bestelling ging vlot, en de levering was heel snel. Lekkere Spaanse produkten!

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Aqua lavande puig. Lekker en frisse eau-de-cologne