eenvoudig, goed en snel

vorige keer zeer lang moeten wachten op bestelling => miscommunicatie tussenbeide partijen. Kan gebeuren. Deze keer de bestelling volledig ontvangen in 2 dagen. was groot en zwaar pakket. zullen in de toekomst zeker nog bestellingen doen bij shopandalucia. buenos dias compadres.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten brengt het vakantiegevoel helemaal weer ;-).

Snelle levering alles netjes verpakt chips alles goed overgekomen

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Brava saus erg lekker voor over de aardappels

Voor de eerste keer besteld en de volgende dag al in huis! Zeker van plan om hier vaker te bestellen.

Prima, helemaal goed!

Helemaal goed!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Prima

Spanje halen in Nederland

Fantastisch !!! De smaken van Spanje worden zo bij je thuis bezorgd, heerlijke jamon y queso en mijn man kan thuis heerlijke paella maken , wij zijn fan Bezorging ook perfect, een 10

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Perfecto

Prima afhandeling, snelle reactie en oplossing

Dhl was bestelling kwijt; werd direct een nieuwe verzonden

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Prima

behoorlijk tevreden

geachten m,n eerste bestelling geplaatst bij jullie, behoorlijk tevreden...alleen jammer dat een deel van de olijven niet meer eetbaar zijn...de deksels stonden bol van gisting... grtn Wout na telefonisch contact werd de betaalde som gecrediteerd.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten de ham is verrukkelijk...

Rapide, éfficace , sécurissant

Un service au top, un suivi impeccable. Rien à dire.

Goede kwaliteit

Afgelopen Vrijdag heb ik mijn pakje besteld en Zaterdag werd het al geleverd , door post NL , Dat was wel heel snel

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Bomba rijst en kaldo paella facil

Prima levering met telefonisch overleg hoe het moest ivm met de grootte van het product

Goede feedback

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Producten voldoen aan de wens

Vlot besteld, vlot geleverd.

Ik heb Mahou bier besteld en ik heb Mahou bier gekregen :)

Snelle levering en heel goed verpakt met een persoonlijke bedankt kaart. Hier gaan we zeker meer bestellen.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Paella producten

Vraiment bien

Excellent produit et rapidement envoyé beaucoup de choix je retrouve des produits de mon enfance merci shopandalucia

Bestelling is makkelijk te plaatsen en te wijzigen als je eenmaal in je winkelmandje bent. Er wordt netjes een bevestiging gestuurd met verschillende updates. Pakket snel en netjes geleverd. Enkele flessen zijn extra voorzien van een seal om lekkage te voorkomen. Helemaal top!!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Brengt mij en familie helemaal terug in Spanje

Erg tevreden, snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Goede prijs kwaliteit verhouding

Parfait.

Colis reçus très rapidement et tout bien emballé, produit conforme, je suis très satisfait.

Snelle levering en goede producten

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Perfect

snel geleverd, goede kwaliteit producten

voor een etentje was ik op zoek naar Spaanse producten. ik vond precies wat ik nodig had. De producten werden binnen enkele dagen geleverd. Alles top.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten perfecte paella rijst

Gemakkelijk te bestellen

Ruime keuze aan producten Je brengt het zonnige Spanje op je bord in het druilerige België

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten De Tortas de aceite van Ines Rosales zijn overheerlijk, zowel zoet als hartig

A l'ecoute des besoins et des produits demande

Colis arrive rapidement ,produits,informations concernant le produit commande donne une sensation que notre demande est bien prise en charge.

shop en service perfect, post nl probleem

ik zou een 5 geven aan de shop, ze reageren snel en correct. jammer genoeg loot het fout bij post NL en is er een gedeelte van mijn bestelling al een week ergens onderweg.

Livraison hyper rapide. Top

Livraison hyper rapide. Top

Snel geleverd, precies wat ik besteld had

Wat de titel al zegt, prima webwinkel

Snelle verzending en goede producten

De producten waren de volgende dag al binnen. Ook waren de producten erg goed en nog lang houdbaar

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Nestea, cacaolat

Livraison rapide et soignée

Très bon accueil sur le site internet

Lugar Guerrero 5

29712 Viñuela