Ze komen na wat ze zeggen, vandaag besteld morgen in huis.

was heel erg goed.

Eerste keer besteld.

Dit was mijn kennismaking met shop Andalucía. Prima geregeld en op tijd geleverd.

Tegenvallende producten

Dure olijfolie van slechte kwaliteit. Geen reactie op mail

Perfect.

Vandaag besteld en dag nadien thuis geleverd zoals beloofd. 1 pan was licht beschadigd ook geen probleem één telefoontje dag nadien nieuwe pan geleverd en de andere terug meegenomen. Daar kunnen nog vele firma's van leren. Supper content ga er zeker nog bestellen!!!

positief

een hele positieve ervaring was het voor mij de bestelling heel vlot in goede staat ontvangen, voor herhaling vatbaar

snel en coorect

snel en correcte levering , prima

Supersnelle levering

Snel volgende dag geleverd!

Super snel

Zo snel geleverd super !!!

Prima !

Snel geleverd, prima service. helemaal oké.

uitstekend

geweldig

Alles perfect verzorgd.

Alles perfect verzorgd en snel geleverd.

Na bestelling ZEER snel in huis

Geweldige firma. Goed verpakt en zeer snelle levering

jammer dat er geen geroosterde paprika meer zijn want die pepers zijn geen paprika`s, maar verder ben ik zeer tevreden over de produkten en heerlijke recepten! Graag weer inkopen, bedankt, groeten Lian Buijs

Geweldig, veelzijdig en snel.

Er is zoveel keuze dat het moeilijk kiezen is. Alles is mooi gepresenteerd en goed uitgelegd. Zeer snelle, vlotte levering.

Snelle levering product heel goed

Zeer goed op tijd

Beetje jammer

Ik heb op zaterdag mijn bestelling geplaatst en afgerekend incl €6.50 verzendkosten. Twee dagen later kreeg ik een e-mail dat producten niet op voorraad waren en het bedrag teruggestort zou worden. Wat ook geschiedde. Ik heb per mail om duidelijkheid gevraagd en men gaf aan, dat het voorraadprobleem aan het eind van het bestelproces is aangegeven. Ik heb dat blijkbaar gemist. Maar het is dan toch vreemd dat ik de gehele bestelling betaal terwijl men aangeeft dat het niet voorradig is?

Goede communicatie

Goed op de hoogte wanneer produkt komt.

Hele goede service

Snelle en goede levering volgens afspraak. Prima producten.

Supersnel

Onze favorieten artikelen besteld en snel geleverd. En keurig bepakt.

shopandaluce OK , verander van transporteur ( post .nl )

Shopandalucia is prima om Spaanse benodigdheden te bestellen. Alleen jammer dat ze een een slechte transporteur ( post.nl ) gebruiken om de goederen uit te leveren. Slechte communicatie naar klant toe.

Altijd als het voorradig is snelle levering

altijd snelle levering als het op voorraad is, En oplossing gericht

perfectie bestaat toch

op een avond de bestelling plaatsen en deze de dag nadien om 10u30 al hebben, eenvoudiger en sneller kan toch niet

Correcte en stipte service

Alle producten correct ontvangen met erbovenop nog extra's