In een woord: GOED

Snelle levering en goede kwaliteit van de bestelde produkten.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Goede kwaliteit serannoham

perfect

altijd de bestelling op tijd en correct geleverd

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten goed

Helemaal goed!

Snel goed en betrouwbaar.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten 8

Matig

Slechte levering

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Product nog niet eens binnen

Beste Jos, Wat bedoel je juist met slechte levering en product niet binnen ? Onder welke naam heb je juist besteld ? groeten Dirk

perfecte service en levering

de levering van mijn bestelling was perfect , de producten zijn TOP , en zoals beschreven op de site , zeer betrouwbare winkel , een aanrader .

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten esmalta honda pan ,olijfolie ...

Shop is top allleen bij de levering een bus zeep open gegaan. Alles rook super lekker hierdoor. Snelle levering

Hele goede service

Bedrijf levert een hele goede service en ik mocht een prima product ontvangen.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten precies hetgeen ik wilde hebben

TOP!

Snelle levering, super snel eigenlijk .. de producten waren zoals ik ze zelf in Spanje zou kopen dus een TOP ervaring, weeral :-)

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Lekker

Goed, voor herhaling vatbaar.

Voor de eerste keer een aankoop gedaan. Heel overzichtelijke website. Makkelijk KEUZE bepaald en vervolgens werd het verzonden. Duidelijk aangegeven dat het bestelde was verzonden en op het vooraf bepaalde tijdstip bezorgd. Proficiat.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Een voor mij bekend product dat ik normaliter aanschafte in Spanje.

Top en snelle service!!

Eerste keer bestelling geplaatst en alles netjes en op tijd geleverd top producten.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top!!

aan iedereen aan te raden

heel snelle levering door jullie firma is aan te raden aan iedereen

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten op alles tevreden

uitstekende service

ik ontvang mijn bestelling snel en keurig aangeleverd. de originele Spaanse producten zijn zeer naar mijn zin. Ik ben blij met de service van Shopandalucia.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heno de pravia, favoriet van de familie!

top geleverd

Het wat wij besteld hebben is vakkundig verzonden en snel geleverd!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top

Snelle levering, goed assortiment

Voor het eerst iets besteld. Ze hebben vlot geleverd

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Miel decaña heerlijk met aubergine.

Spanje in huis halen

mijn aankoop bestond uit de zwarte zeep van Magno, deze geur doet mij steeds aan Spanje denken

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten heerlijk geurende, zwarte zeep

Leuke producten en snelle levering

Ik was opzoek naar de olijfcrème van de mercadona. Fijn dat ik deze nu hier kan bestellen!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Voordelige topcrème

Gewoon een fijne ervaring

Producten goed en levering correct

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Kruiden en boullion zoals het hoort

Vlotte afhandeling, snelle levering

Voldoende volledig aan verwachtingen. Snel geleverd, zeer goed verpakt. Duidelijke communicatie tussen bestelling en levering.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Voldoende aan verwachtingen ( blue tonic)

Perfect, maar misschien op iets letten

Perfect, snel en goed verpakt. Maar helaas waren er 2 potjes het deksel los en waren deze wat uit gelopen en ook moeten in de vuilnisbak doen . Mvg

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Perfect

Voor herhaling vatbaar!

Zeer tevreden over de snelle levering en de ingepakte artikelen

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Hele lekkere geur

Uitstekend en correct.

Correcte naleving van de bestelling. Verzorgd ingepakt en stipt.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Verzorgingsproducten Heno de Pravia. Ben deze al heel lang gewoon maar in België kon ik ze nergens vinden. Bij jullie dus wel en ben er blij mee.

Post NL waardeloos komt niet op de tijden dat ze moeten komen. Net mijn pak opgehaald en helaas zijn er twee rijstzakken stuk en ligt de rijst door de doos. Graag de zakken rijst voortaan in nog een zak stoppen.mvg Natasja

Snelle levering van een heerlijk product (de olijfcreme)

Snelle levering van een heerlijk product (de olijfcreme)

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Olijfcreme bodycreme

goede ervaring top !!!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten horchata

Alles correct

Mijn levering was correct en op tijd!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Zeer goed