Snelle levering, ook goed ingepakt zodat bv zepen niet uitlopen. Gemakkelijk je vragen te kunnen sturen via de chat. Hier bestel ik zeker nog!

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Top zepen voor de kids

exelend

altijd goed en snel geleverd prima

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? casero, de pollo

Keurig verzorgd en een hele snelle levering

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Geweldig

Goede producten en goede service!

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Zeer goede producten

top reeds jaren klant en zeer tevreden

top reeds jaren klant en zeer tevreden bij mijn laatste bestelling was er iets fout gelopen bij de transport waardoor flessen zeep gel uitgelopen was in de doos maar dat hebben ze na een mail met foto ervan onmiddellijk opgelost waarvoor nogmaals mijn dank

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? goed

Bij elke bestelling alles correct

Steeds een correcte en snelle levering

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Paellaproducten de beste

Hele goede snelle en correcte firma.

Ik koop hier zeker nog. Bedank

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Goede kwaliteit

Prima kwaliteit en service.

Bestellingen op tijd en volgens afspraak geleverd. Spaanse lekkernijen! Het geeft een beetje vakantiegevoel.

Prima spullen

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Ik moet het nog gebruiken

Betrokken en mededeelzaam

Levering liet op zich wachten maar werd veroorzaakt door drukte DFD. Ik werd steeds snel en regelmatig op de hoogte gehouden door Shopandalucia. Klasse

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Bekend en goed

Goeie producten en supersnelle levering!

CHORIZO

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? goed

mijn eerste ervaring met shopandalucia was goed

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? goed

Uitstekende producten en service, ook als er iets verkeerd is gegaan met de bestelling. Goede info door mail.

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Uitstekend

UITSTEKENDE SERVICE ! BEDANKT

bestelling voldoet aan de gevraagde producten; snelle service;

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? PRIMA !

Product zoals verwacht , goed verpakt en snelle levering .

Ga er zeker nog bij bestellen .

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Product zoals verwacht

Geweldig!!!

Gewoon een geweldige service. En super producten.

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Super

vlugge levering

vlug geleverd

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? zeer goed product

alles was zoals afgesproken in ordeou

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? goed

Goede en snelle levering Absoluut geen klachten

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Goed

Alles snel geleverd, prima kwaliteit

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Prima

Prima product vlotte verzending een aanbeveling

Prima product en prima verpakt.

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Prima prijs Prima product!!!

Ik kan het in één woord, perfect.

Bestellen makkelijk Levering zoals beloofd Tevreden ja dus Perfect.

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Eerste en waarschijnlijk niet laatste bestelling hier.

Supersnel!

Snelle levering, fijne producten!

Zee goed behandeld

Vlug klaar maken van de bestelling was super alleen de bezorging was niet naar wens

• Wat is je beoordeling van één of meerdere van je bestelde producten ? Heel goed