Livraison rapide et soignée

Très bon accueil sur le site internet

Levering conform afspraak en bij vragen ook goede service. Prima webshop!

Levering conform afspraak en bij vragen ook goede service. Prima webshop!

Makkelijk bestellen, goed verpakt en snelle levering!

Prettig

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Precies wat ik wilde hebben

Snelle zorgvuldige zending

Lang gezocht naar Spaanse knoflook olijven nu gevonden en ze zijn erg lekker.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Gewelig

Hele fijne winkel en uitgebreide selectie

Top winkel Spaanse producten

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Zeer tevreden

Snelle levering, alles met zorg ingepakt en vooral dat kaartje persoonlijk met je naam in de box geeft een erg goed gevoel

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Ik heb diverse producten besteld. Waaronder een paella pan. Hebben nog niet gebruikt. Dus kan nog niet beoordelen. De rijst en tomaten saus en kruiden ook nog niet. De koekjes waren top. Maar dat wist ik. Daarom had ik ze besteld.

très bon produit

Envoi de la marchandise super rapide

zie onder

Goed assortiment en service,

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Kwalitatief o.k.

Prijs/kwaliteit zeer goed. Goede website, snelle levering.

Prima, voor herhaling.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Magno douche supergoed

Zeer goed!

Snelle service, vriendelijk… producten tip top in orde.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Zeer goed

ALTIJD in orde

Net mijn 4de pan geleverd gekregen. Bestellen en twee dagen later perfect aan je deur. Dirk is ook super bereikbaar. Gewoon top.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Paëllapannen top

Zeer snelle levering

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke creme

Kontakt en product van de verkoper liep prima, alleen over de dienstverlening van Post NL ben ik niet tevreden,geen communicatie bij niet leveren op afgesproken dag en de dag erna geleverd maar àlles gewoon afgezet zonder aanbellen.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Prima

Heel tevreden

Snelle levering,goede kwaliteit

Netjes en vlot bezorgd

Netjes verpakt en heel snel bezorgd. Zal hier zeker vaker bestellen..TOP !!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Spaanse Magno zeep

We hebben supperlekkere paella gegeten omwille van jullie uitstekende producten!!

Ik vond op de site direct wat ik zocht. Ik werd direct bijgestaan waar nodig. De bestelling en de levering gingen vlekkeloos! Top gedaan. Leuke webshop!! Groeten, Sven

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top kwaliteit!

Uitstekend!

Mooi aanbod en snelle levering!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke olijven

Mijn allereerste bestelling bij deze site gedaan, was de vlgd dag al in huis. Er was echter iets mis met mijn bestelling, super opgelost en 1 dag later het goede artikel in huis. Dikke pluim, want tegenwoordig is service ver te zoeken bij veel bedrijven.

Perfecte afhandeling van bestelling tot levering

Betrouwbare webwinkel

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Perfecte afhandeling van bestelling tot levering

Fast and good

I received the package in just 24 hours. Perfect service. I'll buy again gere

Sinds een jaar bestelling online bij shop Andalucia. Complimenten voor het inpakken en bezorging. Vandaag besteld is bijna altijd de volgende dag bezorgd.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Prima online shop

Supersnelle levering; heerlijke koekjes

Ik wilde mijn klasgenoten van de Spaanse les trakteren op een koekje. De volgende dag kreeg ik ze al en iedereen vond ze heerlijk!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Magdalena’s ware super

Snelle levering en heerlijke tinto de verano

Goed en snel

Kreeg de door mij bestelde artikelen snel en keurig verpakt binnen.Was mijn eerste bestelling hier,maar koop hier zeker weer .

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten De producten voldoen aan mijn wensen.

Simpelweg tevreden.

Mijn bestelling werd binnen de kortste keren geleverd. En zeer tevreden over het product.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Bedrijfsgegevens

Lugar Guerrero 5

29712 Viñuela

0032 468222145

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.