Snelle levering en prima service

Snel de bestelde producten geleverd. Hierbij een klein foutje die heel soepel is opgelost. Echt top!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke Spaanse creme voor het echte zonnige gevoel.

Producten waren goed afgeleverd. Online bestellen ging soepel. Ik heb de Producten nog niet uitgeprobeerd.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Producten nog niet uitgeprobeerd

Mooie winkel

Komen hun afspraken goed na top mensen en winkel

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Mooi en goede pan

Super geregeld

Netjes op de hoogte gehouden en alles op tijd en super verpakt en het product geweldig

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Super bodycreme

Heerlijke producten snelle levering

Heerlijke producten besteld en we genieten er nog van ! Vooral die Mansanila olijven in pot "zo lekker",en hebben de zelfde marinade als vers van de markt. Ook de Serano ham is waanzinnig goed op een toosje en een walnoot je erop.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Olijven en Serano ham

Top en snel

Top en snel.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Super snel

Duidelijk en goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Deo sticks

groot aanbod en snelle levering.

Zeer tevreden!

Snelle levering. Kwaliteitsvolle authentieke producten.

Supersnelle levering!

Lang gezocht naar dit produkt, eindelijk gevonden, besteld en 'sanderendaags al geleverd!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Nergens anders te verkrijgen in Belgie, eindelijk gevonden!

Snelle levering, top producten

Dit was mijn eerste kennismaking met de webshop en ben zeer tevreden. Snelle levering, top producten!

Perfecto

Snel geleverd en echte producten uit España! I love it!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijk alsof je weer in Spanje bent

Geweldig fijne en authentiek Spaanse levensmiddelen !!

Shopandalucia heeft echt heerlijke authentieke Spaanse spullen, en wil je bijvoorbeeld een lekker paella thuis maken, dan hebben ze alle benodigde ingrediënten om dat tot een (Spaans) succes te maken.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke kruidenmix

Al voor de 2 de keer ontevreden, eerst allemaal ingedeukte blikken en nu een ham die keihard is.

Één antwoord gekregen dat volgens meneer allemaal normaal is,

Paco, Bij uw eerste bestelling was er 1 blikje een beetje ingedeukt door transportschade. Kan altijd gebeuren ondanks we onze producten altijd zo goed mogelijk verpakken. Bij uw laatste bestelling krijgen we van jou een foto door van de ontvangen ontbeende ham. Volgens jou is een klein deel van dit hamstuk te droog. Wij hebben hierover onze mening verteld en die kan natuurlijk altijd verschillen met de jouwe. We hebben hier geen probleem van gemaakt en het hamstuk terug betaald. We hadden je ook eerst voorgesteld om een nieuw stuk te versturen, maar dat heb je geweigerd. Naar onze mening hebben we alles gedaan wat we moesten doen bij een klacht. Spaanse groeten Dirk

Snel de producten in huis. En super kwaliteit

Hele snelle levering

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Super

Perfect !!!

Super snelle en correcte levering. Producten van uiterst goede kawilteit.

Geweldige

Alles ging perfect zoals het moet gaan, Gebruiksvriendelijke site, snelle levering met een kaart die getuigd voor de aandacht van de klant. Dit is voor iedere webshop een voorbeeld !!! FANTASTISCH

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Visboullion voor het maken van paella en Fideuà. Ga hem niet meer zelf maken

Eerste bestelling, super!

Het geleverde product is zeer goed! De tweede dag na bestellen reeds ontvangen, en dat in deze drukke tijden,super! Zal zeker nog gebruik maken van jullie diensten!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Goed en heerlijk

Fantastisch,en zeer snelle levering..

Netjes geholpen met bestellen, en zeer snelle levering, in de maand December!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke Almendro ..Spaanse nogal.

Super snelle service

Ik zocht de originele Spaanse kerstkoekjes. Hier gevonden en 's middags besteld, de volgende middag al binnen ruim voor de kerst!! Goeie snelle service.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Originele heerlijke Spaanse smaken.

Snel

Sinds kort bestel ik bij Shopandalucia. Doordat ik half Spaans ben, was ik nieuwsgierig naar de producten. De levering is super snel, wat ik als prettig ervaar. En wat ik al besteld had, smaakt goed. Ga zeker vaker hier bestellen!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Lekker! Goed! Herkenbaar!

Erg snelle levering Netjes geleverd.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Spaanse producten zijn gewoon geweldig

Fantastische setvice

Met hart voor Spanje, brengt mijn Feestagen, bij de snrelheid van ontvangen lekkernerijn, helemaal compleet! . Dank hiervoor, fijne gezonde Feestdagen Hartelijke groet! Hetty. 23.12.22

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Turrón torta impetial. Dulces Navidenos-Surtido. Polvorones E.Moreno