We hebben supperlekkere paella gegeten omwille van jullie uitstekende producten!!

Ik vond op de site direct wat ik zocht. Ik werd direct bijgestaan waar nodig. De bestelling en de levering gingen vlekkeloos! Top gedaan. Leuke webshop!! Groeten, Sven

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top kwaliteit!

Uitstekend!

Mooi aanbod en snelle levering!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke olijven

Mijn allereerste bestelling bij deze site gedaan, was de vlgd dag al in huis. Er was echter iets mis met mijn bestelling, super opgelost en 1 dag later het goede artikel in huis. Dikke pluim, want tegenwoordig is service ver te zoeken bij veel bedrijven.

Perfecte afhandeling van bestelling tot levering

Betrouwbare webwinkel

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Perfecte afhandeling van bestelling tot levering

Fast and good

I received the package in just 24 hours. Perfect service. I'll buy again gere

Sinds een jaar bestelling online bij shop Andalucia. Complimenten voor het inpakken en bezorging. Vandaag besteld is bijna altijd de volgende dag bezorgd.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Prima online shop

Supersnelle levering; heerlijke koekjes

Ik wilde mijn klasgenoten van de Spaanse les trakteren op een koekje. De volgende dag kreeg ik ze al en iedereen vond ze heerlijk!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Magdalena’s ware super

Snelle levering en heerlijke tinto de verano

Goed en snel

Kreeg de door mij bestelde artikelen snel en keurig verpakt binnen.Was mijn eerste bestelling hier,maar koop hier zeker weer .

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten De producten voldoen aan mijn wensen.

Simpelweg tevreden.

Mijn bestelling werd binnen de kortste keren geleverd. En zeer tevreden over het product.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Correcte levering Het product voldoet aan onze verwachtingen Zeer lekker zoals omschreven

Zeer snelle bezorging.!

Heb nu voor de tweede keer iets bij hun besteld, en ik ben daar zeer tevreden over. Zolang zij mijn bestelling kunnen blijven leveren, blijf ik klant bij hun. Hoop dat dat jaren zal zijn.

Goede webshop , snelle levering.

Goede webshop , snelle levering.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten zeer goed

Goed en snel geleverd

Ik was op zoek naar San Miguel ( blik) en gevonden twee trayen besteld en dat werd de volgende dag geleverd top. Het enige mispuntje is dat ze wel duur zijn maar wel een lekker biertje.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten San Miguel een prima biertje

Eerste bestelling

Werd keurig op de bestelde datum en tijd geleverd. Ik kan veerder nog geen oordeel vellen

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten weet ik nog niet

Great Spanish products. Fast delivery

First time ordering. Products arrived in perfect condition. Fast delivery. Love my Spanish delicacies and colognes!

Perfect afgeleverd

Prijs & kwaliteit perfect zoals was beschreven

Mijn producten zijn de volgende dag geleverd

Mijn bestelling ging goed en betalen ook. Ze zijn de volgende dag geleverd met een bedankt kaartjes.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Mijn tosta rica's doekjes zijn lekker

Vlotte service

Zoals hierboven gezegd. Alles mooi verpakt en de leuke attentie die erbij zit.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Magno blijft aangenaam en goed.

Fijn dat bestellingen gearchiveerd worden. Site werkt prettig. Verpakking oké. Minpuntje: aardige bezorger zette de doos voor de deur en voordat we konden vragen of hij hem over de drempel wilde zetten was hij weg. Bezorgers zetten tot de dag van vandaag uit zichzelf de doos binnen en als tachtiger met rugklachten is dat prettiger. Kwaliteit van het geleverde voedsel heb ik nog geen ervaring mee.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Nog niet aan de orde

Snelle service en top product

Snel bezorgd!

De volgende dag al alles hier. Wel spijtig dat je zoveel moet bestellen om geen verzendkosten te hebben.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Super

De beste olijven besteld en een snelle levering TOP

Zie hierboven

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten De beste olijven

Snelle levering en degelijk verpakt.

Première bonne expérience

Pas encore d’expérience mais il faut un début à tout, merci

• ???