Duidelijk en snel

Snelle levering.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top

Snelle levering en goed contact.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Zoals verwacht

heel goed

levering heel snel kwaliteit heel goed

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten heel goed

Top levering

Super snelle levering

Voorheen altijd goed - deze bestelling echter met pech!

Bedankt voor de geleverde bestelling. Alleen helaas een min punt: Van de 6 flesjes Heno de Pravia Original Crema de Jabon waren 2 flesjes ( doordat er de verpakking open was) gaan lekken. De rest van de bestelling was inorde - 10 flessen Agua Lavanda Puig. De bestelling ontvingen wij op 6 juli 18.47 uur

Dit is B-post

Bestelling nog steeds niet ontvangen.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Dit gaat nog niet

Fijne webshop

Verkoopt nenuco uit Spanje, deze bestel ik hier altijd. Heerlijk en een nette prijs

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijk

na een fout van de vervoerder alles snel geregeld

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten top producten

Heerlijke producten

Van een potje tomato Frito was het dekseltje los. Was wel heel goed verpakt dus gewoon gebruikt

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten De tomato frito heeft een heerlijke smaak. Niet eerder zo gehad.

correct geleverd op de dag zoals beloofd en verzorgd verpakt dus echt 100 % TEVREDEN

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten heel goed

SNELLE LEVERING

Vandaag besteld en de morgen nadien werd mijn paellapan al geleverd!!! Echt sneller kan niet, hoeft voor mij niet onmiddellijk, kan gerust enkele dagen of week wachten, maar toch blij met deze service! Pan was ook goed, tegen beschadigingen, ingepakt!!!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Voldoet aan de beschrijving

Prima spul, snelle levering

Zie bovenstaande

Ben zeer tevreden.

Zal nog bestellingen plaatsen.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Hammetje besteld. Goede service. Lekker. Zal nog zaken bestellen.

Snelle levering en overheerlijk drankje

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijk drankje. Alsof ik in Spanje zit

Snel

Bestelling snel bezorgd Top!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Pilpilkruiden heerlijk

Geweldig!!!

Het is fantastisch om Spaanse producten in Nederland te kunnen krijgen.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijk Spaans

sneller kan haast niet.

Fijn dat ook spaanse produkten ook hier te krijgen zijn.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten heno de pravia heerlijk fris.

Zal binnenkort weer een bestelling doen!

Duidelijke website Snelle levering

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Super ruikt heerlijk.

Super !

Bestelt en dag daarna levering ! Super !

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Blauwe tonic

Ik heb voor het eerst besteld. Ik vind het een prima service

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten 8

Super geregeld

Snelle levering, netjes verzorgd. Heldere info. Goede prijzen.

snelle service

snelle service

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Spaanse kwaliteit

Betrouwbaar

Keurige ontvangst van de bestelling, zoals beloofd de volgende dag. Mooie kwaliteit producten.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Bomba rijst

Superrrr

Besteld en de volgende dag in huis!!o

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijk verzorgend product

Top shop!

Dit was onze 2e bestelling; alle producten vinden wij super lekker; en de levering was er reeds de volgende dag!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Shopandalucia heeft steeds lekkere producten die je nergens anders ziet!