Bestelling is keurig en op tijd afgeleverd, artikelen waren goed verpakt, er zijn geen klachten

fijne webwinkel

het gezochte produkt snel gevonden en snel verzonden. een adresje om te onthouden.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten snelheid, vriendelijk

Fantastische service

Shopandalucia is een goede webshop met fijne en lekkere producten. Jammer dat we een klein probleem hadden met de paellapan, maar dat heeft Dirk meteen naar tevredenheid opgelost.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten De Manchego kaas is voortreffelijk

snel geleverd

snel besteld en geleverd, goede producten

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten bravas saus

Blij dat ik ergens de heerlijke Magnozeep kon koperen netjes en vlot bezorgd

Als je van Spanje houdt dan is je deze winkel een echte aanrader

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Magno zeep; heerlijke authentieke echte Spaanse zeep ; de heerlijkeeur blijft lang hangen

Super snelle levering

Binnen 2 dagen mijn bestelling ontvangen. Zeer tevreden over de producten. Zal zeker nog vaker hier bestellen.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke chocolademelk

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Prima

vakantiegevoel

super shop, ik waan me helemaal in Spanje, heerlijke producten

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten mooie pan gekocht, heel blij mee

Zeer snelle / goede levering.!

Het is geweldig hoe snel u het geleverd heeft. U heeft er een klant bijgekregen. Tot de volgende bestelling, en blijf zo doorgaan. Vriendelijke groeten. Sjoerd / SjVeldmans

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Het juiste adres gevonden.

Fantastisch!

Van de week voor het eerst een bestelling geplaatst. Via de chat had ik wat vragen gesteld waar Dirk direct op terug kwam met antwoorden. Besteld op vrijdag 14.30 uur en een dag later al in huis rond 13.00 uur. Wij zijn erg tevreden en komen hier zeker terug!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Ontzettend lekker

besteld en snel geleverd

zie boven

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten prima mojama

Snelle levering en vriendelijk

Helaas was 1 van de 2 bestellingen niet goed, maar dat kan gebeuren en netjes mijn geld terug gekregen!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten 10

Goede service voor een mooie prijs

Snel geleverd en de polvorones van gooie kwaliteit. Goed geprijsd product.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Lekker van smaak zoals het hoort.

Snel geleverd en uitstekende productkwaliteit!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Manchego

Paellapan beschadigd. Ongeschikt voor inductie.

De paellapan was niet geschikt om te koken op inductie. Staat dat dit wel kan op verpakking. De pan was ook beschadigd aan de onderkant. Volgens winkel zag het er normaal uit en zou de pan gewoon gebruikt mogen worden. Na gebruik in prullenbak beland. De rest van de producten die ik besteld had waren wel goed. Vandaar dat ik nog 2 sterren geef.

prima website en snelle levering

prima gamma, leuke ontdekking gedaan, ik zal regelmatig terug kijken

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten nestea = delicioso

Efficient, professioneel

Duidelijke communicatie. Snelle levering Producten degelijk verpakt. Hier klopt een warm hart voor hun zaak.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten kortom 'mooie' marchandise

Niks mis mee

Al meerdere malen besteld. Loopt altijd goed.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top

Top !!!!!!!

Vanaf bestelling tot de levering top !!!!!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten moet gerecht nog maken :-)

Lekkere producten supersnel geleverd

De producten zonder toegevoegde suiker die ik besteld heb, zijn allemaal heel lekker. Ze werden ook supersnel geleverd.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Enorm lekker

Snel bezorgd en heel netjes ingepakt met een heel vriendelijk kaartje

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke geur van de Nenuco

Té lekker!!

Heerlijke Turron besteld. En lekker snel geleverd. Dit was de eerste keer, maar super tevreden over het product zelf, maar ook zeker over de levering en klantgerichtheid. Kom zeker nog es terug!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Turron is zo heerlijk in een toetje, maar ook om als snack te eten.

Prima zaak.

Snelle en keurige levering. Vriendelijke behandeling.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten 100%

Eerste keer, maar zeker niet de laatste keer.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top

Alles keurig in orde

Alles perfect

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Alles prims