snele levering

Heel tevreden ook in verbat met de vershouds datum aanrader

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Zeer lekkere perzik en abricoze confituur

Snelle levering! Vriendelijk contact! Goed verpakt. Een ” persoonlijk” kaartje, super leuk..! Shop met passie

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Douchgel ruikt heerlijk en herinnert aan vakantie

Heb 5 dagen op mijn bestelling moeten wachten

Vanaf dinsdag 16 tot en et 20 jan. elke dag mail van. DHL dat pakket in de middag wordt bezorgd. Een van ons bleef steeds thuis. Telkens wijzigingen tot aan zaterdag 20 jan mededeling pakket wordt bezorgd tussen 16.00 en 21.30 uur wordt pakkage bezorgd. Afspraak met vrienden afgezegd en s’avonds om 19.38 uur worst pakket bezorgd. Dus we bestellen in het vervolg alleen maar via Bol.com. In iedergeval niet met bestellingen via DHL. Jan Hasper. [email protected]. Tel. 310235360912

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Te laat ontvangen

Great products, easy to order, competitive prices and thorough follow-up. We will order again!

Can definitely recommend this shop. We will order again.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten We love it all!

snel en heel lekker

Heel lekker producten en snel thuis

Snel bezorgd in Nederland!

Goede en snelle levering en service

Wij zijn dol op magno en nenuco. Het assortiment is gewoon geweldig, veel keuze en een snelle levering!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Ik bestel het bij andalucia omdat ik niet 4 keer per jaar naar Spanje kan om het zelf te kopen.

Super snel bezorgd en makkelijk te bestellen

Alles netjes

Alles op tijd en vragen direct beantwoord

Snelle levering !

Lekkere producten

Groot assortiment en snelle levering

Alleen bij Shopandalucia kon ik mijn favoriete Spaanse olijven vinden. Goede en prettige communicatie. Netjes verpakt.

Goede producten, snel geleverd.

Ik ben zelf Spaans en ken veel producten op de site. Goede kwaliteit en echt snel bezorgd.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Echte Spaanse producten voor een goede prijs.

Quick delivery of good quality smoked paprika and chorizo

Quick delivery of good quality smoked paprika and chorizo

Zeer snelle levering. Top

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Zeep magno

'S avonds een vraag gesteld via de chat en heel vriendelijk geholpen door Dirk. Bestelling geplaatst, dag erna was het verzonden en een dag later geleverd. Ik bestelde Spaanse crackers en ik was bang dat deze kapot aan zouden komen maar het was heel goed verpakt!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top kwaliteit

correcte levering

producten zijn voor 12/1 om eens zelf paella te maken voor familie

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten nog te ondervinden

Heerlijk

Ik had verschillende producten besteld, tostadas, ham, kaas etc voor een heerlijke tapas avond. Het was een groot succes. Alles was lekker, voor herhaling vatbaar.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Kaas was super lekker

Paella besteld , regelrechte ramp

Ik heb voor de eerste keer paella besteld. Gewoon niet te eten! Alles in vuilbak en dan maar brood gegeten. Super jammer. Vraag me af welke spanjaard zoiets eet!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten De eau de cologne bestel ik geregeld Die is ok

Heel goed, aanrader

Vragen worden binnen half uur beantwoord. Producten zijn goed en verzorgd ingepakt. Ibericoham ziet zeer goed uit.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Paleta 100% iberico, amandelen, olijfolie, crackers

Snel en goed ingepakt

Eindelijk een fijne bedrijf met mooie Spaanse producten. Levering Bestelling is goed ingrpakt en snel geleverd. Producten uit Spanje zijn zoals we het hadden verwacht.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Spanje in noord Europa

Mooi assortiment

Ok

Goede kwaliteiten.grtn

Behulpzame medewerkers

Eerlijke mensen, mijn bestelling had een snelle vervaldag en ze hebben dit eerlijk gezegd en ik kreeg het advies om op een nieuwe levering te wachten. Dat vind ik nu echt klantvriendelijk

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Super tevreden

Helemaal naar mijn zin!

Goed assortiment, vlotte levering en deugdelijk verpakt en....... erg lekker!!!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Erg lekker!

Heerlijke Membrillo

Mijn collega's konden er niet genoeg van krijgen. Bovendien heel snel bezorgd.