super

fantasties

We zochten tonic dat we op reis dronken . Gevonden in jullie shop . Snelle en goede levering.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Perfect voor onze gin tonic

Vlotte ervaring

De bestelling is zeer efficiënt, vlot behandelt en correct besteld

Plezierige site. Snelle levering.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top

Super goed.!!!

Bestelling snel geregeld en bezorgd, jammer dat ik niet achteraf kan betalen met een acceptgiro. Nu heeft mijn buurvrouw het gedaan via internet. Heb weer een voorraad je.!!!.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Fijne crème, eens mee genomen uit Spanje.

indien betaalt de dag erna geleverd , goeie kwaliteit van produkten voor een goeie prys

altyd goed

Snelle levering en leuke producten

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Goede pan

Correcte prijs en steeds tijdig geleverd.

correcte firma met correcte prijzen

Voor herhaling vatbaar

Snelle en correcte levering van zeer fijne producten.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Paellakruiden zijn subliem

Snel goed top

Altijd snelle levering, top online winkel

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijk

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Nenuco besteld heerlijk

Fijne producten, goed verpakt

Snelle levering, goed verpakt en fijne producten

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Spaanse zeep magno douchgel HEERLIJK

Topservice zoals altijd

Persoonlijke service en steeds top service

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten 10

Gewoon goed, niets op aan te merken.

Prijs kwaliteit en snel en goed geleverd.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten top

Snelle en verzorgde levering

Na bestellen, betalen, netjes aangeleverd. Fijn dat je het pakketje kon volgen.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke kruiden gekocht, waan me weer in Spanje

Snel en overzichtelijk

Ja, eindelijk mijn flessen leche condensada kunnen kopen. Makkelijk besteld, snel geleverd.

Andalusie in Nederland, heerlijk zonnig!

Voor een vriend van ons die ernstig ziek is hadden we als verjaardagskado een Spaanse avond kado gegeven omdat we 3 jaar geleden net z'n 4en een week naar Conil de La Frontera en Sevilla waren geweest. Nou dan zijn Mahou biertjes en Jamon Iberico de ballota natuurlijk hard nodig. Met alle andere leuke producten echt top. En supersnel geleverd. Helaas is alles al weer op, echt genoten!

Kan niet beter.

Duidelijke site. Supersnelle levering. Producten voldoen helemaal aan de verwachting

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Chistora helemaal top.

Super goed verpakt ,maar de bezorger heeft wel niet te nauw gezien want er waren twee bussen met olijfolie gedeukt

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Alles goed

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Lekker

Snel, goedgeprijsd.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Topkwaliteit

perfect

........

Top produkten

Fijne website waar je echt het Spanje gevoel van krijgt. Snelle levering heel netjes verpakt.

Duidelijk en snel

Snelle levering.