Blij verrast

Uitgebreide assortiment. Snelle en correcte levering

Perfectie !

Bestelling zeer vlot en correct afgehandeld. Zelfs even een telefoontje van de uitbater om een onduidelijkheid in mijn bestelling te bespreken. Knap werk !

uitstekend

uitstekend

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten correct en snelle levering

Stukje Spanje in eigen huis

Ik miste de Nestea Ice tea passionfruit dermate erg dat ik ging zoeken of het ergens bestelbaar was. En dat was hier en ook nog via een Nederlandse pagina. Beter dan dit kon niet. Enige nadeel, maar dat heeft te maken met de transporteur dat er een lek blikje in zat.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke ice tea passionfruit

Leuk dat we Spaanse producten hier kunnen bestellen

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Super

Hele goed service Mooi assortiment En snel verzonden.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Mooie producten

Bestelling en levering.. perfect geregeld

Alles zoals het hoort..

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten De gevraagde producten.. excellent

Prima kwaliteit en op tijd geleverd

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Lekker en nog zeer lang houdbaar

Zo snelle bezorging geweldig.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heel goed.

Leuk winkelen, snelle service

Brengt Andalusie een beetje thuis

Fantastisch!!

De bestelling is een cadeau en we hebben dus (nog) niet kunnen proeven helaas, maar de bestelling werd netjes, correct en snel afgehandeld. We waren blij verrast dat het zo soepel verliep. Met vriendelijke groet!

OK in orde

Goede producten, duidelijke webshop, goede verpakking

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Eindelijk een plek waar we Nestea kunnen kopen

Vlotte levering

Vlotte levering van bestelde olijfolie.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten La flor de malaga is een smaakvolle olijfolie

Mooie selectie van Spaanse producten!

Mijn eerste aankoop bij Shopandalucia, dus van alles wat gekocht. Even kijken, proeven, beoordelen. Ik vond de selectie van producten op de site goed. Ook daar geldt: van alles wat. En alle producten die ik heb gekocht waren van goede kwaliteit! Over de prijs van de producten: bedenk de import en verzendkosten en logistiek daaromheen, kwaliteit van de producten: dan zijn de prijzen dus heel goed! Wat mij betreft mag de selectie olijfolie uitgebreid worden… Leuk dat er acties zijn, zoals de Sint-actie (komt er ook een Kerstactie?). Kerstpakketten zijn er ook en die zien er goed uit! Kortom: goed overzichtelijke site, lekkere producten en zeer snelle levering! Leuke persoonlijke boodschap bij je bestelling.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Olijfolie (2 liter Los Omeya) is een zeer betaalbare heerlijke olie.

TOP

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Een beetje vakantie in huis

Snel de Spaanse zon in huis

Ik ontving keurig berichtje dat de sherry azijn weer op voorraad was, gelijk besteld, zelfde dag verpakt en verstuurd, dag erna in huis... Sneller dan dat krijg je de spaanse zon niet in jouw keuken:-)

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Avocado honing? In de thee, als glacering, in stoof... ongelooflijk lekker!

Dirk Bedankt voor de snelle levering was een aangename verrasing deze producten was ik al lang op zoek. Muchas Gracias Sonja en Marco

Goede service!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Magno douche blauw

Snelle levering. Goede produkten.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Super lekkere limonade.

Goede service,duidelijke site

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Gewoon goed

Een website waar je de lekkerste Spaanse producten kan vinden

Normaal moeten we wachten op ons jaarlijkse reis naar Spanje om deze lekkernijen te vinden, maar nu kunnen we deze heel eenvoudig en snel in huis krijgen.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Ines Rosales Olijfolie Crackers Suikervrij : uniek en ongelooflijk lekker

Gewoon goed!

Gewoon een goed product en snel bezorgd !!

Nieuwe klant

Voor de eerste keer besteld en voor herhaling vatbaar. Het is snel geleverd en de producten waren exact zoals op de website aangegeven.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Casera frisdrank en Tinto in blikjes brengen je direct in vakantiestemming.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Zoals hierboven reeds vermeld.