Snelle & goede afhandeling

Duidelijke website Snel besteld en geleverd De producten zien er degelijk en mooi uit

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top kwaliteit

Dag nadien al in huis.

Had het na bestelling de volgende dag in huis.

Pan besteld pan geleverd

Zie titel

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Groot

Kwalitatieve producten

Snelle levering - heel lekkere Iberico ham - was eerste bestelling maar ga er zeker nog doen

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heel lekker

Snelle service en mooie producten

Hele snelle reactie op mail, supersnelle levering van de bestelde producten, goed beschermd ingepakt.

Fijn assortiment mooie producten.

Bij Shopandalucia laat ik mij toch altijd weer overhalen om de verzendkosten te besparen door meer producten aan te schaffen. Het zijn net de impulsaankopen van de supermarkt. Volgende keer maar weer gewoon meer voorraad van het product waar het eigenlijk om gaat dan blijf ik in balans Immer netjes verzonden met een persoonlijk kaartje thuisbezorgd en dat maakt dat ik deze geste met 5 sterren waardeer.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten De Tulipan Negro deodorant is gewoon de beste ooit. Dit is echt een product wat je heel de dag fris houdt.

gewoon goed

Fijn dat ik dit nostalgische drankje nog kan bestellen.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten heerlijk

Heel goed.

Goede en hele snelle service!!!!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top

Product, bestelling, levering, kwaliteit van voornoemde 3 is top!

Mijn bestelde product is super, productassortiment is top, het bedankkaartje bij de bestelling met mijn naam vermeld geeft een fijn persoonlijk tintje. Jullie zijn blij met mij en ik met jullie. Gr Carmen

Een ontdekking.

Eindelijk een adres gevonden waar iedere liefhebber van de Spaanse keuken blij mee zal zijn. Naast het meer dan complete aanbod van producten biedt de shop ook een schat aan kookideeën. Super!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Kruiden voor vlees, garnalen en kip. Je waant je al kokend in Spanje.

deugdelijk materiaal, snelle verzendservice

Zie hierboven

Snel en alles in orde

Snel en alles in orde

Een aanrader

Uitstekende en vriendelijke service. Heel ruim assortiment aan Spaanse producten.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Heerlijke caldo voor het bereiden van een paella

snel en goed

zal zeker vaker gaan bestellen

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten was niets op aan te merken

Uitstekend ervaring met liefde en veel zorg verpakt zodat alles naar zijn bestemming ongedeerd kwam . Ook de bestelling was snel , binnen 1 a 2 dagen had ik de dood thuis . Het werdt bezorgd via DHL . Kortom ,ga zo door !

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Super

Prima alles goede kwaliteit

Zo.snel goede producten zoals besgreven,

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Top

Bestelling beschadigd geleverd door schuld van koerier. Snel en goed opgepakt door de verkoper. Buitengewoon vriendelijk aan de telefoon er erg oplossingsgericht.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Goed

Tevreden en snelle afhandeling

Top shop

Klantvriendelijk. Groot assortiment. Snelle levering.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Love it

Leuke producten, snelle levering

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Eindelijk weer eens Sobrasada kunnen eten, ooit ontdekt op Mallorca maar in Nederlandse supers niet te vinden

Snel en betrouwbaar

Duidelijke website, snelle levering en een leuk vriendelijk kaartje bij ontvangst. Helema top.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Net als in Spanje

Bestelling en communicatie

Ik was opzoek naar ingrediënten voor de Paelle, en kwam nog enkele erg lekkere dingen tegen. Na de bestelling kreeg ik een telefoontje dat tijdens de bestelling de 2 liever olijfolie uitverkocht was (mijn betaling is pas later uitgevoerd vandaar (is idd ook zo) daarbij stelde men ter vervanging hetzelfde product in kleinere verpakking x4 wat op het zelfde neerkwam en aan dezelfde prijs. Dat noem ik een doorgedreven klantvriendelijkheid en persoonlijke benadering. Bij vragen via mail krijg je erg snel een antwoord. Daarvoor kan ik alleen maar het maximum sterren geven TOP. Als ik nog iets nodig heb zal het hier zijn.

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten het echte spul

Heel fijn, dit bedrijf! Ik word vaste klant!

Mijn bestelling gedaan, heeft echter dikke vertraging gehad wegens fout van bezorger. Zelf ben ik overal achteraan gegaan, maar Dirk van dit bedrijf heeft ook van alles uitgezocht. En zelfs persoonlijk gebeld om een en ander uit te leggen en nu heb ik alles goed ontvangen. Pluim voor Dirk en ik kom terug voor bestellingen. Muchas gracias!

• Beoordeel met een paar woorden één van uw bestelde producten Al jaaaaaaaren mijn favoriet!

5 sterren waard

Mooie producten, goed verpakt, snelle levering en een kaartje erbij met een persoonlijke touch..