Of we nu in de winkel zijn. Of bestellen per post, alles wordt netjes afgehandeld. En snelle levering. Vriendelijk en attent. Zal zeker bij jullie blijven kopen.

Deskundig, ervaren en secuur.

Ik was verrast door de snelheid en de alternatieven die gestuurd werden. Ik had een tube verf verwacht en kreeg een stift van een kleur olieverf.

Veel producten tegen schappelijke prijs.

Antwoorden op al je vragen, je wordt vriendelijk geholpen en een groot assortiment tegen schappelijke prijs.

Super!!!!

Super vriendelijk, super prijzen, super aandacht aan klanten!

Uitstekend!

Zeer snelle levering en nog een kleine attentie bovenop! Super!!

Zeer correcte zaak

Zeer correct en snelle levering goed verpakt met kleine attentie top. Doe zo verder aanrader.

Snelle levering en goed verpakt!

Had de bestelling de volgende dag al in huis. Heel goed ingepakt. En een leuke attentie zat erbij.

Ik had onverwacht snel mijn bestelling nodig, ze hebben het toen dezelfde dag nog verstuurd. Erg fijn!

Goede zaak en webschop

Snelle verzending keurig ga zo door

Super Service

Een goede website met groot aanbod. Gemak van bestellen en betalen. Een zaak die direct actie neemt, contact maakt om zo snel mogelijk de bestelling naar tevredenheid van de klant af te ronden. Hele vriendelijke en meedenkende medewerkers. Een zaak naar mijn hart.

Gewoon goed.

Goede duidelijke website. Order word snel verwerkt. Indien product niet vooradig is word hierop gelijk actie ondernomen en indien mogelijk een alternatief aangeboden. Zeker een aanrader om hier te bestellen. Ook een voordeel is dat ze geen extra kosten aanrekeken voor een kleine bestelling.

Een artistieke aanrader !

Zodra de bestelling is ontvangen heb je het met twee dagen in huis! Ruime keuze aan benodigdheden. En je wordt ruim up-to-date gehouden omtrent je bestelling. Chapeau

Een hele goede service!

Als er iets niet op voorraad is wordt er gelijk gebeld om een alternatief aan te bieden is dit niet mogelijk dan wordt het bedrag gelijk gecrediteerd.

Eenvoudig te bestellen, gemakkelijk te betalen, zeer snelle levering en nog een kleine attentie ook!

Super snelle levering

Zelfs een kleine attentie

Nette levering en goede uitleg!

Zowieso goede producten en snelle, goede levering. Ik had laatst een vraag over verf en kreeg uitgebreid advies en ze namen echt de tijd. Dat is niet vaak meer tegenwoordig.. echt fijn dat ik jullie gevonden heb. Ga zo door!

Goede service!!

Uitgebreid assortiment, goede prijzen, snelle levering en goede service!

Snelle levering en goed verpakt

Ik ben goed op de hoogte gehouden over wanneer ik het pakket kon verwachten. Verder werd het goed verpakt geleverd met een leuke attentie met een handgeschreven kaartje. Ben er heel blij mee!

Dik tevreden

Even vooraf gebeld of alles op voorraad was wat ik nodig had en de volgende dag was alles in huis. Zeer klantvriendelijke mensen en een fantastisch assortiment!

Snelle levering en goede prijs.

Ondanks dat op de verpakking breekbaar stond, was het blik behoorlijk gedeukt. Misschien iets meer verpakkingsmateriaal eromheen? Maar verder absoluut een tevreden klant.

Perfecte service.

Duidelijke website, sbelle levering, goede prijs/kwaliteit verhoudeng.

Prima winkel om online kunstartikelen te kopen

Fijne website, leuke aanbiedingen. Snelle levering met kadootje en een paar vriendelijke woorden erbij. Aanrader!

er ging bij mijn besteling ging wat verkeerd .zeer goed en snel opgelost zeer tevrede

Helemaal fijn en voor herhaling vatbaar!

Fijne -en vlotte- communicatie, toen een artikel niet op voorraad was en de levering pas kon komen toen ik op vakantie was. Een nieuwe leverdatum afgesproken en die heel exact nagekomen. Ik hou ervan, afspraken die ook nageleefd worden. Top!

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!