Snel, Keurig en attent

Snel in huis huis, goed verpakt en met kleine attentie.. Zoals het hoort..

Gezellige winkel met goed advies!

Ik mocht in de winkel twee vergelijkbare producten uitproberen en werd goed geadviseerd.

alles in orde !

1 product was er niet , maar dit werd gecommuniceerd en als alles er was werd het in 1 keer verstuurd

Snelle, correcte service

Mooi aanbod en snelle levering

De bezorging van de bestelde verf en schildersdoeken waren perfect.

Het was wel jammer dat door corona de schildersdoeken wat later geleverd werden.Maar dat was onvermijdelijk.Verder ben ik zeer tevreden over de bezorgde producten.

Webwinkel met snelle service en goede prijzen. Zal in de toekomst hier vaker bestellen. Echt een aanrader.

Gewoon TOP

Mijn bestelling van jullie naar België gaat enorm snel. Er zaten breekbare artikelen in en die waren uitstekend verpakt. Jullie webshop is heel uitgebreid en goed overzichtelijk. Ik heb nu al een paar keer bij jullie besteld en het gaat zeker niet de laatste keer zijn.

Bestellen en afrekenen gaat makkelijk, artikelen al de volgende dag geleverd en netjes verpakt, op de pakbon ook nog een tip om geen oplaadbare batterijen in de elektrische gum maar gewone. Da’s pas meedenken

Geweldige service!

Ik heb hier heel vaak wat besteld en ieder keer weer ben ik heel goed geholpen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden over de voortgang van zaken en ze zijn heel behulpzaam als je de stommiteit begaat om 2 keer hetzelfde te bestellen :)

goed op de hoogte gehouden

Een deel van mijn bestelling kon niet gelijk geleverd worden. Dat had ik al op de website gelezen. Er werd telefonisch contact opgenomen om me hierover te informeren. Helaas zijn levertijden van bepaalde producten erg lang op dit moment, dus men moet wat geduld hebben. Na een paar maanden ben ik geïnformeerd het gedeelte dat later zou komen. Dit is niet in de vergetelheid geraakt, dus ik ben heel tevreden. Overigens was de bestelling netjes verpakt, zowel de penselen als de pot gesso (zodat deze niet zou gaan lekken).

Uitstekend adres voor mijn PanPastels

Was een beetje bang voor het versturen. Maar er was duidelijk veel aandacht besteed aan het verzenden. Alle pastels waren keurig netjes ingepakt dat er bij het verzenden weinig meer mis kon gaan ;o) Als ik weer wat kleurtjes PanPastels erbij wil hebben, ik weet waar ik moet zijn!

Snel

Snel

Hele goede service en netjes ingepakt

Gewoon een top webshop! :)

Vond alleen verzenden duur had gewoon door de brievenbus met bubbel envelop worden gedaan kpn 4,60 ook verzekerd mvg Desiree

Geweldig dat ik zelfs vanuit Spanje kan bestellen

In Spanje is het niet altijd makkelijk om bepaalde kleurmaterialen te kopen en ben ik veelal aangewezen op webshops buiten Spanje. Kunstburg is voor mij een betrouwbaar adres gebleken om de duurdere Derwent potloden te kopen. Eerder kocht ik er al de complete set Procolour, en ditmaal de houten kist met 100 Lightfast potloden. De potloden worden degelijk verpakt en komen in perfecte staat aan, erg prettig! De communicatie per e-mail is okay, het duurde voor mijn gevoel iets te lang voordat mijn order werd verwerkt en ik de betaling in orde kon maken, maar over het geheel genomen werd ik vriendelijk en attent geholpen. En dat is het belangrijkst. Tevens zat er een kleine attentie bij mijn bestelling, wat natuurlijk altijd leuk is, waarvoor dank. Ik kan deze webshop zeker aanbevelen!

Super fijn winkelen

Netjes op de hoogte gebracht worden en geen halve verzendingen ik ben er blij mee. Bedankt voor de goede service

Goede communicatie, goede producten en correcte aflevering.

Schilderdoeken bleken niet leverbaar. In goed overleg werden alternatieven bekeken. Iets duurdere doeken gekocht. Ben er zeer tevreden mee.

Uitstekende en snelle service

Een feest om hier te bestellen!

Een ruim assortiment waar je zeer vriendelijk en vakkundig geholpen wordt. In de webwinkel duidelijke communicatie, een persoonlijke boodschap en extraatje, en zelfs een stapje extra om het pakket op z'n plekje te krijgen! Chapeau!

Goeie overzichtelijke site, snel geleverd

Goeie ervaring

Snelle bezorging en afhandeling!

Pakketje snel en goed bezorgd.

Super goede website het enige minpuntje was dat je niet je winkelmandje helemaal kon openen zodat je alles in een oogopslag kan zien. Waardoor ik perongeluk sommige potloden 2x heb besteld. Maar voor de rest super snelle levering en heel netjes ingepakt.

Altijd top!!

Mooi aanbod, scherpe prijzen voor merkproducten, gemakkelijke website, op tijd geleverd. En wat heel belangrijk is bij deze delicate producten, de inpakwijze. Alles zit stevig verpakt, geen duur blok tekenpapier dat los in een doos ligt te verschuiven. Wat bij andere website bedrijven wel anders is! Een persoonlijke benadering met liefde voor het product én de klant! Thank you x!

Product is snel geleverd, goed verpakt, prima kwaliteit

IK BEN ZEER TEVREDEN

CORRECTE EN VLUGGE LEVERING

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!