Erg prettig

Erg prettige ervaring , pakketje was een verrassing ! Voor herhaling vatbaar ! Dank

Goede en correcte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijke bejegening.

Bovenstaande omschrijving vertolkt inderdaad hoe ik het heb ervaren. Het telefonische kontakt en de service. Bedankt, ik ben blij dat ik jullie ontdekt heb. Vr. Gr.

Bestelling snel en prima in orde

Bestelling snel en prima in orde

aanrader

Snelle en goede levering. alles goed ingepakt, zal weer bij kunstberg bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, duidelijk, als iets niet op voorraad is, gelijk een mailtje

Klantvriendelijk met materiaalkennis

Klantvriendelijk met materiaalkennis

Geweldige service!

Directe terugkoppeling over producten die niet meer op voorraad waren. Daarin goede service en fijn meedenken mogen ervaren. Aan te bevelen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

hele fijne communicatie ... zeker ook als er iets toch niet op voorraad is

niet alles was bij bestelling direct op voorraad, heel fijn word je daar snel over bericht!

Correct en goed

Helaas was artikel niet op voorraad, dit werd wel direct na de bestelling per mail gemeld. Bij ontvangst van de bestelling was een excuses briefje voor het lange wachten voor het niet op voorraad hebben van artikel. Top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie website met goede uitleg produkten

Snelle en goede levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en goede levering...

Snelle en goede levering...

Uitstekend!

Porseleinverf gekocht, was ook nog in de aanbieding, wat aanmerkelijk scheelde. Keurig klemvast in n handzaam doosje. Handgeschreven notitie erbij met n porselein-stift. Daarnaast nog n vvv kaart van Doesburg met alle leuke dingen dier zijn te doen en/of te bezichtigen! Das nog es gastvrij en klantvriendelijk. Ligt nogal uit de buurt maar mijn nieuwsgierigheid is gewekt, dus wie weet. ­čśü

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle levering.

De ene dag besteld en de andere dag had ik het bestelde al in huis. De bestelling was goed verpakt en ik vind het leuk dat er een handgeschreven bedankje bij zat. Komt toch wat persoonlijker over.

Prettig

Snel, duidelijk en correct.

Om opnieuw te doen

Erg professionele website, perfecte service, snelle levering en perfect verpakt. M'n volgende bestelling zal zeker bij hun zijn.

Altijd perfect!

Ik ben super tevreden, mooie artikelen/producten en goede prijzen plus iedere bestelling wordt altijd netjes ingepakt en ook snel geleverd, zeker een aanrader om bij jullie te bestellen.

Uitstekende service!

Bestelling goed en snel afgeleverd met als extraatje een mooi kleurpotlood!

Gewoon erg goed

Goede prijs, snelle service, zorgvuldig verpakt met een persoonlijke attentie en schappelijke verzendkosten.

Snelle en correcte afwerking

Totaal probleemloze en snelle levering. Het geleverde voldeed aan mijn verwachtingen.

Eigenlijk was alles goed

Bijna alles was top. De laatste punt erbij zou zijn als je bij het bestellen van verf in de webwinkel na het in de winkelmand te doen weer terugkomt bij de andere verven ipv dat je dan opnieuw alles moet aanklikken om weer uit een andere kleur verf te kunnen kiezen

Goed en snel !!!

Bediening is altijd uitermate vriendelijk en behulpzaam samen met een supersnelle levering is dit voor mij een modelwebshop , waren ze maar allemaal zo .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer verzorgd met aandacht verzonden. Goede kwaliteit!

Een directe informele communicatie. Kunstburg is verzorgd en bereid wat extra's te doen voor een goede beleving. Zelfs het toeristische van Doesburg krijgt aandacht in de vorm van stadsplattegrond. Materiaal zeer beschermd verpakt. Kwaliteit van materiaal is zoals verwacht. En bestelling zelfs voor cadeau voorbereid in cadeaupapier. Zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

super snel en mega service

derde bestelling gedaan en er was iets niet op voorraad, nog geen uur later een mail van kunstburg met een voorstel om een vergelijkbaar product daarvoor in de plaats te doen. Dat bleek nog iets goedkoper te zijn dus het wisselgeld zat bij de bestelling op de brief geplakt, geweldig toch!

Snel goedkoop en attent!

Snelle levering, leuke attentie en goede deal voor de Talens Heavy Gel! Mocht ik dit nog vaker nodig hebben en is de prijs zo gunstig weet ik jullie te vinden!

Over Kunstburg

Filter op Taal