Prima web site en fijne meedenkende mensen

Een prima ervaring met mee denkende mensen, goede materialen, prima verpakt en vlot thuis ontvangen

Super snelle service, mooie prijzen, tevreden!!!

Ik mag graag bestellen bij kunstbrug. Super snelle levering en altijd een leuk extraatje bij de bestelling. Super leuk!! Tot de volgende vestelling

Groot assortiment en een fijne service.

Snelle levering en een leuk passend extraatje om uit te proberen.

Prima, correcte levering!

Helaas, wat langer moeten wachten omdat de door mij bestelde artikelen niet voorradig waren, en langer op zich lieten wachten dan voorspeld. Echter netjes op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling, en uiteindelijk keurig verpakt en compleet mijn bestelling ontvangen.

Snelle service, goed verpakt en erg leuk een extra presentje!👍❤️

Snelle correcte levering.

Snelle en correcte levering aan een nette prijs.

Goed advies, snelle verzorgde levering

Ik werd direct gemaild over de vertraging van de levering. Uiteindelijk kwam mijn bestelling toch weer eerder dan vermeld. Het viel dus allemaal erg mee.

ik koop nu al een poosje regelmatig materialen bij kunstburg en heb eigenlijk geen klachten. wellicht is het handig om informatie over voorraad e.d. te verlenen zodat de klant op de hoogte is van levertijd, maar eventuele opmerkingen over deze webshop zijn kleinigheden.

Super snelle service en betaalbaar.

Netjes verpakt, goede spullen en groot assortiment . Snelle levering.

Goed assortiment, snelle levering en fijne klantenservice.

Prima, snel verzonden, goede communicatie

Mijn bestelling snel ontvangen. 1 product niet aanwezig. Goede communicatie, met goed alternatief. Fijn, dank.

supervriendelijk en adequaat personeel

Wanneer ik iets niet weet dan bel ik even en krijg altijd hele fijne uitgebreide informatie. Goed assortiment in de winkel, en ook snelle levering online. Kreeg onlangs een attentie bij een bestelling waar ik zeer blij mee was. Kan het iedereen aanraden om hier eens te gaan kijken (en kopen).

Snelle levering.

Product snel geleverd. Ik kon dit product online ook verder niet goed vinden, of tegen een veel hogere prijs. Dus blij met mijn bestelling

gedoe

Mooie webshop met prima spullen. Echter wel enorm gedoe mbt inloggen en alles wat daarmee van doen heeft. Daarom een wat magere score. Wellicht toch aan te bevelen als dit beter zou werken?

Zeer snelle levering. Redelijke prijzen.

Alles goed verzorgd. Kreeg nog geld terug en dat stond binnen 2 dagen op mijn rekening. Cadeautje bij de bestelling met een bedankje. Kortom, ik ben super tevreden. Volgende bestelling weer bij Kunstbu fff g.

Altijd goed!!!

Goede ervaringen. Altijd een leuk presentje en een handgeschreven bedankje erbij. En goede prijzen t.o.v andere aanbieders.

Snel geleverd naar tevredenheid

Snel en prima verzorgd

Zie boven

Snelle en correcte levering

Vrijdag besteld, maandag (op kantoor) geleverd. Producten zoals op de website gepresenteerd. Niets aan te verbeteren!

Kunstburg doet wat het belooft.

Na een ruime internet-verkenning bleek Kunstburg -in combinatie met de verzendkosten- de goedkoopste voor wat ik nodig had. Ik heb dan ook wat schilderswaren besteld, die vlot en netjes werd afgeleverd, inclusief cadeautje. Helaas was één van de tubes verf niet in orde, kennelijk had de tube lang losgezeten. De inhoud was wat ingedroogd. De communicatie hierover verliep prettig en er werd prompt een nieuwe tube opgestuurd. Klasse.

Uitmuntend!

Heel klantvriendelijk en snelle levering!

Goed verpakt, lang moeten wachten

Mijn bestelling was zeer goed ingepakt, complimenten. Maar de levering duurde 5 dagen. Dat vond ik erg lang.

Top! Geheel volgens verwachting en meer..

..... en meer omdat er bij de zorgvuldig verpakte bestelling en kleine attentie zat in de vorm van een (teken) potlood. Onverwacht en verrassend, erg gewaardeerd! Volgende keer zeker een bezoek aan de winkel plannen!

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!