Super, zoals altijd!!

Fijne producten, 2 dagen later al in huis!

Fijne service

Snelle levering, fijne service

Posca besteld, goede prijs, gratis verzending, binnen 2 dagen geleverd via gls. Helemaal blij !

Al eerder bij kunstburg besteld en gaat altijd goed!

Uitgebreid assortiment en snel bezorgd

snel en netjes bezorgd

Kwetsbaar artikel, zeer goed verpakt.

Kwetsbaar artikel, zeer goed verpakt

Helemaal prima

Online materialen besteld. Direct een melding met status dat het product in huis was en op welke dag het verzonden zou worden. Daarna prima op de hoogte gehouden dat de zaken verstuurd waren. Net als de vorige keer zeer tevreden. mvg Marian

Zeer tevreden.

Mijn bestelling werd correct verwerkt en geleverd binnen een paar dagen.

Service zoals het hoort. Meedenken en vlot reageren.

Na het plaatsen van de online bestelling werd ik gebeld omdat 1 artikel niet op voorraad was, maar er was een alternatief - en kreeg daarbij nog geld terug ook. Prompt ook een retourfactuur en track en trace informatie, en een dag later de bestelling keurig ontvangen. Voorbeeldig.

Goede service en klantgericht meedenken naar oplossingen

Bedankt

Supper

Super ben er blij mee

Snelle, vriendelijke service

De website was duidelijk, bestellen ging makkelijk. Helaas niet alles op voorraad, maar ik werd keurig gebeld en we hebben samen een oplossing gevonden. Ik bestel hier de volgende keer weer.

Fijne service en goede producten

Blij met mijn bestelling en de service, voortaan bestel ik weer hier

Prima product

Mooie acrylverf en netjes bezorgd volgens afspraak.

Fijne communicatie en snelle afhandeling

Er waren een paar dingen in mijn bestelling niet op voorraad. Ik kreeg snel een email met wat uitleg en opties, en daarna hebben we het snel afgehandeld. Het pakket werd daarna ook snel verzonden, en ik ben blij met mijn nieuwe materialen. Dankjewel!

goed...snelle afhandeling

goed...snelle afhandeling. duidelijke site.

Hele goede service

Goede overzichtelijke website en goede afhandeling

Fijne zaak om artsupplies te kopen.

Altijd als ik ergens art supplies koop ben ik opgetogen als mijn pakketje binnen komt, op 1 of andere manier blijft het een klein cadeautje dat binnen komt. Bij Kunstburg heb ik tot nu 2 x iets besteld boven de €50 beide keren een leuk kleinigheidje ontvangen☺️ erg leuk en erg fijn. Bij de concurent een pakketje van iig €100 besteld, geen kleinigheidje ontvangen. Op. 1 of andere manier doet dat hem wel. Ik ben altijd te vreden met Kunstburg ook het kleine handgeschreven briefje met bedankt voor je bestelling op de achterkant van een acryl doek. Ik ervaar dat als erg prettig. Groetjes een zeeer tevreden klant

Snel en met een persoonlijke tint!

Snelle bezorging en een handgeschreven kaartje erbij!

Snel en betrouwbaar

Voor mij de eerste keer dat ik hier bestelde. Ik ben uitermate tevreden. Ik ben goed op de hoogte gehouden over de bestelling en het pakket was er sneller dan ik verwachtte.

Vriendelijke bellen voor duidelijkheid. Ga hier zeker vaker bestellen groot assortiment.

goed product en snel geleverd

Zoals titel. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Product lag de volgende dag op de mat.

Plezierig

Goed advies en men heeft tijd voor je in de winkel. Ruime winkel met goed assortiment. Leuk dat er workshops georganiseerd worden ... jammer dat ze meestal snel volgeboekt zijn.

Prima geregeld.

Het cadeau werd precies op de verjaardag van onze dochter bezorgd.

Gewoon goed

Snelle levering, duidelijke communicatie en netjes verpakt. Persoonlijk berichtje in het pakje met presentje. Heel goed!

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!