Alles naar wens gegaan

Beste prijs, héél snel in huis, top service!

Ik bestelde de Derwent XL Graphite blocks, waar jullie veruit de goedkoopste mee zijn. Bestelde laat op de dag, toch de volgende dag al in huis! Wat een TOP service!

Vandaag besteld, morgen in huis, uitstekende service, helemaal tp.

Helemaal top, de service.

Great paints, Great Store.

Bought the Roman Szmal Watercolors, to test out. Great Paints. Some Publicity material around Watercolors would be nice. Definitely Thumbs Up.

Vriendelijk, met aandacht voor de klant én een leuke attentie

Ze zijn erg vriendelijk, behulpzaam en hebben aandacht voor mij als klant.

Materiaal plus snelheid van levering zeer goed

Materiaal en snelheid van levering zeer goed

Een kadootje met een handgeschreven Zelfgemaakt kaartje als bedankje Vind ik bijzonder

Een klacht neergelegd. Werd snel op gereageerd en werd meteen actie ondernomen om het op te lossen! Top👍

Bestellen, antwoord, volgende dag in huis. Goede verzendkosten

Goede service en fijn telefonisch contact!

Zie boven.

Goede en vriendelijke service

Bestelling zeer snel ontvangen, mét een handgeschreven dankwoord. Komt bij mij zeker als zéér klantvriendelijk over! Reden te meer om bij een volgend product eerst weer even bij Kunstburg te kijken.

Excellent

Bestelling word altijd heel snel geleverd. Was de volgende dag al in huis. Extra goed ingepakt. Het betalen met de link lukte niet. Kunstburg gebeld. Vriendelijke dame heeft een email gestuurd met betaalgegevens. Dit ging prima.

Prima op de hoogte gehouden van de bestelling

Ik kreeg direct een mail, dat mijn bestelling iets langer op zich zou laten wachten. Chapeau! Keurig ingepakt, en een klein cadeautje.

Een goede, snelle service

Een snelle levering en een mooie prijs voor de artikelen.

Netjes dat zij mij lieten weten dat mijn bestelling 1 dag later wed bezorgd.

Goed verpakt en een leuke attentie erbij. Dank je wel!

Snel en naar maat ingepakt geleverd

Je wordt goed op de hoogte gehouden van levertijden. De verpakking is niet veel groter dan het materiaal in de verpakking, maar goed naar verhouding. Je hebt dan niet te veel afval.

Prima service.Het produkt dat ik besteld had, gisteren ontvangen.Als ik nog iets nodig heb.Weet ik u te vinden.

snelle service en een leuk extraatje erbij!

vanwege het grote assortiment kwam ik bij Kunstburg terecht. De bestelling is snel verzonden, kwam netjes verpakt in een doosje bij ons aan en bevatte een extra tube verf.

Alles prima in orde

Van bestelling tot levering uitstekend verzorgd

Super.

Kunstburg levert kwaliteit voor een lage prijs. Vriendelijke attitude. Snelle levering.

Zeer tevreden Snelle levering, goed verpakt en ook nog een kaartje met een presentje!

Klantvriendelijk en accuraat

Men was zeer behulpzaam en ik werd vriendelijk te woord gestaan. De materialen zijn goed verpakt en snel aan mij toegezonden. Met een kleine attentie erbij.

Klantvriendelijk, betrouwbaar en zo vlot mogelijke levering

Mijn bestelling is goed uitgevoerd en ondanks het feit dat de doeken uitverkocht waren, toch nog snel geleverd.

Gewoon prima, met een persoonlijk tintje.

Eenvoudige bestelling, prima afgehandeld. Leuk kaartje erbij, met handgeschreven bedankje, da's altijd aardig.

Prima ervaring !

Voor de eerste keer besteld bij "Kunstburg.nl" . Gehele transactie keurig netjes en snel verlopen. Zelfs een kleine attentie en een persoonlijk bedankje ontvangen bij de bestelling; uitstekend !

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!