Dit was mijn eerste bestelling en er zullen er nog vele volgen ,vriendelijke bediening ,hele goede adviezen !

Duidelijke webshop. Altijd bereid vragen te beantwoorden. Ook een zeer fijne winkel, waar ze altijd bereidt zijn met je mee te denken, en advieseren. 👍

heb alleen maar lof gaven eerlijk dat het druk was maar bestelling was toch snel geleverd

Geweldige service

De Kunstburg verstaat zijn vak, altijd bereid om alternatieven aan te bieden en kennis te delen. Niets dan lof voor het zorgvuldig verpakken en de persoonlijke touch van de verkregen postpakketten.

Profesioneel

Mijn bestelling was, ondanks de corona- drukte, flitsend snel bij mij, was zorgvuldig verpakt en ik vond het tof dat er een kaartje bijzet met 'Dank voor uw bestelling" met de hand geschreven.

Snel en nauwkeurig

Het kam snel aan in een goed verpakte doos. Mijn product was fragiel en het werd goed ingepakt.

Of je nu live in de winkel bent, waar het goed toeven is, een workshop volgt, per webshop besteld... Ik heb er altijd alle vertrouwen in. Een eerlijke en goed advies mooie kwaliteit een walhalla voor de creatieve mens.

Prettige winkel en goed advies.

Top erg klant vriendelijk

Zeer vriendelijk meedenkend

Veruit de beste prijzen, snel verzonden en ontvangen. Zelfs in deze tijden! Geweldig en ga hier zeker vaker bestellen

Voordelig en snelle levering

Ik heb nu twee keer porseleinverf gekocht om te stippen. Ze hebben een compleet assortiment, voordelige producten en snelle levering. Top!

Ondanks Corona hebben ze het allemaal super op de rit bij dit bedrijf. Op zaterdag besteld en ik kreeg het maandag al binnen. Super!

Prima service en snel geleverd

Precies wat ik zocht en supersnel geleverd. Ook in de Corona crisis

Goede service, producten en ook nog eens snel in huis.

Vriendelijk, behulpzaam en goede prijs kwaliteit verhouding.

Word er altijd netjes geholpen, maar krijg ook de tijd om rond te kijken.

Goede communicatie

Er werd regelmatig per mail een update gestuurd van de status van mijn bestelling. Toen een aantal kleurtjes verf nog geleverd moest worden, werd me netjes een keuze gesteld voor wachten of evt andere kleurtjes uitzoeken.

Goed verpakt en tijdig geleverd

Goed verpakt, ondanks de crisis tijdig geleverd, met een kleine attentie en bedankje die zeer worden gewaarderd

Zeer goede ervaring

Goede service, vriendelijk bedankje bij de bestellingen.

snel geleverd en goed ingepakt!!

Topservice

Ik heb de nieuwe RomanSzmal aquarelverf besteld. Er werd goed meegedacht toen een kleur niet direct leverbaar was. Duidelijke communicatie en zeer scherpe prijzen. En een snelle levering! Niets op aan te merken.

Altijd vriendelijk, behulpzaam en snelle levering!

Zowel in winkel als telefonisch zeer kundig geholpen. Ben beginner met olieverf en krijg goed advies over wat te gebruiken en hoe!

Prima service en snelle levering

Ik had per ongeluk een verkeerde tube aquarelverf besteld. Toen ik de volgende dag belde kon dat gelijk aagepast worden. En toch kwam de levering de volgende dag. Alles prima verpakt, dus zeer tevreden.

Snelle en complete levering.

Het bedienen van de site ging wat moeilijk omdat ik met mijn smartphone soms een beetje te snel ging. De levering was snel en alles was compleet en netjes verpakt. Leuk een handgeschreven briefje erbij met een bedankje. Heel attent.

Wat een snelle levering. Kunstburg had precies de acryl verf die ik nodig was. En bij de zending ook nog een bedankje en leuke attentie ontvangen.

Wat een fijne winkel. Ik heb online mijn bestelling gedaan. Ik ben telefonisch erg fijn geholpen met het samenvoegen van twee online bestellingen. Top! Wat een mooie spullen. Ben dolblij met mijn mooie aquarelverf en ben er as we speak mee aan het werk. Dank jullie wel! Dit was mijn eerste maar zeker niet mijn laatste bestelling bij jullie!

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!