Klantgerichtheid is top!

Goede service en duidelijke communicatie over vertraging in de levering.

snelle levering en zorgvuldig verpakt

groot assortiment porceleinverf, scherpe prijzen, snelle levering en keurig verpakt

Netjes verpakt en snelle levering

Verfpotjes waren netjes verpakt en snelle levering

Scherpe prijs en prima service/snelheid

Tevreden klant op alle gebied

100% goed

Ja, echt 100% goed: goed assortiment, prijzen, service. Echt niets op aan te merken. Producten waren goed verpakt en snel verzonden. Ik heb een email contact gestuurd, omdat ik een vraag had over wat ik wilde bestellen en kreeg dezelfde dag nog antwoord. Je kan hier met een gerust hart iets bestellen.

Helemaal goed!

Ik heb geen verbeterpunten en zou zo weer bij jullie bestellen.

met veel aandacht en zorg

hele snelle levering en goed verpakt en met zorg behandelt.

een aanrader

vriendelijk antwoord , uitstekende service

Eenvoudig bestellen uit grote voorraad, goedkoop, snel geleverd

Perfecte service

Mijn order werd uiterst snel verzonden, en was blij verrast met wat leuke extra’s zoals een handgeschreven briefje en een aquarel napje om te testen.

Gemakkelijk bestellen en snelle levering!!

Wat fijn: gemakkelijk bestellen en snel in huis! Top!!

Mooie winkel, vriendelijke en behulpzame medewerkers, prima service ook via de webshop.

Zowel de winkel als de website bezocht. Prachtige winkel met uitgebreid assortiment. Vriendelijke medewerkers. Gebruiksvriendelijke website Goede prijsstelling Bestelling via website is ook prima. Snelle en goede verzending.

Voor ieder wat wils, van hobbyist tot en met professioneel.

Na elke creatieve vraag een kunstzinnig antwoord !!

Geweldig!!

Super goede service en heel fijn contact via email! Nienke heeft me super goed geholpen ....!

Prima, wat wordt beloofd wordt ook gedaan

Bestelling was in eerste instantie niet op voorraad maar dat werd binnen acceptabele tijd goedgemaakt

Prettige samenwerking

Ondanks de vertraging van de bestelde artikelen (volledig buiten de schuld van kunstburg), was er een goede duidelijke communicatie. Hierdoor hebben we nooit getwijfeld over de levering!!

Een van de beste !.

Ben heel blij dat ik toevallig deze webshop tegenkwam. Professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Zal hier zeker nog terug komen !

Vlotte correcte levering

Mooi product, makkelijk zoeken op een overzichtelijke site

Klantvriendelijk en servicegericht

Al meerdere keren heb ik besteld bij Kunstburg. Altijd goed verzorgd en netjes verpakt. Ook als een artikel niet in de webshop staat kun je heel goed bij ze terecht. Ze zullen altijd informeren of ze het kunnen leveren. Mocht het wat langer duren voor een artikel verzonden kan worden dan word je hiervan op de hoogte gehouden. Kortom zeer goede klantvriendelijkheid en service!

CORRECTE EN SNELLE LEVERING

Zeer tevreden.Voor herhaling vatbaar.

Goed webshop

Prima webshop, snelle levering en goed informatie bestelling.

Snel bezorgd en aantrekkelijke prijs

Heel tevreden over de prijzen en ik heh mijn bestelling de eerste volgende dag ontvangen.

Prima service en snelle levering.

Snelle levering, veel keus, maar ook wat teleurstellend

Vrijdag besteld, maandag in huis, prima. Veel keuze! Goede prijs!! Alleen jammer dat verschillende kleuren van de porcelijnverf niet voorradig waren. Daar komt dan bij dat het mij daardoor meer verzendkosten kost. Jammer

Snelle levering, goede prijs

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!