Meedenkend

Ze zijn snel en meedenkend, pakket is netjes Ingepakt en verzonden.

Leuk assortiment tegen een goede prijs en vriendelijk personeel met een persoonlijke benadering.

Hebben erg mooie spullen tegen een gunstige prijs. Toen iets niet op voorraad was, kwamen ze zelf direct met een passend alternatief. Snelle verzending.

Snelle service, goed verpakt

Heel tevreden. Er was een artikel niet op voorraad maar er werd na overleg een goed alternatief gevonden.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Ik ben zeer tevreden

Reeds eerder heb ik op deze wijze mijn bestelling gedaan en was toen heel tevreden, reden om opnieuw op deze manier te bestellen. Over de bestelling is via de mail contact geweest en is de vraag goed opgelost. Aangezien ik op afstand van Doesburg (Nijkerk) woon blijf ik zo klant van de winkel (en dat vind ik prettig).

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar

Goede en snelle communicatie, leuke producen en heel opmerkzaam. Hartelijk dank voor uw goede service❣

Uitstekend contact over de bestelling

Mijn bestelling liep enige vertraging op door het kwijt raken van een pallet aan Kunstburg. Direct werd dit met me kort gesloten en werd aangeboden het geld terug te sturen dan wel te wachten. Ik koosvoor het laatste en kreeg telkens bericht over de stand van zaken en uiteindelijk netjes mijn bestelling geleverd. Uitstekend begeleiding dus en het was dus de moeite waard te wachten.

Uitstekend!

Goede dienstverlening en zeer klantvriendelijk!

Prima club, goede service, efficiënt, artikelen zijn aantrekkelijk geprijsd !

Uitstekende service! Top!

Donderdag bestelling gedaan; vrijdag levering. Prijstechnisch helemaal oké! Voortaan doe ik hier mijn bestelling voor mijn schilderaktiviteiten.

Altijd goed geholpen in de winkel met goed advies. Deze keer een digitale bestelling geplaatst. Na het bestellen goed op de hoogte gehouden van het proces van afleveren. Het pakket is ook goed ontvangen!

Altijd goede service!

Bij Kunstbrug zijn ze altijd heel snel, en heel klantvriendelijk. Fijne winkel!

Zowel bestelling, levering als kwaliteit prima. Voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

Keurige en snelle levering

Snelle verzending en gunstige prijzen.

Ik had het benodigde heel snel in huis en de prijzen waren ook gunstig.

Prima website Ik heb via FB Kleurpotlood tekenen met Patricia net een bericht geplaatst en jullie erin getagt

Zeer correcte zaak fantastische afhandeling en na service

Zeer correcte service en afhandeling van producten. Problemen met levering fantastisch opgelost. Dikke proficiat aan het team van Kunstburg. Dikke aanrader, Bedankt.

Snel en goed!

Uitstekende ervaring

Prima sortering en snelle levering

Prima sortering en snelle levering

Snel verzonden

Ik kreeg de daler rowney inkten in een doos van Amsterdam inkten verpakt toe gestuurd Dat was even schrikken! Eerste gedachte oeps verkeerde besteld !

Nemen gelijk contact op als iets langer duurt of niet vooradig is . Super service.

Scherpe prijzen en vlotte bezorging

Idem als hierboven!

Er was een besteld artikel niet op voorraad. Ik kreeg daar een mailtje over en kon uit diverse opties kiezen. Ik koos voor de optie geld terug en dat is snel teruggeboekt naar mijn rekening. Nu is het artikel weer voorradig en heb ik het opnieuw besteld.

Bedankt voor het toesturen en het persoonlijke contact n.a.v.mijn vraag over de bestelling,

Perfecte aflevering

Snel alles ontvangen wat ik besteld had

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!