Leuk persoonlijk en professioneel

Er is ruimte en aandacht, ook kennis en een lach. Ik wordt blij van een bezoek aan de winkel. Dank jullie wel.!

Binnen 24h had ik mijn pakketje binnen. Artikelen in perfecte staat.

Snelle levering, goede feedback

Ik heb deze week voor het eerst bij Kunstburg besteld. De prijzen zijn goed, ook qua verzending. Mijn bestelling was met zorg ingepakt en ook nog een handgeschreven kaartje erbij met een kleinigheidje. De artikelen zijn heel snel verzonden en de dag na mijn bestelling had ik ze al in huis. Tussentijds werd ik steeds met een mail op de hoogte gebracht van de status en ook was de post te volgen. Erg prettige ervaring dus!

mijn eerste bestelling

heb een paar weken geleden mijn eerste bestelling geplaatst. super vriendelijke mensen. Volgende bestelling komt eraan ;)

Positief

Snel en accuraat

Vriendelijk & snel

:-)

top bedrijf

altijd goed ervaring met Kunstburg. alles netjes en ook op tijd af gehandeld.

Super materialen voor creatievelingen!

Geweldig veel keuze in kwaliteitsproducten voor creatieve mensen . Heel vlug geleverd na afronding . IK maakte al een prachtige tekening van een mooie kat met de potloden die ik kocht.

Gewoon goed

Op tijd geleverd zeker in deze dagen

Snelle levering, fijne producten!

Mijn bestelling was snel verzameld en verzonden, superfijn!

Geweldig snelle levering van de bestelde producten. Goede prijs voor dit kwaliteits product. En een vriendelijk hand geschreven bedank kaartje in het pakketje. Top.

Goede communicatie, snelle levering

Probleemloos, snelle reactie, duidelijk in de afhandeling en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en snelle levering.

Super fijne winkel!

Super goede klantenservice, snelle levering en fijn contact. Zowel in de winkel als in de webshop. Ik heb pas twee keer materiaal bij de Kunstburg besteld en ben één keer in de winkel zelf geweest maar dat gaat zeker nog veel vaker gebeuren, echt een aanrader!

Geweldige producten en snelle levering

Zeer tevreden met mijn Selliner oil sticks. Alles naar wens, en zou zeker weer bestellen bij Kunstburg

Uitstekende service, snel geleverd

Een uitgebreid assortiment, en snel geleverd.

Snelle levering en klantenservice

Prima webwinkel. Levering was binnen een paar dagen (Hemelvaart besteld en weekend er tussen, maandag geleverd).

Eerst keer een order geplaatst, service en levering snel en netjes. Ondanks de drukte de andere dag in huis, Voor herhaling!

Zo snel geleverd.

Snelle reactie

Helaas de bestelling alleen nog niet ontvangen. Post.nl heeft een vertraging. Ik wacht rustig af.

Voor het eerst hier besteld maar tevreden en snelle service

Teleur gesteld

Ik heb 8 mails ontvangen toen ik mijn bestelling deed , 1 opdracht enDaarna de andere met het verzoek dat er niet betaald was ( wat wel gedaan was ,doormiddel van zelf De nota over te hebben gemaakt ) nadat ik de bestelling had geplaatst .ik vond het erg vervelend omdat dit mijn tweede bestelling was en de eerste wel correct was uitgevoerd ..ik blijf klant en hoop bij de volgende bestelling het net zo correct als bij de eerste gaat . Een vriendelijke groet en tot de volgende bestelling !

Hartelijk dank voor uw recensie. Helaas was de oorspronkelijk door u gekozen betaalmethode niet volledig afgerond en heeft u uiteindelijk middels een andere betaalmethode de order voldaan. Door het niet afronden van de oorspronkelijke betaling geeft het betaalplatform automatisch bericht dat uw order niet volledig is. Ook de webwinkel geeft dan een 'foutmelding'. Daarnaast kan het even duren voordat de verwerking van een bankoverschrijving duurt / geadministreerd is. Hier kan dan helaas nog een extra communicatie tussen zitten. Het aantal van 8 mails is inderdaad hoog, wij kunnen niet achterhalen waarom het er zoveel zouden zijn geweest, maar in deze tijden waarin wij iedereen zo correct mogelijk op de hoogte proberen te houden van de status van een order zijn een aantal statusmails natuurlijk sowieso onvermijdelijk. Gelukkig hebben wij de order nog direct dezelfde dag kunnen versturen aan u nadat alles in orde was. Graag tot ziens!

goede service

goede service. vriendelijke en behulpzaam. altijd bereid om de klant tevreden te stellen

Super service...

Al een paar keer bestelling gedaan bij de Kunstburg. De service is fantastisch. Ze denken met je mee. Om je aan het juiste materiaal te helpen. En mochten ze iets niet hebben.. hebben ze er een vervanger voor.. Deze winkel is een aanrader...

Zeer goed verzorgde zending van kwetsbaar product. Goede communicatie

Snelle bezorging en goede communicatie

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!