Fijne webshop

Snelle levering, met persoonlijke aandacht. Goede prijzen.

Heel aangename eerste ervaring met Kunstburg

Perfecte klantenservice, een geweldig aanbod en snelle levering. Ik heb mijn leverancier gevonden. Top!

Vlotte levering in goede verpakking.

Zie boven

Snel bezorgd

geen klachten

Super behulpzaam en correct

Heel behulpzaam , nadat ik nog een extra bestelling plaatste en dat in 1 keer snel opgestuurd gekregen.

Vriendelijke mensen en mijn bestelling werd snel geleverd ondanks dat er iets niet op voorraad was

Professioneel en persoonlijk

We hebben het gevoel dat we als klant gehoord en gezien worden,dus zakelijke transactie met menselijke benadering.

Snelle levering, netjes verpakt

Super allemaal

Goed verpakt .goed en snel geleverd . Dank je wel .

Zeer scherpe prijs en correcte service.

Zelfs een handgeschreven aquarel bedank kaartje bij mijn factuur. Ik vond dit een zeer aangename verrassing boven op de zeer scherpe prijs en correcte service.

Wat een fijne winkel

Groot assortiment en ook het persoonlijke contact was heel prettig. De artikelen worden met zorg verzonden, echt een cadeautje en de kleine attentie maakt het bijzonder. Ik ga zeker vaker bestellen.

Prettig en netjes verpakt

Prettig, goed en netjes verpakt. Ivm een kleurpotlodenset, is het wel een beetje spannend hoe het aankomt. Deze mensen weten hoe het moet en het kwam stevig en netjes bij mij thuis. Ook panpastel netjes ingepakt en goed ontvangen. En nog een leuke oud en nieuw actie. Ik zou hier wel weer bestellen. Bedankt!

Heel fijn!

Makkelijk te bestellen en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en snel bezorgd op een adres in de buurt!

Goed verpakt en op tijd bezorgt.

Betrouwbaar en kennis van zaken. bestelde pastelpotloden waren goed verpakt zodat het doosje wel tegen een stootje kon. :)

Perfect as always!

Outstanding service each time!, great selection of products

Handige website met duidelijke info. Super snelle levering.

Heel goed!

Het is makkelijk bestellen en snel geleverd zoals afgesproken! En de webshop is veelzijdig en had precies op voorraad wat ik wilde hebben.

Uitstekend verpakt en snel verzonden.

In de winkel denkt men mee met de klant zij geven vriendelijk en deskundig advies. Echt een aanrader!

Zeer tevreden over het bestelde,niet over de lbezorging, Het pakket werd verkeerd bezorg,omdat de adressering niet correct was, Huisnummer 126 ipv 126 C,

In de kerstvakantie acrylverf online besteld. Ik verwachtte deze in de week na de vakantie. Gelijk maandag werd de bestelling afgeven, eerder dat ik dacht. Dat was fijn !!

Top.

Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen

Snel

Ondanks de feestdagen en de duidelijke communicatie toch een snelle levering

Heel attent door te bellen dat een product veel later zou komen en kwam gelijk met oplossing. Dat vind ik klantvriendelijk, super.

Ik heb een cadeaubon gekocht. Heel makkelijk, uitprinten en klaar

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Neede (voorheen Doesburg) kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Graag tot ziens in Neede of online!