Snelle prettige en attente levering

Degelijk verpakt met extra attentie en persoonlijk dank kaartje. Snel verzonden en ontvangen, zeer fijn.

Snelle verzending. Persoonlijk kaartje erbij. Top!

Super goed bedrijf snelle levering. Mooie producten en goede prijs

Super goed snelle levering. Mooie producten. Goede prijs een aanrader

Snelle en goede service

Ik heb voor de eerste keer besteld maar ik ben zeer tevreden over de snelle levering en het leuke cadeautje dat bij de levering zat. Hartelijk dank!

Heel goede service

Goede service, persoonlijk contact. Probleempje daardoor snel opgelost.

Prima voor elkaar

Snelle reactie, samen voor een oplossing gekomen. Vriendelijk, snelle levering, nette levering. Ben heel tevreden.

Fijne webshop

Goede service en scherpe prijzen

Goede site

Snelle correcte levering

zeer tevreden

potloden waren goed verpakt en snelle levering. Leuk cadeautje erbij gekregen.

Snelle levering goed verpakt

Snelle reactie, correcte afhandeling en levering. Super tevreden.

goede ervaring

probleem goed opgelosd

Nette en snelle aflevering. Met persoonlijk kaartje en extraatje. altijd leuk. Mijn zoveelste goede ervaring met deze shop.

prima!

Op tijd geleverd en iedere keer een leuk bedankkaartje met een aardigheidje.

Uitmuntend

Goede prijs kwaliteit verhouding en uitmuntende service. Ze sturen altijd een kleine attentie mee die ik kan uitproberen.

Snelle toezending. Nog persoonlijk kattebelletje en aardigheidje ook. Redelijke prijs.

Uitstekend!

Zeer nette goede service , erf fijne communicatie en vooral TOP producten hier gekocht die elders niet te koop zijn !!! De nieuwe lijn aquarelverf van Roman Szmal...in een woord WOW voor mij nooit geen andere meer! Heb gewerkt met Daniel Smit , Windsor & Newton etc etc deze is echt geweldig zowel in kleur als in granulatie , verloop etc . Kan het van harte aanbevelen!

Goede spullen en super snel geleverd

Had het binnen 2 dagen al in huis en gewoon kwaliteit spullen ... super geregeld en goed verpakt

royale sortering online,snelle levering en netjes verpakt alleen het kleine geschenkje wat jullie er altijd bij doen zou ik niet doen het zijn altijd dingen die ik niet gebruik en dan vind ik het zo zonde om het weg te doen de attentie is heel mooi maar zo jammer als je het niet gebruikt

Makkelijke manier van bestellen op overzichtelijke site. Snelle levering

Zeer snelle en correcte levering

Informatie en foto's op de website is duidelijk, levering erg snel (volgende dag!). Goed ingepakt, met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Top! Goede prijzen ook.

Een super eerste kennismaking met Kunstburg

Binnen een dag werd de bestelling geleverd ook al kreeg ik een mail dat het pakket pas later geleverd zou worden. Ook leuk om een kadootje te krijgen. Kortom TOP.

Zeer prettige online winkel

Je wordt altijd netjes op de hoogte gehouden van je bestelling en dit word goed verpakt verzonden. En indien mogelijk snel geleverd, vaak met klein presentje. Service is ook goed mocht er iets niet naar wens verlopen.

Snel ontvangen, keurig verpakt en bijzonder leuke attentie!

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en er zat een ontzettend leuke attentie bij! Ik heb altijd goede ervaring met deze webshop: een aanrader voor goede art supplies!

Gewoon Toppie

Hele fijne (web)Winkel, en mensen die alles weten van hun producten <3

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!