Heel vriendelijk geholpen en heb vertrouwen in uw bedrijf , Zou zeker aanbevelen

Absolutely perfect

Communication is key, Kunstburg let’s you know if there is a problem with an item, and asks what you want to,do. Their Packaging is excellent, the service and quality of merchandise is top class. Highly personalized .I will look here first before I shop elsewhere. I was in the store only once and loved it,however I live too far away, so I’m glad I can order online.

Erg tevreden

Goede communicatie met de verkoper. Alles is aangekomen zoals verwacht. Ik zal deze verkoper in de toekomst opnieuw kiezen

De bestelling is netjes verpakt, pastelpotloden extra beschermd, en een leuke attentie met kaartje erbij, bedankt!

Vriendelijk,meedenkend en behulpzaam.

Toen er bepaalde artikelen van mijn bestelling niet aanwezig waren werd er netjes en vriendelijk contact opgenomen om tot een oplossing te komen.

TOP

Mijn producten snel opgestuurd met handgeschreven kaartje, leuk!

Snelle verzending en goede communicatie

Twee tubes verf besteld. Werd zeer snel geleverd

Helemaal top!!!

Helaas in deze tijd alleen via de webshop artikelen kunnen bestellen maar de service in deze is helemaal goed! Snelle levering, keurig en zorgvuldig verpakt en voldoet aan al mijn verwachtingen.

Ik kreeg hulp bij mijn bestelling

Ik heb telefonisch contact gehad met Kunstburg omdat het plaatsen van een bestelling online niet lukte. Ik ben prima geholpen. Binnen een paar dagen had ik mijn bestelling. Top!

Fijn contact na bestelling en snelle levering

Aantal verfpotjes besteld; goed overzicht op de website wat beschikbaar was. Bestellen is eenvoudig en daarna contact gehad over bezorging hiervan; waarbij een duidelijke afspraak gemaakt kon worden en dag in overleg.

Snelle service en heel vriendelijk

Goede prijs, correcte afhandeling

De UI van de website kan iets beter, maar daartegenover staat dat Kunstburg wel een heel mooi assortiment heeft tegen goede prijs. De afhandeling en dienstverlening is professioneel en heel correct.

Prijs kwaliteit uitstekend!

Super snelle levering! En goede service!

Superkwaliteit voor een mooie prijs de volgende dag geleverd.

Eerste keer hier. Maar ik kom zeker terug! Bedankt Kunstburg.

Zeer snelle bezorging

Zeer snelle bezorging

Mijn bestelling was meteen verzonden en de volgende dag in huis.

vakkundig, klantvriendelijk, veelzijdige kwaliteitsproducten

ik bestelde online voor 50 euro tubes contourverf en gesso, waarbij een aantal kleuren niet voorradig bleken, waarop ik werd opgebeld voor overleg waarbij tijd werd genomen mijn wensen in kaart te brengen en tot een goede oplossing te komen. mijn bestelling werd vervolgens goed verpakt al snel afgeleverd op de plek naast mijn huis die ik had aangegeven, en als bonus zat er een surprise bij. de contourverf hecht beter dan het merk dat ik hiervoor had. geen transportkosten.

Snelle verzending

Snelle verzending, netje ingepakt, zeer tevreden

Meedenkend team dat zelf met oplossingen komt en uiterst vriendelijk is

Meedenken, vriendelijk, snel, hoffelijk

Zeer snelle levering

Snelle levering, zeer goed en veilig verpakt.

Prima Service

Prima service, artikelen worden goed verpakt verzonden met een leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij

Heb een cadeaubon besteld.

Makkelijk te regelen.

Zorgvuldig, snel en kleurrijk

Idem

Goed, snel en goede prijs

Zelfs in deze tijd waarin leveringen lang duren was de bestelling van Kunstburg in anderhalve dag in huis. Ze werken zorgvuldig, vriendelijk en de prijzen zijn goed. Top zaak!

Uitgebreid assortiment, eerlijke informatie, snelle levering!

Uitgebreid assortiment, eerlijke informatie, snelle levering!

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!