Goede service, snelle bezorging

Veel mooie producten

Prima eerste ervaring

Website was te vinden na wat langer zoeken, maar bestellen en bezorgen ging zonder problemen. Vlotte bezorging.

Snelle levering, goede feedback

Bevestiging van bestelling was vriendelijk en persoonlijk. Communicatie over levering was goed, levertijd volgens afspraak en snel.

Een bedrijf met ❤️ voor KUNST

Ik had een 'kleine' bestelling gedaan. Super snel, alles erin, netjes verzorgd maar....met een persoonlijke touch én een kadootje in de lijn met wat ik bestelde...echt persoonlijk gemaakt. En dat maakt het verschil. Dit is een blijver voor mij.

Fijne zaak met goede producten en service

Altijd fijn om hier mijn (schilders)producten te kopen Zeer ruim assortiment en goed advies

Snel en complete levering

Zoals ik al aangaf het was snel binnen en alles was stevig verpakt. Niks te klagen

Uitstekend!

Goede producten en goede service!

Zeer behulpzaam.

Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam. Ze hebben kennis van zaken. Zowel in de winkel als on- line werd ik uitstekend geholpen. Vlotte levering van de bestelde artikelen.

Kan niet beter

Heel goede ervaring. Met zorg verpakt, goed bezorgd, hele fijne kleurpotloden, mooie prijs. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen!

Door mijn fout in bestelling is er van een medewerker gebeld en fout herstel toppie

Zeer goede service en een snelle levering

Aanrader

Goede prijs, fijne communicatie en een handgeschreven kaartje erbij.

Probleemloos

Overzichtelijke site, vlotte bezorging.

Nette, snelle levering met persoonlijke note

Zeker aan te bevelen.

Mooie aanbiedingen, snel geleverd

Voor de eerste keer bij Kunstburg besteld omdat ze mooie aanbiedingen hadden. De spullen werden snel geleverd en waren goed verpakt.

Topservice!

Ik heb een flink aantal kleurpotloden besteld. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van het bestel- en verzendproces. Alles is mooi op tijd en zorgvuldig ingepakt ontvangen. Top!

fijn dat de mail van mijn bestelling snel kwam en duidelijk was over de levering

Fijne website

Fijne website en zeer veel keuze. Alleen misschien een klein aandachtspunten extra stevig de potloden verpakken voor verzending. Wij hadden van derwent een houten kist pastelpotloden besteld, maar deze had nauwelijks bescherming waardoor er bij een paar potloden de punten waren gebroken. Voor de rest een prima winkel.

Goede klantenservice

Door een fout van mijn, ontstond er een probleem met betaling. Twee mailtjes verder was alles opgelost door een zeer bekwame en vriendelijke medewerker. Dankjewel Mellisa. Ps. Ik geef maar 4 sterren omdat ik de shop best prijzig vond.

Super goed geregeld

2 Artikelen besteld op maandagmorgen en de volgende dag om 12.40 uur al in huis. Met een persoonlijk kaartje als bedankje voor mijn bestelling. Meteen na mijn bestelling ook snel administratief correct afgehandeld. Mijn eerste ervaring met Kunstburg heb ik dan ook gedeeld met mijn schildercollega’s.

Ik ervaar kunstbrug als positief

Mijn eerste koop hij kunstbrug is goedgegaaan

Super geregeld

Super service.

Snel geleverd en keurig verpakt. Met een leuk bedankkaartje er bij.

Eindelijk het juiste aantal tekenpennen!

Eindelijk kon ik bij Kunstburg het juiste aantal tekenpennen van Sakura Pigma Micron 003 bemachtigen! Dat was online niet bij andere leveranciers mogelijk.

Prima spullen en prima service

Heel blij met mijn Pan pastels

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Neede (voorheen Doesburg) kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Graag tot ziens in Neede of online!