Goeie service, snelle levering en goeie prijzen

Daarmee heb ik eigenlijk alles gezegd. Heel erg tevreden. En ik hou van de persoonlijke touch die bij het pakketje zit. Even een handgeschreven beschilderd kaartje erbij. Kleine moeite maar ik kan dat dus enorm waarderen. En ik bewaar ze ook. :-)

vlotte afhandeling van mijn bestelling

Leuke verrassing in het doosje van de bestelling, een stadskaart van Doesburg! Gaan we misschien nog wel een keertje bezoeken.

Mooie aanbiedingen, snelle levering en heel attent.

Voor het eerst bestelt om de mooie aanbieding, helaas is het aanbod wat beperkter dan bij mijn huidige leveranciers. De wijze waarop de levering binnenkwam met alle extra’s en bedank kaartje vind ik heel attent. En ik zal zeker de webwinkel regelmatig bezoeken.

Geweldige winkel!

Met het prachtige assortiment, de supersnelle levering en de grote behulpzaamheid echt een geweldige webshop....voor de winkel geldt overigens hetzelfde...

Snelle accurate levering

Smiddags besteld, volgende dag ontvangen

Prima service, materialen besteld en de volgende dag al in huis, super!

Prima service, materialen besteld en de volgende dag al in huis, super!

Goede en snelle service

Bestelling verstuurd na 1 dag, super! Ook persoonlijk gebeld wanneer iets niet in stock is wat ik erg vriendelijk vind.

Ruime keus, scherpe prijzen

Goed verpakt, maar ondanks het "fragile" tape vertoonde het bovenste doosje PanPastel (yellow ochre) gruis aan een deel van de rand i.p.v. een glad oppervlak. Levering door GLS duurde een dag langer dan verwacht. Erg leuk, er zat een geschreven bedankje bij, gehecht aan een kleine pastelmat.

Uitstekende service!

Snelle levering, goed verpakt in een grotere doos. Hele goede service.

jullie doen niks met beoordelingen

ik heb gereageerd, en eigenlijk was ik niet tevreden. jullie reageren helemaal niet op beoordelingen. jammer, vraag er dan ook niet naar.

Hartelijk dank voor uw bericht. Heel jammer om te lezen. Wij kunnen geen enkele andere communicatie / mail of recensie van u vinden. Dit is het eerste bericht dat wij van u ontvangen. Niet op uw naam / mailadres etc. Wat is precies het probleem? Dan kunnen wij voor u gaan kijken. Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

Gelukkig toch aangekomen

Tot vandaag nog geen bericht ontvangen van GLS. Dus toch maar even naar het afleverpunt inSoest gegaan en gelukkig, daar was het pakketje. Dus nu heerlijk aan de slag.

Veel keuze

Fijn om losse Posca markers te kunnen kopen bij een webshop die goed georganiseerd is. Snelle levering, goed verpakt en blij verrast met de plattegrond van Doesburg. Zeker een tip om Kunstburg fysiek te gaan bezoeken.

Goed uitgevoerde bestelling, maar jammer dat de waardebon geprint moest worden

Een kaart of mooi opgemaakte waardebon is een creatieve oplossing

Hartelijk dank voor uw recensie. De door u bestelde waardebon is een digitale waardebon en deze gaat inderdaad via de mail. In de winkel in Doesburg kunt u wel een handgemaakte / geschreven waardebon kopen. Hopelijk is het cadeau toch in de smaak gevallen.

Heldere communicatie en prima service

Op de website werd duidelijk aangegeven of de door mij gewenste artikelen al dan niet op voorraad waren. Toen bleek dat een artikel waarvan al duidelijk was dat het niet op voorraad was, niet op zeer korte termijn geleverd kon worden, werd daar door Kunstburg zeer helder en prettig over gecommuniceerd en was een oplossing snel gevonden. De artikelen werden goed verpakt en snel geleverd. Zeer klantvriendelijk en prima service.

Uitgebreid assortiment. Snelle levering

Uitgebreid assortiment. Snelle levering

Voortreffelijk

Ooit via een youtubster bij Kunstburg gekomen. Ik bestel hier graag. Zelden zo snel geleverd gekregen, keer op keer. De prijzen zijn on point laag. Voelt goed.

Ontvangen wat besteld was

Levering duurde lang maar goed gekomem

Jammer om te horen dat de levering vertraging heeft opgelopen, het blijven bijzonder drukke tijden. Dit kan helaas gebeuren zoals ook aangeven door GLS in de toegezonden track & trace. Gelukkig is het maandag wel netjes bij u afgegeven volgens de track & trace. Hopelijk kunt u onze service aangaande het verzenden en verpakken alsnog waarderen, we doen ons best om dit allemaal zo snel en correct mogelijk bij u te krijgen. Hopelijk toch tot een volgende keer.

Klantvriendelijkheid is top

Voor de eerste keer besteld bij Kunstburg, vanwege de aantrekkelijke prijzen. Ik werd persoonlijk geholpen aan de telefoon bij het plaatsen van de bestelling, waar kan dat nog? Keurige en vlotte aflevering. Bestelde spulletjes waren verzorgd en met aandacht ingepakt. Later bleek er nog een mankement aan een vd geleverde artikelen, dit is zeer correct aangepakt en voor mij als klant bevredigend opgelost. Kortom, Kunstburg kan ik van harte aanbevelen.

Ik ben heel erg tevreden over de snelle service. ´s Middags besteld de volgende dag al in huis. Er werd telefonisch contact gezocht toen een artikel niet op voorraad bleek, daar kwam direct een oplossing voor. Kreeg ook prima advies naar aanleiding van een vraag van mij.

Scherpe prijs, snel verzonden en goed verpakt.

Het product was in de aanbieding en echt veel goedkoper t.o.v. andere aanbieders. Dat ze ook een winkel hebben waar je echt naar toe kan gaf mij het vertrouwen hier online te bestellen.

Fijne winkel

Ik ben zeer goed geholpen, heb veel informatie gekregen, de verkoper heeft me ook goede adviezen gegeven

Vriendelijk en hulpvaardig

Ik ben beginnend schilder en ik ben al vaker erg vriendelijk geholpen. Veel praktische tips en eerlijke adviezen.

klantvrienelijk

mijn gewenste product was niet vooradig. kunstburg heeft voor mijn gevoel bergen verzet om toch te kunnen leveren. geweldige service

Zeer vlotte communicatie, verzending en levering

De eerste keer dat ik bestel, zeer tevreden!

Fantastische snelle goede levering

Ben zeer tevreden over prijs en kwaliteit

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Doesburg kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Achter in onze winkel hebben wij een mooi atelier. Hier worden regelmatig demonstraties & workshops gegeven. Graag tot ziens in Doesburg of online!