Snelle respons en netjes geleverd

Snelle respons en netjes verpakt opgestuurd.

Stipte levering

Zeer vlugge levering en communicatie,en alles zeer goed ingepakt .

Tot nu toe voelt de ervaring als goed.

De inschrijving voor de workshop paletmes verliep vlekkeloos. Nu wacht ik met spanning mijn ervaring a.s. zaterdag af.

goede communicatie en hulp

Enkele producten waren niet direct leverbaar waarover ik direct geïnformeerd werd en toen 1 kleur niet van de leverancier binnen was gekomen hebben ze mij meerdere opties gegeven als alternatief en nog een email gestuurd toen het product weer in de winkel was. Alles was netjes verpakt en snelle levering. Er was een dotcard bij als gift wat echt ontzettend handig is voor mijn volgende inkoop. Top!

Super en snelle levering

Een goede service zowel online en in de winkel. Prijskwaliteit is goed.

Snelle levering en zeer netjes verpakt

Perfecte service.

Duidelijke website. Snelle levering. En een aardig kaartje erbij. Top.

Na bestelling ook nog in de winkel geweest. Zeer kundige en betrokken mensen, mooi en goede spullen

Keurig geregeld

Makkelijk te bestellen via de site. Keurig verzonden en snelle levering. Een kaartje met een persoonlijke noot maakt het af. Een prima ervaring weer.

Ik ben pas begonnen met het schilderen. Ik had jullie naam op de cursus gehoord. Aan de telefoon werd ik heel prettig geholpen. En de levering was wel heel erg snel. Ik zal zeker terug komen als ik weer materiaal nodig heb.

Mooie producten en snelle verzending

Netjes ingepakt.

Mooie en goede produkten.

Ook snel geleverd.

Prima ervaring, alles feitelijk zoals het hoort, heerlijk

Alles is verlopen zoals je verwacht. Duidelijke communicatie, goede prijzen, breed assortiment, snelle levering. Goed gedaan!

Vlotte en vriendelijke levering, fijn bedrijf.

Goede producten en snelle levering.

Mijn pakket was beschadigd geraakt bij bezorger. De Kunstbrug heeft alles netjes, accuraat en snel opgelost.

Goed aanbod van kwaliteitsmerken,goede prijzen/aanbiedingen,goedkoper dan elders, makkelijk te bestellen,snelle levering.

Prima website en snelle levering

Interessante kortingen via deze website

Prima website, snelle verzending.

Keurig optijd en netjes verpakt.

Mooie prijs voor mijn bestelde artikel. En grott assortiment. Fijn om zo'n winkel gevonden te hebben.

Super service, snel verzonden en snel in huis. De producten waren ook met zorg verpakt. Aanrader

Mooie verf met een goede prijs

Mijn bestelling was niet op voorraad toen kreeg ik wel een email. Het ging over wanneer de producten binnen zijn. Dus hoeft ik niet ongerust te worden. Van te voren weten dat mijn bestelling later komt is niet erg.

Voor herhaling

Snelke levering gied verpakt

Fijn bedrijf. Ben ook in de winkel geweest en ben fijn geholpen ook, goed advies gehad. Ik ben ook bij diverse andere kunstenaarsbenodigdheden-winkels geweest ook, hangt vaak een rare sfeer, beetje een kunstenaarswereldje ding I guess. Bij Kunstburg totaal niet gemerkt. Bestellen gaat ook prima. Hun persoonlijke note met: ‘Bedankt voor uw aankoop’ oid, doet het bij mij ook altijd goed. Reden om daar te blijven bestellen. Doeken haal ik wel ergens anders vanwege de prijs. Voor de rest zijn de prijzen juist wel helemaal top. Maar moet er nou eenmaal op letten.

Super!!

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen bezorgd. Met aandacht ingepakt....super blij!!

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Neede (voorheen Doesburg) kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Graag tot ziens in Neede of online!