Prima, goede prijzen en netjes geleverd

Ik was op zoek naar Derwent Studio potloden, die zijn bijna nergens meer los te krijgen en hier wel. En de prijs is mooi laag. Geldt ook voor de potloden van Faber Castell. Ik heb meer gekocht dan de bedoeling was omdat de prijs zo gunstig was. Snel en netjes geleverd en nog een klein cadeautje erbij ook.

Bestelling binnen een paar dagen in huis.

Mooie aanbieding !

Mijn 1e bestelling geplaatst enik kreeg de volgende dag netjes bericht over mijn bestelling. Er waren 2 items niet meer op voorraad (maar deze werden wel verwacht) en de bestelling daarna verzonden zou worden. Dit zou wel 5 tot 10 werkdagen kunnen zijn voordat de bestelling verwerkt werd. Wat ik minder klantgericht vond was dat alleen de optie genoemd werd dat de bestelling pas verwerkt werd nadat de volledige bestelling kompleet was. Er had bv de optie geboden kunnen worden om de bestelling op te splitsen of aan te passen. Ik heb zelf contact gemaakt om na te gaan als de bestelling aangepast kon worden zodat ik niet nog 5-10 werkdgn moest wacht alvorend de bestelling verstuurd kon worden. Voor de rest prima geholpen en netjes telefonisch vlot afgehandeled. Bestelling kwam goed aangeleverd en zorgvuldig verpakt. met klein presentje. Ik bestel ongetwijfeld weer bij jullie

Alles netjes verpakt en snel verzonden

Opnieuw heel tevreden, alles was netjes verpakt en mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd.

tevreden

Snelle levering, accuraat goede prijs

Een prachtige winkel met aardige mensen. En ze hebben verstand van zaken.

Goed en snel

Goede service en snelle levering. Mooie producten

Altijd goed

Ik bestel hier al jaren en nooit geen problemen gehad. De prijzen zijn goed en verzending is altijd heel snel. Meestal is het de dag erop al binnen.

Werd aan de telefoon héél goed en vriendelijk geïnformeerd en spullen binnen 1 dag ontvangen.

Bij het bestellen via de website had ik vragen over of iets wel of niet op voorraad was. Ik belde toen met de winkel en kreeg heel preciese informatie en werd heel vriendelijk te woord gestaan. Toen had ik ook de volgende dag al mijn fijne schilderspullen al ontvangen.

Uitstekende site

Duidelijke site.....betaalbare prijzen Leuk zo'n bedank briefje...... Duidelijke omschrijvingen...... Mijn vriendin en ik hebben besloten dat Kunstburg onze site voor onze bestellingen wordt....... Helemaal top...... dankjewel. Elly en Piet.....

Nvt

Uiteindelijk prima verzorgd.

Helaas was 1 onderdeel niet op voorraad en toen moest ik op de hele zending drie weken wachten, maar het is keurig op mijn adres geleverd.

Goede opvolging

Perfect prices and customer service

I was pleasantly surprised by Kunstburg: really interesting prices, attention to the packaging and quick delivery. I also contacted them by email prior to ordering. They were fast to reply and took the time to give me precise informations. It will definitely become my « go-to » website for art supplies. I just wished they had an English or French version of their webshop. -- J’ai été très agréablement surprise par Kunstburg: des prix très compétitifs, un envoi soigné et rapide. J’ai également été en contact avec eux par email avant de passer ma commande. Leur réponse a été rapide et complète. Ce webshop deviendra certainement mon site favori pour l’achat de fournitures artistiques. Le seul bémol : ils n’ont pas de version anglophone ou francophone de leur site internet...

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

....

.....

Bestelling supersnel geleverd. Producten goed verpakt en gewoon top!

PrIma zaal

Zeer snelle afhandeling

Snelle verzending, keurig verpakt.

Zoals gewoonlijk werd mijn bestelling perfect verwerkt en aangeboden. Het is altijd heel prettig handelen met de eigenaars van Kunstburg. Bij deze eerlijke mensen bestel ik met het volste vertrouwen.

Snelle service en goede producten

Snelle service en goede producten.

Fout van mij is snel door Kunstbrug verholpen

Snel na mijn bestelling werd ik gebeld met de mededeling dat iets niet op voorraad was. Hier had ik overheen gekeken. Telefonisch kon ik mijn bestelling aanpassen en had ik de spullen snel in huis. Fijne service!

Goede ervaring

Precies wat ik zocht! Goede prijs en snelle verzending!

Zowel de winkel in Doesburg (helaas nu niet meer) en online perfecte service

Perfecte service en in de winkel in Doesburg altijd enthousiast geholpen en goed advies gekregen.

Kerkstraat 19 6981 Ck Doesburg

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Neede (voorheen Doesburg) kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Graag tot ziens in Neede of online!