Geweldige verf, snelle levering.

Fijne winkel

Groot, overzichtelijk, prettige service, kom er zeker weer.

Heel goed.

Snelle levering, vriendelijke service aan de tekefoon

Goedkoop, snel en goed geleverd

Ik heb panpastel besteld, die hier aanzienlijk goedkoper was dan elders ik wilde dit eerst niet online bestellen omdat ik bang was dat het kapot aan zou komen ze waren echter zeer goed verpakt alles in goede orde ontvangen.

Goed product

De website is duidelijk en de bestelling verliep goed. Ik zou iets verzinnen wanneer een deel niet op voorraad is. Lang moeten wachten, maar dan compleet. Communicatie verliep soepel.

Afgelopen week voor de eerste keer spullen besteld. Via Google kwam ik bij Kunstburg terecht. Online mijn bestelling gedaan. Er was een artikel onverwacht toch niet voorradig. Ik kreeg meteen een telefoontje. Ik zei laat het product maar zitten, het ging om een gumpotlood en ik vond het bijzonder dat ik meteen keurig gebeld werd. Er werd toch gezocht naar een oplossing. Super vriendelijk, super opgelost, keurig verstuurd, een attent kaartje geschreven. Top ervaring. Heel snel in huis. Al met al: fantastisch!!!

Alles goed verpakt

Excellent

+ Great comminucation (some items were out of stock in between orders and I informed me of a delay, but there was on the way and immediately shipped upon receiving) + Fast shipping & Secured packing of parcel + competitive prices

Snel en meedenkend!

Ik had een kleine bestelling gedaan, maar er was iets toch niet op voorraad. Men had me al vrij snel gebeld en dit meteen opgelost, ik had de bestelling gewoon de volgende dag in huis! Erg prettig! :) De prijzen zijn echt wel ok, net als de webshop. Deze zaak is zeker aan te bevelen.

Uitgebreid assortiment, leuk geprijsd, vlotte verzending

Snelle levering Ontvangen wat ik had besteld Goed verpakt Leuke verrassing

Een heel goede service , zeker nog gebruiken

perfecte service

Snelle levering en een heel persoonlijk geschreven bedankbriefje met een attentie, heel erg leuk!!

Heel goede service

Leuke webshop met goede prijzen, snelle levering en goede service na verkoop. Zeker een aanrader

Keurig

Bezorging en verpakking perfect in orde.

Supersnelle levering

Snelle afhandeling van mijn bestelling

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf! Heel vriendelijk en hulpzaam.

Groot assortiment en uitstekende service

Groot assortiment aan papier en tekenspullen, uitstekende service

Niet tevreden!

Mijn pakje zou al geleverd zijn op een veilige plaats maar geen pakje te zien. Wat moet ik nu doen. Jullie hebben het zogezegd afgeleverd maar er is helemaal geen pakje geleverd op mijn veilige plaats. Nochtans woon ik hier nog alleen in de blok. Geleverd maar geen pakje, ben helemaal niet tevreden.

Levering produkten duurde extra lang

Vanwege vakantie werden de produkten later geleverd. Dat wist ik. Daar kreeg ik ook korting over. Maar uiteindelijk kwam daar nog een week bij omdat bepaalde door mij bestelde produkten niet op voorraad waren. Dat maakte al met al de wachttijd wel erg lang.

Prima service. De kleur acryl verf die ik besteld had was niet leverbaar. In overleg tot een andere keuze gekomen.

Snelle levering goede prijs/kwaliteit

Overzichtelijke website, goede prijs, snelle levering, netjes ingepakt

Fijne webwinkel met goede service

Groot en mooi assortiment, goede communicatie via de website en via de mail over evt bijzonderheden mbt de bestelling/verzending. Top!

bestelling correct en verzorgd geleverd

Best tevreden met de ontvangen bestelling. Alles zoals verwacht. Goede Prijs/kwaliteit en ruime keuze in aquarelverf.

Kerkstraat 19

6981 Ck Doesburg

Over Kunstburg

Bij Kunstburg in Neede (voorheen Doesburg) kunt u terecht voor goed advies over teken- & schildermaterialen in een ongedwongen sfeer. Wij nemen de tijd voor u en vinden het belangrijk dat u zoveel mogelijk uit uw teken- & schildermaterialen kunt halen. Ook online kunt u bij ons shoppen via www.kunstburg.nl. Het assortiment wordt steeds groter dus houd onze site regelmatig in de gaten. Graag tot ziens in Neede of online!