Zeer kundig geholpen

Snelle respons en goede informatie

Gewoon goed en duidelijk ter zake kundig.

Zie korte omschrijving, er wordt gedaan wat beloofd is.

Ik had een chat gesprek met de robot eerst; vervolgens kwam Marit van support. Dat ging heel snel en heel correct. Ben prima geholpen met antwoorden op al mijn vragen. Verder straalde het gesprek vriendelijkheid, behulpzaamheid, begrip. Dankjewel Marit

Zeer behulpzaam bij vragen

Het is prettig om direct verbonden te kunnen worden met een support medewerker die je vragen beantwoordt. Tevens een breed assortiment aan producten die relevant zijn voor het starten van een BV en het beheren ervan.

Voor het oprichten van een holding en werkmaatschappij was ik aan het zoeken waar ik dit het beste kon laten doen. Firm24 kende ik al wat langer van naam maar nu het moment daar was sloegen de twijfels toch een beetje toe doordat ik wat minder leuke reviews zag hier en daar. Toch maar de stap genomen en wat blijkt, alles verliep VLEKKELOOS en de support vanuit firm24 was bovengemiddeld goed. Ik stelde aan de lopende band vragen via de chat en ik werd constant snel geholpen. Kon paar dagen later terecht bij de notaris om te legitimeren en al snel daarna was ik officieel ondernemer. Heel snel, geen gezeik en geen adders. En nu ik inmiddels gestart ben maak ik ook nog eens gebruik van de contracten die ik online van firm heb gekregen. Top! Thanks Firm24 ga zo door

Vlot, volledig en professioneel.

Snel deskundigen beschikbaar stellen om mijn vragen te beantwoorden. Behulpzaam en meteen oplossingen aandragen voor issues. Direct respons wanneer nodig.

Beter dan verwacht!

Na een jaar te hebben getwijfeld over firm24 ben ik toch in zee gegaan. Ik wilde als buitenlander een BV in Nederland oprichten. Na een chat gesprek besloot ik de betaling te doen en vanaf toen ging alles aan het Rollen. Vandaag is mijn BV opgericht en een grote droom waar geworden! Dankje Firm24 en Hekelman notaris. Top job!

Juiste en vlotte ondersteuning

Binnen de mogelijkheden uitstekend en doeltreffend ondersteund, vlotte chat

Top hulp

Het contact was prettig met duidelijk antwoorden waar we wat aan hebben gehad en binnen no-time een keus konden maken

Heldere, eerlijke informatie

vanavond (23-10-2019) met Kimberly gechat. Zij gaf aan wat de mogelijkheden en legde de Dga service van Firm24 uit. Al met al de informatie die ik nodig had. Voor de extra service die ik nodig heb bel of chat ik morgen weer even want dan kan gelijk aan de notaris gevraagd worden of het mogelijk is.

Duidelijk snel en heel vriendelijke service

Zeer goed geholpen door Kimberly

Vriendelijk, snel en voorzover ik kan beoordelen deskundig!

Vriendelijk, snel en voorzover ik kan beoordelen deskundig!

Snel en efficient geholpen

Heb vaker met Firm24 gewerkt en werkt prima!

goed geregeld, snelle terug koppelingen

makkelijk en snel

Very good and infomative

I started a company over 2 years ago with Firm24 and was really impressed in there whole approach. Two years onwards I have returned for the same reason of there professionalism and guidance.

Lekker snel en lekker praktisch advies

Zoals hiervoor al omschreven kreeg ik niet alleen snel maar ook lekker kort, zakelijk en praktisch antwoord op mijn vragen. Dat is iets wat je als business graag wilt maar niet altijd krijgt :-) Deze keer dus wel. Good job!!

Snelle reactie en duidelijke uitleg

Prima ondersteuning tijdens online diensten

Super service, beetje raar dat de persoon al ziet wat ik typ voordat ik het verstuurd heb, dus als ik hem/haar helemaal verrot scheld en me dan bedenk door niet op enter te drukken is het alsnog gezien. Grapje natuurlijk ;) Geweldig dit, haha.

Goed bereikbaar, vriendelijk, snelle reactie

Bij alle vragen kreeg ik een duidelijk en snel antwoord, betaling gaat snel en ze bieden goeden na service.

Geweldige Service en Snel!

FIRM24 heeft mijn BV snel opgezet. Ik had veel vragen bij het opzetten maar die werden altijd snel en vriendelijk beantwoord! Voor je BV opzetten moet je bij FIRM24 zijn

Overtreft mijn verwachtingen

Duidelijke website, procedure om BV op te richten eenvoudig en transparant en goede hulp via de chat en telefoon. Ik kan FIRM24 iedereen aanbevelen!

snelle ter zake doende antwoorden

prettig en nuttig

Zeer aangenaam.

Kreeg alle antwoorden op mijn gestelde vragen.

Top geholpen

Snel, efficiënt en professioneel geholpen door een vriendelijke medewerkster (Kimberley)!!!

Reageren altijd snel