zojuist heel erg goed geholpen door Laura, heel erg klantvriendelijk

Excellent customer service, knowledge and price!

I've found it very hard to find great customer service and knowledge when creating BVs, etc. in The Netherlands. Trying to do the process in English is usually challenging and there always ends up being hidden costs... Since I found Firm24, however, I haven't used any other service. I have created 3 separate companies so far via Firm24 because they are knowledgeable, transparent, and willing to communicate clearly in English. The prices are very reasonable and their chat function is invaluable for quick questions. I would highly recommend for anyone looking to create a BV, etc., especially if Dutch is not your first language.

Prettige en snelle support

Zeren heeft mij goed geholpen in de chat. Snelle reactietijd en duidelijke antwoorden.

Friendly, clear and customer oriented

Started as a chat. When the questions became more complex (and answers longer) we were office to have a call. The voice call was clear and answered all key question, to enable us to make a next step.

Sympathieke service voor een digitaal bedrijf

Zojuist geholpen zijnde door Laura laat ik de zaken met een gerust hart achter. 4-5 jaar geleden waren we al erg goed geholpen door FIRM24. Dit keer wederom goed geholpen via de support agent Laura dus weer alle vertrouwen in.

Goed advies

voor het opzetten van onze onderneming had ik eerst wat advies nodig. Dit advies wordt kosteloos gegeven. Een absolute aanrader

Efficiënt, snel en met kennis van zaken

Ik heb twee nieuwe vennootschappen opgericht on line. Voor mij een nieuwe ervaring omdat dit voorheen via een notaris liep. Hun website is helder en eenvoudig. De persoonlijke begeleiding is indien noodzakelijk efficiënt en de kosten zijn laag. Een absolute aanrader. Ik ben zeer te spreken over de begeleiding en efficiëntie van Firm24.

Vriendelijke en behulpzaam geholpen door Stijn

Na een korte chat sessie heb ik antwoord op al mijn vragen

Dachten heel erg mee en makkelijke service.

eenvoudige manier van oprichten

Exact binnen 10 dagen BV opgericht. Eenvoudige manier, op vragen wordt snel gereageerd.

Hartstikke goede ervaring met dit moderne platform!

Firm24 maakt het mogelijk zonder poespas en onnodig hoge kosten een B.V. op te richten. Ik heb meerdere malen advies via de chat, email of telefoon gevraagd en werd altijd zeer snel en persoonlijk geholpen.

Goede uitleg en advies.

Op mijn vragen werd professioneel geantwoord met de nodige uitleg.

GRANDIOOS

Heldere uitleg, vriendelijk te woord gestaan, expertise aanwezig waardoor er vragen zeer constructief zijn beantwoord en ik er mee verder kan werken. Alle lof voor dit goede team specialisten

Top service!!!

Heel goed geholpen met het oprichten van een holding. Mijn dank is groot!!!

Vlot en prima geholpen

Isabelle van Firm24 heeft mij vlot en prima geholpen in het weekend. Verrassend positief om een keer een goede klantenservice aan de lijn te hebben.

Hele heldere communicatie

Al is het proces waarvoor ik Firm24 heb gevraagd - het oprichten van een rechtspersoon voor bedrijfsactiviteiten - nog niet afgerond. De firma geeft in het proces al goed blijk van kennis van zaken, en ook hulpvaardig te zijn ingesteld.

Snel geregeld en snelle reactie

Kreeg een snelle reactie via de chat, en het oplossen van het probleem was ook snel gedaan. Persoon waarmee ik chatte kwam bekwaam over en wist waar ik het over had.

GEWELDIG

Fahiem is een hele behulpzame jongen! Mijn vraag was direct beantwoord. Hij is een enorme aanwinst voor het bedrijf!

Meer dan uitstekend

Ik had 2 dagen geleden een negatieve review geschreven omdat ik me heel Slecht behandeld en gehoord voelde door firm24. Wat schetst mijn verbazing, ik werd de volgende dag gebeld door een van de directeuren die zijn excuses aanbood en aangaf dat mijn case niet goed en zorgvuldig was afgehandeld door firm24. Zij boden nogmaals hun excuses aan en hebben direct intern hun procedures aangescherpt en mijn case als voorbeeld gesteld van hoe het niet moet binnen firm24. Ik heb heel veel bewondering en lof voor de directe en fijne manier waarop ze mijn problemen hebben opgelost. Zo kan het dus ook! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen hoe je met klanten die niet tevreden zijn moet omgaan. Bij firm24 is de klant dus niet langer meer een nummer maar een echte klant die alle aandacht krijgt die hij verdient. Ik zal firm24 dan ook weer aanbevelen aan al mijn klanten. Een 10 met een griffel!

Snelle en perfect informatie/advies

Elke keer als ik zaken doe voor mezelf of mijn klantengroep, is de afhandeling er snel en accuraat.

Verhelderend!

Ik mocht al mijn vragen stellen, en ze werden heel volledig beantwoord. Nu snap ik het weer wat beter. Fijn dat dit kon, ik liep al een tijdje met die vragen rond.

Erg klantvriendelijk

Goede service en aangenaam contact

Zuivere koffie!

Snelle reactie, vragen werden helder beantwoord. Kom vast nog een keer terug om op deze prettige manier geholpen te worden.

Zeer goed te woord gestaan

Ik wil twee BV's oprichten en had wat vragen. Ik kreeg een heldere uitleg! Fijn ook dat de chat ( transcript) aan mij kon worden gemaild. Dan kan ik de vragen en antwoorden nog eens nalezen en liggen de afspraken en toezeggingen ook meteen goed vast.

Deskundig, vakbekwaam

Goede chatsessie gehad met Heleen; zij komt deskundig, vakbekwaam en professioneel over. Zij heeft mij adequaat kunnen adviseren op al mijn gestelde vragen. Erg fijn!

Over FIRM24

Let op: Firm24 en Online Flex BV (741 beoordelingen) https://www.kiyoh.com/reviews/1047049/online_flex_bv zijn sinds Juli 2020 samengevoegd. Dit is waarom je een hoger aantal reviews op de website ziet staan. Voor vragen kan je altijd bellen op 020 30 80 675 of stuur een mail naar support@firm24.com