Very positive

Sam helped me with everything I needed and stayed with me in the chat for at least 2 hours. Very AWESOME support

Slechter kan niet

Er wordt van alles beloofd voor je betaald daarna is er niemand die een zinnig antwoord kan geven en zich allemaal verschuilen achter een collega. Ben nu ruim 700 euro verder bijna 7 weken na betaling en nog steeds geen BV. Blijf er ver van weg aub, ga gewoon naar een notaris , goedkoper sneller en beter voor je humeur.

Goed support

Good service and very good consumer support with a clear communicating process.

Na review plaatsing werd er pas serieus omgegaan met mijn probleem.

Pas nadat ik een review had geschreven werd er serieus omgegaan met mijn probleem. Gelukkig is het, na mijn vorige review, opgelost. Wel erg bijzonder dat ik tijdens het snelle oprichten, meermaals contact moest initieren met firm24. Maar nu er een (vervelende) review staat, zij mij nu wel meermaals kunnen contacteren om te vragen of ik deze wil aanpassen. Prioriteiten.. Bij deze is het aangepast. Ik heb aangegeven dat ik altijd zo eerlijk en oprecht als mogelijk een review schrijf dus hier zullen jullie het mee moeten doen.

Beste Julien, We vinden het spijtig dat je onze dienstverlening zo hebt ervaren, maar in onze ogen is jouw teleurstelling onterecht. Een oprichting "binnen 1 werkdag" hoeft niet diezelfde dag plaats te vinden, maar binnen 24 uur. Jouw oprichting is op 10 maart 13.30 gestart, met een oprichtingstermijn van 5 werkdagen. De oprichting moest dus uiterlijk 17 maart 13.30 voltooid zijn (14 en 15 waren weekenddagen). Jouw oprichting heeft op 17 maart voor 13.30 plaatsgevonden, namelijk om 12:39. Niettemin zijn we jou tegemoetgekomen door je jouw versnelde tarief te restitueren. Daardoor heb je per saldo voor een normaal tarief een BV opgericht binnen de versnelde termijn.  Tot ons groot ongenoegen kies jij echter voor de makkelijke uitweg om via online reviews jouw zin door te drukken. En daarmee is jouw review in onze ogen erg onredelijk en geeft het een onrealistische weergave van de feiten.

Super geholpen!

Ik had geen verwachting maar het was super snel en uitstekend service

Duidelijk uitleg, geeft vertrouwen

Aangezien er toch wat haken en ogen aan het opzetten van een B.V. zitten zijn er altijd vragen hoe dit in jou specifieke situatie past. Hier werd goed op ingespeeld en er was begrip en kennis paraat om een aantal van mijn vragen te beantwoorden. Geen drukkende verkoop praatjes maar gewoon een antwoord op de vraag met de daarbij behorende actie of stappenplan. Erg prettig.

Snel, duidelijk en kundig advies

De vragen die ik bij de supportafdeling van Firm24 heb gesteld via de website zijn zeer snel en op een kundige manier beantwoord. Erg fijn dat je direct antwoord op een vraag krijgt!

Ik werd snel en vriendelijk geholpen

Ik kwam op de pagina, er popte rechts onderin mijn scherm een venster op dat zei ''chat met Isabelle". Ik stelde een aantal vragen en kreeg hier direct antwoord op! Verder wenste ze me nog succes wat ook erg vriendelijk was.

Snelle reactie! Top!

Ik ben via de chat goed te woord gestaan door Gillian. Ik dacht dat de medewerker vanaf 09:00u beschikbaar was omdat de openingstijden vanaf 09:00u zijn. Maar de chat was dus eerder beschikbaar. Heel fijn dit! Helder en duidelijke antwoorden gekregen! Gr, Ahmed

uitstekend advies van Marit

Ik heb vorig jaar al gesproken met Firm24 maar toen was het volledige oprichten van een BV vanuit het buitenland alleen mogelijk via het appostile verdrag. Goed nieuws, nu kan het wel volledig online! Je moet dan wel een Nederlands paspoort en bankrekening hebben. Gaande weg de chat heedt Marit mij nog veel advies gegeven omtrent de boekhouding en ze begreep mijn vragen goed! Ik merkte dat geen enkele vraag "dom" is en kreeg een zeer begripvol antwoordt op mijn vragen. Bedankt Marit!

100% tevreden

heel snel en prima verholpen

Fantastic

Beatrice was very patient and tried to answer all questions which I asked. She knows her work well and knows how to bring the right information forward to the customer.

Prima ondersteuning. Makkelijk contact te krijgen met Firm24. Vlekkenloos werkte niet vlekkenloos maar het is gelukt.

Great support

They a lovely support team :)

Fijn en duidelijk gesprek

Krijg goede antwoorden terug waar ik iets aan heb

Goede service en scherpe prijs

Firm24 heeft kennis van zaken, heeft een goede prijs en service voor het oprichten van een BV of vragen daarover.

kimberly is een topper

kimberly heeft haar geduld bewaard en netjes alles goed gehandeld met top kwaliteit door haar ga ik nu vaak dingen doen via furm 24

Adequaat, snel en makkelijk

Goede en adequate ondersteuning bij de oprichting van een BV.

Top "one hundred and eighty"

Snelle reactie, to the point, vertrouwenwekkend. Thanks

top service

Heleen was heel behulpzaam en heel duidelijk!

Professioneel en toch persoonlijk.

Ik had een vrij algemene vraag die desondanks toch vrij vlot op maat beantwoord kon worden. Zelfs met een voor ons passend vervolgadvies. Het tijdverloop, of de duur van het doorloopproces zal op onszelf aankomen, aan Firm24 zal het niet liggen, is mijn ervaring nu al, na mijn eerste contact (chat).

perfecte service. Precies wat ik nodig had.

Inloggen, hulp aangeboden krijgen, twee keer heen en weer en daarna keurig binnen 5 minuten gestuurd wat ik nodig had. Kon niet beter.

Snel duidelijkheid

Ik werd zeer goed geholpen door een duidelijk meedenkende werknemer olger waarbij het mij heel veel tijd scheelde aan de telefoon om de juiste informatie te krijgen

Zeer slecht

Als de aanvraag afwijkend is van de normale procedure, dan het kontakt zeer slecht. Men verschuilt zich achter de standaard mailtjes, dus is er reactie, maar inhoudelijk begrijpen ze er niets van, en inleven is al helemaal een raar woord voor dit internet bedrijf.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat de oprichting van uw BV niet naar verwachting is verlopen. Bij Firm24 staat de service voorop en proberen wij altijd tot een oplossing te komen mocht er iets misgaan. In uw geval is het inderdaad misgegaan bij de communicatie. Gelukkig hebben wij samen de oorzaak van het misverstand gevonden en het zo snel mogelijk weer rechtgezet voor u, zodat uw oprichting kon worden voortgezet. U heeft aangegeven dat uw beoordeling niet meer passend is, nadat Firm24 uw situatie heeft opgelost. Helaas hebben wij tot op heden niets meer van u vernomen. Mochten wij u in het vervolg nog kunnen helpen, dan horen wij het uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Coen Santhagens