Filters

9

Klacht direct behandeld en top opgelost

Heb recent een filter gekocht en heb op de afhandeling gewacht van mijn probleem. Dit is naar tevredenheid opgelost en wil ik de mail gebruiken naar de review, maar die werkt niet meer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring

Goed advies gekregen voor mijn vijver en daarna besteld en het was de volgende dag al in huis! mijn vissen zijn ook weer blij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Basil fietstassen sport design antraciet

Ik heb bij toppy.nl dubbele fietstassen basil sport design gekocht voor mijn nieuwe elektrische fiets Omdat die op mijn vorige fiets ook had en tevreden was Was een klein probleem met de tassen Ik heb ze terug gestuurd Maar pleun van de klantenservice heeft het goed opgelost en een nieuwe opgestuurd Mvg theo

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hey Theo, Ik lees dat je niet tevreden bent met je fietstassen. Ons doel is: leuke dingen doen. Als jij geen leuke dingen kunt doen met je gekochte fietstassen, dan mag je ze gewoon aan ons retourneren. Doen we niet moeilijk over. Ik zie dat je ook nog geen contact met onze klantenservice hebt gehad voordat je deze negatieve review plaatste. Daar zitten we voor he! Ik ga je meteen een mailtje sturen dat we het oplossen.

10

Aftersales ook absoluut Top(py)!

Via Toppy een Coleman Kobuk Valley 2 persoonstent gekocht. Tijdens de eerste vakantie was een van de twee tentstokken spontaan gebroken. Middels een lapmiddel hebben we nog wel kunnen kamperen, maar bij thuiskomst contact opgenomen met Toppy. Toppy gaf aan dat de gebroken stok onder garantie viel. Echter, omdat wij na twee weken voor een tweede vakantie op pad gingen, zou het wel prettig zijn om dan met goede tentstokken op pad te kunnen gaan. Toppy heeft alles aan gedaan om dit waar te maken; de leverancier heeft zelfs de stokken direct naar ons huisadres gestuurd (vanuit Frankrijk zo zag ik). Wij kunnen morgen alsnog fijn op vakantie gaan! Hartelijk dank Toppy!

  • Aanbevelen? Ja
1

waardeloos bedrijf

ruim voor 18u besteld alles in voorraad en is niet dezelfde dag verzonden. volgende dag een bericht gestuurd om bestelling te annuleren en nog geen 2 min later een bevestiging gekregen dat alles ingepakt is en klaar voor verzending. bericht van support: sorry we kunnen deze bestelling niet annuleren omdat deze al is ingepakt. als dit jullie manier van werken is hoeft het voor mij niet meer er zijn genoeg ander webshops die wel doen wat ze beloven, pakketje gaat met veel plezier retour terug.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hey, Een negatieve review, dat is niet waar we zo hard voor werken... Ik kan jou verzekeren dat we het niet doen om jou te stangen. Maar kom maar eens hier op bezoek. Ons magazijn is zo groot en geautomatiseerd dat wanneer jouw bon geprint is, we hem niet meer kunnen annuleren. Simpelweg omdat hij dan al op de stapel van een van onze Toppers ligt. En ga maar eens precies jouw order uit alle 1000e orders zoeken. Da's niet te doen. Ik hoop dat je met deze achtergrond informatie iets meer begrijpt waarom we jouw bestelling niet meer konden annuleren. Asl we dat konden, hadden we dat natuurlijk wel gedaan aangezien we nu voor jouw retourzending betalen, dat kost ons natuurlijk alleen maar geld. Maar we zien hem graag tegemoet en wensen jou een hele fijne dag! Mocht je een keer in de buurt zijn, ben je van harte welkom om eens te komen kijken hoe het er in de logistiek aan toe gaat. Gele groetjes, Pleun van Toppy

9

Perfect en snel geleverd

Toppy is Toppy

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geleverd

Snel geleverd. Goed product

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppy doet wat Toppy beloofd!

De Blue Lagoon doseerpompen had ik al veel eerder moeten bestellen....

  • Aanbevelen? Ja
8

Toppy is Toppie

Één negatief puntje, de stop van de fles die geleverd werd, was niet helemaal dichtgedraaid waardoor er toch enige lekkage in het pakket was

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en snel

Duidelijke website goed contact en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Alles netjes en snel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Mijn bestelling was nie volledig! Alle dagen gebeld , en altijd krijg ik zelfde antwoord we zijn er mee bezig . Nu hadden ze beloofd dat ik de bestelling vandaag ging krijgen , weeral teleurgesteld weer niets ontvangen ! De klantenservice is niet hoe jullie het beloven !!! Helemaal niet kont van toppy!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hey Deborah, Jij miste inderdaad deel 2/2 van je bestelling! Foutje van ons, goed dat je een berichtje hebt gestuurd! Als we zeggen dat we er mee bezig zijn, dan zijn we er ook echt mee bezig! Ik begrijp dat het voor jou misschien voelt dat we je aan het lijntje houden, maar we hebben soms echt even tijd nodig om te schakelen tussen logistiek en klantenservice. Deel 2/2 van je bestelling is onderweg, maar ik zie in de T&T code dat het bezorgmoment al een keer is bijgewerkt. Dit kan te maken hebben met de drukte en personeelstekort bij PostNL. Hij is bij ons écht de deur uit en we verwachten écht dat jouw bestelling vandaag geleverd gaat worden. Sorry voor het lange wachten, maar het wordt vast beloond met een mooie trampoline dadelijk! Gele groetjes, Pleun van Toppy

10

Top

Super

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!!

Top levering goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs en snelle levering

Jacuzzi besteld en die was beterkoop dan op andere plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Wacht nog steeds op mijn bestelling

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hey! Wat stom dat het zo lang duurt, maar goed dat je onze klantenservice hebt weten te vinden. Zij zitten erboven op en zijn al met je in contact. Het lijkt erop dat hij ergens verloren in bij PostNL. Daarvoor heb je nu ook de niet-ontvangen-verklaring-getekend. Deze is ook verzonden naar onze contactpersoon van Post-NL en we moeten nu 4 daagjes wachten of hij niet nog boven komt drijven. Als we 12 augustus nog geen duidelijkheid hebben, dan krijg je een nieuwe van ons en pakken wij het verlies. We hopen nog even dat hij gevonden wordt, maar wees gerust dat jij je barbecuehoes krijgt! Gele groetjes, Pleun van Toppy

10

Suet

Mijn bestelling was zeer snel binnen jammer dat ik niet eerder van deze dit wist mooie en leuke dingen voor in en om het huis niet al te duur :)))

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Snelle levering en goede vriendelijke hulp per email

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel geleverd.

Betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

correcte service

vlotte levering (= voorradig, zoals vermeld op de website) prijs zoals geafficheerd op de website

  • Aanbevelen? Ja
1

Toppy maakt een fout en de klant mag ze oplossen

Bij het bestellen van de (Capi Nature Rib bloempot vierkant - 50 cm - Antraciet 2 stuks) Worden er me van een totaal andere kleur verstuurd! Een fout die bij Toppy is gebeurd! Ze moesten dus terug gestuurd worden, wat ik in heel mijn bestelgeschiedenis probeer van zeker niet voor te hebben, en al zeker als het om zo een groot formaat gaat, en je hebt als vervoermiddel juist een fiets! We halen geen pakjes op aan de deur kreeg ik te horen! Met andere woorden, zij maken een fout! En de klant mag de fout van de verkoper oplossen!!! Vind dit geen klantvriendelijk verhaal! Zonder enige tegemoetkoming.

  • Aanbevelen? Nee
10

5

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed materiaal al vlotte levering

Alles goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snelle levering en goede prijzen

  • Aanbevelen? Ja

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd