Alles verliep vlot

klantenservice super

Zeer snelle en correcte levering

De goederen zijn 100% zoals omschreven en verwacht. Vandaag besteld, morgen geleverd ideaal

Service irréprochable et très rapide pour les envoies.

J'ai fais plusieurs commandes chez vous (toppy) et grande satisfaction concernant le stock et la rapidité pour la livraison , commandé et livré le lendemain . magnifique .Pour le retour aussi bon service très professionnel.

super service!!

Al diverse malen artikelen voor zwembad besteld, altijd andere dag al in huis. Ook inmiddels het op maat gemaakte staven afdek zeil besteld en gekregen, ziet er ook super uit en is heel erg veilig voor kind en hond, een aanrader! Nu had ik laatst problemen met een filter van een poolblaster om het zwembad schoon te houden, 1 mailtje en direct actie, SUPER service

Snelle afhandeling, keurige service

fantastich

op tijd geleverd en mooi verpakt

Mooie boot,ben er zeer tevreden mee.Vaart prima.Mijn buur heeft er ook een besteld en we zijn samen gaan varen,een leuke dag gehad.

Goed verpakt, snel geleverd Dus tevreden!

Snelle levering snel goed advies op vragen.

Tot nu toe redelijk

Heb een Montana 6 persoons jacuzzi besteld. Deze was helaas bij de afvoer lekt, later bleek ook dat hij langzaam lucht uit het kuip kwam. Ook zitten er ook kreukels.in wat ik niet echt kwaliteit is wat je verwacht. Maar goed! Toppy gemaild , krijg ik een bericht terug dat het er bij wordt doordat hij strak is opgevouwen en moestaar met warm water of een föhn de vouwen eruit krijgen. Ook lekkages moest ik met hun bericht maar zelf opsporen en repareren met een ring enz. Ik vind dat dit niet mag oor een jacuzzi van 500 euro. Tweedehands ala. Heb hem nu retour verzonden, ben nu in afwachting naar de nieuwe. Hopen dat hij niet dezelfde mankementen heeft als voorheen.

Waardeloos

Sturen 3 x het verkeerde skimmermandje en na 6 weken nog steeds niet het goede artikel ook moet je iedere keer aan een nieuwe medewerker alles via, de app uitleggen heeft me al 3 uur gekost en wie betaalt dat?? Telefonisch onbereimbaar

Hoi Etienne, Dat is inderdaad niet de bedoeling! Helaas zien we geen bestelling van een skimmer mandje terug onder dit email adres. Heb je de bestelling wellicht onder een ander email adres geplaatst of een bestelnummer voor me? Dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing!

Makkelijk besteld, snel geleverd, heel goed verpakt.

Snelle levering, goede kwaliteit en prijs!

Super snelle levering

Kan niks anders zeggen dan Super Snel bezorgd, duidelijke beschrijving,duidelijke site.. Toppy blijf Zo doorgaan

Zeer tevreden en snelle levering in België met post nl

Super toppy geregeld.

Gewoon snel en goed geregeld.

zeer goed, snelle en goede service

na ontvangst van de bestelling bleek de adapter niet te werken. Na werking werd per omgaande een nieuwe opgestuurd. Nog beter was het indien na ontvangst van de klacht een berichtje retour gestuurd zou worden dat de klacht in behandeling genomen was. de klant weet dan dat er aan gewerkt wordt. nu werd ik blij verrast door een melding dat de bestelling, een andere adapter verzonden was.

Top in levering

Top in levering en een top klantenservice.

Verzekering was supper

Product niet helemaal tevreden

Snelle levering. Goed product

Helemaal prima, snelle en goede service.

Er is altijd voldoende voorraad en de bezorging gaat snel

Goed en snel geleverd

Super levering

Super levering zeker nog bestellen bij jullie

Zoals het hoort!

Snel geleverd. Goed ingepakt. Duidelijke communicatie!

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!