Promoten levering

Ik kwam vooral bij Toppy terecht vanwege de scherpe prijs. De levering werd vervolgens ook correct en zeer snel afgehandeld, dus ik kan Toppy zeker aanraden.

Kon niet beter

Daar heb ik niets aan toe te voegen.

goede service en prompte levering.

Makkelijk besteld. Prompte levering

mijn pakket is snel en goed verpakt geleverd en de prijs was beter dan de concurentie

******

de bestelling was de volgende dag geleverd. Enige minpuntje was dat de doos open was in plaats van dichtgetaped. Gelukkig is de postbezorger hier voorzichtig mee omgegaan en was de bestelling wat uit meerdere onderdelen bestond nog compleet en onbeschadigd.

Vlotte communicatie, snel geleverd

Blij met de bestelling, voldeed aan de verwachtingen. Vlotte communicatie en levering.

Prima snelle levering, en goede communicatie via de mail.

Snelle levering, goed verpakt. En tegen een goede prijs.

vlotte bestelling en geleverd wat op de site staat

vlot

Alles volgens bestelling

Alles volgens bestelling geleverd

Goede service en vlotte levering

Ok

Toppie

Gewoon goed

Product voldoet niet aan de verwachtingen

De leverrijden bij Toppy zijn goed daar valt niet over te zeggen. Maar het geleverde product voldoet niet aan de verwachtingen helaas.

Hey Marc, Een warmtelamp waar je niet warm van wordt, das niet Toppy. We willen graag met je mee kijken welke heater dan wel geschikt is voor jouw situatie. Onze klantenservice heeft je hiervoor meer informatie gevraagd per mail. Reageer daar even op wat je wensen zijn, dan kunnen we je hopelijk snel warm maken met een ander modelletje. Groetjes, Pleun van Toppy

Camping stoelen snel geleverd en tp service

Naast snelle tevering, een zeer mooie prijs Bij levering bleek een van de stoelen niet oke Maar echt toppy opgelost door Toppy Wat een service, goed bereikbaar en echt goede service

Positief

Heel snelle service

Niet te duur en snel geleverd

Top bedrijf.

Dit bedrijf heeft een passende naam gekozen! Helemaal Top(py)!

Altijd een snelle en goede levering

Als ik iets besteld is het er altijd de andere dag en altijd goed

Geweldig goed en snel

Bij mijn bestelling zat een boekje met allemaal dingen die nodig zijn om ons zwembad klaar te maken voor de winter. Dit was top want wij hadden geen idee dat we dat allemaal moesten voorzien. Vandaar dat we een volgende bestelling zullen plaatsen.

Snelle levering en goede prijzen

Prima prijs, snel geleverd

Toppy had de laagste prijs voor dit product, en ook snel geleverd. Een prima eerste ervaring met deze webwinkel.

Het klopt gewoon

Prettig en makkelijk zaken doen.

goede prijs

vlotte bestelling, veel keuze, goede prijs

top service

snel en goed geleverd.

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!