Dikke 10!

Geweldige service!! Nadat het gekochte artikel erg tegenviel, wilde ik het terugzenden. Na de retourprocedure te hebben gevolgd, kreeg ik het betaalde bedrag terug zonder het artikel terug te zenden. Dus ben ik weer zeer tevreden over Toppy!

Was echt zeer pissig over het niet op tijd leveren van bestelde en betaalde producten. Na overleg per mail heeft toppy een oplossing gevonden waar het probleem niet mee verholpen is maar dat ik er mee kan leven. toppy bedankt voor deze actie

goede webwinkel en snel maar heb er toch enkele vragen bij

Deze webwinkel is duidelijk en snel. Toch heb ik een slechte ervaring met een product en heb hier reeds 2 maal een review over geschreven. de 2de review heb ik geschreven nadat de éérste niet zichtbaar was na een week. we zijn nu reeds één maand verder en mijn reviews staan er nog niet bij het slechtwerkend product. Ik vrees dat enkel goede reviews worden toegelaten en geeft dan een niet transparante en eerlijke webwinkel. Ook heb ik een product ontvangen dat niet 100% (ander merk) overeen kwam met hetgene ik besteld had.

Natuurlijk heten ze niet voor niets Toppy

Online, zonder advies in te winnen bij de mensen van Toppy, een Dolphin E20 besteld en geleverd gekregen. Na 2 weken toch niet helemaal tevreden met de keuze. Na contact met Toppy (Robert) besloten om voor de Dolphin Bio te gaan. Omdat deze wel prijzig is besloten om de door Toppy op marktplaats aangeboden gebruikte, en dus veel goedkopere, versie te nemen. Ook bij deze heb ik het volledige aankoopbedrag teruggekregen en was de retourzending gratis. Echt top!

Namaak spullen geleverd!!!!

Bar en bar slecht. Ze leveren geen originele Velda spullen. Maar zo adverteren ze het wel op de website.

Ik had vooraf helemaal uitgezocht welke pomp nodig was. Ter plekke bleek echter dat de opvoerhoogte (leidingenwerk) meer was dan verwacht. De pomp kon het benodigde debiet niet halen. Na overleg kon de pomp omgeruild worden voor een zwaardere pomp. Robert, bedankt voor je hulp !

Attent, goed spul, nette prijs

Zwembad accessoires, telefonisch goed geholpen, goed en snel geleverd

doen wat ze moeten doen TOP

heel goed advies gehad over producten en toepassing er van nu overgegaan op aqua , perfect en zeer makkelijk in gebruik. op advies , geen SWT meer , dus ook geen bruine randen. gelukkig , groote ergenis was dat. nu geen last meer van. super helder en zacht water en snel geleverd klasse nog maals dank

Vlugge afhandeling. Alles toppy in orde !!!!!!!!!!

Snelle en makkelijke site

Zeer goede service

Heb al een paar keer iets gevraagd en altijd zeer goed werd ik geholpen en nooit lang moeten wachten op een antwoord.

Gewoon toppie

Site, bestelling en levering zijn toppie. Ga zo dóór.

Ik heb al regelmatig iets besteld. Gaat over het algemeen goed.er zou betere communicatie kunnen zijn bij pesoneel als iemand wegvalt die iets moest regelen en dit dan niet goed word opgepakt door andere.

goedkoop, snel en goede service

klantgerichte site, goede prijs-kwaliteit verhouding, senlle levering en service

Redelijk inorde

Waren heel tevreden wij hadden Huisnr 126 ingevuld inplaats van 26 en toch goed toegekomen door de chauffeur , bedankt

HEEL GOED VERDER GEHOLPEN

HEEL VRIENDELIJK AAN DE TELEFOON.DIRECT DOORVERBONDEN MET DE JUISTE PERSOON.

Top doe zo verder

Prima, snelle levering

Mooie aanbieding van eenvoudige zwembadrobot voor goede prijs. Product vanuit de doos met 5 minuten in het zwembad.

snel en correct

snel en correct

Prima - makkelijk bestellen, makkelijk betalen en levering goed te volgen

Prima - makkelijk bestellen, makkelijk betalen en levering goed te volgen.

Snelle levering en prima service

Hier een gabbag besteld en alles netjes en snel ontvangen.

Prima levering en snel

Snelle levering, prima verpakt, geen klachten.

Uitstekende dienstverlening 👍

👍

Derde maal besteld en altijd goed geholpen

Zeer aangenaam en steeds goed geholpen

Goede producten, op tijd geleverd

producten zijn wel geleverd in de papiercontainer, stond ook op papiertje van PostNL. Nu ben ik tevreden, waren de producten weggehaald dan had Toppy wel een probleem. Tip voor vervoerder om dit niet te doen.