Duidelijk snel en heel klant gericht

Duidelijke website, snelle levering en een team dat snel en klant gericht handelt. Kortom heel erg tevreden.

Goede ervaring. Makkelijk met bestellen en goed verzonden.

Toppy is top

Product is goed Zending goed. En klantvriendelijk !!!

Snel ,zoals beloofd ,zeker in een periode zoals nu

100% zoals beloofd

Super!!!

Perfecte snelle bestelling!!

Vrij snelle levering en één van de voordeligste winkels

Dankjewel voor je bestelling én beoordeling!

1ste bestelling en was correct

Hele snelle levering

De eerste, maar zeker niet de laatste dus! We hopen je snel weer te zien! 💛

Foutje, kan gebeuren snel en goed hersteld

Bestelde goederen snel geleverd, Item dat niet goed was is snel en prima vervangen. Het verkeerde item mocht ik houden. Keurig opgelost

Hopelijk heb je toch nog een inieminibeetje aan het verkeerde item! Thanks voor je positiviteit Ralph! 💛

topy is top

vlotte levering

Mop mop gas erop! 🚀

Super snelle levering.

Product voldoet geheel aan de verwachtingen.

🚀📦💛

Zeer snel en klantvriendelijk

Toppy is zeer klantvriendelijk en zeer grote kennis van zaken

Dat vinden wij nu leuk om te horen! Dankjewel Mark!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Duidelijke heldere site and keurig geleverd.

🚀📦💛

duurde wel even , maar was correct en werkt goed

Langer gewacht dan een dag? Dat is eigenlijk iets wat niet mag! Toch heel fijn dat je nog steeds zo positief bent, dankjewel! 💛

alles prima verlopen

alles ideaal verlopen

Een 10 #dastoppy 🚀📦

Nog steeds niet geleverd, 8 dagen na bestelling (voorraadartikel)

Pakket zit ergens vast bij Post.nl Toppy heeft dit opnieuw verzonden, zonder bijkomende kosten. Toppie!

Ha Peter, Lotte is er even voor je ingedoken en heeft je ook net aan de lijn gehad. Was het gezellig? We hebben een nalevering voor je aangemaakt, dan zal hij nu toch wel moeten komen! Als het niet zo is, neem zeker even contact op met de klantenservice! Lotte fixt alles! Fijne dag! Groetjes, Pleun van Toppy

Product goed / bedenktijd onzin

Toppy lokt mensen om een Spa of zwembad te kopen met de 90 dagen bedenktijd. Wij hebben daarom een Spa gekocht compleet maar kwamen nadat we deze opgezet hadden aan de grote kant was. Na contact blijkt dat de 90 dagen niet geld voor alle Spa en zwembaden enz.. de producten die ze verkopen. Ik kon het terugsturen maar kreeg ik 75% of minder terug na 2 dagen :( belachelijk en slecht. Dus je moet alles in een doos laten staan 90 dagen en alleen dan kan je het terug sturen ??? Ben ronduit teleurgesteld en koop hier dus nooit niks meer. Voel me beetgenomen. Ze waren niet eens de goedkoopste maar dacht een goede koop te hebben gedaan :(

Goed om je net even aan de telefoon te hebben gehad! Hopelijk tot snel weer! Groetjes, Pleun van Toppy

lekker snel!

Makkelijk bestellen en betalen en snelle levering.

🚀💛📦

Gewoon perfect!

Alles was positief: de bestelling via computer, de afhandeling, de levering. Snel, beleefd, professioneel

Hugo! Bedankt voor deze mooie woorden! 💛

Kan niet beter

Mijn inbouwdelen allemaal in de verkeerde kleur besteld, mijn fout. Klantenservice gebeld, ze adviseerde me alle inbouwdelen terug te sturen en de juiste kleur te bestellen! Binnen 3 dagen stond t aankoopbedrag weer op de bank. Dat noem ik nu TOPPY

Het was nog vroeg zeker? Geen probleem, kan gebeuren! Wie zien je graag weer terug Jos! 😃😃

Na een grove fout toch het probleem goed opgelost dankjewel lotte vriendelijk geholpen

Wat moeten we toch zonder onze Lotte? En wat moeten we zonder jou? Fijn dat het goed is gekomen Carolien! We zien je graag terug!😃

Slechte service

Een terras verwarmer besteld, is aan gekomen maar geen manier om deze retour te sturen. Diverse mails geschreven geen antwoord. Ook op de site als je alles in vul, komt er te staan dit artikel is nog niet aangekomen. En ik heb het al meer dan een week in huis. Echt waardeloos

Hoi hoi! Hmm als je niet tevreden bent met de terrasverwarmer dan zou ik hem inderdaad ook terug willen sturen! Dit kan ook, gratis zelfs! Ik zie dat je in contact bent hierover met Sem. Dit moet goed komen. Kom je er niet uit met haar, laat het me dan weten, dan ga ik voor je aan de slag! We zouden het super fijn vinden als je je beoordeling wil herzien als je goede service van ons hebt ontvangen! 🥰

Snelle levering , doet wat ze beloven

Goede hulp , doet wat ze beloven , levering loopt vlotjes

Prima verlopen

Prima levering

Snel binnen en net wat ik verwachtte !

Snelle bezorging, product zoals beschreven

Zeer snel bezorgd: de volgende dag al in België geleverd.

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!