Snelle en correcte levering. Zeer goede communicatie vooraf via mail, artikel dat op andere site beschikbaar goedkoper is zakken ze onmiddellijk in prijs!! Zeer tevreden van de levering, alles mooi verpakt. Misschien een klein detail over garantie zwembad, zwembad aangekocht in januari, maar garantie zou eigelijk al verlopen zijn bij het in gebruik stellen van het zwembad in de zomer. Dit gemeld en moest er schade aan zijn, wordt dat opgelost op het moment van ontdekken schade.

Goede feedback Mich! Dankjewel daarvoor! En ook bedankt voor je beoordeling en bestelling! Alvast heel veel waterpret gewenst! 💦

Dik tevreden

Ik ben ook dik én tevreden! 🙌🏼

overschrijving per bank ware nuttig

fijn !

🙌🏼

Goed tevreden

Snelle levering en goed product.

Dankjewel voor je bestelling én beoordeling Coby!

Zoals altijd op tijd

Je bent zelf super!

Bestelling correct en snel ontvangen.

Zoals bij vorige bestellingen snelle en cor service. Zeer tevreden !!!

Handen in de lucht voor vaste klanten zoals jij! Fijn dat je er bent! 💛

Zeer goede aftershave service door Rene in Uden

Na een aankoop van een ocasdion product bleek bij testen dat er wat onderdelen vervangen moesten worden, in een aantal stappen heb ik nieuwe materialen aangevraagd, deze werden direct dezelfde dag toegezonden knder garantie. Toppy fus

Zijn 'aftershave' valt inderdaad goed in de smaak! Ook in het magazijn! Haha die autocorrect ook altijd he.. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent! Onze Rene is ook echt een toppertje! Tot de volgende keer!

Ik kreeg bij mijn eerste bestelling....

een rubberboot kado!

Compleet en op tijd. Bedankt

Voldoet helemaal.

Jij bedankt! 💛

Toppy!

Snel en netjes geleverd, blij mee!!@

Jij blij, wij blij! Ik doe er een dansje op in m'n thuiswerk kantoor! 💃🏼 Groetjes, Pleun van Toppy

Prima prijs kwaliteit

Snel geleverd in 1woord supper

Als er hier iemand super is... Dan ben jij het! Dankjewel voor je bestelling én beoordeling!

Top zoals altijd...

Vandaag besteld en morgen thuis geleverd. Top dus...

Vandaag besteld is morgen in...tuin! Fijn om te zien dat je een trouwe klant bent! 💛

Kwaliteit

Alles keurig geleverd. Wordt goed op de hoogte gehouden van bestellingen en leverde alles volgens afspraak. Ook de retour zending is perfect afgehandeld

Handjes in de lucht en dansen! Fijn dat alles zo goed is verlopen! De volgende keer nog even zonder retourzending, dan gaat écht alles lekker! 🙌🏼

Perfect, snelle levering

aanrader

Mop mop gas erop! 🏎️

Heel tevreden van Toppy

De aankoop en afhandeling waren heel goed. De levering daarin tegen was iets anders. Mijn dochter woont op de Naamsesteenweg in Heverlee en daar is een inham gemaakt met 5 parkings De jacuzzi werd op die inham geleverd voor het huis, voor een vrachtwagen die in de Carrefour aan het leveren was. gelukkig heeft mijn dochter goede buren en heeft de chauffeur van de vrachtwagen haar geholpen , want die kon niet weg, om de doos binnen te zetten. Volgens de chauffeur van de leveringsfirma kon hij het niet bij mijn dochter binnen zetten dat was te moeilijk.

Beter een goede buur dan een verre vriend, dat blijkt maar weer... Slordig van de vervoerder wel! Als hij het niet kan, wie kan het dan wel? Goed om te lezen dat het toch allemaal goed gekomen is, zo'n jacuzzi is inderdaad geen ding die je zelf even makkelijk verplaatst. En lees ik nou goed dat je je dochter een jacuzzi cadeau hebt gedaan? Zoek je toevallig nog een dochter? Ik hou me aanbevolen! 😉 Groetjes, Pleun van Toppy

vlotte levering

het mat is wat ik ervan verwachte en de levering is vlot

Dankjewel voor je bestelling én beoordeling Christian! Tot de volgende keer!

heerlijk

dit is ons derde zwembad al altijd veel plezier er mee gaat 3 jaar mee dan bestellen we weer een nieuwe. hoop weer op een mooie zomer .

Mooi ritme! We gaan voor een top zomer! De zon vandaag brengt ons al in de juiste sferen he! ☀️

Ik ben er heel erg blij mee!

Onkruid verwijderen gaat nu heel erg snel en ik vind het ook helemaal niet meer erg om te doen. Dus toppie...

Dit klinkt echt als een wonderproduct! Normaal zouden we bij deze taak niet zeggen 'veel plezier', maar nu toch wel dan! Veel plezier ermee en je mag altijd eens bij ons langskomen! 🏡

Je bent zelf top!

Mijn artikelen zijn snel en goed verpakt bezorgt. 1 artikel had ik verkeerd besteld en heb deze retour gestuurd. Ook dit ging zeer vlot en het bedrag stond de volgende dag weer op mijn rekening. In 1 woord Toppy!

Hoppa gas erop! We zien je graag weer terug! (maar dan zonder retour bestelling haha 😉)

Het past

Het past netjes

Goed om te horen! Dankjewel voor je beoordeling én bestelling!

Snel gekocht snel geleverd!

Zoals altijd snel geleverd!

Jij mag vaker komen! 💛

Echt top bij Toppy

Handige site. Veel keus. Erg snelle levering.

De keuze is reuze! En als je daardoor keuzestress krijgt, bel dan even met onze klantenservice. Dan kom je er altijd uit! 🙌🏼

Snel en duidelijk

Gewoon duidelijke webshop en snelle levering

En niet meer en niet minder! Dankjewel voor je dikke 10! We hopen je snel weer te zien (en dat rijmt!) Geniet van het zonnetje vandaag! ☀️

Een geweldige ervaring

De omschrijving van de producten klopt en het werkt zoals ze zeggen . Zeer tevreden

En wat fijn dat je je tevredenheid uit met een cijfer! Als ik vandaag een cijfer zou geven zou het voor mij ook een 10 zijn! Kijk naar dit weertje! ☀️ Fijne dag en dankjewel voor je beoordeling én bestelling! Groetjes, Pleun van Toppy

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!