Spijtig. Vond de levering van mijn houtskool bij thuiskomst volledig doorweekt van de regen.

Alles doorweekt van de regen gevonden bij thuiskomst.

Snel geleverd Goede prijs/ kwaliteit Product werkt perfect.

Was wel wat duur, echter na twee dagen was het water kraak helder. Heb 2 liter gebruikt dus genoeg voor volgend jaar.

Super snelle levering

Snelle levering en zeer tevreden van het geleverde artikel

Positieve ervaring

Komen hun afspraak na

Makkelijk besteld , snel verzonden , product in uitstekende staat ontvangen

gewoon goed

Uitgebreid aanbod en zeer snelle levering

Snel

Prima ervaring. Snel en klantvriendelijk

Voorlopig goed . vijverstofzuiger nog niet gebruikt

Voorlopig goed . vijverstofzuiger nog niet gebruikt

Goed geregeld

Netjes op de hoogte gehouden wat de status van de order was. Snel en netjes bezorgt.

Een goede 1e ervaring na een 1e bestelling.

Bij deze 1e bestelling ging de aflevering via postnl helaas niet goed. Nadat dit gemeld was bij toppy, werd een 2e pakketje gratis nogmaals opgestuurd. Heel fijn dat dit zo is opgelost. Echt "toppy". Nogmaals dank hiervoor.

Toppy is top alleen de bezorging was niet best

Producten waren makkelijk te kiezen. Voldoende informatie. Bestelling kon makkelijk en snel gemaakt worden. De levering volgende dag kon PostNL niet waarmaken. Al snel de mededeling dat ze dat niet konden redden. Op de dag van levering was ik niet thuis. Een briefje in de brievenbus. Bij het ophalen bij de buren bleek het maar een deel van de order te zijn. Waar was het andere belangrijke onmisbare onderdeel. In de mail gekeken toen kunnen vast stellen dat het verderop in de straat was bezorgd. Te veel moeite om nog een briefje in de bus te doen. Slordig van PostNL.

Zoals altijd PERFECT

Ik koop al mijn materialen en apparatuur voor mijn zwembad bij Toppy. Al vele jaren en ben ook al vele jaren zeer tevreden over de gekregen info, de correctheid van de medewerkers en de goede aankopen. Niets anders dan lof voor deze webwinkel

Helmen en verpakking zaten dik onder het stof

Helmen en verpakking zaten dik onder het stof. Na reinigen van de helmen waren ze wel prima

Toppy

Zoals altijd top service met top kwaliteit aan Toppy prijs

uitstekend

Zeer tevreden over mijn nieuwe fietshelm

Prima bezorging

Super tevreden

Wij hebben de zwembad robot Fairland X-Warrior X60 gekocht voor ons zwembad. Deze draadloze zwembad robot werkt perfect, pak de bodem en de wanden zeer goed mee, ook de cyclus tijden kun je zelf instellen middels de app of de robot zelf. Kortom een echte aanwinst voor ons zwembad. Voorheen een zwembadrobot met kabel gehad maar die is gelukkig verleden tijd nu.

Prima levering

Bestellen verloopt eenvoudig, levering is vlot en alles is heel goed verpakt. TOP!

Vlotte service en altijd correct

Al meermaals besteld en steeds in orde.

Ik heb Smoby chefhouse gekocht. Mijn kinderen zijn heel blij mee met het Spelhuis. Snelle levering binnen 1 dag ontvangen. Bedankt

Zeer tevreden van levering en kwaliteit

Toppy dus

Snelle levering goed produkt

Über Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!

Kiyoh Bewertungen