geen goede klantenservice

Ik heb het gevoel dat ik niet serieus werd genomen door de klanten service. Het bestelde luchtbed was 1.78 lang ipv 1.91. In eerste instantie moest ik het luchtbed 3 keer leeg laten lopen en weer oppompen. Geen resultaat. Teruggebeld. Kaja van de klantenservice zou me mailen. Geen mail ontvangen. Weer teruggebeld. Toen een mail ontvangen van de product expert dat het 3 dagen zou kunnen duren voordat het luchtbed helemaal uitgerekt zou zijn . Al aangegeven dat het me zou verbazen dat er 13 cm bij zou komen. Inmiddels 3 dagen verder en nu een luchtbed van 1.81 ipv 1.91. Geen zin om alles weer in te pakken en terug te sturen maar hier bestel ik nooit meer iets.

Perfecte en snelle levering

Snelle levering en producten in orde, 2 dagen na de bestelling waren de producten geleverd, duidelijke e-mails die de levering vooraf gaan. Topservice!

Zeer duidelijke omschrijving, zeer snelle en correcte verzending

Goede service eb snelle levering

Goede service en snelle levering. Correcte afhandeling

Perfecte service

Wij bestelden de rebouncer van exit. Duidelijke website, zeer vlot en gemakkelijk om te bestellen. Ook in de mailbox zat er snel een mailtje met de bestelbevestiging en een correct overzicht. Snelle levering de dag nadien. Top service!

Alles voor de vijver

Ik ontving handige tips voor het onderhoud van mijn vijver. Toppy heeft een zeer ruim assortiment en geeft nuttige informatie over de werking van de verschillende artikelen.

Zeer goede service

Goede aanbiedingen. Snelle levering .Goede in formatie

Toppy

Er was een klein probleempje met levering fout lag bij de bezorger Maar is door klantenservice snel opgelost en alsnog snelle levering

Prima verlopen.

Zoals de voorgaande keren alles perfect

Aquafinesse en filters besteld v de Jacuzi. Zoals elke keer levering op tijd en alles keurig verpakt.

Correcte prijs

Toppy

Spullen snel geleverd voor een eerlijke prijs. Toen ik naderhand wat vragen had, ben ik snel en kundig geholpen

Toppy

Houden woord vandaag besteld. Morgen geleverd.

Heb vaker bij Toppy bestelt en dat zegt wel wat. Makkelijke bestelproces, vliegensvlugge zending&levering en top kwaliteit producten. Ze maken hun reputatie keer op keer waar en voor mij DE webwinkel voor het aankopen van tuin & outdoor producten. Chapeau voor het Toppy Team!

Top bedrijf

Top bedrijf, alles ontvangen in goede staat en op afgesproken dag .

top

vlotte en correcte levering. Prijs/kwaliteit

Fout product door jullie simulator

Onvolledige simulator waardoor fout product besteld is

Antwort des Geschäftsinhabers

Oei! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je ons kunnen laten weten waar je naar opzoek bent? Onze product experts kijken graag met je mee naar het juiste product!

Super fietshelm , je merkt bijna niet dat je hem op hebt en zit uitstekend.

perfecte catalogus

super snelle levering

Super snelle levering

Super snelle levering

Netjes geleverd en op tijd.

Nette chauffeur en op tijd geleverd.

Zeer goede service en opvolging

Zeer goede service en opvolging.

Product ziet er goed uit, snelle verzending en levering. Alleen jammer dat ik geen mail gekregen heb van het transport bedrijf die het langs bracht hierdoor had ik het pakket bijna gemist. Verder helemaal goed

TOP

Super snel en top geleverd

Eerlijk en betrouwbaar

Über Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!

Kiyoh Bewertungen