Was op zich goed

Alleen jammer dat mijn product 1 week later 25% goedkoper is

contact?info? reactie?

Mijn bestelling werd half geleverd. Info levertijd tweede deel? Nihil.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Jan, Via www.toppy.nl/zogeregeld kun je jouw bestelling precies volgens. De terrasverwarmer is zo te zien nog naar je onderweg!

Prima service.

Perfecte service en goede spullen die jullie verkopen.

Traptrekker besteld was makkelijk in elkaar te zetten

Traptrekker gekocht. Echter bleek het wel dat hij al vies was en sporen van gebruik had. Vond dit heel erg zonde. Wel goede en snelle bezorging.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dat is niet de bedoeling! Zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice hierover? We gaan vervolgens zorgen voor een oplossing.

Snelle verzending en goeie liner

Snelle verzending en goeie liner. Was van betere kwaliteit dan ik eerst had. Top

goede ervaring

snel en de juiste filters ben er blij mee !!!!

Veel bla bla mails maar geen antwoord op mijn mail ivm levering van verkeerd product

Ik had een Ofyer deksel besteld met een diameter van 100cm. Er is een deksel met diameter van 99cm geleverd. Bijgevolg onbruikbaar. Ik heb dan mail gestuurd waarop ik antwoord kreeg dat er iets fout is gegaan en jullie de inhoud van de klacht niet ontvangen hebben. Nogmaals mail gestuurd. Tot vandaag onbeantwoord, maar wel veel reclame bla bla mails. Wil je zelf op deze manier behandeld worden als klant? Los probleem gewoon op.

Alles super

Snelle levering en zwembad is een genot

De pomp doet t niet

De pomp doet t niet, maar ivm t overlijden van mn pap en alles d’r bij , is er even niks van gekomen

Antwort des Geschäftsinhabers

Ten eerste, gecondoleerd met het verlies van je vader! Omdat er nog geen contact tussen ons is geweest over je defecte product hebben we je nu een mail gestuurd. Vervolgens kunnen we samen gaan kijken naar een oplossing.

produkt was goed

het duurde wat lang voordat ik antwoord kreeg. Later bleek dat het produkt niet in het assortiment zite jullie het ergens moesten bestellen. Jammer was dat de bestelling verzonden is tijdens mijn afwezigheid. Ik was in het buitenland en toevallig las ik ergens mijn email en kwam er achter dat de produkten bij mij huis afgeleverd waren. Het was een nogal prijzige bestelling. Vond dit vervelend dat het bij de deur lag. Gelukkig kon ik de buren bereiken en het oplossen. Ik had het liever van te voren willen weten dat de bestelling dan of dan geleverd werd. Of aan andere manier.

Toppy doet wat ze beloven

Effect valt tegen

Betreft Dolphin SF40 zwembadrobot; bestelnummer 2001127769 factuurnummer 2001001618 Fijn dat jullie vragen of de klant tevreden is, en dat jullie melden dat mijn vorige tekst niet is binnengekomen. Bij deze mijn ervaring. Prachtige zwembadrobot maar het effect valt erg tegen. Dat er na de winter algen op de grond liggen waarvan de robot niets opzuigt snap ik wel. Had ik beetje gehoopt. De oplossing is om een zuigborstel (ook bij jullie gekocht) vast te maken aan een slang (ook van jullie), te koppelen aan de skimmer en de pomp op riool te zetten. Best zwaar werk om de 5 x 10 meter vloer te vegen. Dan zweeft er wel van alles door het bad en op de vloer. De robot had ik eerst 2 uren aangezet – nauwelijks resultaat – en vervolgens 6 uur lang. De oogst is in beide containertjes een handje glibber groen. Hij bleef – misschien toeval – op twee kleine oppervlakten heen en weer gaan. Daarna keer 4 uur, en robot ergens anders neergezet. Idem mager resultaat. Misschien doe ik iets fout? Daarna ben ik zelf maar in het zwembad gegaan, met een borstel aan steel in de hand om de vloer nog eens goed te vegen. De robot loopt nu vrolijk heen en weer, maar laat een wolk vuiltjes achter zich in plaats van die op te zuigen. Na 5 uur weer twee containertjes met wat algen. Ik ben nu drie dagen intensief bezig geweest, waarbij ik met de hand met meeste heb gedaan. De robot werkt wel mee, maar schoon wordt het niet. Overal ligt vuil en soms kleine hoopjes, Met een schepje gaat het vlugger dan met de robot. Wat doe ik fout om een beter resultaat te krijgen? Tot heden kan hij de vloer niet schoon zuigen. Zie foto. Hoor graag.

Top firma

Alles mooi aangekregen op een paar dagen, en goed materiaal voor die prijs. Top

Goede snelle webshop met breed assortiment

Fijne gebruiksvriendelijke webwinkel met veel keuze en snelle levering

Ik heb voor het eerst bij jullie besteld een snelle en nette levering zoals belooft

Brede keus, snelle levering

Brede keuze met een scherpe prijs! De levering was snel. Communicatie is uitstekend. Aanrader!

Correct

Makkelijk bestellen en betalen Snelle levering

Correct, snel, prima producten

Zoals hierboven al vermeld

Slecht product geleverd

Product werkt niet maar niemamd thuis in Veghel.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Eric, Omdat je geen contact met ons hebt opgenomen over je defecte product hebben we je nu een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren, zo kunnen we samen gaan kijken naar een oplossing.

snelle levering en gemakelijk in gebruik

zeker aan te bevelen

Toppie!

Alles perfect in orde, jammer dat het pakketje wat vertraging opliep, maar alsnog snel geleverd! Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Top staan voor kwaliteit en kwantiteit

Zie hoofd text

Tres tres biens

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling werd volledig volgens afspraken afgeleverd. Vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Alles is perfect geleverd. Het zwembad opzetten ging ook goed maar je bent ruim twee uur ermee bezig en dan moet je wel de trap nog monteren. Levering was ook goed.

14 Voltaweg

Veghel 5466az

0413-420319

Über Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!

Kiyoh Bewertungen