Producten steeds op voorraad en snelle levering
Voor de aankoop van een nieuwe warmtepomp voor het zwembad had ik heel wat advies nodig. Jelle van de klantendienst heeft mij daarbij prima geholpen, zowel bij de technische specificaties, de stroomvereisten, alsook bij het regelen van de installatie. Intussen is de warmtepomp goed geïnstalleerd. Top !
Order werd zoals beloofd snel geleverd echter niet compleet. Hierover geen bericht gehad. Accessoire kwam week later. Verder is decwijze van verpakken drama! Op de smoby chef speelhuis was de doos met picnictafel vastgemaakt met banden waardoor de doos zwaar gedeukt aankwam. Vervelend als je dit als kado wil geven.
Geld ontvangen ze graag, maar de dure items leveren doen ze blijkbaar niet. Als je naar de klantendienst belt, moet je geduld uitoefenen. Nu maar hopen dat ik mijn geld nog terugzie.
Super snel geleverd .Echt een bedrijf die doet wat ze zeggen.Toppy
Ik had een paar zakken filtermedium besteld voor ons zwembadfilter. Wat ik geleverd kreeg was echter zakken zwembadzout dus die kunnen retour. Ook op de levering zelf is een en ander aan te merken. Zodra de order gepickt is krijgt je een mailtje met als titel ‘Je bestelling is verzonden!’ Mooi, denk je, maar als je de mail opent staat er: ‘Hey, Je bestelling is door ons gepickt, ingepakt en klaargezet voor de vervoerder.’ Niks verzonden dus, alleen klaargezet. Ook de levering duurde lang. Ik had woensdagmiddag de bestelling geplaatst en kreeg het de maandag erop binnen. De levering van dit zware materialen gaat met DPD, en die lopen qua communicatie duidelijk achter op DHL en PostNL met weinig updates over wanneer ze langskomen en ze leveren niet op zaterdag. Om niet zonder filter te komen heb ik opnieuw filtermedium besteld en erachteraan gebeld om te zorgen dat het niet weer fout ging. De dame aan de telefoon had echter geen ‘autorisatie om met het magazijn te bellen’ maar het ‘zou vast goed komen’. Ik hoop het. Al met al niet zo Toppy.
Snelle levering zoals ze afgesproken hebben
Wat een geweldig bedrijf, waar geen moeite teveel is. Ik kocht een pH sensor waarvan ik dacht dat die niet werkte. Vervolgens weer zonder problemen nieuwe calibratievloeistof en nadat hij het nog niet deed een nieuwe sensor. Bleek ik de RX en pH polen te hebben verwisseld! Fleur kon er alleen maar om lachen en mij niets kwalijk te nemen. Zo ga je met klanten om, kunnen veel bedrijven nog wat van leren.
alles verloopt vlot en duidelijk
Zwembadpomp was zo aangesloten en werkt perfect!
Beste webshop ever,beste bediening,snelheid en behulpzaam en waarschijnlijk ook lief.Wat kan ik nog meer vertellen.Na 2 domme dingen te hebben gedaan hebben zij het toch weer recht gezet.Vanuit België,doei.
Behulpzaam bij retour zending
Levering liep veel later dan voorzien, zonder enige informatie. Uiteindelijk werd een week later de bestelling geleverd,zonder mailtje vooraf.... Gelukkig waren wij thuis!
Hele snelle levering , erg vriendelijk klantenservice . Goede prijs - kwaliteit !
bestelde een zwembadje voor kleinzoontje (± 4m3) met wat accessoires. Werden (hoewel dat niet altijd hoeft e-commerce !) zeer snel geleverd (en compleet). Opstellen ging vlot. en de kwaliteit lijkt behoorlijk. Nu nog afwachten of het de tand des tijds en het wilde gedoe van het jonge grut doorstaat...
Grote waarschuwing voor wie hier een zwembadwarmtepomp koopt. Ik heb de W'eau Mini Inverter 2.0 Plus besteld, welke op de website groot wordt aangeprezen als een 6 kW pomp. Bij levering bleek er op de officiële fabrieksticker op het apparaat zelf echter een maximale capaciteit van slechts 5,02 kW te staan. Na veel mailen gaf de klantenservice toe dat de fabrikant in China per ongeluk stickers van een goedkoper 5 kW model op een hele partij 6 kW-pompen had geplakt. Fouten maken is menselijk, dus vroeg ik netjes om de juiste fysieke sticker op te sturen voor de garantie en eventuele doorverkoop in de toekomst. Eerst werd beloofd dat deze uit China moesten komen en zouden worden nagestuurd. Vervolgens kreeg ik een mailtje met een afbeelding van de sticker en de schandalige mededeling: "Je kunt deze gewoon uitprinten en opplakken op de warmtepomp. Mocht ik stickers van een kapotte warmtepomp hebben dan zal ik je die opsturen." Een geprinte sticker op een buitenapparaat dat nat wordt? Of wachten op een sticker van een kapot toestel? Wat een lachwekkende en amateuristische service voor een product in deze prijsklasse. Door dit hele vage gedoe heb ik nu ook totaal geen zekerheid meer over wat ik nu écht in de tuin heb staan. Misschien is mijn geleverde pomp wel gewoon daadwerkelijk een goedkoper 5 kW model en hebben ze me hier gewoon keihard liggen. Let dus goed op als je hier bestelt, want de productinformatie rammelt aan alle kanten en de 'oplossingen' van de klantenservice zijn zwaar beneden alle peil.
Eerste kennismaking en bijzonder goed verlopen.
De sire is super, de prijs is goed, het beatel proces is goed, de levering is goed, tot zover een 10. Dan komt het installeren van het apparaat, de beschrijving klopt niet met het geleverde apparaat. Er is niet te vinden voor dit model van de vier op vijf varianten in de manual welke schroeven en paneel zijn voor het aansluiten van de elektrokabels. De pomp valt ook continu in storing doordat de externe waterpomp meer tijd nodig heeft dan hij krijgt om het water rond te pompen (ik had de interne doorschakeling gebruikt voor de pomp). De warmtepomp levert in de boost verwarmen stand minder warmte dan in de eco stand. De app is heel slecht. Als er timers gezet zijn bijv om 20:00 uit en er is overdag een keer handmatig uitgezet en weer aangezet gaat hij soms niet uit om 20:00 en blijft hij de nacht aan tot de volgende dag 20:00. De app geeft continu de waarschuwing, laag wifi signaal als heel irritante melding die elke keer bij openen app weer terugkomt. Hij staat 6 a 7 meter van het wifi punt, dus heel slecht ontvangst en hij ondersteunt alleen 2.4GHz geen 5G. Je moet manuele settings ingeven buiten en die zijn heel slecht leesbaar op het scherm. Ik weet nog steeds niet wat die instelling van L1 L2 en L3 doet. Ondertussen heb ik mijn waterpomp continu aan staan en twee timers ingesteld van aan en uit. Ik durf er niet aan te komen doordat het apparaat zo onbetrouwbaar is. Dit merk is zeker geen aanrader.
Top kwaliteit
Tijdens het opzetten van het zwembad kwam ik er achter dat er stukken niet waren meegeleverd (de inlaat en uitlaat welke aan de pomp bevestigd moeten worden) ik had het product op zondag 19:00 uur besteld en werd een dag later, op maandag om 10:00 uur geleverd!
Installatie beschrijving is niet altijd zoals het in werkelijkheid is. Bij het plaatsen van de folie komt men te weten waar en hoe deze op elkaar zijn verbonden. Dit komt niet overeen met het montage plan. Uiteindelijk komt alles goed.
Heel erg blij met ons zwembad met toebehoren! Binnen 2 dagen al geleverd.
Snelle service Kwaliteit We zijn blij
Heelaas heb ik een kindertuinhuisje besteld deze heb ik 1 keer via bol en 1 keer via de toppy site deze zou 15 juni binnenkomen nu een week later nog niks binnen en geen update over mijn bezorging. Geprobeerd contact op te nemen maar geen gehoor aan gegeven.
Makkelijk om de bestelling via de webshop en snelle levering.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours