Laden reviews...
Laden reviews...
1,096 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Reviews consistently highlight fast delivery and reliable service. Customers appreciate clear communication and helpful support when issues arise. Packaging has generally been good with minor exceptions. Overall, the experience has been positive with a few isolated delays.
Hoi, Hoeken ik in contact met jullie. Al vanaf 17/6 wacht ik op mijn bestelling terwijl de spullen nu zo hard nodig zijn!!!
Beveelt niet aan
26 June 2026
Santana
Veldhoven
Op 20/06/26 plaatste ik een bestelling (Bestelling #3000356021) voor een W'eau zwembad bodemvilt van €44,95, een Intex solar cover rond van €18,95, en een Intex Metal Frame zwembad van €70,95 voor een totaal van €135,80. De bestelling werd verzonden in 2 paketten, er kwam slechts 1 pakket toe, het bodemvilt en de solar cover zijn spoorloos maar staan wel als "afgeleverd"... Ik tracht hen nu al 3 dagen te contacteren maar dit blijkt onmogelijk! er is geen telefoonnummer en er is niemand die op mijn contactformulier reageert, ook al vul ik het ELKE DAG in sedert de dag dat de bestelling moest toekomen bij mij! Als ik de vervoerder contacteer blijft deze mij zeggen dat ik aan de verkoper moet vragen om een onderzoek te laten opstarten, maar hoe moet ik dat doen als bij Toppy niemand thuis geeft?
Beveelt niet aan
25 June 2026
Michel
Herzele
Aantal zaken via Toppy besteld. Bestelling direct ingepakt geweest en verzonden via DPD. DPD zelf hun lever service was ronduit slecht. Vertraging + op de dag van levering uiteindelijk teruggestuurd naar Toppy omdat het bestelde materiaal beschadigd was. Direct contact opgenomen met Toppy. Ik had een hele behulpzame medewerker aan de lijn. Bestelling is direct nagezonden. Gevraagd of dit met PostNL kon. In minder dan 24 uur heb ik mijn pakket in België mogen ontvangen.
Beveelt aan
25 June 2026
bart
Vilvoorde
Toen alles geinstalleerd was hebik toch een hulplijn moeten vragen en ja hoor, Loes heeft mij goed verder geholpen,waarvoor dank voor de goede service
Beveelt aan
25 June 2026
Jan
Neeroeteren
Producten steeds op voorraad en snelle levering
Beveelt aan
25 June 2026
Danny B
Stabroek
Voor de aankoop van een nieuwe warmtepomp voor het zwembad had ik heel wat advies nodig. Jelle van de klantendienst heeft mij daarbij prima geholpen, zowel bij de technische specificaties, de stroomvereisten, alsook bij het regelen van de installatie. Intussen is de warmtepomp goed geïnstalleerd. Top !
Beveelt aan
24 June 2026
Gertjan
Lochristi
Order werd zoals beloofd snel geleverd echter niet compleet. Hierover geen bericht gehad. Accessoire kwam week later. Verder is decwijze van verpakken drama! Op de smoby chef speelhuis was de doos met picnictafel vastgemaakt met banden waardoor de doos zwaar gedeukt aankwam. Vervelend als je dit als kado wil geven.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Henk
Amsterdam
Geld ontvangen ze graag, maar de dure items leveren doen ze blijkbaar niet. Als je naar de klantendienst belt, moet je geduld uitoefenen. Nu maar hopen dat ik mijn geld nog terugzie.
Beveelt niet aan
24 June 2026
M
België
Super snel geleverd .Echt een bedrijf die doet wat ze zeggen.Toppy
Beveelt aan
24 June 2026
Guus
Bladel
Ik had een paar zakken filtermedium besteld voor ons zwembadfilter. Wat ik geleverd kreeg was echter zakken zwembadzout dus die kunnen retour. Ook op de levering zelf is een en ander aan te merken. Zodra de order gepickt is krijgt je een mailtje met als titel ‘Je bestelling is verzonden!’ Mooi, denk je, maar als je de mail opent staat er: ‘Hey, Je bestelling is door ons gepickt, ingepakt en klaargezet voor de vervoerder.’ Niks verzonden dus, alleen klaargezet. Ook de levering duurde lang. Ik had woensdagmiddag de bestelling geplaatst en kreeg het de maandag erop binnen. De levering van dit zware materialen gaat met DPD, en die lopen qua communicatie duidelijk achter op DHL en PostNL met weinig updates over wanneer ze langskomen en ze leveren niet op zaterdag. Om niet zonder filter te komen heb ik opnieuw filtermedium besteld en erachteraan gebeld om te zorgen dat het niet weer fout ging. De dame aan de telefoon had echter geen ‘autorisatie om met het magazijn te bellen’ maar het ‘zou vast goed komen’. Ik hoop het. Al met al niet zo Toppy.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Sander
Groningen
Snelle levering zoals ze afgesproken hebben
Beveelt aan
23 June 2026
Pennemans
Lommel
Wat een geweldig bedrijf, waar geen moeite teveel is. Ik kocht een pH sensor waarvan ik dacht dat die niet werkte. Vervolgens weer zonder problemen nieuwe calibratievloeistof en nadat hij het nog niet deed een nieuwe sensor. Bleek ik de RX en pH polen te hebben verwisseld! Fleur kon er alleen maar om lachen en mij niets kwalijk te nemen. Zo ga je met klanten om, kunnen veel bedrijven nog wat van leren.
Beveelt aan
23 June 2026
Robert
Lisse
alles verloopt vlot en duidelijk
Beveelt aan
23 June 2026
Dirk
Zottegem
Zwembadpomp was zo aangesloten en werkt perfect!
Beveelt aan
23 June 2026
Gerrie
Helvoirt
Beste webshop ever,beste bediening,snelheid en behulpzaam en waarschijnlijk ook lief.Wat kan ik nog meer vertellen.Na 2 domme dingen te hebben gedaan hebben zij het toch weer recht gezet.Vanuit België,doei.
Beveelt aan
23 June 2026
Marc Breugelmans
Balen
Behulpzaam bij retour zending
Beveelt aan
23 June 2026
Peter
Nijmegen
Levering liep veel later dan voorzien, zonder enige informatie. Uiteindelijk werd een week later de bestelling geleverd,zonder mailtje vooraf.... Gelukkig waren wij thuis!
Beveelt aan
23 June 2026
Peter
Antwerpen
Hele snelle levering , erg vriendelijk klantenservice . Goede prijs - kwaliteit !
Beveelt aan
23 June 2026
Anja
Den Bosch
bestelde een zwembadje voor kleinzoontje (± 4m3) met wat accessoires. Werden (hoewel dat niet altijd hoeft e-commerce !) zeer snel geleverd (en compleet). Opstellen ging vlot. en de kwaliteit lijkt behoorlijk. Nu nog afwachten of het de tand des tijds en het wilde gedoe van het jonge grut doorstaat...
Beveelt aan
22 June 2026
Piet
Beringen
Grote waarschuwing voor wie hier een zwembadwarmtepomp koopt. Ik heb de W'eau Mini Inverter 2.0 Plus besteld, welke op de website groot wordt aangeprezen als een 6 kW pomp. Bij levering bleek er op de officiële fabrieksticker op het apparaat zelf echter een maximale capaciteit van slechts 5,02 kW te staan. Na veel mailen gaf de klantenservice toe dat de fabrikant in China per ongeluk stickers van een goedkoper 5 kW model op een hele partij 6 kW-pompen had geplakt. Fouten maken is menselijk, dus vroeg ik netjes om de juiste fysieke sticker op te sturen voor de garantie en eventuele doorverkoop in de toekomst. Eerst werd beloofd dat deze uit China moesten komen en zouden worden nagestuurd. Vervolgens kreeg ik een mailtje met een afbeelding van de sticker en de schandalige mededeling: "Je kunt deze gewoon uitprinten en opplakken op de warmtepomp. Mocht ik stickers van een kapotte warmtepomp hebben dan zal ik je die opsturen." Een geprinte sticker op een buitenapparaat dat nat wordt? Of wachten op een sticker van een kapot toestel? Wat een lachwekkende en amateuristische service voor een product in deze prijsklasse. Door dit hele vage gedoe heb ik nu ook totaal geen zekerheid meer over wat ik nu écht in de tuin heb staan. Misschien is mijn geleverde pomp wel gewoon daadwerkelijk een goedkoper 5 kW model en hebben ze me hier gewoon keihard liggen. Let dus goed op als je hier bestelt, want de productinformatie rammelt aan alle kanten en de 'oplossingen' van de klantenservice zijn zwaar beneden alle peil.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Andi Tubeeckx
Waasmunster
Eerste kennismaking en bijzonder goed verlopen.
Beveelt aan
22 June 2026
Philippe
Zonnebeke
De sire is super, de prijs is goed, het beatel proces is goed, de levering is goed, tot zover een 10. Dan komt het installeren van het apparaat, de beschrijving klopt niet met het geleverde apparaat. Er is niet te vinden voor dit model van de vier op vijf varianten in de manual welke schroeven en paneel zijn voor het aansluiten van de elektrokabels. De pomp valt ook continu in storing doordat de externe waterpomp meer tijd nodig heeft dan hij krijgt om het water rond te pompen (ik had de interne doorschakeling gebruikt voor de pomp). De warmtepomp levert in de boost verwarmen stand minder warmte dan in de eco stand. De app is heel slecht. Als er timers gezet zijn bijv om 20:00 uit en er is overdag een keer handmatig uitgezet en weer aangezet gaat hij soms niet uit om 20:00 en blijft hij de nacht aan tot de volgende dag 20:00. De app geeft continu de waarschuwing, laag wifi signaal als heel irritante melding die elke keer bij openen app weer terugkomt. Hij staat 6 a 7 meter van het wifi punt, dus heel slecht ontvangst en hij ondersteunt alleen 2.4GHz geen 5G. Je moet manuele settings ingeven buiten en die zijn heel slecht leesbaar op het scherm. Ik weet nog steeds niet wat die instelling van L1 L2 en L3 doet. Ondertussen heb ik mijn waterpomp continu aan staan en twee timers ingesteld van aan en uit. Ik durf er niet aan te komen doordat het apparaat zo onbetrouwbaar is. Dit merk is zeker geen aanrader.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Erik
Uden
Top kwaliteit
Beveelt aan
22 June 2026
Arien
Schoonhoven
Tijdens het opzetten van het zwembad kwam ik er achter dat er stukken niet waren meegeleverd (de inlaat en uitlaat welke aan de pomp bevestigd moeten worden) ik had het product op zondag 19:00 uur besteld en werd een dag later, op maandag om 10:00 uur geleverd!
Beveelt aan
22 June 2026
Danielle
Amersfoort
Installatie beschrijving is niet altijd zoals het in werkelijkheid is. Bij het plaatsen van de folie komt men te weten waar en hoe deze op elkaar zijn verbonden. Dit komt niet overeen met het montage plan. Uiteindelijk komt alles goed.
Beveelt aan
22 June 2026
René
Gierle
De Kempkens 2100
5465PR Veghel
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Other Companies