Product is lek

Product is lek en reclamatie bij de leverancier dien ik zelf te doen. Dat is niet acceptabel

Hey Wilbrand, Wat vervelend dat je onze service zo ervaart. We willen je juist altijd zo snel mogelijk helpen, wat ook hierbij het geval is. We snappen eventuele verwarring en zullen daarom direct contact met je opnemen om het een en ander uit te leggen en je verder te helpen, zodat jij zo snel mogelijk weer kan gaan genieten! :)

prachtige service bij retour van een door ons foutief besteld product

prachtige service bij retour van een door ons foutief besteld product

Goede informatie en stipte levering

Goede informatie en stipte levering

zeer goed

goede kwatieteid snel en gemakelijk betalen ook in belgie

fijn en snelle service

snelle service en producten werken goed.

Oké.

Prima levering en duidelijke beschrijving na wat zoeken.

Snel en makkelijk

Alles snel in huis, goed verpakt. Niks mis mee!

Prima vijverpomp tegen scherpe prijs

Snel geleverd, conform afspraak zeer scherp geprijsd

Vlotte besteld en geleverd.

Gewoon gemakkelijk

Correct en snel

Snelle en correcte aflevering voor een goede prijs

Goede service, snel en ook netjes geleverd. Tevens erg Goede feedback als je toch nog vragen hebt of zelfs met een probleem zit. Je kan een mail sturen om een bel afspraak te maken waar ze dan alle tijd voor je nemen om er uit te komen en het probleem op te lossen.

Betrouwbaar en snel

Vaker bij toppy gekocht. Zowel perail als telefonisch goed bereikbaar. Snel geleverd mijn xxl luchtbed. Ook warmtepomp volgens afspraak geleverd. Aanrader deze site.

prima verloop bestelling, aardige correspondentie in letterlijke en figuurlijke zin!

Prima beschikbaarheid produkt en snelle levering !

Kwalitatieve kwantiteit

Goed spul , betaalbaar en professionele hulp op afstand

Perfecte service

Goede service en vlotte levering

Leveringsproblemen maar prima opvolgservice door Toppy

Product zoals verwacht

helemaal Toppy !!!!!!!!

Alles volgens afspraak nagekomen

Snelle levering en goed verpakt

Ze doen hun naam eer aan gewoon Toppy

Al een aantal keren bij Toppy besteld en iedere keer netjes en op tijd geleverd. Doen niet onder voor Bol.com bijvoorbeeld.

Toppy

Toppy

Super !

Klantenservice super reactief !

Snel en goed geleverd

Snel en goed bezorgd, ook netjes en stevig ingepakt

Een Toppie!

Snel en volgens bestelling. 5!

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!