Subliem

Snel kwaliteit

Topper kan niet waarmaken wat ze zeggen.

Voor 16.00 besteld en de volgende dag in huis nou vergeet dat dat maar, had de spullen 4 dagen later in huis.

Vriendelijke medewerkers en uitstekende service.

Alleen nog maar goede ervaringen met Toppy. Uitstekende service. Toppy denkt met je mee en helpt je om tot oplossingen te komen. Veel kennis in huis en vriendelijke medewerkers.

zie onder

Zeer snelle levering en goed verzorgt via post nl, de hybride koelbox wekt uitstekend en voldoet aan onze verwachtigen Alleen kan je geen fles wittewijn rechtop koelen ,Dit is voor ons nu geen bezwaar Gr.p,van biemen,

Netjes volgens afspraak geleverd

Meerdere keren een bestelling gedaan en altijd zoals afgesproken

Mooie spullen goede prijs

toppie

toppie geregeld

Alles tip top

Snel geleverd , Juiste afmeting.

Mijn ervaring was helemaal Toppy

Toppertej

Alles heel goed verlopen.

Heb één dagje langer moeten wachten op de levering. Maar dat was geen probleem.

Snelle levering en uitstekend klanten service

Bij vraag snel antwoord en goede afhandeling. Top

Levering niet compleet

Had een intex zandfilterpomp besteld ik kreeg direct een mail dat mijn zending de volgende dag al geleverd zal worden mooi dacht ik maar wat kreeg ik het bijbestelde zand mailtje verstuurd geen antwoord pas de dag erna antwoord ,standaard antwoord trouwens, maar ik kreeg het na 3 dagen compleet wat ook was aangegeven,wat mijn probleem is in deze is dat er niet efficiënt geleverd word daardoor schiet de stikstofuitstoot van de levering omhoog oplossing in 1 x leveren!!!

Alles goed gegaan,geen klachten

Geen opmerking,tevreden met de levering en product

Alles perfect

Alles goed verlopen

Snel en goede prijs

Duidelijke omschrijving, snel geleverd.

Snel en effectief!

Makkelijk te vinden en te bestellen. Snelle levering!

Snelle en correcte levering

snelle service

Toppy

Alles snel en correct geleverd. Vragen en problemen snel via mail opgelost.

Hele goede kwaliteit en snelle levering

Helaas hadden we wel het probleem dat chauffeur pakket (250 kg)niet op de hof geplaatst heeft maar gewoon op straat,wij met ons 2 krijgen onze folie nooit op zijn plaats en zoek daarom 3a4 personen die handje konden uitsteken om de folie in de put te krijgen Afwerking is geen probleem voor ons Daarom als jullie mss 4 personen die eens een dagje tegen goede betaling zouden kunnen komen helpen zou dat super zijn voor ons 250 kg rubberfolie lukt nooit met 2 personen Graag uw advies of hulp

Toppy

Goed snel

Helemaal toppy

Hele goede service

Zeer goed retourbeleid

Prima snelle levering tegen aantrekkelijke prijzen n vooral het retourneren is top indien dit nodig is prima webwinkel

Top(py)!

Snelle levering en de juiste producten! Tevreden.

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!