Een Topper

Top producten en supersnelle verwerking en levering

Goede ervaring, al meermaals correcte leveringen gehad

Toppy geregeld

Goed en vlot geregeld Prima gedaan.

Super snelle levering top

Alles prima inorde

Supersnelle levering, toppy!!

Alle bestelde artikelen de dag erna al ontvangen, superservice!!

Perfect!

snrl geregeld, snel bezorgd op de afgesproken tijd! Toppy!

Zeer professioneel en correct geholpen!

Toppy heeft niet alleen de juiste producten, men geeft je ook duidelijk en snel correct advies.

zeer snelle levering

goede prijs

heel goed

Netjes volgens afspraak geleverd.

Juist! Zo gaan we lekker het weekend in! Dankjewel voor je review én bestelling!

Super service.

Besteld: vijverfolie. Erg tevreden. Super snelle levering. En super kwaliteit.

Vandaag besteld ......en de andere dag geleverd Das pas Toppy !!!

Vandaag besteld ......en de andere dag geleverd Das pas Toppy !!!

Snel en goed bij de consument

Mop mop gas erop! Wat vond je van het wintermagazine? Lekker in zitten lezen of snel bij het oud papier gegooid? ☕

Het ging goed

Het ging goed

En het kan nog beter! De volgende keer gaan we voor de 10! In ieder geval súper bedankt voor je bestelling én beoordeling!

Heel goede pomp en zeer tevreden over Toppy.

Blijkbaar zit het toch in het feit dat dergelijke pompen niet op 90° mogen gemonteerd worden bij droge opstelling (uitgang zijwaarts). Best is dat dergelijke pompen op 180° dienen gemonteerd te worden. Dus uitgang naar boven. Spijtig is dat bij alle verkopers noch in de handleidingen bij de pomp dit vermeld wordt. Hopelijk wordt dit aangepast en zit je niet in de problemen zoals ikzelf, weliswaar bij een andere verkoper. Bij Toppy heb ik begeleiding gekregen die ik nog nooit gehad heb dus "toppy".

Hey Jonny, Bij ons zitten een paar experts waar je álles aan kan vragen, ofja, bijna alles! Schroom dus niet om te bellen! Je complimentje heb ik dan ook meteen doorgezet naar hen! Dankjewel en tot de volgende keer! Groetjes, Pleun van Toppy

Was de eerste keer maar zeer zeker niet de laatste keer.

Ohh yesss welkom bij de blije klanten club! 😃

toppy is top zeer tevreden

toppy is top dank

Jij bedankt! 😃

Alles perfect verlopen

Topper

Gewoon toppie

Super vlugge levering,mogen wel eens aanbellen als het pakje geleverd wordt!

Top product, top geregeld

Eenvoudig mijn product gevonden op de website, simpel te bestellen en product netjes afgeleverd. Top.

Uitstekend geregeld

Snel en perfect geleverd..

Snel en volledig geleverd

TOPpy service

Duidelijke communicatie, volgens afspraak bezorgd..... in 1 woord TOPPY

Snelle, keurige levering

Snelle, keurige levering

Toppie

Perfect zoals afgesproken

En afspraak is afspraak! We hopen je snel weer te zien! 😃

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!