Zou het niet gekocht hebben als ik het vooraf in het echt gezien zou hebben

Heb het als cadeautje gegeven.maar het is niet compleet! mist 1 klikbevestiging en had verwacht dat er iets bij zou zitten om hem in de grond vast te zetten. De kwaliteit kan ik nog niks over zeggen dat is afwachten.

Zeer slecht bedrijf!!

Wat een drama bij Toppy! Op 25 november 2022 een exit trampoline gekocht.. de doos was wat beschadigd vandaar dat ze de trampo konden aanbieden voor een lagere prijs op Marktplaats. toen ging het al mis, en wilde ook graag de basket en bijbehorende trapje erbij kopen, dat kwam kennelijk niet aan, toen begon de ellende.. kreeg een reactie over het trapje die ik graag erbij wilde kopen, kreeg een antwoord dat het niet mogelijk is met een inground trampoline, maar dat had ik ook helemaal niet besteld! Maar goed, ik dacht kan gebeuren en ze lossen het vast goed op..toen kreeg ik een bericht dat de transparteur de trampoline kwijt was en dat ze in discussie zijn waar de trampoline nu gebleven is.. Toen kwamen ze met 2 alternatieven, ik wilde gewoon mijn bestelde trampo waar ik voor betaald heb.. Toen maar even contact opgenomen via whatsapp, telefonisch lukte niet. Kreeg een antwoord dat de bestelling onderweg is, ik dacht mooi!! Toen weer een bericht dat er iets mis is in het systeem.. Vandaag weer een bericht dat mijn pakket onderweg is en geleverd zal worden tussen 10:36-12:36 NOU NIET DUS!! Wat een slechte, trieste service! Dit kan toch niet?! Het ergste vind ik nog dat ze de berichten op de advertentie waar het om gaat verwijderd hebben. Gelukkig heb ik daar screens van gemaakt. Geef ze nog tot vrijdag de tijd en anders zoek ik het hoger op. Ik ga het zien hoe ze het zullen oplossen, ik wacht tot maandag, genoeg trampoline’s op voorraad in dezelfde maat, vorm, type, merk en kleur! Bij een goede afhandeling, pas ik mijn revieuw zeker aan! MAAR MENSEN PAS OP!! Datum van ervaring: 30 november 2022

Dag Nadine, Wij vinden het super spijtig dat we een trampoline van Marktplaats niet hebben kunnen leveren. Een alternatieve tweedehands trampoline voor hetzelfde bedrag hebben we helaas niet meer op Marktplaats staan. Daarom hebben wij het aankoopbedrag per direct teruggestort. Mocht je nog graag gebruik willen maken van de andere aangeboden opties dan horen we dat graag. Super sorry dat het zo is gelopen. Ook wij hadden graag gezien dat de Marktplaats product gewoon bij je was aangekomen.

Snel en goedkoop

Dit was goede internet koopervaring. Ik kocht een zeer redelijk geprijsde kinder fietshelm. Scheelde al snel een tientje met andere aanbieders. Verzending ging super snel. Dochter helemaal veilig en blij.

Na het leveren van een beschadigd product direct een nieuw product geleverd. Geen gedoe gewoon opnieuw lever. Super service!!

De tegels zijn goede kwaliteit

Tegels besteld voor onder jacuzzi deze zijn makkelijk te leggen ;een rand zit erbij waardoor je een mooi vierkant krijgt dit is niet bij andere leveranciers waar je de randen erbij moet kopen. De tegels zijn 1cm dik wat ook prettig loopt. Ben zeer tevreden besteld en snel geleverd.

Stelletje oplichters, trap er niet in!!!!

Als ik 0 sterren had kunnen geven, had ik dat gedaan. Toppy levert de bestelde spa (€1.300) niet en negeren mijn eerste drie mails die ik in juli en augustus heb gestuurd. Op mijn vierde mail eindelijk een reactie gekregen met het antwoord dat het te laat is om een onderzoek te starten. Rond 18 juli zou het bad geleverd worden, op 21 juli heb ik gemaild. Ze zeggen dat ik niet eerder heb gemaild dan 31 augustus. Ik heb kunnen bewijzen dat ik in juli en augustus 3 mails heb gestuurd. Ze hebben GPS gegevens doorgestuurd van vervoerder, die is niet bij mij geweest. Het aflever bewijs is ondertekend door ene B.K., ik heb rondgevraagd, er woont geen B.K. in mijn wijk!! Ik krijg de rekening gepresenteerd, maar ze weigeren te leveren. Het zijn oplichters, trap er niet in!!!! We zijn bijna een half jaar verder en ik heb nog steeds geen spa in de tuin staan.

Hey! We stellen bij Toppy elke eerlijke mening op prijs en gaan hier altijd zorgvuldig mee om. Op dit moment zijn we per e-mail in contact.

Ruime keuze. Super snelle levering . Top acties tijdens Black Friday

Goede, snelle en klantvriendelijke service

Een bestelling geplaatst, binnen 2 dagen in huis. Goed, snel en niet duur!

Snelle levering goede prijs en goed product

Snelle levering goede prijs en goed product

Oude model gekregen!

Op de foto staat er het nieuw model met de nieuwe ventiel, maar ik heb het oude model gekregen!

Hey Laurent, Goed dat je dit aan ons laat weten! We hebben je nu een mail gestuurd en gevraagd om meer informatie. Zou je eventjes willen reageren op onze mail? Dan gaan we samen over tot een oplossing! We horen graag van je.

Er staat op vele websites , voor ... uur besteld , morgen geleverd, maar hier klopt het echt. Snelle levering en uitstekende prijs kwaliteit.

Nog niet besteld en 't was al geleverd. Zo snel was de levering. Pluim !!

Besteld en 's anderendaags geleverd.

Ruim aanbod en prima uitleg!

Naast de ruime en gedetailleerde uitleg over vijverfilters en -pompen op de webpagina, had ik nog vragen omtrent de techniciteit rond een vijverpomp die ik, in een set van Oase, aankocht bij Toppy. Naast een vlugge reactie op mijn mail, kreeg ik, na een nieuwe vraag, een vriendelijke en uitgebreide telefoon met een gedreven en zeer onderlegde medewerker. Toppy is écht wel TOP!

Overal het algemeen positief maar de laatste keer niet

Ik had mijn bestelling geplaatst maar de kortingcode werkte niet. Gebeld met Toppy. Mij werd verteld dat ik de bestelling gewoon kon plaatsen en dat de € 20,00 korting op mijn rekening werd gestort. Dit is echter niet gebeurd. Als vaste klant baal ik daar wel van. Ik beste al geruime tijd de producten voor de jacuzzi (finesse pakket)bij Toppy en vind dit niet zo klantvriendelijk

Hey Thea, Goed dat je dit kenbaar maakt! We hebben even met je meegekeken en zien inderdaad dat de code momenteel even niet geldig is vanwege de mooie black Friday deals op deze pakketten, vandaar dat het ook niet meteen lukte om de code toe te passen. Mijn collega die je aan de telefoon gesproken hebt was zich daar nog niet helemaal van bewust en om deze reden hebben we je daarna ook direct voorzien van een mailtje met uitleg waarom de code niet werkte en waarom we de korting niet toe konden passen. Sorry voor de verwarring hierin.

Geen klachten zover.

Ik ben zover tevreden met het product en service.

Toppy

Betaling via het vertrouwde en veilige iDeal en een supersnelle levering van mijn fietstassen, top.

Snelle levering en prima prijs

Op zoek naar een lichte helm ivm de verplichting per 1 jan voor de scooter en tevens te gebruiken voor mijn electr fiets. Deze Abus Ace pedelec voldoet daar aan. Heel fijn dat je de helm heel makkelijk kunt instellen met bandje en draaiknop. Deze helm is WEL een goedgekeurde helm. Een van de reviews geeft aan van niet, maar die heeft waarschijnlijk alleen naar de plaatjes in de handleiding gekeken. Daar staat idd een scooter bij maar dat is een 45 km scooter en daar is de hem idd niet goed genoeg voor. Beetje verwarrend dus maar prima voor snorscooter.

PRIMA GEREGELD

ARTIKEL IS GOED GELEVERD, NIETS OP AAN TE MERKEN

Correcte en snelle service

Een uitstekende webshop met zowel scherpe prijzen als uitmuntende leveringsservice. Ze doen wat ze beloven.

Voor de eerste maal bij Toppy besteld. Super tevreden, er zullen nog bestellingen volgen .

Alles naar wens!

Ik kreeg vlot antwoord op mijn vragen en kocht mijn accessoire voor Kamado aan de beste prijs! Ben heel tevreden

Leuk assortiment en goed op de hoogte gehouden over bezorging

Toppy heeft een leuk assortiment aan producten. De bezorging was uitstekend geregeld en vooral de communicatie hierover was erg goed.

Foutje, netjes opgelost

Eerst deels een verkeerde bestelling binnen gekregen. Hiervan heb ik een melding gedaan en de fout is direct hersteld. Super service!

Tres content de mon petit achat

je satisfait de mon achat chez vous de tres bonne qualité rien a dire et rapide

Product zoals beloofd. Voordelige prijs, netjes verpakt en zeer snel bezorgd. Aanrader! Mijn vissen danken jullie!

Hey Michael, Bedankt voor jouw super leuke review en de groetjes vanuit ons aan de vissen! :)

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!