Top Bij Toppy bestellen

In de dag besteld en s'anderen daags in huis!!!

toppy is top

snelle levering en top spul

Gewoon top kan niet beter

Zou het zelf beter kunnen

Good service

Great delivery service and good product.

Toppy!

Nadat de Octopus van Netspa lekte, kregen we direct nieuwe adapters opgestuurd en dit bleek het probleem te zijn. Vervolgens is door chloor op de bodem het binnenbad aangetast en dus kapot. Ondanks het feit dat je hierover discussie kan voeren, heeft Toppy een nieuw bad geregeld! Dat was echt wel een meer dan perfecte service. De klantenservice is erg vriendelijk en staat voor de klant klaar. Dank!

Keurig geleverd en ook nog snel hier kom ik nog bestellen.

Netjes en goed

Netjes en op tijd geleverd volgens afspraak

Ik had net besteld maar was bij jullie 7.50 duurder Na een mailtje te hebben gestuurd zijn jullie met de prijs gezakt Super dus bij jullie besteld heel tevreden

goed en snel

Snelle bezorging - snelle reacties & meedenken in oplossingen

Dit is mijn 2e bestelling. Bij de eerste, bleek er wat niet compleet te zijn, echter doordat ik dat onderdeel niet direct gebruikte, kwam ik er pas ca een maand later achter. Toppy pakte dit netjes en snel op, kreeg een snelle reactie dat zij dat onderdeel helaas niet hadden, maar het doorzette naar de fabrikant. Binnen een week na mijn vraag zag ik een mail verschijnen dat er een pakket naar mij onderweg was, en dit onderdeel werd opgestuurd. Voor mij chapeau aan Toppy + fabrikant en een reden om zeker hier weer te bestellen.

alles ok behalve....

opbouw zeer snel en ok . DOCH NetSpa Hoofdsteunen (2 stuks) en bekerhouder voor opblaasbare spa passen niet op de aangekochte spa.ze blijven niet vastzitten .had deze graag terug gestuurd.

Top product en top service

Een week na het installeren van de vijverfilter UV pomp is het water al heel helder (vijvertje 1000l met 4 vissen) en de H²O kwaliteit heb ik nagekeken: normale waarden. Ik heb mijn vorige filter+pomp+UV naar het recyclage park kunnen brengen.

Vlotte levering

Gewoon, helemaal goed

Een zeer klantvriendelijk bedrijf, doen altijd wat ze beloven. De naam toppy helemaal waardig.

Super snelle levering.

Na goede informatie aan de telefoon heb ik een bestelling gedaan. S’ avonds besteld en de volgende dag in huis. Netjes in de tuin gezet. Ik heb al eerder een zwembad bij Toppy besteld . Ik ben heel erg tevreden.

Alles klopt

Was de goedkoopste. (Scheelde niet veel, maar toch leuk). Inderdaad afgeleverd op de dag na de bestelling. Echt heel snel, had pas om 19.00 uur de bestelling geplaatst. Veel mailtjes om je op de hoogte te houden van het proces. En tenslotte: goed verpakt.

No nonsens doen wat ze beloven .

Alles netjes verpakt voor 9 uur besteld s avonds en om half 11 de andere ochtend binnen klasse toch

Topervaring

Goed aanbod. Snelle correcte afhandeling

Alles goed gegaan.

Duurde een beetje lang, niet erg, maar wist niet of jullie te vertrouwen waren, dus wel!

snel en correct

aantrekkelijke prijzen en ongelooflijk snel geleverd, 1 dag in Belgie

Mooi op tijd en onbeschadigd pakket prima zo!

Alles OK

Anders als wat vermeld op de site.

Geen mail ontvangen. Pakket afgeleverd bij de buren 4 huizen verderop. Kreeg app van buurvrouw anders niet geweten dat het verstuurd was.

eerlijk

zeer snelle service

veel later geleverd dan beloofd bij de bestelling

te laat geleverd

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!