bestelling en levering zijn goed verzorgd

bestelling en levering zijn goed verzorgd. levering zeer snel gekregen en goed ingepakt.

Mooie doosjes he!

Alles prima verlopen

Alles vlot verlopen zoals het hoort

Juist! Zoals het hoort! Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een dikke 10 te geven!

TOP

5 sterren tevredenheid . Behandeling van de bestelling : TOP info ivm shipping : TOP Aankondiging van levering : TOP Thuislevering in sterke verpakking : TOP Klantendienst na verkoop : TOP

En 5x TOP is TOPPY! Dankjewel Jan! Welkom bij de blije klanten club!

To

Het was top

Jij ook!

Heel. Goed

Heel goed snelle levering

We trainen samen met Max Verstappen!

Alles top geregeld, snel geleverd.

Alles toppy geregeld, snel geleverd. Netjes verpakt, alles helemaal top!

Jij ook! 😉

Topservice

Snel en correct.

besteld vanuit je luie stoel

visvijver benodigdheden vanuit mijn luie stoel besteld en vlot aan huis geleverd. Zoals gewoonlijk vlot geleverd en redelijk geprijst.

Heerlijk he! Waarom zou je nog naar de winkel gaan? (oke, oke omdat ze nu gesloten zijn...) Maar we blijven graag jouw vijver-leverancier!

Zoals steeds.. de naam zegt het zelf "toppy"

Zoals steeds.. de naam zegt het zelf "toppy

Dankjewel Geert!

Zending was niet volledig. Starterset bacteriën ontbrak

Ik zit nog te wachten op de op startset bacteriën voor het filter. Dat duurt nu al een hele week.

Hey Ger! Wachten is nooit fijn he, maar we zijn ermee bezig! Het lijkt te gaan om een ontbrekend onderdeel. Onze vijverspecialist Raoul zit er bovenop, dus het komt goed! Hold on!

Communicatie?

1 mailtje als bestel bevestiging. Verder niks gehoord. Opeens een bezorger voor de deur. Die zou ook een half uur van tevoren bellen... Niet dus.

Aiiii! Dat belletje had wel even gemoeten! We gaan even kijken waar het mis ging. Is het wel allemaal gelukt nu? Of moeten we daar ook nog stappen in maken? We horen het graag en we stoppen pas als je alles binnen hebt en blij bent. 😁

Uitstekend!

Duidelijke informatie op de site, bestelling is vervolgens snel geleverd.

Super! Alles kunnen vinden? Tot de volgende keer Mariska!

Toppy vriendelijk.

Vriendelijke mensen aan de telefoon,maar mijn pakje heb ik nog niet .dit komt door postverzending. Ik ben benieuwd wanneer dat opgelost is.

Goede vijverzuiger

Prima product doet precies wat het moet doen.

Zuigen als een malle ;)

Tip top toppy

Snel en correct geleverd. Steeds bereid tot verstrekken van gevraagde info.

Maar natúúrlijk! Dankjewel voor je bestelling én beoordeling!

Prima snelle levering

Zout 3-1 lost snel op

Snel maar weer nieuwe bestellen dan 😉. Geintje! Dankjewel voor je beoordeling en bestelling Tom!

De chemicaliën en test benodigdheden voor het zwembad bestellen we met tevredenheid bij Toppy. Spullen zijn er snel. Ook de tips voor de water behandeling zijn nuttig.

Goed om te horen! Aan de slag dan maar!

Superieure service

Gisteren om 18h besteld en vandaag al mogen ontvangen. Super service!

En weet je waarom? Zodat jij zo snel mogelijk, leuke dingen kunt gaan doen!

Supersnelle levering van ons nieuw groot zwembad. Super prijs, daar krijg je het bij ons niet voor!!! Bedankt en tot de volgende bestelling

Hey Jacqueline! Héél veel waterpret gewenst! We worden graag jouw zwem-plezier-leverancier! 💦

Eerste bestelling verloren gegaan denk ik !

Eerst geen bestelling ontvangen nu wel ! Na een paar mails ! Johan

Hey Johan! We zien inderdaad dat er iets fout is gegaan in je levering vanuit PostNL. Da's niet Toppy, maar gelukkig hebben we goed mail contact gehad. Weet dat je altijd met je vragen bij ons terecht kan. Is er een mogelijkheid dat je je review nog wil herzien naar een voldoende? Het is allemaal goed gekomen toch?

Goede en snelle service!

Dankjewel en tot snel!

goed verpakt en snel binnen

goed verpakt en snel binnen. top

En weet je waarom? Zodat jij zo snel mogelijk leuke dingen kunt gaan doen! Want leuke dingen doen... da's Toppy!

Niet goed

Een Uv lamp van de twee was bij aankomst stuk

Hey Michel! Oefff die breekbare dingen! Scherven brengen geluk zeggen ze dan, maar dit is super ongelukkig natuurlijk.💔 Onze Lotte van de klantenservice heeft je zojuist een mailtje gestuurd, dan mag je hem terug sturen. Lot regelt dat je snel weer een nieuwe in huis hebt, daar doen wij helemaal niet moeilijk over! Als je blij bent met deze snelle service dan zouden we het super fijn vinden als je deze onvoldoende wil herzien, maar dat laten we natuurlijk aan jou over!

Super service en snelle levering

Super website en snelle levering .

Mop mop gas erop!

Super verlopen, echt top voor Toppy

Totaal niets op aan te merken!

Wat heerlijk en daar werken we iedere dag hard voor! Wat fijn dat je dat ziet! Tot snel en dankjewel voor je bestelling én beoordeling!

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!