Piccobello

was tiptop ,snel en correct

super snel geleverd

zeker voor herhaling vatbaar

Prima zwembad

Fijn zwembad met afdekzeil tegen redelijke prijs

Zeer snelle en correcte levering

Topsnelle service, dankjewel.

Kwaliteit voor een goede prijs.

De bestelling was goed en vlot bezorgd.

Super goede service.

1 van de 2 artikelen van mijn bestelling was niet op voorraad en liep daarom wat vertraging op, na contact met zeer attente medewerker is alles in orde gekomen.Na de levering is er zelfs nog geïnformeerd of alle artikelen nu goed zijn aangekomen. Er is mij zelfs een gratis fles vijver bacteriën opgestuurd voor het ongemak. Dat is nog eens "customer service". Dus zeer tevreden en ga hier zeker nog vaker wat bestellen.

Zeer tevreden!

Ondanks dat ik een onderdeel van de bestelling niet had ontvangen (product was niet op voorraad en dit was mij niet gemeld) wel heel snel tot een oplossing gekomen! Zeer vriendelijk en efficiënt geholpen! Zou er zeker weer bestellen!

Heel tevreden!

Producten snel ontvangen en het geld van het product dat toch niet in voorraad bleek snel terug gekregen, dus toppy!

Knap en zeer snelle service, dankjewel !!!

zeer tevreden over de boot maar vooral de super snelle service. Besteld op donderdag(feestdag) en zaterdag geleverd.

Helemaal blij mee!

Snelle levering. Mooi zwembad, prima kwaliteit/prijsverhouding!

Superservice

Gisteren besteld en deze morgen al ontvangen. Sneller kan niet

Snel en netjes verzonden.

Prijs was ook goed.

Snelle levering en goede communicatie

Dik tevreden

Eerst was het verkeerde gestuurd..maar na contact te hebben gehad een prima en zeer correcte oplossing gevonden. Super hoor hele aardige dame aan de telefoon gehad . Ik spreek zeer mijn waardering uit naar het team van Toppy!!

Toppie

WAARDELOOS

in principe ging het bestelproces goed Alleen toen er iets mis bleek met onze jacuzzi waren ze ineens niet meer thuis. Tot op de dag van vandaag nog niet opgelost en we hebben de jacuzzi nu al een week staan. Baal er verschrikkelijk van en dat voor een opblaasbaar bad van TWAALFHONDERD euro inclusief accesoires dan mag je toch verwachten dat je verder geholpen wordt

Bijzonder dat ik na 8 dagen nog niet de volledige bestelling thuis heb ontvangen!

Op de website staat voor 16.30 uur besteld, de volgende dag thuis ontvangen. Dat er door de "Corona drukte" iets vertraging kan ontstaan wil ik best aannemen, maar 1 van de 3 bestelde artikelen staat nog steeds op aanmelden bij de transporteur, en telefonisch is er op dit moment totaal geen contact te krijgen. Als klap op de vuurpijl dan een mail ontvangen waar je uitgenodigd wordt om na ontvangst van al je artikel een mening te geven, is na mijn mening de plank een beetje misslaan. Na de nodige communicatie over en blijkt dat Toppy.nl de volgende dag al kan leveren, daar is een compliment dan wel weer op zijn plaats.

Toppy is top

2 dagen om mijn bestelling te ontvangen. Toppy is top

Prima maar doos kan kleiner

Snel, betaalbaar maar net als veel andere websites wordt er in te grote dozen verzonden

Altijd netjes en op tijd geleverd en goede communicatie. Zeer tevreden

Na 2 weken nog geen pakket en geen reactie meer van Toppy

Daar waar bestelling in 1e instantie goed leek te verlopen en een mislukte afleverpoging heb ik na 2 weken mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar en ook op diverse mails wordt niet gereageerd door Toppy. Geen idee waar het nu is en of het nog komt.

Hoi Astrid, Je hebt inmiddels jouw bestelling bij ons hebt opgehaald nadat het retour was gekomen met de transporteur. Vanwege de vertraging bij de transporteur hebben we je ook nog een extraatje meegegeven. Hopelijk heb je zo toch nog veel plezier van je bestelling en hebben we jouw ervaring toch wat weten te verbeteren.

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. an onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het developmentteam. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!