Super tevreden

Goed bedrijf snelle levering ben mega tevreden ! Goede producten ! En betaalbaar erg blij met mijn producten

Niet goed

Chauffeur heeft 1 van de 12 zaken die hij in zijn camionette had afgeleverd. Ik heb onmiddelijk teruggebeld naar de transporteur: Mert Verhuizingen 093915534, die ging direct naar de chauffeur bellen. Maar daarna niets meer gehoord... Ongehoord, temeer dat de chauffeur helemaal niet 2 secondjes wou kijken of hij inderdaad nog meer bij had. Steven Albertyn +32470904694

Hey Steven! We zien dat je nog geen contact op hebt genomen met de klantenservice. Stuur je een mailtje naar klantenservice@toppy.nl. Onze toppers daar gaan je helpen. Binnen 2 werkdagen heb je reactie. Sorry dat het iets langer duurt! Geen zorgen, we maken jouw bestelling compleet!

zoals ik al een paar jaar gewend ben

De levering is goed aangekomen

Plus punt goede levering en het gevraagde item. Min puntjes zijn een gewone stekker en op de cite is het de speciale stekker Een flexibele darm is wel vele gemakkelijker zoals op de foto op de website. De pvc buis + de nodige elleboog en koppelstuk kreeg je bij de levering.

Goede informatie

Goede informatie en snelle afhandeling

Product maakt beschrijving waar !

Super snel en correct geleverd, elke keer

A

Is goed

Product en levering zoals het hoort

Product en levering zoals het hoort

Superrrrr

Ze doen waar ze voor staan.

Super !

Toppy ervaring

Alles makkelijk geregeld en de volgende dag in huis ik vindt het helemaal toppy, bedankt voor de service

Nooit meer

Levertijd was op de besteldag 1a2 werkdagen, na 5 dagen nog steeds niet binnen. Ze laten ook niet uit hun eigen weten dat de levertijd niet haalbaar is

Hey Sebina, Het duurt inderdaad allemaal even wat langer dan je van ons gewend bent. We hebben je hiervoor een kleine compensatie gestuurd. We proberen de levertijden zo actueel mogelijk te houden. Het is bij ons al de deur uit! Onze transporteur zal het snel bij je leveren en dan kunnen jullie lekker zwemmen! Excuses voor het ongemak!

Duidelijk makkelijk en snel

Simpel goede foto's en makkelijk te bestellen

Snel en hoge kwaliteit

Snelle levering van de bestelde onderdelen. De kwaliteit van de geleverd spullen is goed en komt overeenkomst met de beschrijving. Communicatie met Toppy verloopt soepel.

Goed en snel

Supersnelle levering van goed spul

Correcte levering, Goede prijs, kwaliteit verhouding

Nette klanten service en snelle levering

Had het verkeerde product toegestuurd gekregen, 2 dagen erna het juiste product gekregen ging allemaal snel, jammer was alleen dat klantenservice telefonisch onbereikbaar was ,maar was vanwege drukte. Zeer tevreden

Vragen duurt lang, verder goed tevreden

Na 2 weken op en neer mailen en bellen eindelijk antwoord op onze vraag. Dus dat gene besteld en blijkt dat we nog iets nodig hebben, weer een week verder. Weer dezelfde informatie toe moeten sturen. Krijgen we eindelijk antwoord. Dit wel ergens anders besteld, bij toppy veel te duur. Product wat we ontvangen hebben ziet er wel goed uit.

Snelle levering.

Als je wat besteld wat op voorraad is, is het snel geleverd.

De naam zegt het al

Toppy

Top vandaag bestel morgen in huis of 1 dag later maar het is snel

okee

goed een aanrader

Snel geleverd een aanrader

Mooi zwembad, top geleverd

Fijn dat ik nog een zwembad kon bestellen die nergens meer te verkrijgen zijn. Snel geleverd en goede bezorgservice.

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!