Snel en niet te duur

Pl UV lampen bij Toppy besteld, de volgende dag al thuis. Zeer goed verpakt

Heel erg tevreden.

Precies zoals beloofd. Perfecte levering en heel snel!

Keurig op tijd geleverd

Jullie hebben precies wat ik zocht, tegen een nette prijs.

Snelle communicatie en snelle levering van de hottub. Alles zoals afgesproken en ziet eruit net zoals op het plaatje. Kortom; top!

het was weer TOPPY

Goede hulp

slangen zwembad

het is prima gegaan dit keer met bestellen en bezorgen

Iedere keer weer meer dan tevreden

Tegen goede prijs iedere keer aankopen gedaan. Levering en product altijd goed. Op naar de volgende aankoop

Toppy!

Zeer vriendelijk. Je kan er terecht met alle vragen en je krijgt Zeer snel correcte antwoorden. Bedankt voor de hulp!

Supersnelle levering. Product perfect

Nog weinig ervaring met jullie,tot hiertoe 100% tevreden

Heel tevreden

toppie

als goed en snel geleverd

Zelfs retourneren geen probleem

Stukken voordeliger, maar niet ten koste van de service. Goed bereikbare klantenservice, waar ze je ook nog eens vriendelijk en behulpzaam te woord staan. Zelfs retourneren omdat de kleur je niet aanstaat wordt niet moeilijk over gedaan en gaat heel eenvoudig. Kortom top

Produkt besteld de dag erna geleverd heel tevreden .. had het onderdeel ook snel nodig kwam dus heel goed uit..

super

snelle levering en goede adviesering

Mijn ervaring met Toppy is uitstekend! Ik kende het bedrijf niet maar alles is vlekkeloos verlopen.

Ik kende het Toppy niet en was in eerste instantie terughoudend. Op basis van andere reviews heb ik toch de bestelling geplaatst en het gehele aankoopproces tot aan de levering verliep uitstekend. Een echte aanrader.

Kan iets anders als je bestelling code niet meer hebt kun je niet inloggen

Zoals de naam zegt Toppy

Snelle levering aan een toppy prijs.

Geweldig en uitstekende klantenservice

Diverse artikelen voor mijn Ofyr besteld. Gekocht via Toppy vanwege de betere prijs daar tov andere leveranciers. Snelle levering. Een artikel kwam een dag later, dat werd ook duidelijk gecommuniceerd. Uiteindelijk bleek dat er een artikel iets was beschadigd. Dit is snel en zeer correct door de klantenservice opgelost. Ik ben heel erg tevreden.

TOP

Top goed en snel bezorgd en een mooie prijs voor dit artikel

Heel goed en mooi product voor een goede prijs

Supersnel

Op zondag besteld,Maandag al geleverd,Top

Dag na bestelling alles in huis onbeschadigd geweldig

De Kempkens 2100

5465PR Veghel

0413-420319

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!