Vlotte correcte afhandeling

vreemd dat twee bestellingen afzonderlijk op dezelfde dag worden geleverd, waarschijnlijk verschillende leveranciers? Andermaal blijft de beloofde kortingscode achterwege

Snelle en korrekte levering

Hele bestelproces en aflevering netjes verlopen. Goede stevige verpakking.

Warmte pomp en de twee robot stofzuigers zijn super. Snel geleverd!

Vlotte levering en goede prijs

Positief

gewoon super

toppy jullie doen echt wat jullie beloven het is gewoon toppy

Snel, efficiënt en correcte prijs.

Reeds m'n derde of vierde bestelling; steeds correct en snel geleverd. Prijzen zijn O.K.

Komen afspraken na

Toppie

Had iets besteld, naderhand niet de juiste keuze. Terug gestuurd. Binnen een paar dgn mijn geld terug zonder gemor!

Snelle service en goede prijzen

Goede prijs snelle bezorging

Fijne prijs goede kwaliteit snelle bezorging

Gewoon perfect!

Informatie bij elke stap: Keuze, betaling, verzending, aflevering.

Goede en snelle levering

Besteld en netjes geleverd gekregen!

Snel geleverd.

correcte levering

correcte levering

eenvoudig om te bestellen

snelle service

zeer vlotte bestelling en mooie prijs van het viseten.

alles snel en goed geleverd

geen opmerkingen

Correcte service

Ondanks product niet meteen op voorraad was en er niet meteen een datum in het vooruitzicht was toch gezocht naar de perfecte oplossing. Een tevreden klant !

Elke keer ik bij Toppy online bestel, wordt het gevraagde perfect aan huis geleverd. Correcte afhandeling en perfecte koerierdienst.

Zeer snel verzonden

Zaterdag besteld maandag in huis

Fantastisch snel geleverd

Snel en keurig afgeleverd

Volgens afspraak

Duidelijke website. Artikel volgens afspraak op tijd geleverd. Nette vlotte afhandeling.

fijne webwinkel .

Ik heb zeer goede ervaringen bij toppy . Fijne webwinkel..

Mijn artikel werd de dag na bestelling geleverd, Super!

Topservice, snel en goed!

Gemakkelijk besteld, grote keuze, interessante combinatiepakketten. Op de middag besteld en dag erna op de middag in huis (België). Toppy!

vlotte en correcte afhandeling.

besteld en geleverd zonder veel poeha.

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!