Afvering perfect !

Perfect !

Helemaal prima, snelle levering.

Erg tevreden over onze Lay-Z Spa. Kwam de volgende dag al zoals gemeld.

Prima prijzen/producten, wel gedeeltelijk latere levering

Een gedeelte werd keurig de volgende dag geleverd. Maar ook een onderdeel niet wat via een andere transporteur 3 dagen later aankwam. Dat werd niet automatisch gecommuniceerd dus dat is een tip voor dit bedrijf. Maar toen ik belde over het ontbrekende product, werd wel precies uitgelegd hoe & waarom. Daarom 1 ster minder, maar nog steeds een mooie score. Producten en prijzen waren goed.

Toppy is top

Altijd een prima service bij Toppy !

Simpel bestellen, lage prijs en snel leveren

Duidelijke Website met lage prijzen en super snelle levering

Uitstekende service, echt TOP

Snelle levering, goed advies. Zijn ultra tevreden over Toppy. Echt klasse

Prima service en perfecte levering

Vanaf de website was niet duidelijk of het zoutelektrolyse apparaat van Intex leverbaar was. Bij alle webshops was het uitverkocht. 1 Emailtje bracht direct duidelijkheid. Het apparaat was, als enige in Nederland en Belgie, gewoon leverbaar. 2 dagen later had ik hem in huis. Gewoon Toppy.

Mooie prijs en snelle levering

Deze site heeft gewoon de perfecte naam Toppy geen andere woorden voor nodig

Snel en betaalbaar

Fijne motor die erg stil is en ook tegen een aantrekkelijke prijs.

Uitstekend geholpen via de app!

Wij hadden de vraag; moeten wij ons minibadje van +- 1000 liter behandelen met chemicaliën e.d. met deze temperaturen van 30 graden. Ik dacht ik ga Toppy is even een appje sturen rond 23.00 uur. De volgende ochtend hadden wij meteen reactie en hoefde wij geen dure spullen aan te schaffen. Gewoon advies op maat: " badje af en toe verversen en een schepnetje gebruiken is voldoende". Mochten wij in de toekomst nou een heel groot zwembad nodig hebben dan komen wij zeker terug bij Toppy. Bedankt! Groetjes!

Top levering

Reeds de dag ná de bestelling geleverd

Snelle en perfecte levering.

Snelle levering en goede adviezen. Reageren snel op de mail. Gewoon TOPPIE!!

Toppy

Zoals in één woord gezegd "toppy"

goede ontvangstop tijd geleverd

heel goed ontvangen

Erg duur

Toppy was 33% duurder als bij Amazone

Perfect! Goede prijs en snel geleverd!

Alles top!

Top toestel

Top toestel en reageert vlug, alleen de reiger moe nog komen voor een echt resultaat.

gewoon Toppy

Had een UV lamp besteld voor mijn zwembad. Helaas bij levering was de lamp stuk (gebroken). Direct gebeld bij klantenservice, en ze stuurden een nieuwe op.

Snelle levering.

Snel geleverd, en het klopte ook nog allemaal.

Dik compliment

Ondanks dat mijn besteld product niet meer leverbaar bleek, heeft Toppy binnen 1 dag een mail met excuses gestuurd en het geld een dag later al teruggestort. Een groot compliment voor de nazorg en snel handelen. Dat geeft de consument vertrouwen in een bedrijf.

snel geleverd, goede producten

aanrader !

Voor ieder probleempje een oplossing

Leveren snel indien voorradig. Verkeerde bestelling die geplaatst zijn, worden accuraat verholpen. Zeer tevreden over de communicatie. Als nu een lang geplaatste bestelling ook opgelost word in een vervanging met ander gelijkaardig product. Dan is het helemaal ok. Kom ik zeker nog op terug. Kan toch zeggen dat ik best tevreden ben.

vorige jaar was de service wat beter, dit jaar wat minder. Vriendelijke medewerkers, en voldoende kennis.

Duidelijke informatie en vlotte service.

Snelle toezending van het product dat vrij stipt geleverd werd (amper drie minuten na de voorziene tijdslimiet).

Makkelijk en snel

Makkelijke site je kan alles vinden en nog snel geleverd

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. an onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het developmentteam. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!