Zeer snelle levering, prima prijs,top service veel artikelen op de site Bedankt

Had een spa filter kam besteld om het filter te reinigen, wat een miskoop zeg, kon ook niet voor dit geld

Niks mis mee, Toppie!!!

Volgende keer bestel ik weer zegt al genoeg toch.

Het juiste adres voor zwembad spullen met uitstekende service!

Normaal schrijf ik geen reviews aangezien ik verwacht dat een bedrijf voldoet aan zijn leveringsvoorwaarden en “beloofde” service…wat in de praktijk niet altijd tot zijn recht komt…maar dit keer maak ik een uitzondering. Dit bedrijf verdiend in mijn ogen een review! Ondanks dat ik wist welke spullen benodigd te hebben ben ik zeer goed geadviseerd. Meedenken en adviseren wat ook op de lange termijn beter voor het milieu en portemonnee is. Daarnaast was er een verkeerd artikel geleverd of wellicht verkeerd besteld (foutje systeem wellicht?), maar na een telefoontje (zonder lange wachttijden) werd dit alsnog kosteloos nageleverd de dag erna. Goede service…een dik verdiende 8. ik heb bewust geen 10 gegeven om ruimte over te laten voor verbetering.

Topbedrijf snel leveren goede prijs

Topbedrijf snel leveren goede prijs

Toppy

Zoals jullie naam, gewoon top. Geweldige Jacuzzi, snelle levering en goede prijs. Zou het zeer zeker aan anderen aanbevelen.

Leveren snel telefonisch goed bereikbaar

Soa dome besteld helaas konden wij deze niet plaatsen dus retour gegaan de afhandeling is nog in werking. Maar je wordt netjes op de hoogte gehouden. Dus tot nu toe prima webshop

Fijne aanvulling op de stofzuiger via de skimmer. .

Makkelijk qua bediening en schoonmaak vd bodem. De opgeladen accu gaat lang mee. Ca.90 minuten.

ongelofelijk toppy

ik begrijp niet dat een levering zo snel kan gaan... Bedankt allemaal die daar heel hard voor gewerkt hebben !

Zelfs wanneer het eens fout gaat helemaal Toppy!

Ik bestelde een Kokido Manga + robot. Vanaf het bestellen tot het leveren werd alles fijn gecommuniceerd. Bij aankomst bleek er van de robot een onderdeel te ontbreken en werkte het opladen ook niet. De retourprocedure werkt goed en enkele dagen later werd een volledige nieuw toestel geleverd en dit werkt perfect!

Supersnel geholpen met volgens mij een goed product.

Ik kan nog niet veel zeggen over de kwaliteit van de campingkoelkast die ik heb gekocht maar de bezorging ging snel en makkelijk. Ik kwam na wat zoeken op de website van Toppy en heb daar de volgens mij beste koop gevonden. Prettige website. Tot nu toe alles goed :)

Top bedrijf zeer snelle levering

Heel goed en zeer snelle levering de moeite waard om hier iets te kopen

Slecht

De pigrub die ik deze week bezorgd kreeg heeft als houdbaarheidsdatum 28_09_2024. Dit is veel te kort. Graag excuses en nieuwe pigrub met normale houdbaarheidsdatum. Groet Jan bos.

Snel bezorgd volgende dag binnen toppy

W'eau spa geur extreem slecht kwaliteit

Op 14 Juni 2024 heb ik van het merk W'eau spa geur, 3 flesjes gekocht met de geuren dennen, lavendel en rozemarijn. Tot nu toe heb ik de Dennen en Lavendel geprobeerd en de kwaliteit van geur is verschrikkelijk slecht. Om überhaupt iets te ruiken moet je zowat 1/4 van het hele flesje in je spa gooien want je ruikt bijna niets. Vooral de lavendel was een extreem zwakke geur. En wat je ruikt is voor 1 dag want de volgende dag is de geur al weg. Ik heb eerder spa geuren gehad van een ander merk en dan had je niet meer nodig dan een klein dopje vol. Deze flesjes van ieder €12,95 per stuk zijn hun geld absoluut niet waard, grote miskoop! Er staan 3 positieve reviews bij dit product maar die moeten wel haast fake zijn of deze mensen hebben nooit eerder een kwaliteit spa geur ervaren.

Ecopower+filter

Super tevreden Mijn tweede toestel aangekocht want mij vorig toestel na 6 jaar was tot vervanging toe. De service van TOPPY is TOP !!!!

Kwaliteitsvolle producten, prima webshop en super snelle levering. TOP kortom

Product ok, levering ok

Duidelijke site , en snelle levering

levering snel en correct

product is niet overtuigend door complex uitleg voor gebruik

Hey Eric, Onze productexperts kunnen je vast helpen! Stel je vraag via www.toppy.nl/zogeregeld, dan komt je vraag meteen bij de juiste productexpert terecht.

Snelle afwerking

De reactie op mijn bestelling en de levering: super snel

Donderdagavond besteld en zaterdagochtend geleverd, goede kwaliteit en àlles prima

Snel en duidelijk

Duidelijk, prijzen goed en snelle levering

Bedrijfsgegevens

De Kempkens 2100

5465PR Veghel

0413-420319

[email protected]

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.