top

vlotte en correcte levering. Prijs/kwaliteit

Fout product door jullie simulator

Onvolledige simulator waardoor fout product besteld is

Super fietshelm , je merkt bijna niet dat je hem op hebt en zit uitstekend.

perfecte catalogus

super snelle levering

Super snelle levering

Netjes geleverd en op tijd.

Nette chauffeur en op tijd geleverd.

Zeer goede service en opvolging

Zeer goede service en opvolging.

Product ziet er goed uit, snelle verzending en levering. Alleen jammer dat ik geen mail gekregen heb van het transport bedrijf die het langs bracht hierdoor had ik het pakket bijna gemist. Verder helemaal goed

TOP

Super snel en top geleverd

Eerlijk en betrouwbaar

Snelle levering en goede service

Mijn bestelling was snel geleverd. Helaas was een artikel beschadigd. Dit werd snel en goed opgelost. Bedankt.

Snelle levering, top product

Goede ervaring,met toppy

Supersnelle levering,wij zijn dik tevreden met toppy.

Snelle goede levering van Toppy producten

Hele goede producten en wel een super snelle levering

Vandaag besteld, de dag erna geleverd! Correct!

Correct!

Snelle levering en ook snelle en makkelijke retour

Snelle levering en ook snelle en makkelijke retour

Voor 20 € nog aanpassingen moeten doen

Apparaat voor automatisch voeren prima en degelijk. Het statief waar het apparaat aan moet hangen is waardeloos veel te slap buigt alle kanten op. Verwarmingsbuis met knelkoppeling aangeschaft. Nu wel stabiel. Dus 109€ +20€ en 1,5 uur extra werk.

Ai, dat klinkt niet helemaal zoals het hoort. Het is niet de bedoeling dat je extra tijd en geld moet besteden aan het stabiel krijgen van het statief! Het is goed om te horen dat je het zelf hebt kunnen oplossen, maar dat had natuurlijk niet nodig moeten zijn. We nemen je feedback zeker mee!

Zoals ik gewend ben bij Toppy ........ Top!

Het klopt altijd en je krijgt ook nog vakkundig advies.

Niet tevreden.

AL 2 keer de verkeerdelamp ges uurd uv TL moet philips UV-Clamp PL 36 W zijn.hoe lossen wij dat op.

Oei, dat is vervelend. Twee keer de verkeerde lamp, dat is zeker niet de bedoeling. Sorry voor het ongemak. We hebben je een mail gestuurd! Zou je ons kunnen voorzien van de gevraagde info? Dan gaan we uitzoeken waar het is misgegaan.

Toppie

Snel gevonden, snel besteld, snel ontvangen, goede prijs, kortom Toppie

Prima gegaan. De aflevering ging moeizaam. 3 keer moment en dag veranderd waardoor de buren ook steeds een nieuwe situatie hadden. Gelukkig zonder problemen opgelost.

Spijtig. Vond de levering van mijn houtskool bij thuiskomst volledig doorweekt van de regen.

Alles doorweekt van de regen gevonden bij thuiskomst.

Ai, dat is niet leuk om thuis te komen en je houtskool helemaal doorweekt aan te treffen. Dat is zeker niet de bedoeling. Mocht je het houtskool niet meer kunnen gebruiken, neem dan contact op met onze toppers op de klantenservice, dan gaan zij dit voor je oplossen!

Snel geleverd Goede prijs/ kwaliteit Product werkt perfect.

Was wel wat duur, echter na twee dagen was het water kraak helder. Heb 2 liter gebruikt dus genoeg voor volgend jaar.

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!