Bestelling perfect verlopen.

Vlot besteld, correcte opvolging en levering zoals voorzien. Een pluim op de hoed van alle medewerkers.

Toppy

Prima en snel geregeld

Prijs en bestelde is goed op elkaar afgestemd

Levering verlaat

De bestelling doorgegeven voor een andere dag ze zeiden dat ze bij ons GEWEEST waren aan de deur maar er was geen briefje in de bus wat ze normaal doen er was wel iemand thuis dezelfde dag gebeld met een zekere Jur volgende dag levering volgens afspraak en tijd. Dus toch goed gekomen

kwaliteit van begin tot einde

Mooi aanbod, goede opvolging en info. Snel en correct.

Top voor Toppy!

Ruim aanbod en snelle levering

Gewoon goed!

Product, levering en het contact: prima geregeld

Product, levering en het contact: prima geregeld

Goede zaak top service

Spullen snel geleverd voor de yaccuzi

Alles snel en toppy bezorgd

Goed assortiment, snelle levering en top klantenservice

Toppy heeft een mooi en kwalitatief goed assortiment voor tuin, vijver en zwembad. Omschrijvingen op de website zijn duidelijk en compleet, bestellingen worden snel en netjes geleverd. De klantenservice is deskundig en bijzonder vriendelijk. Ze denken met je mee en proberen niet automatisch de duurste optie te bieden. Een verademing tussen de vele webwinkels!

snel bestelde goederen ontvangen. Top

Keurig op tijd bezorgd

Keurig op tijd bezorgd

TOP SERVICE

TOP SERVICE

snelle correcte levering

duidelijke website met goede mogelijkheden om de verschillende types en wattages met elkaar te vergelijken.

Snel en goede prijs

Toppy altijd top

Goede duidelijke webshop tegen scherpe prijzen en alles snel geleverd!

Nette afwerking en een goed product.

Voor het eerst iets besteld bij Toppy en het is heel goed bevallen. Nette afwerking ook voor de aflevering.

Snel bezorgd en mooie lichte bladblazer.

Prima licht gewicht bladblazer. Ideaal voor fibromyalgie. Accu niet snel leeg. Lange werktijd.

Super snelle levering en zeer goed verpakt!

Onderdelen van dememsion one @home zijn moeilijk te krijgen, MVG Patrick De la Roij.

Snelle levering en leuke prijs

Het product wat ik besteld heb, een uv filter, werd binnen 2 dagen geleverd. De prijs was uitstekend. Bovendien is de kwaliteit zoals ik verwachtte prima.

Toppy

Snelle Levering. super product en een super aanbieding. de juiste naam TOPPY

Alles naar wens en vlot verlopen met spullen die wel op voorraad zijn Dat is lekker

goede service

goede service, snelle levering

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!