Wij hadden al het zelfde schepnet eerder bij Toppy besteld, maar het plastic verbind stukje was zoek geraakt. Dus hebben we dezelfde nogmaals besteld. Doe kwam keurig op tijd binnen zoals bij de bestelling werd aangegeven. Dus wij blij en zijn de vossen ook blij in een vijver die veel minder afgevallen bladeren bevat.

Uitstekend service

Zoals de vorige leveringen alles tip top in orde

Wordt een beetje saai zo he? 😂

geweldige ervaring

Mijn bestelling werd supersnel geleverd ,een pomp en een filter van Oase.Wat ik zeer fijn vind dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen en toch het voordeligst uit was. Erg fijn contact gehad met de medewerkers . aan de helpdesk {Sem} en {Raoul}van de service . Ik zal zeker mijn volgende aankoop boj toppy doen

Heya Bert, Sem en Raoul op de hoogte gebracht van je complimentje en ze zijn elkaar op dit moment virtueel aan het highfiven! Zo heb je ook hun dag weer gemaakt! Super bedankt voor je bestelling en fantastische cijfer! (Hoewel het ons gemiddelde wel naar beneden haalt, want we staan zelfs een 9.4!) Geintje geintje. We zijn ook blij met jou! Tot de volgende keer! 😄

Blij met de acties die toppy doet

Heel goed en vriendelijk

Benny, ik denk dat we nóg blijer zijn met jou! Dankjewel voor je dikke 10!

Lekker snel geleverd en goed op de hoogte gehouden betreffende aflevering.

Overzichtelijke website, de volgende dag in huis. Beste prijs en nog eens €5,00 korting door je te abonneren op de nieuwsbrief. Accurate antwoorden via Chat. He-le-maal TOP !!!

Ivar, JIJ BENT TOP!

Uitstekende prijs en service, snelle levering

Prettig verrast door prijs, service en levering. Ik kan Toppy enkel aanbevelen...

Goed om te horen! Volgende keer verrassen we je graag weer! Of is de verrassing er al af als het de levering wéér zo snel is en de prijs en service wéér zo goed? 😉

Snelle en correcte levering

Heel tevreden.

En té is nooit goed. Behalve te-vreden! Tot snel weer Rudy!

Toppy is TOP

Mijn vijverfilter deed het niet meer na 1,5 jaar. zonder problemen en zonder kosten opgestuurd en na 1 week gerepareerd weer retour.

Fijn dat je filter weer fit is! Als jij ook fit blijft dan komt het helemaal goed! Tot de volgende!

Vlotte en goede levering dus toppy

🚀💛📦

goed gegaan

Zeer snel gegaan en goed

🚀💛📦

Prima Toppy

Na mijn eerste bestelling met Toppy is het echt Toppy Toppy. Eenvoudig bestellen vlotte levering en goed verpakt.

De eerste, maar zeker niet de laatste dus! Thanks Alex!

netjes en snel

snelle levering en goed verpakt . webshop maakt naam waar

Dankje Jerry! Trouwens, mocht je sinterklaas vieren en absoluut geen kei zijn in gedichten, dan wil ik graag het volgende belichten: 🎁 Toppy's gratis rijmservice: Heb je nou een cadeau bij Toppy gekocht maar is je gedicht echt een gedrocht? Laat dat dan even weten en mail mij een reactie, dan komen wij snel in actie! Van zwembaden tot jaccuzzi’s en van fietshelmen tot snoeischaren, Ik zal je ‘t gehele assortiment besparen… Wij kunnen er uren over praten dus ook wel rijmen zal ook wel lukken, En daar kun jij nu de vruchten van plukken. Dus.. gedichtje nodig, maar bij de start al direct gestrand? Toppy helpt je uit de brand.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Ook mooie prijs (op andere webwinkels 30 euro meer te betalen).

Volgende keer niet meer bij andere webshops spieken he, maar gewoon direct naar Toppy! Dan scheelt je niet alleen geld, maar ook nog eens tijd 🤣

Zeer snel en correct geleverd

Zwembadproduct "Winterklaar"besteld bij jullie ,na bestelling goede opvolging, zeer snel geleerden goed verpakt Thanks

Ik ben eigenlijk ook al wel klaar met de winter (en het is nog niet eens begonnen, kun je nagaan!) Zit er in het 'winterklaar' pakket ook een tijdmachine? Tot de volgende keer Marc! Groetjes, Pleun van Toppy

Goed kwaliteit

🚀💛

snelle en goede service

bestelling geplaatst, levering er dag erop zoals beloofd.

En beloofd.... is beloofd! 😄

Toppy

Prima verlopen

Dankjewel voor je bestelling én reactie Ine!

Goeie beslissing

De heater werd vlot geleverd de kleur werd niet op de webwinkel vermeld en bij navraag was er slechts 1 kleur leverbaar zwart. Artikel werd snel geleverd en ben uiterst tevredrn al was het bij de concurrent goedkoper

Ha Henk! Oeh dan vinden wij het heel lief dat je hem tóch bij ons besteld hebt! Trouwens, mocht je sinterklaas vieren en absoluut geen kei zijn in gedichten, dan wil ik graag het volgende belichten: 🎁 Toppy's gratis rijmservice: Heb je nou een cadeau bij Toppy gekocht maar is je gedicht echt een gedrocht? Laat dat dan even weten en mail mij een reactie, dan komen wij snel in actie! Van zwembaden tot jaccuzzi’s en van fietshelmen tot snoeischaren, Ik zal je ‘t gehele assortiment besparen… Wij kunnen er uren over praten dus ook wel rijmen zal ook wel lukken, En daar kun jij nu de vruchten van plukken. Dus.. gedichtje nodig, maar bij de start al direct gestrand? Toppy helpt je uit de brand. Kunnen we hiermee het prijsverschil goed maken?

Altijd goed en correct

De bestelling wordt altijd goed en correct geleverd zonder problemen.

Ik hoor hier een vaste klant! Tot snel weer Erwin! 🥰

Zeer goede service!

Pakketje was eerst beschadigd maar nadat ik een mail had gestuurd naar Toppy werd er direct de dag nadien een nieuwe toegestuurd! Topservice!

Ha Eline! Heel fijn! Wij zouden zelf ook geen kapot pakketje willen! Veel plezier ermee en super bedankt voor je positieve review!

Topservice met correcte prijzen en snelle levering.

Via de site kun je eenvoudig een vraag stellen over het product dat je interesseert. De informatie is al uitgebreid, maar soms wil je toch iets extra weten. Zeer snel krijg je een antwoord op je vraag. Bestellen en afrekenen gaat vlot en de levering verloopt ook vlekkeloos. Zo hoort het, een echte aanrader!

Juist! Naast een webshop zijn we ook mensen met veel kennis in huis over de producten! En mochten er toch vragen komen die wij ook niet weten (bestaat bijna niet, maar toch) dan zullen we er alles aan doen om toch een passend antwoord voor je te krijgen! Daag ons maar uit! Tot de volgende keer Jochen!

alles top geregeld

alles in orde en heem stipt geleverd

Top!! 😉 Zou het iets met onze naam te maken hebben? Tot de vogende keer Pierre!

Gewoon perfect

Goederen mooi en netjes geleverd.

Mooi geel doosje is het he? 📦

Doen wat ze beloven.

Keurige webwinkel, goed product met een prima prijs, snelle bezorging.

Heel veel plezier ermee en blijf leuke dingen doen! 😃😃

Prima, snelle levering en prima verpakt

Goeie webshop voor prima product

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!