Werkelijk super snel

heel goed

werd supervlug geleverd en het produkt voldeed ruimschoots aan de verwachtingen

Geweldige snelle service

Vijverpomp besteld werd de volgende dag reeds geleverd

TOPPY,TOPPY,TOPPY

TOPPY, jullie zijn echt perfect bezig geweest met het helpen van de reparatie die moest gebeuren aan mijn robotmaaier. Het vervangings artikel was volgens de vervoerder afgegeven bij mijn buren die niet thuis waren, jullie hebben meteen gezorgd voor vervanging en mij met andere vragen ook nog geholpen. VOOR MIJ DUS ECHT TOPPY.

Alles ok.o

Alles naar wens verlopen.o,

Alles goed verlopen

Alles goed afgehandeld en op tijd verlopen

Binnen 1 dag geleverd zoals ze aangeven.

Zeer snelle levering en zeer tevreden. Een echte aanrader.

Goede prijs snel verzonden

Tevreden als altijd

Altijd snel bezorgd en de beste prijs

Toppy heeft een breed aanbod en scherpe prijzen. Ik vind de vele gebruikerservaringen bij de producten ook heel waardevol!

TOPPIE!

Snel en correct!!

Correct op tijd geleverd

Correcte levering dag na mijn bestelling. De man die kwam leveren ging wel nogal lomp om met het pakket.

Perfect zoals altijd!

Alle bestelde producten aanwezig en snelle levering.

Perfecte service naverkoop

Vlotte communicatie en zeer nette afhandeling van fabricagefout toestel , vervangingsonderdeel werd snel nageleverd

bedrijf leverde snel dat was wel zo alleen product waardeloos

had een Hozelock Ecopower+ 20000 doorstroomfilter besteld kreeg het product snel geleverd alleen de pakkingen(rubbers) mega slecht en lekte al bij eerste gebruik aangezien ik de pomp nodig had heb ik alle schroefdoppen moeten kitten! dus is een eenmalige transactie

Hey Mark, Dat is niet hoe het hoort! Super vervelend. Als je niet tevreden bent over een product, neem dan even in het vervolg eerst even contact op met de klantenservice. Zij kunnen je adviseren of je helpen met een retour. Dat is bij ons altijd gratis en we lossen dit altijd binnen één dag op! Want nu ben jij niet blij met je (toch wel prijzige) product, maar kunnen we het ook lastig retour nemen omdat je er al aan hebt geklust. We gaan even overleggen met onze productexpert om te kijken hoe we met je mee kunnen denken. We nemen snel contact met je op.

Perfecte service

Altijd iemand die via een kanaal je vragen beantwoord om extra info te geven voor je aankoop!

Bestelling op tijd en netjes geleverd

Snelle levering en vlug geholpen.

Snelle levering en ook vlug een antwoord op de vragen.

alles vlot verlopen

snel besteld en snel geleverd

Top van toppy

Leuke webside

Goede prezentatie en klantvriendelijk

Toppy

Toppy is echt top, een goede en snelle service

prima , goede betrouwbare info

Alles klopte en de brander geeft voldoende warmte

Ongelofelijk

Vorige bestelling ook al het één en ander fout gegaan. Zo ook dit keer. Voor de producten die ik al snel gecheckt had, heb ik gelijk contact opgenomen dat het om een heel ander type nummer gaat. Zou je denken; netjes opgelost, niet retour, en geld terug. Op m’n geld wacht ik echter nog steeds. En tot mijn verbazing was ik gister bezig om het nieuwe pompje aan te sluiten op de biorb maar ook dat is een heeeeel ander “nieuw” type nummer!! Waar ik dus weerrrr niks aan heb!!! De omschrijving bij producten op jullie site is echt ongelofelijk waardeloos en komt totaal niet overeen met wat ik denk te bestellen. Dus ook hier graag retour voor!!!!!!

Hey Bianca, Mijn collega heeft je zojuist een mailtje gestuurd waarin ze even met je mee gaat kijken, want op dit email adres zien we alleen een bestelling terug van Januari. Het retour en je terugbetaling wordt natuurlijk geregeld en ook zullen wij nog even goed kijken naar de productomschrijving op de website! Dankjewel voor je feedback! Groetjes. Pleun van Toppy

Wederom goed

Snelle verzending/ontvangst. Goed verpakt. Prima artikelen

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!