Zoals het hoort!

Snel geleverd. Goed ingepakt. Duidelijke communicatie!

Vlotte en correcte levering.Perfect.

Spa

Spa gekocht begon al lekker Spa bestel kreeg een zwembad maar alles mooi op gelost We zijn tevreden er kan altijd wel wat fout gaan blijven toch mensen

Super geleverd.

Snelle levering en uitstekende klantenservice

Ik heb een prima ervaring met deze website

Super bedankt voor de snelle levering

Producten zijn altijd verkrijgbaar, gelijk wat je besteld

Een plezier om met toppy te werken

Een aanrader om bij toppy te bestellen

TOPPY

Snelle, nette bezorging en de retourzending en afwikkeling geef ik ook een 10. Zal zeker weer bij Toppy bestellen.

Heb goede communicatie

Onze jacuzzi is lek geleverd. Binnen een week heb ik m 3 keer opnieuw op moeten blazen omdat hij leeg liep. Reactie van Toppy was of ik met zeepsop langs de wand kan gaan om te zien waar de bubbeltjes ontstaan, daar dan een foto van maken en opsturen als bewijs. Sorry, maar ik als klant zeg toch dat de jacuzzi lek is? Ik ben niet tevreden en wil gewoon retourneren of ruilen. Kom lekker zelf met een emmer zeepsop kijken!

Alles goed verlopen en snelle levering!

Goede ervaring zal zeker weer hier bestellen.

Gewoon geweldig!

Altijd snel en correct. Laatst een steel voor zwembadstofzuiger besteld die niet bleek te passen. Zonder probleem mijn geld terug gekregen en hoefde de steel zelfs niet terug te sturen. Ik ben en blijf klant. Bedankt Toppy!

Nieuwe pomp besteld voor ons zwembad. Werd een dag later al geleverd. Super !

Goed geregeld

Onze pomp werkt prima volgens verwachting, alleen levertijd van voor 19 uur besteld is de volgende dag thuis is niet gelukt, ik moest er 2 dagen op wachten.

Snelle en prima afhandeling.

Het was een prettige ervaring, alles was naar wens. Top!

Altijd super snelle service

Snel en perfect

Zeer snelle levering. Goede communicatie via mail.pakket stevig ingepakt.scherp geprijsd

Snelle levering!

Producten zoals aangegeven op de website, snelle levering en continu op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Bij de eerste bestelling waren we iets vergeten, maar door levering volgende werkdag hoefden we niet lang te wachten.

Zonder problemen

Ondanks de toch wat negatieve reviews een bestelling gedaan en geen spijt van. Alles volgens afspraak.

Perfecte service

Snel, eenvoudig, onberispelijk.

Had een vijver stofzuiger besteld, levering duurde wat langer dan verwacht maar dat was omdat een 2de product in dezelfde bestelling niet direct leverbaar was. Bij de 1ste test ging de stofzuiger binnen 2 minuten al kapot, kwam gewoon rook uit. Contact opgenomen via chat, en ze hebben het prima opgelost. Werd niet moeilijk over gedaan, kreeg een retour label om het apparaat terug te sturen en tegelijkertijd werd er al een vervanger opgestuurd. Prima gewoon. Enige reden dat ik geen 5 sterren geef is omdat je ze niet kan bellen.

snel gevonden en snel geleverd

Goed assortiment in zwembadartikelen en voor de tuin. De prijzen zijn scherp en de volgende dag werd alles geleverd. Snel, betrouwbaar en makkelijk. Ik kom hier zeker terug.

Toppertje

Alles in orde, fijne webshop, bestelling redelijk snel verzonden en prima verpakt.

Prima webwinkel

Veel keuze, goede prijzen en snelle kevering

Correcte bestelling en vlugge bediening

Toppy is een top bedrijf, snelle levering

IK heb nu de 2e jacuzzi geleverd gekregen en wederom snel geleverd en de kwaliteit is prima. hele betrouwbare partij.

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!