Top in levertermijn

Levering was op een 3-tal dagen bij mij, wat van andere leveranciers niet altijd het geval is.

HIGHFIVE! 🙌🏼

Toppy geholpen.

Had bestelling gedaan die snel geleverd werd. Helaas er zat een verkeerd afgesneden zwembadslang in. Gebeld en de volgende dag had ik de goede slang in huis. Dat is toppy.

Goed dat je meteen gebeld hebt Theo! Als er iets mis is, dan fixen we het! We zien je graag weer terug!

Toppy is professioneel

Bestelling veilig en zonder problemen. Goede opvolging van levering en snel

Zodat jij meer tijd hebt om leuke dingen te doen! Tot de volgende keer Thierry!

Scherpe prijs

Vlotte bestelling,goeie communicatie betreffende levering.

Dankjewel voor je bestelling én beoordeling Nathalie!

Helemaal toppy

Helemaal Toppy

Als er hier iemand helemaal Toppy is.... Dan ben jij het! Dankjewel en een heel fijn weekend alvast! ☀️

Helemaal top,vrij snelle levering.

Als we het de volgende keer nog iets sneller doen? Mogen we dan een 10? 😉

Top advies

Snel en deskundig advies gekregen. Na de lockdown uitproberen. Zwembad staat in Frankrijk. Maar ik heb er alle vertrouwen in. Ik laat het resultaat weten. Mvg. Marian

Ha Marian van het goede leven! ☀️ Hopelijk kun je het snel gaan testen! We horen het graag! Dankjewel voor je bestelling, je vertrouwen én beoordeling!

snelle service

Snelle levering zonder problemen

Super! Zoals het hoort ook! Tot snel weer! 😁

Fijne website en snelle levering

🙌🏼 We zien je graag weer terug Danielle!

Snelle en goede levering.

Bestelling als gewenst. Levering vlot!

Het lijkt wel of je wist dat het vandaag nationale complimentendag is! Dankjewel voor dit compliment! Heeft iemand jou vandaag al een complimentje gegeven? Zo niet, dan nu wel: Wat tof dat je zo positief in het leven staat! 💛

De bestelling gedaan op zaterdag en de maandag nadien was het pakket er al supersnelle service

Het lijkt wel of je wist dat het vandaag nationale complimentendag is! Dankjewel voor dit compliment! Heeft iemand jou vandaag al een complimentje gegeven? Zo niet, dan nu wel! Je bent een gewaardeerde klant! 💛

Top service, snelle levering

Het is vandaag nationale complimentendag! Alsof je het wist! We willen graag van de gelegenheid gebruik maken en jou ook een compliment geven! Je bent lekker bezig! Maar écht.

Uitstekend op alle gebied. Ik blijf klant.

Kort en goed.

Jij mag zo vaak terug komen als je wil!

Altijd Top

Goede producten en snelle levering. Altijd tip top in orde

Dankjewel voor het complimentje op nationale complimentendag! Alsof je het wist! Dit is dan ook een mooi (compli)momentje om jou te bedanken als steeds terugkomende klant! We zijn écht heel blij met je!

Super service, assortiment uitstekend. Zeer goede follow up van bestelling na koop, zeer snel de spullen in huis en aftersales ook top.

Dankjewel voor het compliment! Het is vandaag ook nationale complimentendag wist je dat? We vinden jouw complimentje zo leuk dat we hem vandaag uitlichten op onze social media! Volg je ons al?

Snel, correct en goed product!

Snel, correct en goed product! Doet wat het belooft te doen!

Dankjewel voor het compliment! Het is vandaag ook nationale complimentendag wist je dat? Dus we geven je ook graag een complimentje terug! Je bent een topper dat je de moeite neemt om een review te schrijven!

Zeer snelle en correcte levering

🙌🏼 Zo beginnen we de week lekker! Dankjewel voor je beoordeling én bestelling natuurlijk!

Alles correct verlopen.

Alles naar wens verlopen

Goed om te horen Udo! De volgende keer gewoon weer! 😍

In 1 woord.....Toppie

In 1 woord, TOPPIE

Toppy met een Griekse Y he!! Dankjewel voor je fantastische beoordeling!

Snelle levering en goede kwaliteit

Vijverfolie snel geleverd. Uitstekende kwaliteit

Een dikke 10! Dankjewel Harry! Fijn dat het product zo goed bevalt! 🐠🦈🐋🐡🐟 Tot de volgende keer!

Groot assortiment, ruime keuze in merken

Fijne website, overzichtelijk en veel keuze.

We werken er hard aan! Fijn dat het z'n vruchten afwerpt! Dankjewel voor je beoordeling én bestelling Esther! Fijne week! ☀️

Mooi bad netjes optijd geleverd en achteraf betalen heel fijn. Bezorger netjes en behulpzaam. Zou er zo weer bestellen

De credits voor de lieve bezorger moeten we afgeven aan PostNL, maar super dat alles goed is gegaan en je blij bent! We zien je graag weer terug! 💛

Wij zijn zeer tevreden

Goed en snel

Als jullie dat zijn, dan zijn wij dat ook! Tot de volgende keer! 😍

Goede service en snelle levering

Een dikke 10! Dat is wat we willen zien! Dankjewel Marjan! Tot snel!

Prima bestellen. Bezorging snel

Dankjewel voor je bestelling én beoordeling Ida! We zien je graag weer terug!

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!