Ik heb de vijverstofzuiger uit geprobeerd, voldoet aan mijn verwachting.

Altijd toppy geregeld

Lekker soepel bestellen bij Toppy

Goede service ook als er iets mis is,

Lange wachttijd bij telefonisch contact

Toppy

Vlotte levering

Snelle en goede levering

Goede prijs, snelle levering

Goed product! Snelle levering

Snel verzonden en goed verpakt. Product is ook top!! Alleen maar lof voor deze verkoopsite

Toppy!

In 1 woord Toppy!

Toppy website!

Fijne website, genoeg keuze, redelijke prijzen, snelle levering.

Kreeg mijn bestelling maar die was niet kompleet. Een mail gestuurd en het werd meteen opgelost.

Top geregeld en goed verpakt, grote klasse

Fijn bedrijf om wat te kopen alles klasse verpakt ! en een goede klantenservice het is altijd Toppy !

Heldere website en aardige prijzen

Heldere website waar ik mijn producten eenvoudig kon vinden. Daarbij is de getoonde informatie zeer waardevol en de producten komen overeen met wat ze beloven. De prijs is niet hoog maar ook niet van een prijsvechter, daarmee een redelijke prijs en mag je service verwachten, welke ze ook leveren.

Top bedrijf

Goede en snelle service. Mooie prijzen. Zeer tevreden

Toppy is toppie (en dat zeggen er wel meer)

Op het eerste gezicht een malle naam voor een winkel, maar wel heel passend. Snelle levering en alles klopt.

super snel reactie en artikel binnen gekregen

goed, zeer tevreden

Nooit echt problemen gehad met de diensten, producten zijn in orde, leveringen normaal gezien vlot. Laatste bestelling heeft wel 2 dagen op zich laten wachten, denk dat dit eerder een postNL iets was dan wel toppy zelf. Uiteraard kan er met levering eens iets fout lopen, heb ook niet altijd de nood om het daags na bestelling voor de deur te hebben.

Geweldig, snelle levering

Snelle levering goede kwaliteit e n mooi en stevig product

Toppie is toppie

Goed product voor een schappelijke prijs en dito snel in huis

Bestelling is vandaag niet geleverd volgens afspraak!

Wacht nog steeds op mijn bestelling. Eerst heb ik bericht ontvangen dat deze verplaatst is naar morgen. Juist heb ik een nieuw bericht ontvangen dat mijn pakje nog niet bij Post NL is!!??

Hey Mirek! Ik ga meteen even voor je meekijken! Ik zie dat je bestelling vandaag bij je geleverd gaat worden tussen 12:20 en 14:20. Dat is één dagje te laat. Excuses! Hopelijk komt vandaag alles goed en als dat niet zo is, dan weet je ons te vinden!

Makkelijk besteld,snelle bezorging!

Gemakkelijk alles te vinden voor jacuzzi en goeie prijs, snelle verwerking

Duidelijk bestellen

Snelle en vlugge levering, gemakkelijke website

Slecht

Heb een pakketje ontvangen met een lamp die stuk is al 2 mails gestuurd krijg geen reactie hoe dit opgelost gaat worden

Hey Ruben! Sorry voor de late reactie! Ik heb je meteen gemaild en een nieuwe lamp is naar je onderweg! Gele groetjes, Pleun van Toppy

Alles is netjes optijd en een goede service

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!