Toppy is top alleen de bezorging was niet best

Producten waren makkelijk te kiezen. Voldoende informatie. Bestelling kon makkelijk en snel gemaakt worden. De levering volgende dag kon PostNL niet waarmaken. Al snel de mededeling dat ze dat niet konden redden. Op de dag van levering was ik niet thuis. Een briefje in de brievenbus. Bij het ophalen bij de buren bleek het maar een deel van de order te zijn. Waar was het andere belangrijke onmisbare onderdeel. In de mail gekeken toen kunnen vast stellen dat het verderop in de straat was bezorgd. Te veel moeite om nog een briefje in de bus te doen. Slordig van PostNL.

Zoals altijd PERFECT

Ik koop al mijn materialen en apparatuur voor mijn zwembad bij Toppy. Al vele jaren en ben ook al vele jaren zeer tevreden over de gekregen info, de correctheid van de medewerkers en de goede aankopen. Niets anders dan lof voor deze webwinkel

Helmen en verpakking zaten dik onder het stof

Helmen en verpakking zaten dik onder het stof. Na reinigen van de helmen waren ze wel prima

Toppy

Zoals altijd top service met top kwaliteit aan Toppy prijs

uitstekend

Zeer tevreden over mijn nieuwe fietshelm

Prima bezorging

Super tevreden

Wij hebben de zwembad robot Fairland X-Warrior X60 gekocht voor ons zwembad. Deze draadloze zwembad robot werkt perfect, pak de bodem en de wanden zeer goed mee, ook de cyclus tijden kun je zelf instellen middels de app of de robot zelf. Kortom een echte aanwinst voor ons zwembad. Voorheen een zwembadrobot met kabel gehad maar die is gelukkig verleden tijd nu.

Prima levering

Bestellen verloopt eenvoudig, levering is vlot en alles is heel goed verpakt. TOP!

Vlotte service en altijd correct

Al meermaals besteld en steeds in orde.

Ik heb Smoby chefhouse gekocht. Mijn kinderen zijn heel blij mee met het Spelhuis. Snelle levering binnen 1 dag ontvangen. Bedankt

Zeer tevreden van levering en kwaliteit

Toppy dus

Snelle levering goed produkt

geweldig snel

ik plaatste mijn bestelling en de volgende dag had ik deze geleverd en zeer goed ingepakt

Alles was ok..dus Toppy.

Toppy.

Zeer snelle en juiste levering!

Klant contact wat minder professioneel, maar levering kan niet sneller. Helemaal Toppy.

Snelle verzending

Iets voor 18:00 mijn bestelling geplaatst en de volgende dag bezorgd Toppie

Positief !

Scherpste prijs die ik on-line kon vinden. Heel snelle levering, en perfect (veilig) ingepakt

Top producten, goede prijzen en snelle levering

Super service !

De avond ervoor besteld, de dag nadien geleverd.

Lekker is dat he! Zo kun jij meteen beginnen met leuke dingen doen. (of moeten we nog even wachten tot het weer wat beter wordt?)

PRIMA

1) levering binnen de 24 u = top 2) mijn vraag over info product, snel en duidelijk beantwoord 3) verzending zeer goed beschermt, geen beschadiging product

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hey Paul! Jackpot! Dankjewel voor je mooie review en we zien je graag weer terug!

Prima service tegen een hele goed prijs!

Heel blij met de producten en service die Toppy levert voor onderhoudsspullen van mijn jacuzzi. En daarnaast lijken ze ook heel vaak de beste prijs te hebben.

Mooi dat je ons altijd weer weet te vinden voor al je spa-boodschappen! We blijven graag je favoriete dealer!

Beloofd is beloofd

Bezorgen van producten zoals beloofd de volgende dag.

Doen wat we beloven, da's Toppy!

De 2 heaters werden de volgende dag geleverd zoals beloofd en ze zijn een stuk goedkoper dan ergens anders. Houden onze veranda heerlijk warm.

Je moet de zon toch nog een handje helpen he! Dankjewel voor je bestelling én review!

Speelhuisje besteld en volgende dag al geleverd. Duidelijke track & trace en super speelhuisje! Ons zoontje van bijna 2 is er heel blij mee. Duidelijke handleiding om te monteren.

Heel veel plezier ermee Rosan (ofja, je zoontje dan ;))

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!