altijd goede info over het artikel

Goede uitleg over welke zwembadpomp geschikt voor mij is. nu nog even aansluiten en dan weten we wat het resultaat is van hun advies. Maar ik vertrouw op hun advies omdat ik al meerdere artikelen in de loop van jaren daar gekocht heb en er zeer tevreden over ben.

Hey Peter! Top dat je ons vertrouwd. Dat kun je ook! Succes met aansluiten en je weet ons te vinden als je hulp nodig hebt. Tipje: wacht niet tot de zon écht gaat schijnen, maar ga er al eens eerder goed voor zitten.

Keurig alles op tijd.

goede en snelle levering

snelle vlotte bestelling en levering

bestelling half afgeleverd, voel me niet serieus genomen

Na een bestelling van een warmtepomp en een nieuw filter, blijken daar geen onmisbare koppelingen bij te zitten. Die heb ik nabesteld. Deze bestelling wordt om onduidelijke reden in tweeën gesplitst. Een deel wordt na een dag tevergeefs wachten, (en niet zolas op de site wordt beloofd voor 22;00 uur besteld , de volgende dag geleverd) dus een dag later afgeleverd. Maar de andere helft van de bestelling ontbreekt nog steeds. Er wordt bij contact met de klantenservicegewezen naar postNL gewezen.. Er wordt mij verzocht om nog een dag af te wachten. 'Als het er morgen nog niet is, moet u maar even terugbellen" ..... Nee, als uitbater van een B&B hebben wij haast en zijn gefrustreerd dat het mis gaat. Ik zou willen dat er NU actie wordt ondernomen en niet morgen....Het lukt mij niet om een manager te spreken, want 'die kunnen niet iedere ontevreden klant te woord staan" Toen ik de bestelling van de warmtepomp wilde maken, hadden ze echter wel tijd....

We zagen in de track & trace code dat je bestelling nog niet onderweg was, dus hebben we op de 3e een nieuw pakketje jouw kant op gestuurd. We wilden je natuurlijk zo snel mogelijk voorzien van de ontbrekende onderdelen, en gelukkig waren die de volgende dag al bij je. Het kwijtraken van een pakket is iets wat buiten onze macht ligt, en we moeten onze vervoerder de tijd geven om het pakket bij je af te leveren. Wat betreft je vraag om met een manager te spreken, die zou in dit geval precies hetzelfde hebben gezegd als ieder ander wanneer er een pakket vertraagd is. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn, maar weet dat we er alles aan doen om je te helpen.

niet ontvangen wat ik het verwacht

ik zocht een goede flexibele leiding voor de afvoor van mijn caravan. een mooie geweledige omschrijving over het product. alleen bij levering bleek het een veel mindere kwaliteit dan was omschreven. geheel niet bruikbaar voor mijn doel. misschien licht het aan mij maar de omschrijving was wel erg positief t.o.v. wat geleverd werd. bovendien was het ook nog erg duur voor deze echt slechte kwaliteit. Bij de Boerenbond wel een degelijke slag kunnen kopen en ook nog voor 10 euro minder. Een beetje jammer dit.

Hey Heddie, We zien dat je een zwembad slang besteld hebt. Deze is inderdaad niet geschikt voor de caravan. Indien de slang nog aan onze retoursvoorwaarden voldoet mag je deze retourneren naar ons! :)

stevig materiaal, maar belachelijk voor levering

Je moet een minimum bedrag hebben om gratis levering , en dan wordt het pakket dat je niet individueel kunt gebruiken op verschillende dagen geleverd. niet echt milieu en economisch bewust

Snelle levering en prijs technisch goed

Alles correct en snel verlopen.

De service is prima, men doet wat men zegt.

Wij hebben een Intex Pull-Out uitklapbare opblaasbank gekocht maar deze heeft echt veel te lang in de doos gezeten. Hij zit helemaal vol met scherpe vouwen en nu maar hopen dat hij hier niet lek op gaat. Wellicht is een andere opberg systeem beter voor de bank.

Hey Jan! De scherpe randjes zullen verdwijnen als hij een tijdje opgepompt is. Mocht dat niet het geval zijn of hij toch lek gaat, dan hebben we een klantenservice die er voor je is. Via jouw zogeregeld-pagina kun je altijd contact met ze opnemen. Geniet van de bank en je dag. Doen wij ook! Gele groetjes, Pleun van Toppy

Vlug en goed geleverd

De ene dag besteld, de volgende dag gebracht

Snelle afhandeling

In namiddag besteld, volgende dag al geleverd. Prima stofzuiger, doet perfect zijn werk.

Juist! Zoals het hoort! Maak dat bad maar klaar!

Super correct en vriendelijk

Product was anel geleverd

Geweldige service, snelle levering, goed advies

Na eerst wellicht de verkeerde zwembad robot te hebben aangekocht, welke zonder problemen kon worden geretourneerd, en na advies van Toppy nu de juiste te hebben. Naam zegt genoeg Toppie (y).

Hey Michel, wat fijn dat je onze Toppers op de klantenservice hebt gevonden. Weet dat daar productexperts zitten die alles van de producten weten en jou ook altijd een eerlijk advies geven. Geen gladde verkooppraatjes bij Toppy! Voor nu, laat de robot lekker het werk doen en geniet van je dag! Gele groetjes, Pleun

Snelle goede service

Ik heb tot nu toe nog géén slechte ervaringen gehad.

Snel en goed geprijsd

Ik kreeg twee grote dozen geleverd, beide veel te groot voor het artikel. Absoluut niet duurzaam. 1 grote doos was niet voor mij.

Hey Frans, Goede feedback. Waarschijnlijk is er een reden geweest dat hij in 2 dozen is verpakt, want ook voor ons is 2 dozen verzenden natuurlijk niet gunstig. We houden het even in de gaten en goed dat je het zegt!

goede prijs-kwaliteitverhouding.

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen. Snelle levering en goed verpakt. Eenvoudig op te zetten en te bedienen.

Keurig en vlot

Keurig en vlot geleverd

Snelle levering zo als beloofd.

Snelle levering van UV lampen in stevige verpakking. Top service.

En een hele goede timing om de lampen te vervangen Jos! Goed bezig!

Product snel geleverd en zoals besteld. Goed verpakt zodat beschadiging vrijwel onmogelijk is.

Zeer vlot gegaan een aanrader

Toppy is toppie!!

Altijd hulp bij kiezen beste product, snelle leveringen en altijd degelijke producten

Een ramp

Pakket werd”zogezegd” afgeleverd, helaas niets ontvangen( maar wel betaald). We wachten op het onderzoek van de klantenservice.

Hey Peter, PostNL geeft aan jouw pakketje bij je geleverd te hebben, jij geeft aan dat niet het geval is. Vervelende situatie! Daarom hebben we bij de chauffeur nagevraagd waar hij jouw pakketje heeft afgeleverd. We gaan het in ieder geval netjes voor je oplossen!

Na meer dan een week nog steeds niks ontvangen!

Na meer dan een week nog steeds niks ontvangen! Dit terwijl ik het de volgende dag zou krijgen en ik heb ook geen bericht gehad dat het vertraagd zou zijn. Heel erg slecht! Klacht ingediend en ook vandaaruit nog niks vernomen.

Hey Rogier, je pakket is inderdaad vertraagd geraakt! Sorry! We hebben je via de mail laten weten dat jouw bestelling vandaag naar je verzonden gaat worden vanuit ons magazijn. Alsnog veel plezier met jouw aankoop!

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!