Het was top geregeld, ik ben goed op de hoogte gehouden.

Het geeft een goed gevoel als alles echt goed geregeld is. Ik heb vertrouwen in mijn eventuele volgende bestellingen bij Toppy. Gr Wim

het gasstel

Het gasstel was goed verpakt ik heb het nog niet gebruikt maar het ziet er wel goed uit bedankt.

Deels verkeerde goederen gekregen

Ik krijg volgende vraag per email :Hey Leo, is alles goed gegaan? Dit terwijl ik de verkeerde goederen kreeg, ik deze dan zelf naar PostNL moeten brengen heb met een zelf afgedrukte code. Dan komt deze vraag wel verkeerd binnen. Dat er fouten gebeuren dat is menselijk, doch dan nog vragen dat alles goed gegaan is ... Neen dus.

Hey Leo, Het is inderdaad niet zo slim van ons om te vragen of alles is goed gegaan terwijl je het verkeerde product hebt ontvangen! Gelukkig zien we dat onze collega het juiste product naar je heeft opgestuurd en dat je deze netjes hebt ontvangen! Excuses voor het ongemak en een leerpuntje voor ons!

Topper

Snelle levering,correcte prijs

Hele snelle levering. Goede prijs.

Hele snelle levering. Goede prijs. Groot assortiment.

Toppie

Correcte levering.

Toppie

Snelle levering! Aardige service :-)

Zie boven.

Op tijd geleverd

Op tijd geleverd en kwa prijs uitstekend product

Product voorradig voor een goede prijs en snel geleverd.

Op de site was mijn product snel te vinden en op voorraad. 's Avonds besteld en de volgende dag al in huis. Toppy geregeld.

Vriendelijk,betrouwbaar,Snelle levering

Fijn bedrijf om spulletjes te bestellen

Super snel super goed super prijs

Nog een keer het zelfde

Snelle verzending en leuke decoratie voor aquariums!

Leuke spullen voor in aquariums en snelle verzending.

toppie

jullie snelheid van leveren is ongeëvenaard, mijn complimenten gewoon doen wat je belooft , top

Vraag gesteld via de website en snel beantwoord wat ik zocht

Snelle levering en goede service

Snelle levering!

Fietsslot besteld, was de volgende dag binnen

Gewoon TOPPY

Doen wat ze beloven en perfecte omschrijving product Veel betaalmogelijkheden

Goed geholpen

Zeer blij met toppy, goed geholpen in mijn keuze de beste jacuzzi te kiezen.

Doen wat ze beloven en communicatie goed en grappig.

Product is zoals omschreven.Super snelle levering.Communicatie is prima

Top - snel - correct

Top - snel - correct Levering Post NL niet ok! Heel de dag thuis en toch op postpunt afgeleverd.

Wel later geleverd dan voorzien maar gelukkig op een veilige plaats neergezet.

Alles naar wens

Snelle en correcte levering

Het produkt is snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Top aflevering

Afspraak is afspraak voldoet Toppy echt aan !

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!