geweldig

goed!bestelling kwam zeer snel,perfect,kom hier zeker weer!!

Je bent altijd welkom 😉

Goede service, een onderdeel van mijn product was beschadigd bij aankomst, binnen 2 weken heb ik het onderdeel nieuw ontvangen. Alles snel en netjes afgehandeld door Toppy.

Heel fijn dat alles weer werkt! Tot de volgende keer!

Ik had een verkeerde maat spiraalslang gekocht wou deze retour sturen maar was niet nodig heb mijn geld terug gekregen van dat geld heb ik een andere maat besteld en die was snel binnen.

Zo heb jij meer tijd om leuke dingen te doen!

heel snel bedankt.

mijn vissen overleven de winter

Dankjewel voor je bestelling én beoordeling én de groetjes aan je vissen!

Snelle correcte levering

Het bestelde kwam netjes bezorgd thuis.

zeer eenvoudig om iets te bestellen, en zeer vlotte levering

Als je iets besteld bij Toppy, krijg je meteen een bevestiging dat er besteld is, en wanneer het geleverd word. Ook zie je meteen waar het pakket zich bevind. En inderdaad, de volgend dag wordt jou product afgeleverd. Kan niet beter!!!

Hey Hilbert! Dankjewel voor je beoordeling én bestelling! Maarrre, als het niet beter kan? Zullen we dan toch voor die 10 gaan? 😉

gewoonweg niet geleverd, ruikt naar oplichterij

Ik bestelde en betaalde online een paar honderd euro. De transportfirma geeft aan via track and trace dat er is geleverd. Ik was gans de dag aanwezig. Dit is niet gebeurd. Men kan ondertussen vanuit toppy niet helpen zeggen ze, en schuiven de hete aardappel door. Mijn petekind heeft zijn cadeau niet. Een rotservice. In plaats van een nieuwe op te sturen of mijn geld terug te sturen, doet men .... NIKS rot , echt rot lijkt puur oplichterij. na deze week ga ik naar economische inspectie, politie ivm cybercrime en zoek ik alle andere kanalen om de kat de bel aan te binden. Je kan denken dat slechte reclame ook reclame is maar dat zullen we dan wel zien... jammer

Hey Klaas, Wat vervelend dat je de service zo ervaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We kijken uiteraard graag met je mee naar een passende oplossing zodat jij je petekind alsnog heel blij kan maken met een tof cadeau! We zien helaas geen contact terug via ons systeem, maar onze klantenservice gaat meteen contact met je opnemen om het samen met jou op te lossen! :)

Vlot, snel en gemakkelijk!

Vlot, snel en gemakkelijk!

én leuk niet te vergeten😉

Snelle en goede levering

Smiddags besteld en de volgende morgen al in huis. Echt top

Mop mop gas erop! 🏎️💨

Goed beschreven en vlot geleverd. Top

We willen onze service graag een niveautje hoger tillen! Naar een 10 om het maar zo te zeggen! Als er iets is, waarmee we jouw 8 naar een 10 kunnen krikken, dan horen we het graag!

Goede service snelle verzending

Goede klantenservice mbt tot vragen. Fijne producten en altijd snelle verzending.

Daar zitten we voor! Je weet ons te vinden!

prima gegaan snelle levering

snel geleverd en netjes verpakt en de zending is goed te volgen

De volgende keer gaan we voor de 10! Heb je nog tips of verbeterpuntjes voor ons? Dan gaan wij daar aan werken!

Zeer professioneel. Snelle, duidelijke communicatie

Hendel van de filter was stuk. Een mailtje gestuurd met een foto. Snel afgehandeld. Top service.

Hey Enrico! Alles weer helemaal in orde? Super bedankt voor je vette 10!

Perfect geregeld

Super snel geleverd Perfect en met zorg verpakt!

En heb je het wintermagazine al helemaal uit?

Heel prettig, aankoop Netspa opzet jacuzzi

Recent een opzet jacuzzi gekocht. Ik was aan het kijken naar een opblaasbare versie aangezien ik die voorheen bezat. Per app en mail advies gevraagd en kwam uit op een Netspa opzet jacuzzi. Is wat duurder maar merk dat deze een stuk degelijker en zuiniger is. Motor maakt wel iets lawaai maar je moet er wat voor over hebben. Reacties zijn vriendelijk en persoonlijk, komt betrouwbaar over. Hopelijk blijkt dat ook in de toekomst :)

Hey Sjoerd! Omdat jij de tijd hebt genomen om een mooie review voor ons neer te zetten, nemen wij de tijd om erop te reageren! Mega bedankt voor je bestelling én beoordeling! Je kunt op ons rekenen als je verder nog vragen hebt over je spa! Geniet ervan!

Gewoon zoals online bestellen hoort te zijn.. snel en compleet!

Gewoon een hele snelle levering en compleet met pakbon en factuur.

super snelle levering!

Goede producten, zeer snelle levering

Doen wat we beloven, da's Toppy!

Snelle verzending

Product was goed verpakt en snelle verzending.

Juist! Zoals het hoort! Bedankt voor je beoordeling én bestelling! 🙌🏼

Handige site, besteld en snel bezorgd!

Zo heb jij meer tijd om leuke dingen te doen!

Keurig geregeld

Wat een hitte

Ik gok zo dat je een warmtelamp hebt besteld! Geniet ervan!

Professionele webstore super levering

Zo snel iets aankomt heb ik nog nooit geweten, super gewoon. Ook duidelijkheid op de site en enorme keuze. Ik ben zeker fan en klant 10 op 10

Wat een TOP klant ben jij! Eentje die he-le-maal doorheeft hoe we onze stinkende best doen. Welkom bij de fanclub! 💛

zeer tevreden

lucht pomp voor buiten vijver werkt goed en is bijna geruisloos

Heel veel plezier ervan en dankjewel voor je fantastische review!

Beloven wat ze zeggen

Goede service....afspraak is afspraak.

Super snel in huis

Zeer snel geleverd en in juiste verpakking

Prima service en eenvoudig te tracen

Heel veel plezier ervan en dankjewel voor je fantastische review!

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!