Keurig en vlot

Keurig en vlot geleverd

Snelle levering zo als beloofd.

Snelle levering van UV lampen in stevige verpakking. Top service.

En een hele goede timing om de lampen te vervangen Jos! Goed bezig!

Product snel geleverd en zoals besteld. Goed verpakt zodat beschadiging vrijwel onmogelijk is.

Zeer vlot gegaan een aanrader

Toppy is toppie!!

Altijd hulp bij kiezen beste product, snelle leveringen en altijd degelijke producten

Een ramp

Pakket werd”zogezegd” afgeleverd, helaas niets ontvangen( maar wel betaald). We wachten op het onderzoek van de klantenservice.

Hey Peter, PostNL geeft aan jouw pakketje bij je geleverd te hebben, jij geeft aan dat niet het geval is. Vervelende situatie! Daarom hebben we bij de chauffeur nagevraagd waar hij jouw pakketje heeft afgeleverd. We gaan het in ieder geval netjes voor je oplossen!

Na meer dan een week nog steeds niks ontvangen!

Na meer dan een week nog steeds niks ontvangen! Dit terwijl ik het de volgende dag zou krijgen en ik heb ook geen bericht gehad dat het vertraagd zou zijn. Heel erg slecht! Klacht ingediend en ook vandaaruit nog niks vernomen.

Hey Rogier, je pakket is inderdaad vertraagd geraakt! Sorry! We hebben je via de mail laten weten dat jouw bestelling vandaag naar je verzonden gaat worden vanuit ons magazijn. Alsnog veel plezier met jouw aankoop!

Adequaat en snel toppy

Duideliijk bestelprocedure en snelle afhandeling

Top Toppy!

Uitstekende service.... al jaren koop ik mijn spullen voor de Spa bij Toppy... en altijd snelle levering en een goede prijs.

Jij mag blijven Jochem! We zijn blij met je!

duidelijke en eerlijk advies en snelle levering!

de bestelde w' eau mini inverter plus warmtepomp met toebehoren werd na een eerlijk en goed advies snel en correct tegen een eerlijke prijs geleverd!

Heel veel plezier ermee! Goede koop!

Snelle levering en product klopt zoals omschreven. Dus Toppie

Zeer snel geleverd

Goed verpakt prij kwaliteit zeker ok

Topbedrijf

Plaktegels gekocht voor onze keuken achterwand . Goed en netjes verpakt en een zeer snelle levering. Goede kwaliteit !!! Gemakkelijk op maat te snijden . Wij zijn zeer tevreden!! Bedankt TOPPY!!!

Alles uitgeklaard en opgelost

Na een weekje wachten, omdat ook Toppy als tussenpersoon moest wachten op uitklaring van het probleem is nu alles opgelost en kan ik aan de slag met mijn nieuwe vijverstofzuiger. Mijn leveringsadres heeft huisnr. 11A, de pakjesbezorger had mijn bestelling afgezet aan de voordeur huisnr. 1A. Bewoonster maakte hem nog attent dat dit niet voor haar was, maar de man trok er zich niets van aan en reed weg. Gelukkig wonen we nog in een gebuurte waarin iedereen elkaar nog kent en aanspreekt. Bij nazicht bleek de levering echter niet volledig, er ontbreekt een terugslagklep. Vorige week vrijdag gemeld, zaterdag een antwoord van Sam van Toppy, dat ze dit gaan uitzoeken, maar verder nog niets vernomen. Kan dus nog niet aan de slag met mijn toestel.

Hey Michel, We hebben je via de mail laten weten dat het klepje verstoppertje speelt en in de pomp verstopt zit. Gelukkig heb je het klepje gevonden en is het probleem opgelost.

Onaangekondigd snelle service

De levering van ons zwembad en accessoires was niet aangekondigd maar we waren thuis en de chauffeur heeft extreem z’n best gedaan om de pallet op n goede plaats neer te zetten. Het weer is er nog niet naar maar we kijken uit naar het opzetten en gebruiken van het bad.

Goed advies gekregen en perfecte levering

Goed advies gekregen en perfecte levering

Probleem snel opgelost

Er was iets mis met het geleverde product. Ik heb zeer snel een antwoord gekregen en aansluitend de correcte oplossing

Had niet verwacht dat ik het zo snel kreeg geleverd

snel en correct

snelle en correcte levering

Prima service en snel top

Snel ontvangen- goed verpakt

De zwembadtegels zijn perfect voor in de tuin

Prima! Snelle levering.

Rap en veilig geleverd

Wij dachten eerst dat er iets verkeerd was aan de grote van de doos te zien, maar was juiste gewoon heel veilig geleverd zodat de lamp niet kon breken. Ook snel geleverd de dag na aankoop al geleverd

Alles correct geleverd

Ik heb echter retour moeten aanvragen omdat ikzelf verkeerd besteld heb. Op de retourvraag die correct door jullie is ontvangen nog niets gehoord. Ik wacht nog op retourgegevens.

Hey Margriet, Jammer! Kan gebeuren? Is je retour inmiddels goedgekeurd? Dan krijg je van ons namelijk automatisch een verzendlabel waarmee je je bestelling gratis naar ons kan opsturen. Heb je advies nodig voor een juist product? Weet dan dat we je altijd kunnen helpen bij je keuze. Onze productexperts barsten van de kennis.

Sie liefern nicht das, was ich bestellt hatte!

Hallo Toppy-Team, Sie schicken mir das falsche Produkt und sagen nicht, daß Sie das bestellte als Austausch liefern können! Ich bitte um ein kostenloses Rücksendeetikett und soll die Transportversicherung bezahlen! Ich habe genug zu tun mit dem Hin und Her, weil Sie nicht das liefern, was ich bestellt hatte! Mit freundlichen Grüßen Matthias Müller

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hey Matthias, Wir haben Ihnen eine E-Mail geschickt, um gemeinsam eine Lösung zu finden. Wir haben Ihnen drei Lösungen per E-Mail angeboten. Wir würden gerne von Ihnen hören!

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!