Ik zocht een standaard voor m’n BBQ. Simpel, zou je denken. Helaas, niet leverbaar. Maar geen paniek: ik zou een mailtje krijgen zodra ’ie weer op voorraad was. Keurig. En jawel hoor, enige tijd later pling! – daar was het langverwachte mailtje. Vol enthousiasme meteen besteld en betaald. Ik zag de lange warme bbq- avonden al voor me, zeg maar. De volgende dag kreeg ik een mailtje dat het artikel toch niet leverbaar was. Oeps. Maar geen zorgen, m’n geld zou worden teruggestort. Tóch fijn, die consistentie. En de kers op de rookworst? Als ik het artikel nog steeds wilde, kon ik me aanmelden voor… juist ja, een mailtje zodra het weer op voorraad is. Het voelt een beetje als een potje Monopoly: ga terug naar Start, ontvang geen BBQ-standaard. En alsof dat nog niet genoeg is, trek je ook nog een Kans-kaart: “U heeft betaald voor een niet-bestaand product. Probeer het later nog eens!” Het hele proces werd omlijst door hun toegewijde, maar werkelijk verschrikkelijk irritante vorm van klantvriendelijkheid. Zo eentje waarbij je je afvraagt of het een goedbedoelde service is, of een verborgen camera.
Dank je wel voor je uitgebreide review. En wat balen dat jouw ervaring met ons zo teleurstellend is geweest – dat is niet de beleving die we willen achterlaten. We hebben je in dit geval helaas blij gemaakt met een dooie mus. Of, om het in een andere vergelijking te zeggen: we hebben meer kaartjes verkocht dan het stadion aan plekken heeft. Op het moment dat jij je bestelling plaatste, leek het systeem nog te denken dat er een plekje vrij was – maar toen jij je BBQ-standaard wilde ‘binnenlopen’, bleek hij al vergeven. En dat is frustrerend, helemaal als je net vol enthousiasme die kaartjes/bbq standaard hebt gekocht. De automatische back-in-stock mails zijn bedoeld als service, maar we hadden de instellingen verkeerd staan. Er kwamen er maar 20 binnen en we hebben er 40 verkocht. 20 mensen hebben we dus teleurgesteld. SORRY. Fout van ons. We snappen dat dit voelt als terug naar af, en dat je daar weinig geduld of begrip voor hebt – terecht ook. We nemen dit soort situaties serieus en werken continu aan het verbeteren van onze voorraad- en communicatiesystemen, zodat dit minder vaak voorkomt. Je feedback helpt ons daar echt bij. Ik heb je ook even gebeld om dit persoonlijk toe te lichten, maar kreeg je niet te pakken. We gaan je mailen. Mail of bel ons gerust terug. Hopelijk geef je ons in de toekomst nog een kans. Groetjes, Pleun van Toppy Hopelijk geef je ons in de toekomst nog eens een kans – mét BBQ-standaard én zonder frustratie. Groet, Pleun van Toppy
Duidelijke website, met goede producten en prijzen. Levering helemaal netjes, vlot en duidelijk. En vragen naderhand werden prima afgehandeld.
Yes, dat is precies wat we willen horen!
Ik had verkeerd besteld en heb zonder te open het pakket teruggestuurd na goedkeuring. Het geld stond vlug opnieuw op mijn rekening. Zeer correct dat ik moest betalen voor de retour.
De stoel werd geleverd in een giga doos Misschien een aandachtspunt om te verbeteren ⁵ Met vriendelijke groet Henri van Geene
Hey Henry, We kijken graag met je mee. We willen dat je gelukkig bent met je nieuwe stoel. We zien op dit mailadres geen bestelling terug, dus ik ga je even mailen en vragen om een bestelnummer. Dan gaan we er even voor 'zitten' en komen met een oplossing. Ik ga je mailen. Groetjes, Pleun van Toppy
Originele beoordeling
De stoel werd geleverd in een giga doos Niet in de originele verpakking en stak op 2 plaatsen uit de verpakking De stoel zelf was niet ingepakt tegen beschadiging Er zaten geen papieren bij van Dukdalf met de garantie bepalingen De stoel voelt aan alsof hij gebruikt is Met vriendelijke groet Henri van Geene
Hey Henry, We kijken graag met je mee. We willen dat je gelukkig bent met je nieuwe stoel. We zien op dit mailadres geen bestelling terug, dus ik ga je even mailen en vragen om een bestelnummer. Dan gaan we er even voor 'zitten' en komen met een oplossing. Ik ga je mailen. Groetjes, Pleun van Toppy
Weer dik in orde Overzichtelijke website Vlot kunnen bestellen en betalen. En vlug geleverd
Zo hoort het! We pakken niet alleen je bestelling goed in, maar ook graag uit met service 😄 Bedankt voor je vertrouwen!
Een matige site. Ik heb een gokje genomen op een afsluitring voor een zandfilterpomp. Veel te klein, maar er stond geen diameter bij. Gemiste kans. De levering was wel snel, al had ik daar niet zoveel aan achteraf. Na het plaatsen van een recensie werd er direct een retour geboekt en kreeg ik een e-mail. Het klantsucces Team heeft zeker zijn best gedaan, maar voor mij een gemiste kans. De poging verdiend wel een iets beter cijfer, dus van een Voldoende naar ruim voldoende voor de poging.
Hey Jurrie, We lezen je review en we snappen je. Er staat inderdaad niets over bij over de diameter. we gaan je even mailen zodat we dit meteen aan kunnen passen! Je hoort van ons!
Originele beoordeling
Een matige site. Ik heb een gokje genomen op een afsluitring voor een zandfilterpomp. Veel te klein, maar er stond geen diameter bij. Gemiste kans. De levering was wel snel, al had ik daar niet zoveel aan achteraf.
Hey Jurrie, We lezen je review en we snappen je. Er staat inderdaad niets over bij over de diameter. we gaan je even mailen zodat we dit meteen aan kunnen passen! Je hoort van ons!
Als ik geweten had welke rommel jullie verkopen had ik nooit tuinstoel gekocht bij jullie NOOIT
Hey Willy, JIj bent niet blij met je stoel. Dat werd nogmaals duidelijk aan de telefoon. We horen heel graag van je wat er mis is en je mag natuurlijk je stoel naar ons retourneren. Dan krijg je gewoon je geld terug. We mailen je de retourinstructies. Groetjes, Pleun van Toppy
Op zondagavond 20.45 uur besteld, maandagmorgen was mijn bestelling al geleverd. Prima..
Besteld op zondagavond, maandagochtend al in je handen? Ons logistiek team krijgt een extra ijsje vandaag!
Snelle levering heel blij mij en dat wat het moet doen. Schoonmaken.
Heerlijk om te horen! Blij dat jij blij bent — en dat het schoonmaakwerkje nu een stuk makkelijker gaat 💪
In het weekend besteld, maandag al in huis. Stevig verpakt. Goede communicatie omtrent jou bestelling
Weekendje besteld, maandagochtend al paraat – zo zien we het graag! 💨 Fijn dat ook de communicatie duidelijk was. Bedankt voor je review!
Duidelijke manier van bestellen en snelle levering
Top! Zo hoort het: duidelijk, snel en zonder gedoe 😄 Bedankt voor het delen!
Volgens afspraak voor een goede prijs
Wat fijn om te horen dat alles keurig en volgens afspraak is verlopen – en dat ook nog eens voor een goede prijs! Daar doen we het voor 💪 Groetjes, Team Toppy
Aanvankelijk leek het er op dat de warmtepomp niet automatisch herstarte, maar het verval is iets groter dan ik verwachte. Alles lijkt verder goed te werken, ben dan ook wel tevreden tot nu toe.
Bedankt voor je review! Fijn dat alles uiteindelijk goed lijkt te werken en dat je tevreden bent. Mocht je toch nog vragen hebben over de warmtepomp of twijfels houden, laat het gerust weten – we helpen je graag verder 💬 Groetjes, Team Toppy
Snelle levering
Yes! Daar worden we blij van 😄 Fijn dat alles lekker snel geregeld was – zo hoort het ook! Groetjes, Team Toppy
Ph- besteld, tijdeig geleverd maar jammer genoeg niet goed verpakt. Hierdoor is product terecht gekomen op pad aan onze voordeur. Dit is een onomkeerbaar proces (zwavelzuur met beton). Hopelijk neemt Toppy hierin zijn verantwoordelijkheid op.
Hey Chris, Ik zie je foto's en lees je review... We gaan dit nu uiteraard meteen oppakken. We hebben geprobeerd te bellen, maar geen gehoor, dus we hebben je ook gemaild om het zo goed mogelijk op te lossen. Bel of mail je ons terug?
algemeen zeer tevreden
Wat een mooie review – dankjewel! Super fijn dat je zo tevreden bent over zowel de service als de spullen. Zo zien we het graag! 🙌 Groetjes, Team Toppy
Mijn luchtstenen vervangset werd vlug geleverd en was 100 % OK.
Helemaal tiptop, dat horen we graag! 😄 Fijn dat de levering snel was en alles helemaal in orde – precies zoals het hoort! Groetjes, Team Toppy
Ik bestelde 2 solarbollen. Ik kreeg echter een ander merk toegestuurd, met andere warmtecapaciteit dan vermeld op de site. Bij klantendienst gaf men aan dat de bollen onder dezelfde naam verkocht werden. De EANcodes komen echter niet overeen, dus ontving ik effectief een ander product. Hier moest ik foto's van afleveren en men zou het zeker oplossen. Intussen zijn we 3 dagen verder... Ben wachtende!
Hey Fran, Fijn dat we elkaar net even gesproken hebben. Nogmaals bedankt voor je feedback – daar kunnen we echt wat mee. En hopelijk hebben we jou inmiddels ook goed kunnen helpen. We hebben direct een nieuwe solarbol voor je opgestuurd, zodat je voldoende capaciteit hebt om je zwembad goed te verwarmen. Ook heb ik even contact gehad met een productexpert over de koppelingen. Hier mail ik je nog over. Groetjes, Pleun van Toppy
Pomp die 10 dagen onderweg was naar ´t sorteercentrum van post.nl is blijkbaar daar verloren gegaan... Leuke dame aan de lijn gehad van Toppy die direct actie heeft ondernomen en een nieuwe pomp heeft opgestuurd... Toppie...
Hey Marc, Je wacht al veel te lang op jouw bestelling, dus jouw review snappen we goed! We zijn snel in actie gekomen en sturen je een nieuwe pomp op. Wij regelen het zelf wel verder met PostNL, want hij is wel echt de deur uit gegaan bij ons. Hopelijk verdient deze service weer een voldoende als review! We zien je graag weer terug.
Originele beoordeling
Beste, Ordernummer 3000307265 Besteld op 20/6 Al 10 dagen onderweg naar sorteercentrum...vrij lang toch... Tot op heden nog niets gezien... Kan geen mail sturen om iets te vragen... Je komt altijd op dezelfde pagina van post.nl...op weg naar... Leuke service...
Hey Marc, Je wacht al veel te lang op jouw bestelling, dus jouw review snappen we goed! We zijn snel in actie gekomen en sturen je een nieuwe pomp op. Wij regelen het zelf wel verder met PostNL, want hij is wel echt de deur uit gegaan bij ons. Hopelijk verdient deze service weer een voldoende als review! We zien je graag weer terug.
Goedemiddag, Wij bestelden een zwembad bij Toppy. Helaas liep er iets fout bij de leverancier waardoor ons zwembad zoek raakte in de distributie. Na Toppy hiervan op de hoogte te brengen stelden de dames van de klantendienst alles in het werk om ons probleem op te lossen, zo bestelden zijn een nieuw zwembad zodat onze kindjes alsnog van de waterpret konden genieten. Hartelijk dank voor de prima service!
Hey Alexis, We lezen je review en gaan meteen op onderzoek uit bij Raben onze transporteur. Ik bel je zodra we meer weten! We snappen dat je al lang en breed in het zwembad had willen liggen. Of in ieder geval, de kids! Je hoort vandaag nog van ons. Groetjes, Pleun van Toppy
Originele beoordeling
Ons zwembad is nog steeds niet geleverd, reeds contact opgenomen met Raben, deze gingen ons op de hoogte brengen van de status maar ook hier geen respons. Ik gooi zeker geen steen naar jullie diensten maar vind het erg jammer dat wij geen terugkoppeling op update krijgen waar onze goederen zich bevinden en wanneer ze geleverd worden. Onze kindjes keken hard uit naar het zwembad en de vele zwempartijtjes met vriendjes, deze vallen nu heelaas in het water...
Hey Alexis, We lezen je review en gaan meteen op onderzoek uit bij Raben onze transporteur. Ik bel je zodra we meer weten! We snappen dat je al lang en breed in het zwembad had willen liggen. Of in ieder geval, de kids! Je hoort vandaag nog van ons. Groetjes, Pleun van Toppy
Opblaadbare bank gekocht bij toppy. Bank is nog mooier dan wij verwacht hadden. Snelle levering, wij zij zeer tevreden.
Wat een leuke verrassing dat de bank nóg mooier is dan jullie hadden verwacht! 😍 En ook nog eens snel geleverd – dat klinkt als een geslaagde aankoop. Veel plezier ermee! Groetjes, Team Toppy
Ik had 3 dingen besteld, levering ging vlot, alleen 1 artikel klopte niet. Na contact opgenomen te hebben is dit vlot opgelost.
Bedankt voor je fijne review! Jammer dat er eerst iets misging, maar des te blijer zijn we dat we het snel voor je hebben kunnen oplossen 💪 Service betekent voor ons ook klaarstaan als er iets niet helemaal klopt! Groetjes, Team Toppy
ben keurig geholpen door Pleun met mijn herrie makende zuurstofpomp. Krijg een andere pomp opgestuurd en ben zeer tevreden met deze oplossing
Hey Margeet! We hebben een oplossing gevonden voor het filmpje! Ik ga ervoor zorgen dat onze vijverexpert bij je terug komt met een oorzaak en oplossing! Geen zorgen, bij Toppy krijg je ook service ná je aankoop!
Originele beoordeling
Ik heb een zuurstof pomp gekocht die enorm veel herrie maakt. Filmpje gestuurd maar dat krijgen ze niet geopend. Ik stel voor via app te sturen, maar het antwoord is dan wij doen niets met whats app. Jammer gemiste kansen. Dus nu kan ik niets sturen en zit met een pomp die enorme herrie maakt. Wat filmpjes sturen kan ik ze niet aanbevelen. Zou fijn zijn voor gebruikers als er ook die service zou zijn.
Hey Margeet! We hebben een oplossing gevonden voor het filmpje! Ik ga ervoor zorgen dat onze vijverexpert bij je terug komt met een oorzaak en oplossing! Geen zorgen, bij Toppy krijg je ook service ná je aankoop!
Heb ik al eerder gemeld
Hey Jan, Goed om je even gesproken te hebben! We hebben het filmpje ontvangen – dank daarvoor. We gaan het bekijken om te achterhalen wat er precies aan de hand is, en nog belangrijker: hoe we het kunnen oplossen. We komen er snel bij je op terug. We willen natuurlijk dat je blij bent met je zwembadrobot en zonder gedoe kunt genieten van een schoon zwembad. ^ Pleun van Toppy
Vlotye service en zorgen voor tips nadien.
De Kempkens 2100
5465PR Veghel
Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.