Svar från företagets ägare
Hoi Joris,
Bedankt voor je beoordeling over ons en wat jammer om te horen dat er een ander product geleverd is dan afgebeeld stond op onze site.
Het is en blijft voor ons een uitdaging om voor al onze 8000+ producten die we op de website hebben staan de juiste afbeeldingen en specificaties te laten zien. Hierin zijn we ook erg afhankelijk van onze leveranciers die soms (kleine) wijzigingen aanbrengen in het design van hun producten en ons hier dan niet over informeren. In dat soort gevallen komen we er helaas pas te laat achter dat deze veranderingen hebben plaatsgevonden. We vinden het dan ook erg vervelend dat je een ander product hebt ontvangen dan afgebeeld.
Je hebt ondertussen de verkeerde slaapzak gratis terug kunnen sturen en we hebben deze ook direct gecrediteerd aan je.
Daarnaast hebben we reeds een mailtje gestuurd met de vraag of we je alsnog blij kunnen maken met een andere slaapzak. Daar horen we graag nog over zodat we dit alsnog netjes met je op kunnen lossen voor je en je van een juiste slaapzak kunnen voorzien.
Groeten,
Stef van Toppy