Snel geleverd, en alles heel degelijk verpakt.
Na het bestellen snelle reactie .Bezorging was ook goed geregeld. Goede ervaring .
Snelle levering alles vlot verlopen
Mijn eerste ervaring is niet positief, eerst we gaan u bestelling klaarmaken daarna geen voorraad,komt niet echt professioneel over, er is netjes contact opgenomen en uitleg gekregen waar het fout was gegaan dus ik zal mijn mening herzien ik ben tevreden over de service die de bedrijf leverde.
Hoi Freek, Bedankt voor je beoordeling en het prettige gesprek dat we zojuist hebben gevoerd. Zoals aangegeven vinden we het erg vervelend dat de leveringsgegevens op onze pagina niet helemaal klopte met de daadwerkelijke voorraadstatus. Vanwege een voorraad verschil heb je helaas 2 dagen langer moeten wachten op je bestelling dan aangegeven. We hebben je hierover nog geïnformeerd via de mail, maar dit neemt natuurlijk niet weg dat we later hebben geleverd dan op de site stond aangegeven. Zoals besproken zijn we je in de toekomst weer graag van dienst en zal ik persoonlijk zorgen dat je bestelling netjes en op tijd de deur uit gaat. Met vriendelijke groet, Stef van Toppy
Original recension
Mijn eerste ervaring is niet positief, eerst we gaan u bestelling klaarmaken daarna geen voorraad,komt niet echt professioneel over
Hoi Freek, Bedankt voor je beoordeling en het prettige gesprek dat we zojuist hebben gevoerd. Zoals aangegeven vinden we het erg vervelend dat de leveringsgegevens op onze pagina niet helemaal klopte met de daadwerkelijke voorraadstatus. Vanwege een voorraad verschil heb je helaas 2 dagen langer moeten wachten op je bestelling dan aangegeven. We hebben je hierover nog geïnformeerd via de mail, maar dit neemt natuurlijk niet weg dat we later hebben geleverd dan op de site stond aangegeven. Zoals besproken zijn we je in de toekomst weer graag van dienst en zal ik persoonlijk zorgen dat je bestelling netjes en op tijd de deur uit gaat. Met vriendelijke groet, Stef van Toppy
Vlot verloop
Snelle levering, en handige slimme promoties.
Ik heb een bestelling willen plaatsen, maar die was elders goedkoper. Gemeld en kon de prijs krijgen zoals het bij anderen ook was. Dit is dus een verkooptechniek om bestellingen bij anderen weg te stelen. Als ze bv 10% extra hadden gegeven en de prijs aangepast hadden naar permanent die van een ander had ik het begrepen. Nu kapen ze alleen bestellingen bij anderen weg... zo jammer. Verder prima service en snelheid, maar jammer van deze miskleun Als ik besteld had bij anderen had ik het dagen geleden al in huis gehad, maar nu 4 dagen vertraging door hun tactiek...
Hoi Angelo, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons! Zoals aangegeven betaal je bij ons de laagste prijs. Op het moment dat een andere aanbieder een product voor €10,- goedkoper aanbiedt en de omstandigheden zijn hetzelfde (levertijd, voorraadstatus, binnen Benelux) dan bieden we het artikel voor diezelfde, laagste prijs aan. Wat we in jouw geval ook hebben gedaan. We kunnen op dat moment €0,10 onder de prijs gaan zitten, maar dat vinden we persoonlijk erg kinderachtig. Op dat moment is dat de laagste prijs en ben je uiteraard vrij om te kiezen voor de aanbieder die je wilt! Hopelijk kun je begrijpen dat wanneer we standaard 10% onder de prijzen van andere aanbieders gaan zitten en zij hetzelfde beleid hanteren, er uiteindelijk niemand overblijft. Daar is natuurlijk niemand bij gebaat omdat dit weer allerlei andere vervelende randzaken met zich meebrengt zoals kosten besparingen op werknemers, meer en goedkopere productie in landen met minder arbeidsrechten en lagere service (neem de supermarkt branche als voorbeeld). Je betaalt bij ons nooit te veel en we bieden al onze klanten een hoge, persoonlijke service. We werken niet zoals sommige supermarkten doen met alle negatieve gevolgen van dien. Mocht je in de toekomst nog een ander product nodig hebben (voor de laagste prijs uiteraard) dan horen we het graag. Groeten, Stef van Toppy
Bestelling geplaatst, kwam iets later dan verwacht, maar kreeg daar bericht van. Product was top verpakt en precies wat ik besteld had.
Uitstekende service en klantvriendelijk personeel. Levering was 1 week uitgesteld wegens uitgeputte producten in magazijn, maar paar dagen later was alles al geleverd. Super !
goede website alles goed te vinden
Correct behandeld en op de hoogte gehouden. Prima product voor een goede prijs.
Vlot en vlug.
Prima geregeld
Goede service,goede prijs-kwaliteitverhouding, op tijd geleverd.
De levertijd zou tussen 08.00 en 21.00 u zijn. Kan dit niet preciezer geschat worden ?
Beste prijs ( promo) Supersnelle verzending BE
Zeer snelle levering en goed product
Snelle en correcte levering
Inmiddels vele ervaringen met Toppy ( Toppershops ) en het kan aan mij liggen, maar altijd een Top(py) service gehad. En als er dan eens iets niet goed gaat of je doet een beroep op de productgarantie of zelfs een beroep op Toppy buiten de garantie, de service was altijd perfect. Voor mij althans wel. Toppy bedankt !!!
Zoals gewoonlijk correcte levering en info
Product(en) zeer snel en netjes geleverd. We hadden iets verkeerd besteld, maar het was helemaal geen probleem om het (kosteloos) te retouren. De dag erna was de goede bestelling al weer binnen. Toppy jullie zijn Toppie!
Zeer goed
Toppy had een leuke actie, schoonmaakmiddel met speaker. De doos AquaFinesse kwam heel snel maar er zat geen speaker bij. Één kort mailtje was genoeg, ik kreeg alsnog de speaker toegezonden met excuses. Foutjes maken mag, het gaat er om hoe je het oplost. Dikke negen!
de bestelling was er een dag eerder dan gezegd, helemaal top
Goede informatie bekomen en een vlotte uitvoering van mijn bestelling
• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.