Snel en kwalitatief

Goede materialen, snelle levering!

Super snelle levering

Tuigje voor onze husky besteld omdat we wilde gaan trainen met naast lopen ipv trekken. Gaat tot nu toe super goed met de bevestiging op de borst. Meteen voor onze andere husky er eentje bij besteld de dag dat we de bestellinhg uitprobeerde. Super tevreden en ook nog snel in huis!

Super snel geleverd

Al vaker besteld en elke keer tevreden

makkelijk shoppen, alles goed en snel ontvangen

Duidelijke website, alles keurig en vlot ontvangen. Tevreden met producten.

Snelle verzending, duidelijk website!

Mijn bestelling werd dezelfde dag nog verzonden. De producten zijn zoals omschreven en afgebeeld op de website. Duidelijke website waardoor ik mijn keuze goed en weloverwogen kon maken. Ik raad deze website aan!

Actieve honden is een heel fijn en betrouwbaar bedrijf. Ik heb al diverse artikelen bij hun besteld. Alle tot volle tevredenheid. Nu ben ik heel blij met mijn Owney Nova jas. Snelle en keurige levering. Vakkundige begeleiding. What you see is what you het. En dat is kwaliteit.

snel geleverd en keurig verpakt

Goed op de hoogte gehouden, geleverd zoals beloofd binnen 1 dag.

Prachtig tuig

Dog Copenhagen, super mooi en sterk.

Goede en snelle bezorging Alleen Floortje miste de hondenkoekjes in de doos wat ze al gewend is van andere leveranciers Mss een tip 😁

Overzichtelijke site, hele snelle levering en top producten

Super fast and great quality!

Great service!

Supergoed

Super goede service en advies!! Ik had een product wat niet helemaal was zoals het op de website stond en zodoende contact gehad en goed geholpen om wel een juist product te krijgen, uiteindelijk was het ook niet hun fout!!! Ook meedenkend en kijken naar de behoefte van de klant. Niks meer dan lof!! Al 2 keer een bestelling gedaan voor mij en mijn hulphond en zal zeker niet de laatste keer zijn!!

Zeer snelle levering en top producten!

Op vrijdag een jas besteld, zaterdagochtend geleverd, helemaal top, volgens omschrijving, valt mooi op maat. Zo een handige jas, echt super blij mee!

veel keus en snel geleverd

overzichtelijke website met veel keus , goede produkten en snel geleverd

Super !

Gemakkelijk harnas !

Super webshop!!!

Sneller levering

Fijne webshop met goede en snelle service

Ik bestel hier al jaren de ruffwear en andere artikelen, zelfs toen ze nog op de andere locatie gevestigd waren. als ik vragen heb worden deze snel en vakkundig beantwoord en ik mag altijd met mijn honden langskomen om te passen en dat is wel zo handig met al die verschillende pasvormen,Er is dan ook altijd iemand aanwezig die de expertise heeft om de tuigjes goed af te stellen. Zijn er nieuwe artikelen die ik zoek is dit de eerste webshop waar ik naar zoek!

Lekkere snacks en snelle levering

Mijn hondje vind alle snacks die we tot nu toe besteld hebben lekker. De meeste snacks zijn niet té groot, de andere kunnen gemakkelijk in stukken gesneden worden. Snelle en correcte levering.

Fijn geprijsd assortiment, snelle verzending

Al een tijdje op zoek naar een nieuwe RokStraps riem na jaren zwaar gebruik van de eerste. Veel keuze en kleuren op voorraad bij ActieveHonden en voor een zeer nette prijs! Deze riemen zijn ideaal en hun geld meer dan waard, helemaal fijn dat ook de grote maten op voorraad zijn in meerdere kleuren. Verzending was zeer vlot zoals beloofd. Pluspunt wat ook genoemd mag worden: geen onnodig plastic verpakkingsmateriaal meegestuurd!

Wat een goede kwaliteit.

De maat is precies goed, de kwaliteit is goed en de snele service is goed. Echt een 10

Klantenservice die goed meedenkt en helpt en ook nog eens erg vriendelijk is!

Voor mijn Welsh corgi Cardigan reu die nog aan het groeien is was ik op zoek naar een tuig. Op de site van actievehonden.com vond ik direct wat ik zocht en ook nog de gewenste kleur. Nadat deze bezorgd was twijfelde ik of de maat wel goed was. Een mail met foto's van onze hond in het tuig gestuurd en erbij vermeld dat ik al een maat groter extra had besteld. Snel een antwoord terug vanuit de klantenservice, met als reactie dat een maat groter echt veel te groot zou zijn en dat ik beter voor een ander merk kon gaan met een andere maat voering. De andere bestelling werd geannuleerd en omgezet in het andere merk. Deze was de volgende dag in huis. De twee tuigen vergeleken en het voorgestelde tuig gehouden. Daarna kreeg ik keurig de retourgegevens per mail. Ik zeg top!

Fantastische service

In december een tuigje gekocht na goed advies! Helaas begon hij op een bepaald punt te rafelen, mailtje gestuurd met foto en we kregen de dag erna een reactie en de dag daarna een nieuwe! Top service!

Ik ben zeer tevreden en ga zeker volgende keer ook op actieve honden.com bestellen!

De jas die ik besteld had is nel gelevert, goed verpakt en helemaal zoals in de beschrijving stond! Mijn complimenten!

Correct

Correct

Geweldige jas

Makkelijk met al die zakken met wandelingen en trainingen. Echte aanbevelingen voor honden liefhebbers