Goede service!

Zeer vriendelijk, adequate hulp bij kiezen diverse producten.

Kwaliteitsartikelen en top service

Ik kan niet anders zeggen, bij Actievehonden krijg je een top service. Als je vragen hebt word je snel en vakkundig geholpen. De spullen in de shop zijn van goede kwaliteit. Heb nu meerder keren besteld en ben dik tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service. Snelle en correcte levering.

Ik ben zeer tevreden met het gekochte product. Goede dienstverlening, toegankelijke site en snelle en correcte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Product als beschreven, snelle levering

Al vaker iets besteld. Producten zijn goed beschreven, de levering is snel, ook telefonisch contact als advies nodig was in verleden was erg goed. Mis alleen de optie om te betalen met PayPal.

Goede service, snelle levering

Heb al een paar bestelling geplaatst bij ActieveHonden.com. Service is gewelding (telefonisch en per mail), de zendingen gaan snel de deur uit en de producten zijn van goede kwaliteit. We hebben zelfs een keer (na afspraak) materiaal mogen passen in de showroom, waarbij we vakkundig geholpen werden.

Supersnelle levering!

Vorige week een Dog Copenhagen lijn en tuig gekocht. Supersnel werden ze geleverd en wat zijn ze mooi! We hebben hem gekocht omdat we gek werden van het getrek van onze hond en wat een verademing met dit tuig! Vanaf het eerst begin geen getrek meer en nu heerlijk relaxt lopen met hem. Ook onze dochter was gelijk enthousiast over dit tuig dus ook zij heeft hem voor haar pup besteld. En ook deze werd de volgende dag bezorgd. Helaas heeft de pup de riem te pakken gehad en het handvat eraf gebeten.... Superkwaliteit Dog Copenhagen alleen helaas niet tegen puppietandjes...

Goede en snelle service

Ik had een hondentuig met riem besteld, echter viel de kleur in werkelijkheid wat tegen (minder fel dan op de foto). Zonder problemen kon ik deze binnen een dag omruilen voor een andere kleur! Fijne service en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nette verzending en snelle levering

Zoals hierboven al gezegd, een snelle levering en 100% naar verwachting. De Ruffwear koel-vest zit netjes bij de hond, al heb ik wel wat twijfels over de rits.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service, vriendelijk en hulpvaardig!

Telefonisch heel erg vriendelijk en hulpvaardig personeel. Super om dit nog een mogen mee te maken. Voor mij een geweldig bedrijf!

Nette website

bestelling correct en op tijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke communicatie en goede levering

Goede productomschrijving, duidelijke communicatie en goede levering van de bestelling.

Zeer goede service

Erg fijn aan de telefoon geholpen. Belde ivm hulp bij het inloggen. Daarnaast ook goed advies over de maat tuig waardoor ij gelijk de goede maat had. Heel vriendelijk te woord gestaan.

Goeie en snelle service

De ruffwaer harnassen zitten als perfect om onze hond zijn lichaam. Met het ontsnapping prof harnas geraakt onze hond er niet meer zelf uit en zit toch gemakkelijk. Alles is heel snel geleverd en in goeie staat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al diverse keren wat besteld. Kom je er niet uit dan wordt je telefonisch geweldig geholpen! Ook nu met info over de swampcooler. Wat een uitvinding is dit!

Fantastische service

Besteld op vrijdag en zaterdag ontvangen. Hartelijk dank voor de snelle service! Op zondag hadden we Flyball wedstrijd en de koeljassen pasten perfect! De hondjes hebben er veel geniet van gehad! 👍

Rust gevend voor hond

Onze hond was onrustig vervelend geen rust aan kunnen vinden hijgen hele dag en nacht nu met vest veel rustiger vind haar plaatje weer weer mee plezier hijgen is ook minder ik vind dat ik er goed aan gedaan heb om zo. 'n vest te kopen wel prijssig maar wel een aanrader top vest voor je huisdier

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en uitgebreid assortiment

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte levering en snelle service

Top alles naar wens

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al meerdere producten gekocht en super tevreden over de snelle service !

Heel goed!

Heel klantvriendelijk en service gericht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke productomschrijving! Prima telefonische uitleg en assist. Product beantwoordt volledig aan onze wensen.

Wat een verademing!

Eindelijk een webshop/winkel die het snapt. Komen de afspraken na en als je iets besteld heb je het snel in huis. Bij bijzonderheden nemen zijn contact met je op in plaats van dat je er achteraan moet. Goede spullen, mooie winkel op afspraak te bezoeken met goed advies. Na veel teleurstellingen in dieren webshop land, is dit echt een verademing!!!

Fijn klantvriendelijk bedrijf.

Ik heb zelden zo’n fijn bedrijf meegemaakt als het gaat om klantvriendelijkheid en vlotte communicatie waarbij de oplossing super is. Wilde een maat omruilen en mailde dat op zondag. Nou niet gelijk een reactie verwacht maar deze kwam wel. Ze reserveerde alvast de nieuwe maat en de andere zou ik retoursturen waarbij ik even kon wachten of se nieuwe maat wel goed was. Dat laatste was zo. Keurig en super blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goed antwoord op vraag via de mail heeft er voor gezorgd dat ik meteen de goede maat jas heb besteld. Dank hiervoor!

Mijn hond is super-content

Over Actievehonden.com