Goeie en snelle service

De ruffwaer harnassen zitten als perfect om onze hond zijn lichaam. Met het ontsnapping prof harnas geraakt onze hond er niet meer zelf uit en zit toch gemakkelijk. Alles is heel snel geleverd en in goeie staat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al diverse keren wat besteld. Kom je er niet uit dan wordt je telefonisch geweldig geholpen! Ook nu met info over de swampcooler. Wat een uitvinding is dit!

Fantastische service

Besteld op vrijdag en zaterdag ontvangen. Hartelijk dank voor de snelle service! Op zondag hadden we Flyball wedstrijd en de koeljassen pasten perfect! De hondjes hebben er veel geniet van gehad! 👍

Rust gevend voor hond

Onze hond was onrustig vervelend geen rust aan kunnen vinden hijgen hele dag en nacht nu met vest veel rustiger vind haar plaatje weer weer mee plezier hijgen is ook minder ik vind dat ik er goed aan gedaan heb om zo. 'n vest te kopen wel prijssig maar wel een aanrader top vest voor je huisdier

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en uitgebreid assortiment

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte levering en snelle service

Top alles naar wens

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al meerdere producten gekocht en super tevreden over de snelle service !

Heel goed!

Heel klantvriendelijk en service gericht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke productomschrijving! Prima telefonische uitleg en assist. Product beantwoordt volledig aan onze wensen.

Wat een verademing!

Eindelijk een webshop/winkel die het snapt. Komen de afspraken na en als je iets besteld heb je het snel in huis. Bij bijzonderheden nemen zijn contact met je op in plaats van dat je er achteraan moet. Goede spullen, mooie winkel op afspraak te bezoeken met goed advies. Na veel teleurstellingen in dieren webshop land, is dit echt een verademing!!!

Fijn klantvriendelijk bedrijf.

Ik heb zelden zo’n fijn bedrijf meegemaakt als het gaat om klantvriendelijkheid en vlotte communicatie waarbij de oplossing super is. Wilde een maat omruilen en mailde dat op zondag. Nou niet gelijk een reactie verwacht maar deze kwam wel. Ze reserveerde alvast de nieuwe maat en de andere zou ik retoursturen waarbij ik even kon wachten of se nieuwe maat wel goed was. Dat laatste was zo. Keurig en super blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goed antwoord op vraag via de mail heeft er voor gezorgd dat ik meteen de goede maat jas heb besteld. Dank hiervoor!

Mijn hond is super-content

Goede prijs/kwaliteits verhouding.

Ik heb de halsband, de comfort pro tuig en de urban trail riem. Deze bevallen mij (en de hond) zeer goed. Goede kwaliteit en ook voor het oog ook om naar te kijken. Het verwerkte tasje in de riem vind ik erg handig. Wat Ik helemaal top vind bij de halsbanden, dat er nooit ergens een gesp in de hals zit te vervelen. Vaak zit dan ook nog eens het oog tegenover de gesp. Bij deze urban trail riem is de gesp het oog en daar is goed over nagedacht..! Nu ooit nog een mooie hondenautogordel in dezelfde kleuren ;)

Goede snelle service

Heel erg tevreden over de geleverde producten.

zeer tevreden!

Zeer tevreden. Bestelling gedaan. Daarna zag ik dat ik liever een andere kleur had gehad. Gemaild en het werd meteen opgepakt. De gewenste kleur werd geleverd zonder extra gedoe. Top!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Levering sneller dan verwacht.

Niets op aan te merken!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooie producten, snelle levering en zeer goede en persoonlijke afhandeling van bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Nazorg & Garantie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle reactie via mail, erg goede afhandeling van korting

Duidelijkere website. Nu stond er bv bij het ruffwear harnes dat bij 56 cm omvang (tussenmaat) beter de kleinere maat gepakt kon worden, terwijl bij de Engelse uitleg juist stond dag je dan de grotere maat moest pakken

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levertijd, vriendelijke benadering bij vragen. Heel fijne behandeling bij problemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Nazorg & Garantie

Pluspunten

Niets dan goede ervaringen met Active honden. Na twee dagen sneuvelde een clip van een nieuw hondentuigje. Zonder gedoe werd deze meteen vervangen door Actieve honden. Altijd snelle levertijd en kundig advies, zeer aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Nazorg & Garantie

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik ben heel tevreden over de producten. Ik heb iets meer dan 4 jaar met een winterjas gedaan. Deze moest veel doorstaan. Wind/regen/bossen en heeft me niet teleurgesteld. Altijd warm en droog gebleven. Zo ook met de winter wandel broek. Over de service heb ik ook niet te klagen. Ze helpen waar ze kunnen en geven goeie raad. Zo ook hun bezorging geen slechte ervaring mee. Voor 17u besteld dag nadien geleverd ook in België. Ook goed punt dat post punt nl bij het traceren bij zet tussen welke uren ze zouden leveren zo zit je niet heel de dag te wachten. De producten zijn misschien niet heel goedkoop maar als je met de spullen jaren kan doen is het meer dan waard!

Doe zo voort! Super tevreden

Over Actievehonden.com