Uitstekend product

Makkelijk bestellen, goede reactie, snelle levering en prima jas

Snelle levering.

Prima advies.

Ik had een andere Owney jas nodig voor mijn man. Zat even met de maatvoering voor een ander model. Door Martijn werden de jassen goed nagemeten en had ik de bestelde jas al de volgende dag in huis. Zit als gegoten. Prima service!

Top service en producten

Geholpen zoals het hoort. Goed bereikbaar en goed advies.

Zeer behulpzaam en correcte info

Duidelijke (en snelle) antwoorden op vragen per mail. Duidelijke website en beschrijving van producten. Snelle levering!

Elke keer als we hier iets besteld hebben voor een van onze drie honden. Staan we weer verbaasd over de snelheid en de kwaliteit van levering. Verbeterpunten zijn er niet maar blijf zeker op dit hoge nivo presteren!!

Twee keer wat besteld, goed aangekomen.

Eindelijk wat ik al jaren zocht!

Supersnelle levering met prima materiaal

Goede foto’s, goede omschrijving product en snelle levering

Super goed geholpen.

Ik ben erg goed geholpen, zowel via Messenger als in de winkel zelf. Rustig alles kunnen bekijken wat ik wilde en perfect geholpen met goed advies.

Perfecte levering zonder beschadigingen aan gekomen!

Ik had een jas besteld en de volgende dag werd hij al bezorgt, in een stevige goede doos geleverd, dus geen beschadigingen en perfecte service! Ik ben er heel blij mee en hoop er weer wat jaren plezier van te hebben! Hartelijk dank voor de goede service!

Degelijk verpakt en netjes geleverd binnen de beloofde termijn. Jas zit prima en overtreft mijn verwachtingen. Ben super tevreden!

Super vlot en goed

een prima webwinkel ervaring. Eind van de vrijdagmiddag besteld en zaterdagmorgen al bezorgd.! De dag erna op het strand met koude ,harde wind meteen uitgeprobeerd. Fantastisch👍👍

Netjes opgelost

Dit bedrijf gemaild omdat ik elders een splitsriem had gekocht die al na een paar maanden stuk ging. Het bleek het soort te zijn dat allang uit de handel was genomen omdat het ondeugdelijk bleek. Pech voor mij. Echter, ik kreeg 20% korting bij het uitzoeken van een andere riem en een mail vol met links naar riemen die beter zouden passen bij mijn wensen. Netjes opgelost, niets op aan te merken.

Geweldige zaak voor hondeneigenaren

Snelle levering bij online aankopen,en de voledige aandacht bij aankoop in de showroom. Geen moeite is teveel. Een absolute aanrader. De producten die ik gekocht heb voldoen zeker aan de beschrijving die gegeven wordt. Mijn honden zijn blij met hun tuigjes en wij met onze jassen. Komen zeker terug en vertel ook aan een ieder die het horen wil waar onze handige en waterdichte jassen vandaan komt

De jas beantwoordt aan mijn verwachtingen

De bestelling werd ook zeer snel verzonden. De afwerking van de jas is mooi. De vele zakken zijn functioneel, helemaal gemaakt vr het wandelen en trainen met honden.

Spullen in hippe kleuren en mooie kwaliteit die snel en zorgvuldig geleverd worden!

Een degelijk tuig al besteld toen onze pup 3 maanden was, nu ze bijna 9 maanden is, is het tuig nog steeds in zeer goede kwaliteit, maar alleen te klein geworden. Tijd voor een grotere en nu in hip oranje! De oude blauwe, na een wasje weer als nieuw, doorgegeven aan Bobby, de labradoodle-pup van goede vrienden.

Top servies

Veel informatie van medewerkster gekregen. Prettig contact. Groot aanbod. Ruffwear tuig is prachtig qua kleur zoals op de site vermeld. Super service.

Helemaal naar verwachting.

Maat perfect Prijs kwaliteit goed. Kleur precies zo als op foto.

Snelle service en tevreden over het ruffwear frontrange harnass

Snelle levering, mooi product

Zeer tevreden over de Dog Copenhagen Hondentuig Comfort Walk Pro

Ik heb de bestelling snel ontvangen en ik ben bijzonder tevreden over de Dog Copenhagen Hondentuig Comfort Walk Pro

snelle en goede service

snelle en goede service

Zoals altijd perfect!

Ik koop mijn riemen voor mijn honden altijd bij actievehonden en het is zoals altijd perfect! Ik bestel nooit meer ergens anders

Snelle en goede service, goede producten

5 jaar lang een beloningstasje van eqdog gehad, toen het versleten, was een nieuwe tasje gekocht, goedkoper en ander merk. Met spijt want eqdog was veel fijner. Een geluk bij een ongeluk dat ik mijn huidige tas ben kwijtgeraakt en nu dus toch weer de eqdog besteld bij jullie en fik tevreden, snelle levering en producr in perfecte staat