Heel gebruiksvriendelijke site met goede uitleg en veel keuze. Voor ieder wat wils. Ook bij vragen zijn ze altijd paraat je te helpen en heb je zeer snel antwoord!

Goed geholpen

Prima ervaring, goede adviezen en heel snelle levering. Top!

Op aanraden van andere hondenliefhebbers en een keihard trekkende puberhond heb ik gekeken op de website van dog copenhagen. Maar ook hier verschillende tuigjes. Ik heb een mail gestuurd en mijn vragen en wensen aangegeven. Ik kreeg dezelfde avond een zeer uitgebreide reactie met ook hoe je precies een antitrektuigje gebruiken moet. Nou, het tuigje zit fantastisch, mooi materiaal, zit niet in de oksels dus schuurt niet... na een weekje lopen en trainen op de antitrek manier loopt ze voorbeeldig! Het antitrekgedeelte gebruik ik na de eerste week al niet meer. Het tuig ziet er ook nog eens stoer uit. Voor kwaliteit, advies en service verdienen jullie wel 10 sterren!

Begin december tuigje van Dog copenhagen besteld. Van de week ging de sluiting kapot. Na mail contact kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd. Echt fantastisch zulke service

Goede service en advies.

Goede en snelle bezorging, snelle reactie bij vragen. Op advies een tuigje besteld, helaas bleek deze toch niet passend. Na veel mail contact, is er telefonisch contact opgenomen om het op te lossen. We hebben een duidelijke uitleg gekregen waar we wat mee kunnen.

Goede, snelle levering en service

Mijn bestelling was de volgende dag binnen, ondanks de drukte rondom de feestdagen. Ik heb een keer contact gezocht vanwege een vraag, deze werd ook snel en helder beantwoord. Ik ben zeer tevreden.

Geweldige en duurzame producten, snelle levering

Vlak na black friday een hondenjasje besteld. Niettemin super snel geleverd. Duidelijke site, grote keuze, fijne en duurzame producten, snel geleverd in een doosje met de juiste maat, dus geen overbodig afval.

goed,degelijk en snel geleverd

Snelle levering. Zeer warme jas. Waterdicht en winddicht zoals vermeld. Alleen de rits van de binnenjas prikt een beetje.De ene kant is blind ingestikt maar de rechterkant is vrij en prikt in de kin.

Comfortabele en mooi harnas

+ het gaat gemakkelijk aan en uit + Gemakkelijk om te verstellen naar de juiste maat + Heel mooie kleur + Het handvat is handig - de zachte kussens nemen veel water op We hebben al eenmaal met het harnas gelopen en het ging goed.

Uitstekende website en service!

Het aanbod is ruim en zeer overzichtelijk weergegeven op de website. Bestellingen zijn snel en makkelijk te plaatsen en de levering is vlot. Complimenten!

Snelle service zonder problemen!

Snelle levering, ruime keuze, aanrader!

Uitstekende kwaliteit

Jas, fleece en nu een broek aangeschaft. Alles een uitstekende kwaliteit. Water en winddicht.

Altijd een goede, snelle service

Top bedrijf. Goede producten en als er iets met de post mis gaat wordt het netjes opgelost!!

Producten zijn zoals omschreven. Normaal voor bepaalde tijd besteld volgende dag in huis. Dit ging super. Tot postnl een pakket van mij had afgeleverd (nou ja gewoon in de voortuin had neergezet). Was mijn pakket verdwenen zeer waarschijnlijk gejat. Heb contact opgenomen en ze hebben het uitgezocht en het perfect opgelost. Verder is het ruilen van een verkeerd artikel ook geen probleem. Een dikke 10 voor dit bedrijf.

Snelle service, uitstekende prijzen

Website is overzichtelijk prijzen zijn scherp en bestelling is snel en vlekkeloos. Eventueel benodigd contact verloopt ook snel en naar behoren.

Top! Snelle service, goede after sales, kwaliteit!

Zeer tevreden.

Alles snel en in orde geleverd

Snel in huis. Fijne service per telefoon en mail

Niks op aan te brengen

Top bedrijf!

Altijd gemakkelijk bestellen en snel in huis!

Snelle correcte levering.

Snelle correcte levering. Duidelijke communicatie en opvolging. Een aanrader!

Snelle levering in 1 woord super en een echte aanrader om hier te bestellen

Fantastisch honden beloningsheup tas

Het is een super handig en fijn te dragen tasje erg handig om je hond snel een beloning te kunnen geven. Zonder dat het snel op de grond valt Ik zeg een topper en zeker aan te bevelen aan andere honden lief hebbers Groetjes Marieke

Foutje, snel opgelost, bedankt!

Natuurlijk maakt ook de beste wel eens een foutje. Het gaat er om hoe het opgelost wordt. En dat doet Actievehonden.com heel goed. Ik kon ook een jas, waar ik toch niet helemaal tevreden mee was terugzenden zonder extra verzendkosten.

top service!!

Had op maandag gebeld over iets wat niet duidelijk was op de site ,het was niet op voorraad wat ik wilde en zou eind van de week terug gebeld worden ,nou dat was al de volgende dag echt TOP en dus besteld en de volgende dag al in huis. Zijn heel behulpzaam aan de telefoon met goede uitleg en goede services en super snel mijn producten geleverd .....echt een aanrader !!

Top kwaliteit en top service!!

Afgelopen week voor het eerst kennis gemaakt met deze site. Mijn eerste kledingstuk was te groot maar kon deze zonder enig moeite ruilen. De kwaliteit is top!! Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan bij de vragen die ik had mbt mijn volgende bestelling. Zeker weten een aanrader voor de personen die nog geen ervaring hebben met actievehonden.com