Perfekt

Gisteren besteld vandaag in huis

Was teleurgesteld maar mijn grieven werden terstond opgelost

Had een jas besteld die niet naar verwachting was/niet goed paste. Omgeruild voor een ander exemplaar (dat ook nog duurder was) moest ik toch zelf de retourkosten van € 5,95 betalen. Denk niet dat ik hier nogmaals een bestelling doe. Dure aangelegenheid als je iets wilt ruilen!! Na goed en wel de recensie geplaatst te hebben werd ik opgebeld door een vriendelijke medewerker van het bedrijf die, na mijn toelichting waarom ik ontevreden was, aanbood de retourkosten terug te boeken. Heel fijn. Bedankt. Een goede service!

Geweldige winkel met super goede klantenservice.

De gesp van ons honden tuig was afgebroken. Telefonisch gevraagd of er een mogelijkheid was om die op te sturen zodat de gesp vervangen kon worden. Uit coulance compleet nieuw tuig opgestuurd gekregen nadat we foto ingestuurd hadden. Fantastische service. Heel blij mee.

Net als de vorige keer: prima

Betrouwbare leverancier van goed aangeschreven producten

Erg snel in huis

voor de donkere maanden een orbiloc lampje besteld. Ben blij dat ik voor kwaliteit heb gekozen. Ik heb een moeilijk adres voor bezorgers dus was blij dat ik het pakje kon afhalen bij een post nl punt in de buurt. Het was er al na 1 dag.

Goede en snelle service!

Ik ben zeer tevreden, zowel met mijn bestelling als met de klantvriendelijkheid

Behulpzaam aan de telefoon bij vragen naar informatie. Klantvriendelijk en hele goede service en snelle verzending

5 sterren : super goede ervaring met de webwinkel!!!

Ik had maatje 38 besteld maar wilde graag maat 40 hebben . Ik heb dit meteen gemaild en kreeg antwoord dat het geregeld was . Ik ben super blij met mijn nieuwe jas .

Fantastisch, super service

Na telefonisch contact over een breuk bij één van de gespen van een hondenharnas , is het keurig opgepakt. Na foto's te hebben gestuurd kregen wij kosteloos een nieuw harnas toegestuurd. Zeer snel opgepakt, en geregelde. In 1 woord. TOP

Mooie producten, goede klantenservice

Behalve mooie producten, hebben ze een goede klantenservice waar je terecht kunt met allerlei vragen. Ik heb nu de Orbiloc lampjes besteld, had daar vragen over en zij werden naar tevredenheid beantwoord. Van mijn vorige bestelling begaf een balletje het heel snel en ik kreeg na foto's te hebben toegestuurd, meteen een nieuwe geleverd.

Zeer goed.

Goed advies en goede service.

Precies wat ik zocht, enorm blij mee

Ik zocht een handig wandel/trainingstasje met een juist aantal vakjes in een bepaalde vorm die ik als schoudertasje kon gebruiken, maar ook aan mijn riem kan bevestigen. Na heeeel lang snuffelen op internet gevonden! Ik heb m pas 1 dag, dus kan nog niets over de kwaliteit zeggen, maar hij voelt stevig aan en ziet er goed stevig uit.

Zeer vriendelijke service en snelle levering

Mijn favourite webshops om artikelen te bestellen voor het plezierig uitlaten van mijn hond. Jassen, tuigjes, riemen etc. Altijd goede service en snelle levering.

Kwaliteit en adequaat

Mooie kwalitatieve producten . Niet goedkoop. Wel prima service en snelle levering.

Snelle service, uitstekende kwaliteit

Snelle service, uitstekende kwaliteit

Goede service en snelle levering!

Ik had een jas gezien op de site en had daar wat vragen over. Op zondag een e-mail gestuurd en nog dezelfde dag een duidelijk reactie. Uiteindelijk de jas besteld en volgende werkdag al in huis. Super blij met mijn jas, dankzij het hoe de advies!

Duidelijke site en super service

De site is duidelijk en er is veel keuze uit mooie producten. De services is erg goed, ontzettend vriendelijk en snel!

Snelle levering en verzorgde website

Dinsdag mijn beloningstasje besteld en woensdag al in huis. Het was makkelijk zoeken op de website en vergelijken door de alternatieven die worden getoond. Helder of een product wel/niet (meer) leverbaar is.

Besteld via de site en de volgende dag op de afgesproken tijd bezorgd. Top!

Supersnelle levering

Kleine verwarring bij een bestelling van een jas. Op de site staat M/40, maar in de jas M/38. Hij past perfect dus ik ben helemaal gelukkig. Ook direct na bestelling duidelijk, dat dit de laatste was en welk vervangend artikel nu beschikbaar is. TOP!

Telefonisch zeer goed geïnformeerd, zelfs op de zondag, wat een service, heel goed

Zeer goed, goede service, kwaliteit kleding zeepje naar wens. Zal zeker vaker bij jullie gaan bestellen.

zeer goede service

je krijgt goede uitleg en tips, zodat je koopt wat geschikt is voor je hond, en helpen heel goed met welke maat je bijvoorbeeld nodig hebt.

Kwalitatieve kleding voor Hondensport en goede levering en op tijd!

uitstekend

Professionele producten met een vlotte service !!!!!!!!!!!!

Goede producten en goede service

Goede service en goede adviezen (ik werd zelfs teruggebeld omdat een lastige vraag niet beantwoord kon worden en zij dat eerst wilden uitzoeken). Alleen maar goede producten en ook nog snelle levering. Supertevreden!