Goed en betrouwbaar.

Binnen 3 dagen geleverd, kwaliteit meubel is zeer goed. Contact verliep vlekkeloos. Wasbak werd iets later op de dag bezorgd dan het het kastje door foutje van DHL. nadat ik de voicemail had ingesproken bij Badmeubelnet om te vragen waarom er geen wasbak bij de zending zat ontving ik een mail waarin uitgelegd werd dat het een apart pakket was en nog bezorgd zou worden, wat dus ook klopte.

Duidelijke website

Super goed geholpen, ze denken mee. De website is overzichtelijk en maakt het makkelijk de juiste keuze te maken. Keurig geleverd wat besteld was

Erg snelle levering, binnen een dag het badmeubel ontvangen. Goed in elkaar te zetten ook en mooie prijs-kwaliteit

Slechte ervaring!

Ik heb onlangs een badmeubel besteld, die vandaag tussen 16:00 en 17:30 uur bezorgd zou worden (als ik van de informatie van de tracking code die ik per mail kreeg uit kon gaan). Halve middag vrij genomen en na om 17:30 uur nog steeds niemand te hebben gezien belde ik naar de klantenservice. Ik legde Dhr. Hoogendoorn de situatie uit, waarna hij met de vervoerder zou bellen. Paar minuten daarna belde hij mij terug met het verhaal dat hij de vervoerder niet meer kon bereiken en dat hij me niet kon vertellen of de bestelling nou wel of niet wordt bezorgd. Ik nog even wachten en ja hoor, 18:30 uur belde de vervoerder aan. Ik woon in een appartementencomplex, op de 6e etage, precies naast de lift. Dus ik zeg: “goedenavond” en kreeg te horen: “Wij komen uw pakket bezorgen, kunt u naar beneden komen”. Ik: “nou, u mag naar boven komen, ik woon op de 6e etage”. Vervoerder: “nee, wij leveren tot aan de deur”. Ik “ja, mijn voordeur bevindt zich op de 6e etage”. Vervoerder weigerde naar boven te komen, waarna ik maar naar beneden ging. Ik gaf aan dat ik het een slechte service vind dat zij ruim een uur te laat waren, zonder bericht en dat zij het pakket beneden afleveren. De vervoerder gaf aan dat dat het beleid was en stelde voor om ter plekke met zijn chef te bellen, waarbij ik mijn klacht kwijt kon via de intercom. Die man sprak mij aan alsof ik met hem had geknikkerd en zei “jij kunt de service wel slecht vinden, maar dit is ons beleid”, waarna ik tegen hem ben uitgevallen en de telefoon ophing. Kortom, slechte service. Ik bestel hier nooit meer iets.

Beste Dwayne, Vervelend dat u de verzendservice zo heeft ervaren. En het liefste zouden we natuurlijk alle verzenden exact daar neer willen laten zetten waar de klant dat wil. Helaas is dat gewoon niet mogelijk. Transportchauffeurs mogen volgens de ARBO slechts tot aan de voordeur bezorgen. Indien je over bezorging tot in huis spreekt dat heb je verhuisbedrijven nodig of zelf een bus die het gehele land door rijdt. Dat is niet mogelijk met de gratis verzending die we aanbieden, want zulke service kost tientallen euro's meer per zending. Wij kiezen voor gratis verzending, omdat de meeste klanten dat toch graag willen, in plaats van hoge verzendkosten voor de klant.

Slechte service achteraf

In het najaar van 2017 heb ik mijn badkamer laten renoveren. In augustus van dat jaar heb ik een spiegellamp bij badmeubelnet.nl gekocht die enige tijd later is geïnstalleerd. Nu, na 2,5 jaar is de bovenkant van de lamp volledig geoxideerd. Van een lamp van € 96,50 die bestemd is voor een vochtige ruimte mag ik toch een langere onbeschadigde levensduur verwachten dan genoemde periode, ondanks dat de garantietermijn van twee jaar verlopen is. En deze oxidatie is niet alleen van het afgelopen half jaar uiteraard. Helaas geeft het bedrijf de ventilatie in mijn badkamer de schuld en schermt het bedrijf met de garantietermijn. Geen coulance in enige vorm.

De spiegellamp had schade opgelopen door externe factoren. Tevens was de garantietermijn ruimschoots verlopen. We bieden graag hulp en service en denken graag mee. Maar wel binnen wat billijk is voor klant en verkoper. Het spijt ons dat u dit als slechte service ervaart.

Goed telefonisch contact gehad, daarna prima advies via de e-mail bij het uitzoeken. Levering op tijd en verzorgd

Mooie badmeubel bij Badmeubelnet gevonden

Heel mooi meubel in een beton kleur gevonden bij Badmeubelnet. Moest er erg lang naar zoeken, maar zij hadden het. Bleek het ook nog eens heel betaalbaar en binnen een dag geleverd. Jammer dat de winkel wegens corona nu gesloten was, want had het graag eerst gezien. Nu moesten ze het verzenden. Eenmaal in elkaar gezet geen spijt. Echt een mooi badmeubel

Goed, zoals altijd

Al vaak besteld hier. Elke keer eeer happy met de snelle levering en de lage prijs

Goede service en mooie producten

Mijn bestelling heb ik via internet gedaan waarna ik middels de mail op de hoogte gehouden werd van de voortgang van mijn bestelling en de levering ervan. De gekochte producten zijn van goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten met de handleiding erbij.

Goede kwaliteit, goede service als er iets aan de hand is. Had een verkeerde maat besteld. Na optijd melden hebben ze een andere maat verzonden en overige bedrag terug op mijn rekening gestort

geweldige producten

product was geweldig verzorgt . en goed in gepakt

Geen klantvriendelijkheid!

Twee kranen besteld. Bezorging prima in orde. Kranen passen niet, maar ik ben net te laat om binnen 14 dagen te retourneren. Badmeubelnet weigert terug te nemen en geeft aan dat dit een correcte afhandeling is. Verwacht hier dus zuiver correctheid maar geen enkele vorm van klantvriendelijkheid. Ik kom hier nooit meer terug!

Dank u voor uw reactie. We communiceren onze retourvoorwaarden op onze website. Voor veel artikelen kunnen we coulant zijn, indien de klant het retourverzoek buiten de remorse periode doet. Uw aankoop betrof outlet artikelen, en die kunnen we helaas niet onder coulance terugnemen. Uw aanvraag was ook enkele weken na het verstrijken van de remorse periode. Natuurlijk streven we klantvriendelijkheid na, maar in dit geval konden we helaas niet bieden waar u om verzocht.

Badkamermeubels zeer naar mijn zin

Ben zeer tevreden over de meubels alleen de bezorging liet nog wel wat te wensen over, De chauffeur wilde het niet tot de deur brengen terwijl alles prima in de lift paste en hij had een steekwagen,ik woon alleen ben niet de jongste meer dus dit was wel een probleem!!!!!

Keurig

Duidelijke levering en keurig geholpen zoals altijd, bedankt weer

Top, snel geleverd, goede kwaliteit.

Uitstekende hulp gehad bij het uitzoeken van al onze spulletjes voor badkamer en toilet ruimte. Vlot geleverd en alle afspraken nagekomen. Naderhand nog goede telefonische hulp gehad toen we aan het installeren zijn geslagen, en nog gratis extra bevestigingsmaterialen ontvangen.

Prima service, goede kwaliteit

Badkamermeubelset besteld, correcte levering, super service. Zeer goede kwaliteit.

Meubel besteld in de wacht gezet en toen we hem eerder wilde hebben was het zo geregeld toppie

Excellent!

Excellent, fast and customer friendly service. Thank you.

Teleurstellende kwaliteit

Lades waarvan achterstuk en zijstuk bv. 1 mm verspringen Onduidelijke montage handleiding 2 Meegeleverde muurbouten: een heeft defecte schroefdraad, onbruikbaar. 1 Deurtjes van medicijnkast sluit niet goed, ondanks afstelling Plaatsing van lades op de rails was drama: borggat aan achterzijde zit niet recht tegenover borgpin.

Excellent

Quick response, good service

Teleurstellend product

In september van dit jaar hebben wij een 'Badmeubel Cosmopolis 144 cm Grey Oak' gekocht. Door omstandigheden pas in week 50 kunnen monteren en ophangen. Welnu, het eindresultaat ziet er nog best mooi uit, maar het meubel is teleurstellend vwb kwaliteit. Ik noem: • Het materiaal is zeer dunne MDF. Het is allemaal erg fragiel, en je moet geen enkele keer iets ‘verkeerd’ bevestigen, want daarna uit elkaar halen en in elkaar zetten levert problemen • De bouten die afbreken • Deuvels die te LANG waren, waardoor aan de andere zijde van de plaat een bobbel ontstond !!! • De aansluitingen van diverse onderdelen is matig. Er zit hier en daar erg veel speling, en is onmogelijk dit mooi glad te monteren. • De lak breekt snel af. Zodra je een bout indraait, springt de lak rondom het voorgeboorde gat spontaan af. • De lades/geleiders. Deze zijn niet passend te krijgen, waarschijnlijk door de vele speling in het geheel. Ik had voor dit geld soepel lopende lades verwacht; echter het is gammel, stroef lopende houten bakjes • Sommige onderdelen waren ongelijk, waardoor ik hier en daar wat heb moeten bijschaven om lades passend te krijgen. • Het in en uit plaatsen van de lade gaat ZEER moeizaam, vanwege de slechte pasvorm. Met alle respect, dit is werkelijk het goedkoopste materiaal dat je je bedenken kunt. • Ophanging aan muur. Te dunne bouten EN, en dit vind ik bedroevend, er is geen systeem gemaakt om de kast waterpas te hangen. Door gewoon te boren loop je altijd kans dat de wastafel niet helemaal waterpas staat, dit zou je moeten kunnen bijstellen (zoals zelfs de kastjes van Ikea dat hebben….) • een der medewerkers heeft foutief geadviseerd inzake nivo aansluiting sifon. Daardoor zat mijn afvoer in de muur erg hoog, en is maar net goed gekomen. Tenslotte, ik heb Badmeubelnet deze info via mail toegestuurd, zodat zij er wellicht iets mee kunnen doen. Niets meer gehoord! Jammer.

Dank u voor uw bericht. We hadden uw mailbericht ontvangen, maar daar stonden zoveel vragen en opmerkingen in dat het ons niet lukte om daar binnen een dag op te reageren. Temeer ook, omdat we ons niet herkennen in veel van de opmerkingen. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en alles zo uitgebreid mogelijk beantwoord, en enkele tips gegeven. Indien u verdere service nodig heeft, kunt u ons altijd bellen.

Supersnelle levering en goede kwaliteit meubel ook. Makkelijk in elkaar te zetten. Erg blij mee

Wat een geweldige service. Ik had een badkamermeubel besteld waarbij stond 1-3 werkdagen levertijd, later kreeg ik een mail dat de levertijd 2 weken was. Ik had hun direct gebeld (kreeg voicemail) nog geen 2 minuten later werd ik terug gebeld en wisten ze precies waar het over ging. Ik gaf aan dat ik het meubel echt binnen die 3 dagen nodig had , ze zijn gelijk gaan kijken wat er voor mij mogelijk was. Uiteindelijk hebben wij gelukkig een andere kleur kunnen kiezen die wel op voorraad was. Het meubel werd dezelfde dag nog verzonden en de dag daarna had ik hem al in huis ! super kwaliteit, makkelijk in elkaar te zetten, een zeer mooi meubel ! Bedankt voor de geweldige service!

Product goed op tijd geleverd

Keurig op tijd , precies wat het zijn moet en prima kwaliteit. Zeer tevreden