Super service en producten.

Alle producten in prima staat ontvangen...al hoef ik persoonlijk geen hartjes op de doos. Voor extra informatie gebeld en prima advies gekregen.

Super fijn geholpen via de klantenservice. Heel tevreden met mijn aankoop.

Goeie service

Veel keuze en goed bereikbaar voor vragen

Ik koop al jaren bij Farfellina; veel keuze voor een grotere cupmaat, dat vind je niet in 'gewone' lingeriewinkels. Heb wel het gevoel dat de bh's wat duurder worden, vroeger had je er ook vaker wat lager geprijsde tussen zitten, maar een grote maat is nu eenmaal een dure maat :-) Service is altijd prima en nooit een probleem als je eens wat langer wacht met terugsturen, omdat je op een nieuwe bestelling wacht.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf, met goede communicatie en een mooie collectie!

Ik heb mijn bestelling gepast en is goed

Super snel bezorgd

Erg blij met mijn zwempak cup maat G. En nog wel voor de helft van de prijs. Staat mooiđŸ‘đŸ»

Goede en snelle levering. Producten zijn netjes verpakt. Goede communicatie.

Overzichtelijk en nauwkeurig

Overzichtelijk en een goede zoekfunctie op de site. Producten zijn keurig verpakt en snel geleverd. Ben zeer tevreden!

badpak gezocht, besteld en volgende dag ontvangen

Goede kwaliteit genoeg keuze en betrouwbaar ben zeer tevreden !!

Goede service en snelle levering

Prima kwaliteit van goede merk lingerie

Inmiddels heb ik al diverse keren hier lingerie gekocht en mocht het niet goed zitten is de retourservice prima. Goede uitleg over hoe je kunt merken dat je gekochte artikel(en) goed moet zitten en zo niet kunt je het retourneren.

Mooie artikelen in ouderwets systeem

Vind de artikelen mooi, het wordt ook mooi ingepakt. Maar vervolgens moet je zelf adres op doos zetten indien restant terug gaat, ervoor betalen en n onduidelijk leesbaar document invullen met nummers v d artikelen en reden vermelden.

snel en goed

Zoals beschreven op de website

Gewoon goed.

Prettige Service in een mooie verpakking

2 minpunten: 1. Niet de volgende dag in huis 2. Jammer dat je kosten moet maken om de spullen terug te sturen.

Juiste producten in goede conditie

Moest wel wat langer wachten, doordat de levertijden verlengd waren hoewel dat op het moment van bestelling nog niet zo was.

Super vriendelijke dames, prachtige producten voor vrouwen met een niet zo gangbare maat. Geen wonder dat ik al mijn 15de bestelling geplaatst heb. Elke keer weer tevreden.

Altijd hartstikke tevreden!

Ik kan altijd de juiste bh vinden, die ik in winkels niet altijd kan krijgen. Mocht het toch niet goed zijn kan ik het alsnog terug sturen, topsite!

Product was te klein en kwaliteit/prijs verhouding viel heel erg tegen.

Ik dacht een goed product te kopen maar het viel heel erg tegen, de BH/cup was ook nog eens te klein, ik was dus erg teleurgesteld, de BH cupmaat is normaal wel mijn uk maat.

Goede producten snelle levering

Opnieuw erg tevreden over de snelle afhandeling

Wederom een top bestelling gedaan. Altijd snel in huis en netjes verpakt.

Veel betaalmogelijkheden en snelle verzending.

Ik ben zeer tevreden, goede prijs en zeer snelle verzending.

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hĂșn stijl en hĂșn lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.