Snel geleverd, goed geholpen.

Tijdens het bestellen (online) stond aangegeven dat er nog een bikinibroekje leverbaar was, echter was dit niet het geval (kwam hier pas bij navraag in de winkel achter) Tevens een andere tankini besteld waarbij het tweede bikini broekje gratis zou zijn als je een passend broekje zou bestellen. Deze was helaas niet bij geleverd. Aangezien de winkel op de route lag richting huis even in de winkel langs geweest om wat dingen te ruilen. Heel vriendelijk en netjes geholpen!

Geen problemen ervaren.

Fijne webshop!

Fijn contact, gemakkelijk te bestellen, veel keus! Had per ongeluk 2x hetzelfde artikel in dezelfde maat besteld, werd keurig hierover gebeld en ontving direct een creditfractuur. Nog een pluspunt: brievenbuspakketje, keurig verpakt in een zakje.

alleen jammer dat je de retour kosten zelf moet betalen

Boven verwachting goed

Het is lastig om een goede bh te vinden in mijn maat, maar op de site is alles te vinden! Ik heb nu zelfs een strapless bh die heerlijk zit en niet afzakt. Toppie!

Verbeterd!

Farfallina is verbeterd! Het is alweer een aantal jaer geleden sinds mijn laatste aankoop bij hen, en ook destijds voorgenomen nóóit meer wat bij hen af te nemen. A) een zeer chagrijnige medewerkster aan de lijn toen ik navraag deed mbt mijn bestelling b) geen gehoor gekregen op mijn vraag in het bestelformulier of de bestelling in een brievenbusenvelop kon ipv in een gigantische doos. Het werd dus wéér verzonden in een gigantische doos. Maar nu: in een zakje al 1 dag na bestelling ontvangen. Ik ga weer regelmatiger klant van jullie worden.

Super goeie telefonische service!

Ik heb op 7.8.2019telefonisch contact gehad met Yvonne, super netjes en correct afgehandeld. 👍👌

Alles correct geleverd

Alles gegaan zo als afgesproken

Gave site met badpakken ook in mijn maat!!

Fijn om een site te vinden die badpakken heeft in ook grotere maten!! De maatlabels kloppen niet altijd helemaal maar dat was deze keer in mijn voordeel. Heel fijn dat retour en ruilen zo gemakkelijk kan wanneer de maat niet klopt!!! Goede service.

Geweldige en persoonlijke service.

Bij bezoek aan winkel deskundig advies. Alle afspraken zijn nagekomen.

Mooie bh's met een goede pasvorm

Ik twijfelde over de maat en na het advies van de klantenservice, de bh's besteld. Ze zitten super en passen perfect.

Snel geleverd en naar verwachting

prima product goede pas vorm en snel geleverd.

laatste badpak cyell macaw gekocht was spcefiek op zoek naar model macaw past gelukkig goed, daar ik er ook 2 jurkjes en bikini van heb kan ik nu alle kanten op .

Blij verrast,

Werd telefonisch heel goed geholpen, ( had nog een paar vragen) , De volgende dag kwam mijn badpak al, het was prachtig in pinkvloeipapier met zwart logo verpakt, dat vind ik toch ook wel belangrijk, het paste perfect , precies wat ik zocht , Merci ! Cora

Het bestelde artikel beantwoord volledig aan mijn behoeften , goed materiaal en een perfecte pasvorm , toppie👍

Super tevreden! Snel in huis en past perfect ondanks mijn moeilijke maat. En ook nog eens mooi verpakt😀

Mooie bikini, past ondanks lastige maat

Woensdag besteld, zaterdag in huis.

Gewoon lekker makkelijk en betrouwbaar

Gewoon lekker makkelijk en betrouwbaar

Goede keus. Eindelijk fatsoenlijke badkleding gevonden met een cupmaat groter en confectiemaat kleiner. Is bijna niet te vinden. Erg blij mee!!

Verzorgd en snelle levering

Ik heb een tankini besteld en had hem dezelfde week nog in huis. Ik ben er super blij mee en het pakketje was een cadeautje om uit te pakken. Ook geen lomp grote doos. Netjes en verzorgd!

Nette en snelle levering

Nette en snelle levering, mooi verpakt in roze papier met een hartje erop. Een handgeschreven kaartje zou leuk zijn voor een persoonlijke touch, verder prima ervaring!

Mooie producten van perfecte kwaliteit

Geweldig aanbod en zeer ruime keuze voor ook n maatje meer. Vaarwel tuttige badkleding voor de vollere dames😎.

Eindelijk de perfecte bikini

Na heel lang opzoek te zijn geweest naar een goede, stevige bikini heb ik deze hier gevonden! De winkel vind ik zelf iets te ver weg, maar met de uitleg op de website heb ik de juiste maat gevonden!

Ze nemen de tijd om de juiste bh voor je te vinden waar jij je goed bij voelt. En hij werd supersnel en goed op gestuurd. Een fijne winkel met leuk en aardig personeel!

Top service!

In plaats van een tankinitop kreeg ik een bikinitop geleverd,na een telefoontje was het geregeld.De volgende dag was het al binnen.Super!!!

Over Farfallina