Snel en professioneel

Nadat ik in hun zaak ben geweest kan ik nu makkelijk via internet fijne bh’s met de juiste maat bestellen. Makkelijk en altijd professioneel.

Top!!

Altijd netjes!! En op tijd.

Dit is de enige zaak waar ik goed kan slagen voor mijn lingerie ! Goede kwaliteit en uitstekende klantenservice

Wel fijn als je weet welk merk je wil hebben en de maat.ik had het oude kaartje van de andere beha bewaard.vandaar het voor mij niet moeilijk was welke beha te kiezen

Snelle service en een goede selectie

Helaas paste de bh's die ik kocht niet, maar dat is niet de schuld van Farfallina. Iedere bh is weer anders namelijk.

Fantastisch!

Snelle levering, mooi verpakt. Goeie terug stuur service

Goede snelle service en duidelijke site.

Prima !

Vlotte afhandeling.

prima pasform

Zit prettig! Snelle service

Geweldig!!!

Ik heb gebeld voor een artikel dat niet meer in mijn maat verkrijgbaar was. Maar de medewerkster heeft er voor gezorgd dat ik het artikel toch kreeg in mijn maat! Toppie

Altijd op tijd en netjes bezorgd!

De bestelling wordt altijd snel en netjes verpakt geleverd.

Fijne website en snelle levering

Mooie producten, aantrekkelijke sales. En erg snel en mooi verpakt geleverd, top!

SUPER ENTHOUSIAST team en een mooie collectie

SUPER ENTHOUSIAST team en een mooie collectie

Prima service. pakket was snel verstuurd en ontvangen

Mooie kwaliteit badmode

snelle levering. Kortom; tevreden klant!

Artikel zoals verwacht, netjes verpakt

De website geeft herdere informatie. De foto's komen overeen met de werkelijkheid De artikelen zijn netjes verpakt.

Van shoppen bij Farfallina word ik altijd blij.

Bij Farfallina kan ik binnen een half uur WEL slagen voor een mooie goede bh of bikini . Zo chill. Ben al jaren een blije klant. Hulp in de winkel is ook goed.

Snelle en keurige levering

De foto was precies als de werkelijkheid. Keurige verpakking met een snelle levering.

Hoewel Rosmalen voor mij ver weg heb ik telefonisch geweldig advies gehad. Ik ben zeer tevreden

kwaliteit prijsverhouding goed.

Kwaliteit prijs verhouding is goed

Keurig!

Product snel geleverd en keurige afhandeling

Vlot en goed

In de winkel kon ik niet slagen, maar bij Farfallina in 1 keer en zat perfect!

Super goed geholpen

Er werkte iets niet goed op de site maar vervolgens super goed geholpen aan de telefoon. Ook met het zoeken naar de juiste maat, heel fijn!

Alles is naar wens verlopen !

Ik was op zoek naar een strandjurkje, vervolgens ben ik op de site van Farfallina terechtgekomen waar ik dadelijk een keuze heb kunnen maken. Ik heb de bestelling geplaatst en die werd geleverd op de dag die opgegeven was. Geen enkel probleem gehad !

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.