perfect

na telefonisch contact juiste maat kunnen bestellen

Retourneren prijzig en omslachtig

Bestelling dag later ontvangen dankzij PostNL. Helaas paste de bh niet dus moest retourneren. In plaats van een al ingevuld formulier moesten alle gegevens weer worden overgenomen van het bestelformulier, zoals artikelnummer en omschrijving. Ook zijn de retourkosten voor eigen rekening!

Helaas te klein

Ondanks een E95 bikinitop Paisir Relief te hebben besteld was de omtrek veel en veel te klein, jammer het is echt een prachtige blauwe kleur. Wel heel netjes en mooi verpakt. Ga verder kijken.

Snelle levering, uitstekende service

Mooi setje, snel geleverd

Niet te duur en snelle levering

Overzichtelijke website die overtroffen wordt door geweldige fysieke winkel met kundig verkoopteam!

Bijzonder fijne winkel om te slagen voor kwalitatieve lingerie en badkleding voor de grotere cupmaat. Heel veel keus en goede indeling in de winkel. Een lust voor het oog. Je wordt er prettig geholpen en de kleedkamers zijn fijn met goed licht. Er is een grote leestafel voor evt. wachtende partner. De Farfallina website werkt ook super maar het is echt de moeite waard om naar de Rosmalen af te reizen.

De ideale webshop voor de grotere cupmaat. Snelle levering. Achteraf betalen.

Snelle Service

Snelle levering, duidelijke website

Fijn site voor lingerie en badmode

Fijne site, veel aanbod. Je kunt goed selecteren, waardoor je snel vindt wat je zoekt. Makkelijk bestelllen en snelle en nette levering.

Netjes,snel en mooie kwaliteit

Prima! Wat je besteld heb je de volgende dag in huis en geen afwijkende artikelen!

Prachtige, goede kwaliteit lingerie!

Goede snelle service!

Goeie site. Overzichtelijk. Je vind makkelijk wat je zoek. Snelle levering

Tot nu toe iedere bestelling correct afgehandeld. In de winkel prima geadviseerd, zodat het online bestellen nu een fluitje van een cent is.

Hele mooie, goed kwaliteit bikini's

Hele mooie, nette stevige bikini's. Alleen jammer dat we er zo lang op moesten wachten.

Snelle service, veel aanbod

Eergisteren besteld, vandaag in huis. Zoals beloofd, perfect dus.

Super webshop

Mooie collectie badmode. Weer een prachtige bikini besteld die de volgende dag al weer binnen was. Goede service zoals altijd!

Super leuke site

Ik krijg mijn pakketjes mooi en optijd binnen. Super leuke bikini’s heb ik er al besteld en zitten goed. Het is een goede kwaliteit.

Super goede kwaliteit en service

Online bestelling geplaatst om af te halen. Bij afhalen meteen kunnen passen en zat perfect. Enorm goede service. Inmiddels al mijn 2e online bestelling geplaatst. Kwaliteit en pasvorm is super goed.

Heel tevreden

Ben heel blij met mijn aankoop. Vond nergens een onderrok die lang genoeg was. bij jullie heb ik het gevonden. Was snel geleverd.

Snel geleverd, mooie bikini.

Blij mee.

Keurig verpakt in mooi papiertje. Voelt als kostbaar cadeautje. Perfecte pasvorm, mooie kwaliteit, ben er erg blij mee.

Snelle levering top

Snelle levering top!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Helaas bikini niet naar smaak en retour gestuurd. Hoe dit met het retour en geld terug verloopt moet ik nog ervaren!!

Beter dan gedacht, precies zoals gehoopt

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik opgebeld om de maat nog te verifiëren en toen mijn pakje 2 dagen laten toekwam paste mijn nieuwe bikini perfect! Heerlijk.. ik zoek al heel lang naar een nieuwe bikini. Heel dankbaar

De levertijd was wat langer dan aangegevwn bij de artikelen, maar kreeg daar netjes een mail over. Helaas de bestelling geretourneerd, omdat de bh's niet pasten.

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.