Geweldig service

Winkel is geweldig Goed advies Webshop net zo geweldig Goede service

Ze doen wat ze beloven!

Mooie kwaliteit tankini’s. Ik ben groot fan van de ingebouwde bh, door m’n grote cup.

Uitstekende service!

Ik had een lastminute vakantie geboekt en daarbij hoorde ook een lastminute tankini bestelling. Want ook al koop ik dit liever bij een stenen winkel zodat ik kan passen is dat gezien de maand van het jaar niet echt een optie en met mijn te bestellen maat zeker niet. Ik twijfelde over de maat en of de bestelling op tijd aan zou komen. Tijdens het telefonisch contact zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Bestelling werd volgende dag keurig bezorgd! Ik ben zeer tevreden over de service, klantvriendelijkheid en met mijn bestelling! 👌🏽

Ruime keuze en goede klantenservice

Mooie bikini, snelle levering

snelle levering en met zorg ingepakt in papier.

Super snel geleverd

Goed geregeld

goede service en fijne site

goede service en fijne site men heeft een zeer ruime keuze, en men staat voor allerlei vragen voor je klaar.men heeft diverse goede merken dus ruime keuze

Snelle levering. Netjes verpakt.

Producten zijn erg snel geleverd Pakket was met zorg ingepakt

Duidelijke website en snelle service

Prima webshopervaring: Van het bladeren door de verschillende producten tot de levering aan huis. Perfect!

Goede service, fijne kwaliteit.

Goed!

geweldig

wat ben ik blij dat ik een BH in de juiste maat heb, nu merk ik pas dat ik altijd met een verkeerde maat rond gelopen heb het sluit super mooi aan . dit is zeer zeker niet de laatste keer dat ik bij jullie iets besteld heb.

Positief

Mooi verzorgd pakketje mogen ontvangen. Artikelen paste helaas niet, ben naar de win k el gegaan om te ruilen. Ben hier fijn geholpen. Beetje omslachtig dat ik de nieuwe artikelen moest afrekenen en het retourbedrag van de online aankopen via de bank terug krijg. Maar heb hier wel begrip voor. Vertouw er ook op dat dit ook goed gaat.

Goede duidelijke site met goede uitleg.

Goede site, goede service. Ik bestel zeker nog een keer.

Fijne webshop! Heel net verpakt pakketje, goede verzending en zit perfect!

Pasvorm van de bikini is helemaal goed! Dat is in mijn maat vaak lastig, heel blij mee!

Snelle levering, geen problemen, prima

Voor het eerst besteld, snel in huis. Geen fouten in de levering. Ik ga vast vaker bestellen.

Uitstekend telefonisch contact

Een paar maandjes geleden telefonisch contact gehad over een bepaald merk BH ( fantasie 4510). Ben toen erg goed geïnformeerd over het feit dat dat model met de tijd eruit zal gaan en het alternatief besproken en geprobeerd. Omdat ik helemaal verknocht ben aan dat ‘oude’ model heb ik nn weer gebeld om een soort van voorraadje aan te leggen. De dame herkende me en dat was een dikke plus en was ik van gecharmeerd! Zo maak je als ondernemer het verschil! Ben ook deze keer ontzettend goed geholpen! Dus dank daarvoor! De levering gaat ook heel vlot! Dus daarom een hele hoge waardering!

Overzichtelijk website en snelle levering

Zeer prettig, omdat het snel was

Super snelle levering en persoonlijke service!

Ik bestel regelmatig wat op Farfallina want ze hebben mijn favoriete merken met perfecte pasvorm. Bestelling wordt altijd sneller bezorgd dan verwacht en ze bieden persoonlijke service mbt retouren of vragen.

Voor het eerst besteld en mijn ervaring is goed.

Veel keus in grote cupmaten en ook nog eens hippe badmode. Ze hebben naast nieuwe collectie ook leuke sale artikelen.

Zeer goede Service

Voor het eerst besteld bij farfallina, maar het was even zoeken naar de juiste maat. Geen probleem! Ze sturen gewoon nog een extra exemplaar op naar me als ‘pasmodel’. Zodat ik de juiste keuze kon maken qua maat. Ga er zeker vaker bestellen

Top bh

Ik heb voor het eerst een bh besteld online, en het is echt een super bh. Hij zit zo ontzettend mooi. Ik ben echt super tevreden

Super service en fijne site!

Al 2x met heel veel plezier op deze site besteld! Goed assortiment en snelle levering!

Uitsteked

Vlugge bediening

Top Prima service

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.