Superrrr

Duidelijke site, overzichtelijk en mijn bestelling ook keurig op tijd bezorgt, ook heel netjes verpakt, jammer dat de winkel voor mij te ver weg is, anders zekers naar de winkel gegaan

Jammer dat er andere maten gehanteerd worden

Wel goed geholpen door de klantenservice.

Tevreden over de service

Zeer tevreden over jullie service. Helaas was de bh te groot. Wel jammer dat ik bijna 9 eu moest betalen om terug te sturen vanuit België.

Perfecte pasmaat

Ik heb een string besteld en deze zit fantastisch mooi en lekker. 1 klein minpuntje vind ik het stukje stof bij het kruis, dit zit aan de voorkant los: vast was beter geweest. Nog beter was als het er niet in zat. Maar toch heel tevreden door de pasvorm.

Geleverd wat beschreven stond!!!!

Product is van goede kwaliteit. Snelle levering.

Mooie badkleding

Schitterende badkleding, alleen wat moeilijk de juiste maat te bepalen. Daarom nu alles retour en gelijk opnieuw bestellen.

Snel geleverd en goed zittend badpak.

Uitstekende bh van Rosa Faia zeer te Vreden prima pasvorm

Hartstikke goed!!

Snelle levering van leuke producten!! Helemaal top 👍

Zoveel opties in mijn maat!

Heel erg leuk om eens makkelijk een bikini in mijn maat te vinden en ook nog eens met sale! Ik vind het wel jammer dat retourneren geld kost, want de pasvorm luistert nauw met deze maten.

Goede service, snelle levering

Ik was al bekend met het artikel wat ik heb gekocht.

Fijn winkelen en een snelle levering

Fijne webshop met mooie merken

Ruim assortiment met mooie en kwalitatieve producten!

De webshop is helder, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Ik kom graag bij deze webshop omdat ik tot nog toe goed kan slagen met mijn maat voor een goede pasvorm en prima kwaliteit. En altijd en vaak ruim keus heb. Mijn enige feedback zou zijn om het een stapje hoger te tillen en toch ook in de echt grote maten (80 J uk size) nog meer kleur, hippe printjes en stofjes te gebruiken voor de jonge vrouwen /vrouwen jong van geest.

goede service

perfect

Uitstekende service en een huiselijk gevoel.

Kan niks anders zeggen dan dat het uitstekend is! Persoonlijk, goede hulp, eerlijk.... allemaal heel fijn.

Snel verzonden , goeie maat

Goeie ervaring. Duidelijke site en blij met mijn bh's

Goede service en snelle levering

Mooie B H en snel geleverd

Gewoon goed

Snelle levering, goed overzicht bestelhistorie zodat er geen kans is op verkeerde bestelling

Mijn favoriete merk en mooi op tijd geleverd.

Mijn favoriete merk en mooi op tijd geleverd.

Mooie kwaliteit

Hele mooie bikini en perfecte maat. Goed aangegeven op de website en precies dat wat ik er van had verwacht.

Goed omschreven, betrouwbaar

De stoffen komen overeen met de omschrijving. Tevens vind ik de wijze van verpakking attent!

Super fijne webshop en goede producten... heel blij met de spulletjes die ik er gekocht heb!

Snel

Netjes

Snel, super mooi ingepakt, het produckt uitstekend!

Een ruime keuze in badkleding, Daar was ik al lang naar op zoek, heb het nu eindelijk gevonden.

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.