Mooi aanbod voor grote maten

Zeer tevreden over mijn aankopen, Mooi aanbod grote maten. Wel jammer dat ik vanuit België 16 € moest betalen om mijn eerste 2 bikini's retour te sturen omdat ze niet paste. Bij een aankoop van 180 € vind ik dat het gratis moet kunnen

Netjes te woord gestaan voor vragen aan de telefoon. Goed verpakt blij met mijn aankoop. Raad het bedrijf aan.

Directe en verzorgde levering Zeer mooie en goede kwaliteit Echt zeer tevreden

Redelijk

Levering snel en netjes. Alleen na 2 keer een mail gestuurd te hebben nog steeds geen reactie. Jammer!

Top - helemaal tevredenheid

Netjes pakket en snel bezorgen...

Goede snelle levering, netjes verpakt!

Goede webshop met kwalitatief hoogstaande producten tegen een redelijke prijs.

Prima service en assortiment

Wat een geweldig aanbod voor bikini’s. Super dat je broekje en top helemaal op maat kunt kiezen! Vlotte levering. Zeker nog een keer bestellen!

Erg goed

duidelijk site. Snelle levering

Super goed en snel geholpen

Super goed en snel geholpen en bestelling was er heel snel

Goeie kwaliteit , en een snelle levering,dank u wel

Klantvriendelijk en behulpzaam

De verkoopsters zijn zeer vriendelijk en geeft een goed advies Ik ben zeer tevreden over deze winkel

Goede ervaringen!!!

Mijn ervaring is prima producten snelle levering alles in goede orde!!!

Fijne site

Fijne overzichtelijke site. Nu met korting leuk winkelen.

Ervaring was erg goed

Was snelle levering en mooie bh. Prijs ook gunstig.

Al jaren bestel ik via Farfallina mijn bh's met grote cup. Ik ben ontzettend tevreden, altijd een snelle en nette service, groot assortiment en dikwijls leuke aanbiedingen.

Goede service, word vriendelijk te woord gestaan.

Altijd behulpzaam met persoonlijk advies

In het algemeen altijd snelle levering. Zelfs als het product niet beschikbaar is, zijn de meisjes niet bang om mee te denken om een oplossing te vinden. Mijn 'go-to' elk jaar, 3 jaar op rij :-)

Snel geleverd en mooi badpak!

Heel snel geleverd en mooi badpak!

Snelle levering en mooi verpakt

Prima ervaring. Bestelling keurig op tijd.

Zie boven.

super service zoals altijd!

Pasvorm van de Elomi bikini top was weer helemaal perfect! Bedankt voor jullie top service altijd!

Ook online alles correct afgehandeld

In de winkel altijd goed advies en goede informatie met betrekking tot maat en pasvorm. Mede hierdoor is ook de online bestelling prima verlopen. Ik weet nu ook waar ik op moet letten bij een volgende . bestelling. Ik ben blij met deze lingerie winkel voor grote cupmaten.

Mooie kwaliteit en snel en netjes thuis bezorgd

Tijdens deze periode vind ik het niet fijn om te winkelen en daarom heb ik deze keer via de website van Farfallina besteld. Ik woon wat afgelegen maar de spullen zijn keurig bij een post.nl punt afgeleverd alwaar ik ze heb opgehaald. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelle levering.

Ik ben vriendelijk en professioneel geadviseerd

Ik ervaar het bezoek aan de winkel als prettig en heel klantvriendelijk

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.