Deze BH steunt perfect.

Ondersteunt optimaal mijn grote boezem en zit als gegoten. Zeer goed alternatief voor het duurdere merk Prima Donna.

Prima levering

Prima levering en netjes verpakt de bh's en slips. Goede service! Ruime keuze in ondergoed, badmode en mooie kwaliteit.

Mooi assortiment en snelle levering

Super fijne soort bh

Bh was snel geleverd en leuk ingepakt. Gelukkig precies de goede maat besteld. Erg blij mee

Super geholpen!!

Ondanks de lockdown hebben de dames me toch nog super geholpen en ben ik goed geslaagd! Tot de volgende bestelling!!

Altijd lastig om de juiste bh te vinden... zeker een bikini. Ik heb besteld en het pas perfect.

Snel en zorgvuldig

de site is duidelijk en overzichtelijk. Kan goed vinden wat ik zoek.

Goede snelle betrouwbare service

Goede, snelle en betrouwbare service. En hele mooie producten.

mooi verpakt, snelle service

Fijne online aankoop gedaan voor een sportbeha en een gewone bh. Mooi ingepakt en snel verzonden. Ondanks online aankoop toch persoonlijke touch weten over te brengen.

Snelle en uitstekende service, fantastisch product

De webshop van Farfallina is heel gebruiksvriendelijk, ik kon gemakkelijk vinden wat ik zocht, ook de maat, en het product is heel snel geleverd in een mooi pakketje.

Netjes geleverd , duidelijke instructies voor bij retourneren (helaas; Bh zat toch niet helemaal comfortabel dus daarom geretourneerd. )

Gewoon goed

Veel keus, goede adviezen.

Eindelijk voldoende steun!

Door mijn paardrijvriendin op jullie sportbh gewezen, en bij haar gepast en toen besteld. Droeg het meteen de hele dag hij zit fantastisch. Met paardrijden bleef alles op zijn plek en ook gedurende de dag voelde ik me veel zekerder. Ik wil nog wel meer van deze!

Product voldoet aan de verwachtingen

Goed maatadvies, en artikel was mooi verpakt met leuke sticker

Ik heb de verkeerde maat gekregen en heb toen gebeld. Een aardige mevrouw heeft mij toen verteld dat het Engelse maten zijn en dat ze een andere ging bestellen. De bh zag er prima uit, mooi afgewerkt, maar de cups veel te groot. Ik had H besteld en kreeg K, dus u snapt wel dat dat niet goed is. Ik mocht deze houden tot de andere komt en hem dan terugsturen. Doordat dit de eerste keer is dat ik bij Farfallina bestel krijg je dit probleem. Als je eenmaal de goede maat hebt is dit zo opgelost. Vr gr, Nolda Leurink.

Mijn ervaringen zijn prima

Jammer dat de post niet mee wilde werken. Artikel is goed geleverd

Goedpassende betaalbare bh s

Fijne winkel en mooie niet al te dure goed passende bh s in grote maten

Goede levering. Bestelling verpakt als kadootje, heerlijk uitpakken. Zo hoort het te zijn!

Eindelijk betaalbare stevige sportieve bh

Na een paar keer in de winkel top geholpen te zijn heb ik nu voor de eerste keer online besteld in verband met Corona helemaal top

Mooie site, goede uitleg hoe je je maten opmeet, mooie collectie.

Ik zat een beetje met welke maat ik moest nemen, prima opgelost!

Ik ben heel blij met mijn BH.Mijn vraag is dat het normaal is dat het in de begin wat strak zit de omvang.Mijn andere is de rek eruit dus valt losser.Maar zal vast wel goed komen.Bedankt voor de goede service.Tot kijkcijfers mijn volgende bestelling

Mijn vaste lingerie zaak!

Ik koop sinds de opening al mijn lingerie en badmode bij Farfallina in Rosmalen. Persoonlijke aandacht, super eerlijk en fantastisch advies op maat. De sfeer is altijd goed in de winkel en de kwaliteit erg goed. Tijdens Covid-19 online shoppen. Nog niks retour hoeven sturen maar als dat wel was geweest dan zal de service daarin ook goed zijn.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Ik heb voor t eerst 33n beha besteld bij jullie. En t zit als gegoten, heb gelijk een nieuw setje besteld maar dan andere kleur. Blij mee

Prachtige BH

Mijn BH draagt heerlijk!!! Ik voel prettig om mijn nieuwe BH te dragen!

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.