Snelle levering goede maat en produkt

Snelle levering goede maat en produkt

Goede ondersteunende bh die goed aansluit bij groe borsten

Voor het eerst omsluit deze bh mijn borsten goed .Al mijn kleding staat opeens veel mooier zodat ik een jurk nu ook zonder vest kan dragen.

Goeder kwaliteit

Goeder kwaliteit Goeder levering Nette bezorgingen Goeder pasvorm

Hele snelle levering

Top ervaring!

Goede omschrijving van product en maat, goed op de hoogte gehouden van de levering. Erg blij met de tankini.

Mooie artikelen, snelle verzending, netjes verpakt. Helaas te klein daarom retour. Minpuntje vond ik dat er wederom retourkosten betaald moesten worden.

Fijn voor speciale maten

Mooie collectie voor mensen zoals ik die geen standaard maat hebben. Prima communicatie en fijne website. De Engelse EU maten zijn wel wat anders dan je gewend bent in de standaard lingeriewinkel naar met een beetje hulp kom je daar wel uit.

Snelle levering, kleuren kloppen met site Netjes verpakt

Prima winkel en webshop

Ik oop graag in de winkel vanwege de goede adviezen en hulp.

de artikelen nog niet ontvangen

de artikelen nog niet ontvangen. Bestelling week geleden geplaatst. er was al aangeven tijdens bestelling dat het 2-7 werkdagen kan duren.

Mooie bikini

Mooie bikini maar broekje was te groot dus omruilen waar ik dan 6,95€ leveringskosten voor moet betalen omdat het geen 60€ was en dan nog pakje voor 4,95€ voor het retourneren. Terwijl ik een aankoop van 200€ gedaan heb. Beetje veel. Maar wel mooie bikini gelukkig.

Snelle levering mooie prijs

Snelle levering en mooi badpak

Vind het badpak van goede kwaliteit . Het enige min puntje is dat je kunt kiezen uit cupmaat en omvang waardoor je moet gokken of deze ook om de rest van je body past. Beter zou zijn Europese confectie maat + cupmaat. Het zwempak valt om je lichaam (te) klein uit. Ik zou jullie zeker aanbevelen maar er bij zeggen dat het badpak klein uitvalt

Top bedrijf

Super Snel in huis Mooie kwaliteit

Snel en makkelijk

Duidelijke site en bestellen gaat goed.

Prina

Ben zeer tevreden

Snelle correcte levering !

Via Google , Farfallina leren kennen Mooie bikini gekocht , wat niet makkelijk is als je een grote cupmaat hebt !

Blij met leuke bh's en bikini's in mijn maat

Fijn dat er een winkel is waar je de maat kan vinden die niet standaard is. Ruim assortiment waar je je echt vrouwelijk in kan voelen. De levering was snel en goed. Ben er echt blij mee.

Hele goede service!

Helaas had ik de verkeerde maat ontvangen. Dit kwam door een verandering in de cupmaten die onlangs heeft plaatsgevonden. Contact opgenomen met de klantenservice en ik werd erg vriendelijk geholpen. Daarnaast hebben ze mij de juiste maat nog toegestuurd en mocht ik zelfs een bh uitkiezen uit de huidige collectie. Die ik zelf had gekocht kwam uit de sale. Echt super service! Onwijs bedankt!

Snelle service, prachtige badkleding

Zeer blij met mijn bestelling.

Prima webshop !

Ik bestel regelmatig bij Farfallina. De bestelling wordt steeds vlug en correct geleverd. Prima webshop !

Prachtige producten!

Twee kleurrijke tankini's aangeschaft online. Mooie materialen, uitstekende pasvorm, maten komen overeen met de werkelijkheid. Snelle levering. Prijzig, maar is het absoluut waard.

Fijne webshop!

De keuze is reuze als je een cupmaatje meer hebt. Snelle afhandeling, alles duidelijk geregeld. Verzending met DHL vind ik altijd een drama maar het afleveren op een afhaalpunt werkt goed. Jammer dat ik niet in de buurt van Rosmalen woon :)

Snelle en nette levering. Mooie bikini, past perfect.

Mooie bikini

Mooi bikini en mooi verpakt ontvangen!

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.