Vriendelijke en professionele verkoopsters. Mooi verpakt. Fijne schriftelijke instructie. Top!

Kwaliteit en super service

Voor mij met een maatje meer en een grote cupmaat was het even zoeken. De matentabel is perfect. Sinds ik Farfalina heb gevonden voor mij geen andere meer. Prachtige setjes, ook tijdens de sales kan ik altijd slagen. Hele goede service als iets mis is. Ik zeg doen!

Zeer snel geleverd, erg goede prijs 40% korting, goed verpakt en aanwezig retourformulier,( hd ik ni

Online makkelijk uitgezocht, snel besteld en betaald. 40%KORTING!! 1dag later geleverd Retourformulier erbij..Super!!

Comfortabel, stevig

Goed ondersteunende sportbh. Zit lekker.

Mooi aanbod en makkelijk te bestellen

Fijne website met een groot aanbod. Makkelijk te bestellen en altijd netjes verpakt verstuurd

Mooie tankini en snel geleverd.

Goede service en snelle levering.

Uitstekende service, enorm goed geslaagd

Enorm goed geholpen, boven verwachting geslaagd. In 1 woord perfect!

Goed!

Snel geleverd, keurig verpakt en een mooie tankini

Levering prima

Mooie bikini top, kleur is echt mooi..

Erg tevreden

Heel blij met mijn bestelling

Ben erg tevreden

Trage afwikkeling.

Vrijdags besteld,’s woendags bezorgd.

Snelle levering, duidelijke communicatie over de verzendstappen. Mooie uitgebreide collectie.

Telefoon contact is goed

Er wordt nu al gevraagd om een recensie, maar ik heb mijn bestelling nog niet eens ontvangen. Dus kwaliteit en bezorging kan ik nog niet beoordelen. Ik heb vooraf telefonisch contact gehad, daar ben ik heel goed leuk en goed geholpen.

prima ervaring

goede zoekcomputer en veel merken !

Heel fijne en goed hulp bij grote maten

Ik ben heel deskundig geholpen in de winkel. Ik liep al lang met een te kleine cupmaat en gebroken beugels. Wilma heeft me heel deskundig geholpen en geadviseerd en ik ben met 3 nieuwe Elomi BH's vertrokken. Het is een verademing, ik voel de hele BH niet zitten.

Veel keuze

Ik heb via de website heerlijk kunnen shoppen en een mooi bovenstukje van een bikini gekozen. Zoveel keuze, echt enorm. Heel blij mee.

Mooie producten

Mooie producten, juiste maat bestellen wel wat lastig als je niet bekend bent met het merk.

Mooie,ruime collectie

Mooie,ruime collectie. Ook snelle levering.

Super fijn

Super fijne BH. Al in diverse kleuren gekocht!

Vrouw vriendelijke zaak Goed personeel

Snelle goede service

Super kwaliteit en super service. Aanrader

Super blij mee

Prima product prima levering

Mijn ervaring is dat je goed geholpen woord

Goede service van dedames en ook een fijne uitleg voor de maat bh.

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.