mooie website, brede keuze

ik was op zoek naar een bikini van Anita, en vond hem hier ook online. Maar niet meer in mijn maat, en ik vond eenvoudig op BH maat gesorteerde items die nog wel beschikbaar waren. Zo heb ik nu mijn nieuwe bikini gevonden, van een ander merk maar hij zit prachtig en ik ben er blij mee!

Goede service en communicatie

Het duurde wat langer voordat mijn bestelling verzonden werd, ik werd hier goed van op de hoogte gehouden. Uiteindelijk bleek een van de items niet meer leverbaar, maar de communicatie hierover was heel fijn!

Snelle service en verzending

Tooservice en snelle verzending.

goed passende en mooie bikini's

goed passende en mooie bikini's

Groot aanbod, heel fijn. En alles wordt supersnel geleverd.

Duidelijke website, ontzettend veel keuze, zeker ook voor de grote maat en zeer snelle levering!!!

Snel geleverd.

Ik heb een bikini besteld, en was al na 2 dagen binnen. Da kwaliteit is goed en het model zit echt prachtig.

Leuk en zit netjes

Leuk en zit netjes. Keuring ingepakt verstuurd.

Dubbel.

De verzending was erg vlot. Goed verpakt ook. Helaas was de bh niet helemaal goed voor mij. Nu moet ik de verzendkosten voor het retour sturen zelf betalen. Dit komt niet vaak voor bij webshop winkels. Misschien een tip om dit duidelijk op de site te plaatsen. Ben nu geld kwijt en heb niks. Dit weerhoud mij ervan om nogmaals wat te bestellen.

Snelle levering, alles naar wens

Ik heb snel mijn pakket mogen ontvangen en werd goed op de hoogte gehouden. Artikelen waren netjes verpakt en naar wens.

Prachtige bh en helemaal goed op maat. Snelle levering, prima webshop, zeker aan te raden voor de grotere maten!

Goed adres voor grote cupmaat!

Opnieuw een bestelling gedaan vanwege prima eerdere ervaring. Zowel tankini als bh grote cupmaat bevallen uitstekend.

Snel respons op mail

Erg prettig en persoonlijk.

Besteld en snel geleverd zonder problemen.

Ik heb besteld in de webshop en 2 dagen later had ik het in huis. Bestellen, betalen en leveren binnen 2 dagen daar ben ik zeer tevreden mee.

Snelle service! Mooi verpakt.

5,90 kosten voor retour sturen

waardeloos, iets retour sturen als het niet past kost je 5,90 eerste en laatste keer dat ik iets bij Farfallina bestel.

Beste mevrouw Jansen, Bedankt voor je review. Voor slechts €3,95 kun je je bestelling binnen Nederland terugzenden via een UPS Access point. Op het UPS Access point geef je het pakketje af. Je hoeft daar alleen de naam Farfallina door te geven. De verzendkosten worden door Farfallina verrekend op je creditfactuur. Je rekent bij het UPS Access point dus niets af. Waarschijnlijk heb je je pakket via PostNL geretourneerd. Het terugsturen met PostNL is inderdaad voor eigen rekening. Omdat wij hebben gekozen voor gratis verzending vanaf €50,- rekenen wij een kleine bijdrage om je pakket retour te sturen. Mocht je nog vragen hebben horen we het graag. Met vriendelijke groet, Farfallina Lingerie & Badmode

Veel keuze en klant vriendelijk

Veel keuze in grotere maten, als de maat er niet is, kan het voor je worden besteld.Leuke acties met kortingen.

Goed product, goede pasvorm.

TOP

Een goede online winkel voor je lingerie en badmode.....

Artikelen prima, verzendkosten zijn een nadeel

De kwaliteit van artikelen is prima, mooi en netjes ingepakt. Foto’s op de website kunnen specifieker. De verzendkosten vind ik een nadeel. Pas bij een relatief hoog bedrag wordt er gratis verzonden. Daarnaast betaal je bij retourneren deze verzendkosten weer. Met het passen van een specifiek uitgezochte dure (merk) BH is dit niet zo handig. Dit maakt dat ik bij een zelfde prijs eerder naar een webwinkel ga voor dezelfde BH waar gratis wordt verzonden en waar je gratis kunt retourneren.

Hele slechte service

Je betaald al verzendkosten a 4,95 euro. Dan Ben je niet tevreden met je aankoop, betaal je weer verzendkosten a 3,95 euro. Ik vind dat schandalig, helemaal in de tijd waar we nu in leven.

Teleurgesteld

Zo spijtig, had een prachtige jurk van Cyell gezien op jullie site. Omdat ik twijfelde over de maat heb ik gebeld met jullie klantenservice. Want op jullie site staat heb je advies nodig dan kun je ook telefonisch contact opnemen.Had mijn cupmaat & omvangsmaat & confectiemaat door gegeven. De klantenservice zei dat deze jurk klein uitviel van Cyell. De jurk werd snel en keurig bezorgd. Maar de jurk was echt veel te groot! Niet een beetje maar echt twee maten. Jurk retour gestuurd moest hier 10 kilometer voor rijden om hem in te leveren bij een UPS point en ook nog eens de retourkosten betalen. Vind ik persoonlijk niet netjes. Krijg je advies van klantenservice maar het advies klopte totaal niet en daar mag ik nu ook nog eens voor de retourkosten opdraaien.

Mooie Rankin; fijne cup

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Heel tevreden met.de bikini van Fantasie. Leuke sale, snel geleverd, mooie kwaliteit. Top!

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.