Vrouw vriendelijke zaak Goed personeel

Snelle goede service

Super kwaliteit en super service. Aanrader

Super blij mee

Prima product prima levering

Mijn ervaring is dat je goed geholpen woord

Goede service van dedames en ook een fijne uitleg voor de maat bh.

snel en gemakkelijk

mooie site . je kan snel alles vinden wat je zoekt, En super snelle levering,

Erg blij

Perfecte pasvorm en snelle service

Goede ervaring

Netjes verpakt Snelle levering

Fijne site!

Duidelijke website en pakket is erg snel geleverd. Zit goed en is mooi.

Snelle service en mooie bh’s

Wordt snel verstuurd en zijn zoals beloofd.

Perfect!

Goede klantenservice die snel reageerd eb goed advies heeft gegeven waardoor ik de perfecte mast bikini kon bestellen. Snel geleverd ook

mooie kwaliteits badkleding

Duidelijke site , mooie badkleding en lingerie ook voor de volle vrouw

top

altijd goede bh's voor de moeilijkere pasvormen

Goede ervaring

Alles fijn. Correcte levering en mooie badpakken.

Prima maar duurt

Heel blij met de sport BH (Panache). Echter, de beloofde snelle levering (site) bleef ruim achter en wacht nog op de tweede BH. En dan betaal ik ook nog €1.95 extra voor een Klarna betaling.....

Blij met mijn aankoop

Goede ervaring. Prima product

Fijne bh,s en duidelijke site

Fijne bh’s voor een fijne prijs, snelle levering. Eerste bestelling ging wat mis maar was snel opgelost.

Top, zoals altijd

Duidelijke web site, gebruikersvriendelijk. Bestelproces is simpel en snel. Bestelling is altijd met zorg ingepakt. Ook fijn dat je er een informatiefolder bij krijgt met pas- en wasinstructies. Het retourproces is makkelijk en je krijgt snel je geld terug.

Fijne collectie.

Snel verstuurd

Mooie kwaliteit tankini

Voor mij niet passend. Zit strak onder de borsten en dat is niet mijn sterkste punt.

Tevreden met mijn badpak

Gemakkelijk besteld, snel ontvangen en prachtig badpak!

Bestelling kwam later dan verwacht

Het product wat ik bestelde zit comfortabel. Valt qua omvang groter dan gedacht. De bestelling liet wel op zich wachten. Daarom een mail gestuurd en het was wel toevallig dat 3 minuten na het antwoord van Farfallina dat ze het zeker niet vergeten zijn de bestelling ineens verwerkt is en ik de dag erna het pakketje ontving. Verder het product in prima staat ontvangen.

Mijn retourzending van 20-01-2024 is nu voor de 2e keer afgeleverd!?

Geen probleem met het producten, maar mijn retourzending van 1 van de 2 items is nu voor de 2e keer afgeleverd, zonder enige uitleg of communicatie? Hoe is dat mogelijk??

Super goed

Bestelling was niet gelijk leverbaar en kreeg keurig een mail hierover. Keurig afgehandeld.

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.