Tevreden met mijn badpak

Gemakkelijk besteld, snel ontvangen en prachtig badpak!

Bestelling kwam later dan verwacht

Het product wat ik bestelde zit comfortabel. Valt qua omvang groter dan gedacht. De bestelling liet wel op zich wachten. Daarom een mail gestuurd en het was wel toevallig dat 3 minuten na het antwoord van Farfallina dat ze het zeker niet vergeten zijn de bestelling ineens verwerkt is en ik de dag erna het pakketje ontving. Verder het product in prima staat ontvangen.

Mijn retourzending van 20-01-2024 is nu voor de 2e keer afgeleverd!?

Geen probleem met het producten, maar mijn retourzending van 1 van de 2 items is nu voor de 2e keer afgeleverd, zonder enige uitleg of communicatie? Hoe is dat mogelijk??

Super goed

Bestelling was niet gelijk leverbaar en kreeg keurig een mail hierover. Keurig afgehandeld.

Fijne betrouwbare website en winkel

Makkelijk te bestellen online, tevens items in de winkel geshopt, zeer prettig geholpen. Enige puntje is dat ik wat langer op mijn bestelling moest wachten omdat het niet op voorraad was.

super!

Mooi badpak, prima levering

Ik heb een badpak besteld op cupmaat en het zit perfect. Ik heb al veel badpakken bij andere zaken besteld maar niks past dus ik ben hier heel blij mee en weet voortaan waar ik moet zijn.

Zeer goed!

Badpak gekocht van mooie kwaliteit. Vlot toe gestuurd. Geen enkele opmerking.

vlotte service.

Het bestellen verliep heel vlot. Eindelijk eens iemand die duidelijk de maten vermeld. Heel vlotte levering.

Mooi assortiment en snel bezorgd

Twee fijn afgeprijsde bikini’s besteld. Goed merk, mooie pasvorm en snel bezorgd in een mooie verpakking! Voor herhaling vatbaar!

Prima communicatie

Prima op de hoogte gehouden en snelle levering

Mijn kerst kado kwam pas op 8 januari binnen.

Ik kreeg een dag of 7,8 voor kerst dat mijn bestelling( lingerie setje) mogelijk verlaat geleverd kon worden. Dit is jammer.

Uistekend

Makkelijk te bestellen op de website. Veel keuze en leuke sale. Snel in huis

Prima BH en prima levering

In de Sale een Elomi BH besteld, zit goed en was snel binnen. Laatst nog eentje besteld en retour gestuurd omdat ie te toch klein was, ook retour sturen loopt altijd lekker soepel bij Farfalilina. Vind het een fijne webshop, in de winkel ben ik vanwege de afstand nog nooit geweest. Zou ik wel naar toe gaan als ik dichterbij woonde, want nu betaal ik steeds de verzendkosten van ongeveer 5 euro. Telkens die verzendkosten is het enige jammere, op een Sale koopje van 40 euro is het best wat. Wellicht een idee voor trouwe klanten, geen of minder verzendkosten laten betalen? Of een goedkopere bezorgservice of misschien is er een brievenbuspakketje van te maken? Nu kun je een review achterlaten en krijg je 5 euro korting op een volgende aankoop, maar die moet dan weer minimaal 50 euro zijn en kan niet ingezet worden i.c.m. andere kortingen, helaas, en daar moet je dus eerst weer je gegevens voor achterlaten en jouw naam en woonplaats worden gepubliceerd, emailadres moet je wel opgeven maar wordt niet gepubliceerd, wel geregistreerd.

Prima als je zelf al weer welke maat je draagt. Zo kun je snel een nieuwe bh uitzoeken. Wel mis ik vooral meerdere foto's van wanneer een bh gedragen wordt.

Goede ervaring

Leuke lingerie website, nooit problemen

Snelle levering mooie producten

Ik bestel al heel wat jaar bij farfallina en ben altojd tevreden. Het wordt netjes verpakt, snel verzonden en het zijn mooie producten.

Nette service

Altijd lieve mensen en geweldige kwaliteit lingerie. Heel blij met de winkel en de mogelijkheid tot online bestellen. Dankjewel ladies en de beste wensen!

Perfect!

Mooi badpak zat direct perfect, je voelt meteen dat het goede kwaliteit is, en de juiste cupmaat,ben erg tevreden!! Ook snel bezorgd en goed op de hoogte gehouden via de mail.

goede service en goed passend lingeriesets

correcte service en mooie, passende lingerie.

Duidelijke website, veel keuze, zeer klantvriendelijk

Zie hierboven

Mooie zorgvuldig verpakte levering

Catelijnen 9 5241CW Rosmalen

Over Farfallina

Farfallina is de grootste online winkel voor vrouwen met een bijzondere cupmaat. Zijn je borsten duidelijk groter of is je figuur voller dan 'het gemiddelde in de reguliere winkels' dan heb je bij Farfallina keuze genoeg! Met veel zorg en aandacht wordt elk seizoen een bijzonder assortiment samengesteld. Hier vinden alle vrouwen lingerie en badmode die past bij hún stijl en hún lichaam. Je wordt, indien gewenst, persoonlijk geholpen bij je keuze.