Slechte service
Reageren niet op mails. Ik wacht nog steeds op geld terug van retourpakketje.
Beveelt niet aan
14 August 2026
Milena
Dentergem
Reactie van Farfallina
Jammer dat je onze service zo hebt ervaren. We willen graag wat context geven bij deze review. Er is in deze situatie wel degelijk contact geweest. Op 07 augustus hebben wij bevestigd dat het aankoopbedrag van €27,96 zou worden terugbetaald zodra het retourpakket bij ons binnen was. Het retourpakket is op 12 augustus bij ons aangekomen.
Op 14 augustus hebben wij opnieuw gereageerd en uitgelegd dat retouren bij ons binnen maximaal 10 werkdagen worden verwerkt. De terugbetaling viel daarmee nog binnen onze normale verwerkingstermijn.
Vandaag, 18 augustus, hebben wij het bedrag van €27,96 aan je terugbetaald. We vinden het vervelend dat je onze service als onvoldoende hebt ervaren, maar vinden het belangrijk om voor onze klanten het volledige verloop van de situatie te schetsen.